Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-04, 10:42   #106
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Det finns en sharps liga på Fantasy game World Cup 2010
yes å mina tennislir ligger på andra plats redan
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 12:34   #107
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Uruguay säger jag bara.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 12:51   #108
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexybt Visa inlägg
Uruguay säger jag bara.
Du tror på dem?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 19:09   #109
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Fade France säger jag bara! Satt på +2 på Kina idag till otroliga 2.02!

Funderar seriöst på att kasta en unit på alla Frankrikes motståndare i gruppen. De lär stå över 4 alla och minst en match torskar de. For sure!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 19:13   #110
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Fade France säger jag bara! Satt på +2 på Kina idag till otroliga 2.02!

Funderar seriöst på att kasta en unit på alla Frankrikes motståndare i gruppen. De lär stå över 4 alla och minst en match torskar de. For sure!
Vinner man inte över Kina så vinner man fanimej inte mot Uruguay, Sydafrika eller Mexiko heller för den delen!

Uruguay ger 3.70
Mexiko ger 3.65
Sydafrika ger 5.00

alla mot Frankrike då dvs ..
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 19:16   #111
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Johansson Visa inlägg
Vinner man inte över Kina så vinner man fanimej inte mot Uruguay, Sydafrika eller Mexiko heller för den delen!

Uruguay ger 3.70
Mexiko ger 3.65
Sydafrika ger 5.00

alla mot Frankrike då dvs ..
Precis! Oddsen på Mexico och Uruguay har sjunkit ser jag. Sitter på Uruguay dnb till 3.18 redan så får titta på Mexico med.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 19:16   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 138
Standard

[QUOTE=Mr. Johansson;43576]Vinner man inte över Kina så vinner man fanimej inte mot Uruguay, Sydafrika eller Mexiko heller för den delen!

Mexiko Spelade mycket bra mot Italien dessutom
mutain_87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 11:49   #113
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag vet att jag tjatar om trendbrotten... men...Frankrike och Holland känns som lite väl stora favorit-dogs för att det inte ska gå vägen. Spelmässigt gillar jag ditt spel Robin, men tror ändå att de går vidare enkelt. För mycket klass i det laget för att inte "råka" gå bra.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 11:56   #114
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag vet att jag tjatar om trendbrotten... men...Frankrike och Holland känns som lite väl stora favorit-dogs för att det inte ska gå vägen. Spelmässigt gillar jag ditt spel Robin, men tror ändå att de går vidare enkelt. För mycket klass i det laget för att inte "råka" gå bra.
Grejen är att frakrike varit usla länge och inte fungerar som lag. Man får komma ihåg att det var zidane som bjöd på sin sista show som gjorde att de gick till final förra gången. Litar inte på ett lag där Anelka ska fixa målen, har alltid haft svårt för hans karaktär. Gourcuff är för mig också ett frågetecken, kommer säkert bli en av de bästa i världen men vet inte om han pallar pressen än.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 12:45   #115
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Jag vet att jag tjatar om trendbrotten... men...Frankrike och Holland känns som lite väl stora favorit-dogs för att det inte ska gå vägen. Spelmässigt gillar jag ditt spel Robin, men tror ändå att de går vidare enkelt. För mycket klass i det laget för att inte "råka" gå bra.
Frankrike som lämnade EM sist med 1 gjort mål och ingen vunnen match?

För mig har det mycket mer att bevisa än något annat lag i denna turnering. Att ens jämföra Holland och Frankrike känns orättvist mot ett spelande och underhållande Holland. Holland är i mitt tycke bättre än på länge och kan de hålla ordning där bak så kan de gå långt i årets turnering.

Frankrike däremot har inget som jag imponeras av, möjligen offensiven från deras ytterbackar:

målvakter:
Hugo Lloris, Lyon,
Steve Mandanda, Marseille,
Cedric Carrasso, Bordeaux.


Försvarare: Bacary Sagna, Arsenal,
Patrice Evra, Manchester United,
William Gallas, Arsenal,
Eric Abidal, Barcelona,
Sebastien Squillaci, Sevilla,
Marc Planus, Bordeaux,
Gael Clichy,
Arsenal, Anthony Reveillere, Lyon.


Mittfältare:
Alou Diarra, Bordeaux,
Jeremy Toulalan, Lyon,
Florent Malouda, Chelsea,
Yoann Gourcuff, Bordeaux,
Abou Diaby, Arsenal.


Anfallare:
Thierry Henry, Barcelona,
Nicolas Anelka, Chelsea,
Andre-Pierre Gignac, Toulouse,
Franck Ribery, Bayern München,
Sidney Govou, Lyon,
Djibril Cisse, Panathinaikos,
Mathieu Valbuena, Marseille.

Mittfältet ser svagt ut och deras kreativitet vilar på Gourcuff och Riberys axlar. Två högst opålitliga spelare imo. Sen har man med Henry och Cissé före Karim Benzema? På vilket sätt har de två varit bättre än Karim, som för visso inte heller rosat marknaden sedan flytten till Real Madrid. Men hur bakåtsträvande är inte det att lämna en sådan spelare utanför truppen.

Sen som redan nämnts är det ett lag som inte fungerar. Jag står fast vid att Frankrike får tufft att ens gå vidare.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 13:22   #116
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

cissé är med pga frisyren. Viktigt att ha med någon med flashigt hår.
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 13:56   #117
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gourcuff
Ribery
Lloris
Är de tre som man imponeras av i frankrike. Det vill säga inte så mycket. Jag går emot Frankrike i mötet med Uruguay och kör en rak 1a @ 4.00
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:01   #118
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med om att spela emot Frankrike. Så länge de har pajasen Domenech vid rodret kommer de fortsätt att blanda och ge. Skulle inte förvåna mig om de lyckas snirkla sig igenom gruppspelet ändå.

Jag lirade också på kina +2. Kina är ett land på uppgång som fotbollsnation som tar såna här träningskamper på lika allvar som vilken tävlingsmatch som helst. En vecka innan VM startar ser men många skrällar. Framför allt i och med att sista matchen innan VM vill de ställa upp med sin tänkta första 11a för slutspelet. Då kan man bara tänka sig hur oroliga de spelarna är för skador och därmed tar ytterst få risker. Den kombinationen med ett taggat Kina var +2 en bjudning.

Sen tror jag inte Sydafrika plockar en poäng i gruppen. Det skulle i så fall vara i premiären om Mexiko inte pallar med trycket från läktarna och ett adrenalinfyllt Sydafrika. Efter det blir det torsk torsk.

Men men, det är som vanligt mina egna tankar om detta
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:05   #119
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Frankrike som lämnade EM sist med 1 gjort mål och ingen vunnen match?

För mig har det mycket mer att bevisa än något annat lag i denna turnering. Att ens jämföra Holland och Frankrike känns orättvist mot ett spelande och underhållande Holland. Holland är i mitt tycke bättre än på länge och kan de hålla ordning där bak så kan de gå långt i årets turnering.

Frankrike däremot har inget som jag imponeras av, möjligen offensiven från deras ytterbackar:

målvakter:
Hugo Lloris, Lyon,
Steve Mandanda, Marseille,
Cedric Carrasso, Bordeaux.


Försvarare: Bacary Sagna, Arsenal,
Patrice Evra, Manchester United,
William Gallas, Arsenal,
Eric Abidal, Barcelona,
Sebastien Squillaci, Sevilla,
Marc Planus, Bordeaux,
Gael Clichy,
Arsenal, Anthony Reveillere, Lyon.


Mittfältare:
Alou Diarra, Bordeaux,
Jeremy Toulalan, Lyon,
Florent Malouda, Chelsea,
Yoann Gourcuff, Bordeaux,
Abou Diaby, Arsenal.


Cisse har varit riktigt bra i panathinaikos och vann även skytteligan i grekland... dock så är ju kvaliten inte direkt samma när det gäller la liga kontra den gekiska ligan så man borde nog ha tagit med ben

Anfallare:
Thierry Henry, Barcelona,
Nicolas Anelka, Chelsea,
Andre-Pierre Gignac, Toulouse,
Franck Ribery, Bayern München,
Sidney Govou, Lyon,
Djibril Cisse, Panathinaikos,
Mathieu Valbuena, Marseille.

Mittfältet ser svagt ut och deras kreativitet vilar på Gourcuff och Riberys axlar. Två högst opålitliga spelare imo. Sen har man med Henry och Cissé före Karim Benzema? På vilket sätt har de två varit bättre än Karim, som för visso inte heller rosat marknaden sedan flytten till Real Madrid. Men hur bakåtsträvande är inte det att lämna en sådan spelare utanför truppen.

Sen som redan nämnts är det ett lag som inte fungerar. Jag står fast vid att Frankrike får tufft att ens gå vidare.



Cisse har varit riktigt bra i panathinaikos och vann även skytteligan i grekland... dock så är ju kvaliten inte direkt samma när det gäller la liga kontra den gekiska ligan jag hade hellre sett att karim fick anelkas plats.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:05   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har inte tid att läsa igenom hela tråden, men portugal 2.20 mot elfenbenskusten (kanske utan drogba?) tycker jag är spelvärt, och även italien 1.90 mot paraguay är enligt mej ett bra odds.

bet365.com hittar jag dem på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td