Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-05, 14:31   #121
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har spelat paraguay +0.5 @ 1.95, lite av ett vågat spel, men para har gått bra innan VM och är typ syd amerikas tredje eller fjärde bästa lag. Visserligen lätta argument mot världsmästarna. Men Italien brukar kunna öppna vm - em spel tveksamt och jag tror dom kan få lite problem i denna öppningsmatch med. Jag är inte helt imponerad av: Gattuso, Pirlo, Zambrotta, Cannavaro och Iaquinta som börjar kännas gammla, dessutom är Pirlo och Zambrotta skadeförföljda inför vm. Anfallet känns som frågetecken kan Di Natale prestera lika bra i landslaget som i serie a. Gilardino, Pazzini och Quagliarella kan förstås komma in och överaska.

Ingen Miccoli, rossi, Perrotta, Cossu och cassano tycker jag är konstigt.

Ingen kreativ Totti och med en halv skadad Pirlo kommer kännas.

Truppen har totalt sex spelare från Juventus som gjorde en skitdålig säsong.

Vem ska spela trequartista och göra ett bra jobb?

Defensiven har kvaliteer och rutin, men frågan är om de har hungern och kraften, känns lite gammalt.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:33   #122
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror stenhårt på Holland i gruppspelet. Har spelat 10u på att de slår soppgänget danmark =) @ 1.70
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:45   #123
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag tror de tar sig vidare.

Att du inte alls imponeras av deras individuella spelare tycker jag är märkligt. Att Domenech sedan knappast hjälper till håller jag med om...men på individbasis tycker jag de borde gå vidare hur som helst.

Vi släpper det. Lycka till!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 14:47   #124
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Intresant i grupp B nu är att John Obi Mikel definitivt missar VM...och borde minska Nigerias chanser avsevärt.

Förresten, finns det någon som vet om någon bolag erbjuder marknader på exakt placering för alla fyra lag i gruppen??

Ex.

1. Argentina
2. Sydkorea
3. Nigeria
4. Grekland

Edit: Finns på bet24. Typiskt. Enda jag inte kollat.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 15:07   #125
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Imponeras av Holland, tror de kan gå riktigt långt
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 15:33   #126
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Imponeras av Holland, tror de kan gå riktigt långt
De spelar alltid bra innan turneringar och i gruppen, sen får de hybris och åker ut i åttondel eller kvart. Så har det alltid varit med holland, tror det blir så i år också. En intressant sak är att sedan 58 har vm vunnits vartannat gång av brasilien och argentina och vartannat av ett europeiskt lag. Traditionens makt är stor så nu vinner brasilien eller argentina
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 15:41   #127
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
De spelar alltid bra innan turneringar och i gruppen, sen får de hybris och åker ut i åttondel eller kvart. Så har det alltid varit med holland, tror det blir så i år också. En intressant sak är att sedan 58 har vm vunnits vartannat gång av brasilien och argentina och vartannat av ett europeiskt lag. Traditionens makt är stor så nu vinner brasilien eller argentina
De åker dessutom troligen på Brasilien i kvarten i år.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 16:24   #128
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte för att Holland står och hänger på en spelare, men om Robben missar VM nu efter ungern matchen blir jag bara så trött. Aldrig kul att redan ha ett levande spel och så ändras premisserna så där.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 16:27   #129
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
Inte för att Holland står och hänger på en spelare, men om Robben missar VM nu efter ungern matchen blir jag bara så trött. Aldrig kul att redan ha ett levande spel och så ändras premisserna så där.
Hade aldrig lirat robben glaslirarn nr 1 i en träningsmatch precis innan vm men det är ju lätt att vara efterklok. Tänkte precis på hur länge han varit frisk, han har ju varit skadad mer än han spelat i sin karriär känns det som.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-05, 20:43   #130
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 516
Standard

Holland och Brasilien. Någon av dessa vinner! (Y)
Ado86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 13:44   #131
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul en till skada som stör ett av mina redan lagda spel
Jag har spelat att Honduras ska spöa schweize

Tyvär har lagets bästa spelare skadat sig; håller på och letar hur pass länge han är borta, Simon Bank skriver så här på sin blogg

SKADAD: Wilson Palacios, Honduras.
FÖRSVAGNING: Enorm.
WHY'S THAT: I all enkelhet: Om du har ett mediokert lag som ska försöka kriga sig igenom ett gruppspel så har du inte råd att förlora spelaren som både är dess ledare och samtidigt dess särklassigt starkaste krigare.

Han rankar även fler skador - betydelse för lagen här: I Hurt Myself Today « Bank o Niva
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 14:06   #132
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina finalistspel är Brasilien/Spanien och Brasilien/Tyskland. Ger 12 resp 29 ggr degen på bet365.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 18:02   #133
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

David Villa gör över 3.5 mål i tuneringen 1.95. Spanien har en relativt enkel grupp och förväntas ta sig långt i tuneringen. Under kvalet gjorde han 7 mål och under EM 08 gjorde han 4. Perfekt djupledsspelare och med playmakern Xavi bakom sig bör han få ett antal perfekta bollar. Han är dessutom favorit-tippad som VM's främsta målskytt precis som Spanien är tippade som favoriter

Spelar också att Rooney gör över 3.5 mål till 2.20. England ska inte ha några problem alls att ta sig vidare och de bygger mycket av sina avslut på Wayne. En av väldens absolut bästa anfallare och även om jag själv inte tror att England kommer ta sig lika långt som Spanien är chansen att Rooney ska göra 4 mål stor, klart spelvärt till 2.20
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 19:13   #134
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 70
Standard

Instämmer, kan man få 10ggr på vinst?
rustibus46 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-06, 20:20   #135
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4063

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

vilken sida forbannat?
perry är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td