Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-31, 18:19   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Lightbulb

Champions League Vinnarspel


I och med värvningen av Zlatan Ibrahimovic och den nya informationen om att Robinho skulle vara klar för Milan tänkte jag kolla upp oddset på dem mångfaldiga Champeons League Mästarna.
Hittade odds på 29 gånger pengarna på både Expekt och Bwin, även 28 i odds på bet24.
Oddset på Milan lär snart sjunka då värvningen av Robinho även kommit ut så jag tyckte att det skulle kunna vara bra o lägga en slant innan det har hunnit sänkas.
Jag finner detta odds väldigt spelvärt då Milan nu innehar ett utav världens bästa Anfall!
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 18:55   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ett anfall gör inte ett lag. Äter en strumpa om milan vinner cl
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 18:57   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Alltså, anfall räcker inte för att vinna CL.

Det är alltså Milan som skall utamana

Inter
BM
Chelsea
Man U
Barcelona
Real

Iof kan man väl köpa in sig på att milan går vidare och sedan gröna ut i finalerna.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 19:05   #4
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror CL titeln står i mellan Real Madrid, Bayern München eller Milan
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 22:12   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

GIllar ni tror att Real ska vinna, att jag hittar 6.50 på Real är sjuk, näst sämst odds efter barca. HUR kan Real ha ett sådant lågt odds när man inte lyckats ta sig vidare ifrån åttondelen på 6 år? Real kommer INTE vinna i år. kan skära av min hand om dem gör de.
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 22:17   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Funderar faktiskt på att boka Real @ 6.50
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 22:56   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Tjaa vad ska man säga jag har lirat Milan både som Seria A vinnare och CL vinnare, CL enbart pga av oddset på 34 som jag tog är för högt imo.

Visst är anfallet Milans starkaste sida i dagens läge inte bara för värvningarna av Ibrahimovic & Robinho utan även en slimmad Ronaldinho och en ett år äldre Pato som får hålla sig skadefri förhoppningsvis. Finns inte många anfall som är bättre än dessa i form om det ens finns något.

Försvaret ? Thiago Silva är en av dem bästa mittbackarna i världen redan nu och kommer bli ännu bättre dessutom har han Nesta bredvid sig som fortfarande håller hög klass, Antonini kanske inte kändaste namnet på vänsterback platsen men han har utvecklats något enormt senaste tiden och sammarbetet med Ronaldinho på vänsterkanten är fenomenalt. På högerbacken kommer förmodligen Zambrotta att trilla runt som kommer göra det helt ok men endå den klart svagaste i backlinjen tror vi kommer få se Sokratis & Bonera spela där en hel del.

Mittfältet:
Kapten Ambrosini kommer vara given tillsammans med Pirlo den tredje mittfältsplatsen kommer Flamini, Seedorf, Gattuso & Kevin Prince Boateng att slåss om, Jag föredrar helt klart Flamini eller Prince får ut mycket mer energi utav dem. Ambro kommer göra sitt jobb bra som tvåvägspelare och är jävligt bra med huvudet, Jag hoppas och tror att Pirlo kommer få lite mer glöd i detta "nya" Milan då är han livsfarlig med sin spelförståelse och geniala passningar.

Milan är MINST lika bra som Inter, Bayern och även Real Madrid imo.

Enda lagen jag känner är lite starkare är Barcelona, Man UTD och Chelsea.

Visst Milan ska inte vara i närheten av att vara favoriter på något sätt men att dem har såpass mycket högre odds än Inter, Bayern, Real och Arsenal(!!!!)?!? är inte rätt någonstans.

oh well det är lite av mina tankar och ja jag är Milan fan

FORZA MILAN
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-31, 23:02   #8
 
StewiEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 420
Standard

Håller Abbiatti i målet undrar jag??
StewiE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 00:24   #9
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_liraren Visa inlägg
GIllar ni tror att Real ska vinna, att jag hittar 6.50 på Real är sjuk, näst sämst odds efter barca. HUR kan Real ha ett sådant lågt odds när man inte lyckats ta sig vidare ifrån åttondelen på 6 år? Real kommer INTE vinna i år. kan skära av min hand om dem gör de.
Tror de vinner med Mourinho effekten.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 11:28   #10
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

Vinner CL tro jag inte Milan gör. Däremot har jag spelat som vinnare av Serie A. Milan är ju sjukt laddat nu och har värvat riktigt bra. Inter måste ju va mätta efter förra året och har nu fått Benitez som tränare. Han känns verkligen inte som en vinnare i mina ögon. Han hade ju ingen positiv inverkan på spelarna i Liverpool direkt. Dessutom envisas han om att göra konstiga byten.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-01, 15:36   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 74
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StewiE Visa inlägg
Håller Abbiatti i målet undrar jag??
Marco Amelia är bättre!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
[COLOR="Red"]Kika in mitt minus[/COLOR]
krallebob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 12:04   #12
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Med tanke på att anfallet var vår svagaste sida förra året så tycker jag att det nya anfallet kan ge ett rejält lyft till det övriga laget. När pato inte var med förra säsongen så fanns det ingen som helst fart i vårt anfall, nu så har vi ersättare som kan lira ute på kanten ifall han skulle bli skadad.

Vårt mittfält kommer att hålla så länge som seedorf får mindre speltid, han har varit riktigt usel de senaste åren och jag tycker Flamini, Prince förtjänar den platsen mer. Ambrosini & Pirlo utav det jag såg under premiär matchen så har Pirlo höjt sig ifrån den dåliga gågna säsongen, Ambrosini behöver man inte säga så mycket om förutom att han verkar bli bättre med åren.

Vårt Mittbackar är bland världens bästa då Nesta fortfarande är bland allra världens främsta mittbackar och Thiago Silva dåra som förra säsongen genom snitt under hela säsongen imponerade mest utav alla.

Milans akilles häl enligt mig är att vi fortfarande (som barca) inte har någon världsmålvakt, Visst abbiati är duktig men det finns många som är mycket bättre än honom, t.om. amelia är nog bättre och så har vi ju seedorf som också är Milans akilles häl då han helt enkelt glömt bort hur man spelar fotboll på toppnivå, jag förstår inte varför alla tränare väljer att spela med honom ändå. Under ancelottis tid så var seedorf hans favorit spelare så då var det nog inte så konstigt, men att behöva se honom under Leonardo / Allegri tycker jag bara är brist på tränarförmåga.

Antonini precis som Avej sa har utvecklats rejält under den senaste säsongen och sammarbetet offensivt med Ronaldinho har funkat väldigt bra. Men hans svaga sida är ju mer försvarspelet än det offensiva spelet, frågan är om han håller mot spelare som Messi, Robben, Cristiano osv. vilket jag ärligt talat inte tror att han gör men det får han väl ta o bevisa, som bäst tror jag nog han kan hinna med dom när dom försöker ta sig runt och blockera inlägg men skulle nog göra bort sig mot spelare som har bra teknik.

Sedan har vi ju då högerbacksplatsen vilket Bonera, Sokratis, Zambrotta kämpar om. Då milan kör med offensiva ytterbackar som ska fylla på är ju egentligen zambrotta bäst på av dessa 3 men jag tycker ändå inte han ska få spela, jag tycker att milan borde låta Bonera / sokratis spela där men med mer defensiva instruktioner än offensiva. Tycker Antonini kan ta löpningarna upp och bonera komma upp lite i plan men inte över halva, för o vara beredd o hjälpa till Nesta, Silva som en typ av 3 backslinje när motståndarlagen försöker ställa om snabbt och kontra.



Dom jag anser som Konkurrenter till att sno CL Pokalen ifrån Milan är Man u, Chelsea, Barca, Real. Inter under Benitez har nog en mindre chans än Milan.

Senast redigerad av poja_90 den 2010-09-02 klockan 12:11.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 12:51   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Känns riktigt bra när Milan-fans rekar Milan som CL-vinnare.


Tror jag ska dra en rek på Liverpool som PL-vinnare.

Avej hittade ett ok odds på Milan som man kunde trejdat på, men att spela Milan som CL-vinnare på odds runt 28-29 känns inte som ett bra spel.

Om jag inte ogillat långtidsspel så mycket så hade jag lätt kunnat boka Real @ 6.50, att de är i närheten av topplatserna oddsmässigt är ju skrämmande. Visst att Mou är en bra tränare, men han får nog lov att visa något först innan man haussar upp Real igen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 13:46   #14
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mourinho är inte stålmannen heller, han behöver tid.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 15:12   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Större chans att Milan vinner CL & Serie A 5 år irad än att Liverpool tar PL en gång närmaste 10 åren
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td