Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-30, 23:01   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

2/7 Fotbolls VM Kvartfinaler!


Inga diskussioner på denna topic ännu?

Är Brassarna så pass starka som oddsen säger eller kan Sneijder, Robben & Kuyt skaka om samba gänget?

Blir Uruguay omsprungna av Ghana?

Frågorna är många, "hvad ska skje neste kamp"???



Btw, gillar Fabiano att göra mål @ 2.30
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:11   #2
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 2
Standard

Jag har en trippel som sitter om Uruguay vinner. Boateng spelar inte(tror jag) och Gyan gör bara mål på straff. Hoppas Forlan har käkat ordentligt och sovit gott så han fått tillbaka energin. Suarez får gärna knorra in någon boll också.

Jag tror Holland har massa att sätta emot Brasilien men att brassarna ändå står som segrare när matchen är slut. Deras rappa yttermittfältare och ytterbackar kommer skapa för mycket problem på kanterna för seniorer som van bronkhoorsh(spelling?).

Fabiano som målgörare är väldigt spelbart.
maometto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:14   #3
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 2
Standard

hörnor holland:18

hörnor brasilien:26

18+26=44/4=11

ö 10,5? vad tror ni?
maometto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:15   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Uruguay rak so far, Ghanas flyt måste få ett slut någon gång. Gillar Uruguay och tror att Forlan/Suarez är för bra för Ghanas försvar. Samtidigt lider Ghana av obefintlig kreativitet i anfallet imo. Mot USA var det howards felplacering och en rensning som gav segern.

Spanien slår ut ett av mina favoritlag, men oddsen är ingen höjdare. Funderar fortfarande på resultat eller hcp där.

Brassarna känns urstark samtidigt som Holland inte har visat allt de kan. Lurig match som jag tyvärr tror tas hem av brassarna.

Sist men inte minst Argentina mot Tyskland. Över 2.5 mål och both to score känns som bra spel. Över lär ha sjunkit men both to score vet jag ej.

Läge för props i samtliga matcher tror jag!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:19   #5
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

+0.5 Holland, x och under 2.5 är de spel jag funderar på.
Dessa två lag är faktiskt jäkligt defensiva vilket känns konstigt att säga.
Med Brasiliens skade och avstängningsproblem tror jag inte det blir a walk in the park.
I en sådan här match där det defensiva innermittfältet måste stå upp bra är det inte bra med skador på melo, elano och nu även ramirez borta. Robben är glödhet, en chans så sitter den fabiano likaså 1-1 känns som ett logiskt resultat.

Uruguay kör jag på också. Ghanas orutin bidrar till att det blir stopp här. Uruguays offensiv är för mäktig kombinerat med en bra defensiv.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:27   #6
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar Uruguay, argentina - tyskland both to score och holland - brasilien HT X
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:28   #7
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Uruguay - Ghana X

Tror att det blir förlängning i denna match, dock vinner uruguay tillslut.

Brazil to qualify
Spain

@ 2.09 dubbel.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 23:28   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Uruguay
Brasilien
Spanien


fin lapp
--------
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 00:25   #9
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
I en sådan här match där det defensiva innermittfältet måste stå upp bra är det inte bra med skador på melo, elano och nu även ramirez borta.
Med tanke på hur genomusel Melo är så är det snarare en förstärkning för Brasilien att han är skadad.

Brasilien vinner tyvärr det där ganska komfortabelt är jag rädd, Spanien likaså. De andra matcherna blir tätare men jag gillar överspelet i ARG-GER och Uruguay.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 00:29   #10
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Med tanke på hur genomusel Melo är så är det snarare en förstärkning för Brasilien att han är skadad.

Brasilien vinner tyvärr det där ganska komfortabelt är jag rädd, Spanien likaså. De andra matcherna blir tätare men jag gillar överspelet i ARG-GER och Uruguay.
Ja han har varit genomusel i juve men han och kakan är iaf lite bättre i landslaget.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 07:45   #11
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

VM ABSTINENS!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7B2LPxggvqY&feature=related]YouTube - Gandalf Goes to the World Cup[/ame]
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 15:24   #12
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maometto Visa inlägg
Gyan gör bara mål på straff.
Missade du målet han fjorde i förlängningen?

Galet snyggt i absolut världsklass. Så nog kan han mer..
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 15:41   #13
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har lagt, och kommer nog lägga några slantar till på Tyskarna, både som vinnare i hela skiten, men framförallt att spöa Argentina.

Argentinas, i mina ögon, tröga och kassa backlinje har inte satts på några direkt prov än....

Tyskarna har i mitt tycke bättre målis,försvar samt mittfält....samt ett mera samspelt lag....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 15:54   #14
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Har lagt, och kommer nog lägga några slantar till på Tyskarna, både som vinnare i hela skiten, men framförallt att spöa Argentina.

Argentinas, i mina ögon, tröga och kassa backlinje har inte satts på några direkt prov än....

Tyskarna har i mitt tycke bättre målis,försvar samt mittfält....samt ett mera samspelt lag....
Håller med, åtminstone delvis. Vad jag tycker ska bli oerhört intressant är att se hur Tyskland klarar att handskas med Messi, Tevez och i viss mån di Maria som alla älskar ytan mellan motståndarnas mittfält och backlinje. Schweinsteiger och Khedira är båda duktiga innermittfältare som övertygad hittills men Schweinsteiger har sina brister defensivt och är mer en spelande mittfältare, medan Khedira är långsam och lite trög i sidled och dessutom inte särskilt rutinerad. Detta kan skapa enorma ytor för Messi och Tevez i den position där de är som allra farligast.

Sedan är Tysklands backlinje verkligen överskattad. Mertesacker och Friedrich är båda ganska dåliga med bollen, speciellt Mertesacker, och långsamma och tröga likaså. Argentina har verkligen goda förutsättningar att skapa många målchanser.

Men jag tror att det blir jämnt, och målrikt. Med tanke på det jag skrev och med tanke på att Argentinas försvar verkligen har brister.

Senast redigerad av onsong den 2010-07-01 klockan 16:00.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 16:21   #15
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Överspel och tyskland har jag lagt sedan länge. Argentinas försvar kommer få en chock när de möter ett lag med sådant fantasifullt och löpstarkt anfallsspel.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td