Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-02, 23:08   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Belgien Jupiler League 10-11/9


Kommer med ett tidigt spel:

Germinal Beerschot vs Charleroi 3u @ 2.00 bwin


Motivering

Inbördes stats stärker inte detta spel, tabellen stärker inte detta spel, formen stärker inte detta spel så jag förstår om ni håller er undan.

DOCK så har Germinal värvat intressant i fönstret, mer offensiv kraft har kommit in i form av Junior Negrao som är fostrad i Atl Mineiro och Corinthians. Började sitt provspel med att hänga två mål, även Nyoni från Cercle är klar och han bidrar med mer bredd för Germinals kantspel.

Sen ska även Custovic som är hämtade från Gent och som ären ok målskytt i denna liga vara spelfärdig. Dessa tre herrar bör ge Germinal det man saknar i år nämligen MÅL.

Enligt de rapporter jag läst om Germinals förlust senast mot Gent så var den inte helt rättvis och spelarna i Germinal uttrycker på hemsidan stor revanschlusta.

Charleroi är enligt många belgare på andra forum ett av de lagen som är hetast tippat att ramla ur och de har verkligen fått med sig maximalt antal poäng so far sett till vilka lag de mött och hur de presterat. Snart kommer de bli avslöjade av andra lag än bara Genk.

Germinal är ett lag för övre halvan, dags att börja visa det tycker jag.

Detta odds lär sjunka under 1.85-1.90 innan spelstopp.


Club Brügge vs Genk 1u @ 3.50 Unibet samt Genk+0.5 3u @ 1.70

Motivering

Lite sur över att jag missade 3.75, trodde inte att denna skulle börja droppa så tidigt och ville avvakta fler odds från fler bookies, men jag antar att unibet insåg sitt misstag när de andra bolagen började släppa odds som låg en bit under. Somliga nere på dryga 3.00.

Kommer testa ett spel på Genk som hade chans att vila spelare inför bortamatchen mot Porto eftersom de ansåg att det redan var "kört" efter att ha förlorat med 3-0 hemma.

Club Brügge har fått slita i inledningen av säsongen, snål utdelning i ligan. Två tuffa drabbningar mot Minsk i Europa League och säkerligen fler spelare i spel i detta landslagsuppehåll(detta har jag ej kollat upp, men jag är tämligen säker på att Genk inte har fler landslagsspelare i truppen).

Genk går som tåget och jag kommer fortsätta rida på deras form tills det brister. Gissningsvis kommer väl poängtappet snart, men ska man se på det objektivt så var det nog länge sedan Genk hade en så pass stor vinstchans mot CB som i detta möte. Jag tycker inte att 3.50 är ett korrekt odds, 3.00-3.10 känns mer korrekt.

Lirar även +0.5 hcp på Genk, detta är en tuff uppgift att ta sig an, men det är ändå landets mest formstarka lag som Club Brügge ska avväpna. Tror inte Genk förlorar detta.

Senast redigerad av RobinD den 2010-09-06 klockan 14:59.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 13:46   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Genk @ 3.50
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 14:52   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

STVV vs Anderlecht 4u @ 1.80 och Anderlecht-1.5 1u @ 2.85

Motivering

Detta blir sammantaget ett maxbet för mig då jag väljer att lira 4+1 u på samma match. Jag gör det också i en matchup som historiskt sett inte är sådär väldigt gynnsamm för Anderlecht. Iaf inte de senaste säsongerna.

Anderlecht tappade sina första poäng hemma mot Zulte-Waregem senast och trots massiv press med 4 ramträffar i slutskedet av matchen så fick Anderlecht inte hål på Zulte-Waregem.

De åkte dessutom ut ur CL-kvalet på ett minst sagt dråpligt vis för inte allt för länge sedan. Jag tror att detta landskampsuppehåll har gjort gott i klubben. De har fått tid att gå igenom saker och förbereda sig för denna match. De krossade Dender från tvåan i en träningsmatch den första september t ex.

STVV är en skugga av förra året trots helt okej poängutdelning so far. Men det ska tilläggas att de har vunnit 2 på hemmaplan, mot Lierse i premiären och mot Standard Liege. De har fått ordentligt med stryk av Club Brügge och förlorade även mot Kortrijk. Innan detta uppehåll avslutade man med 0-0 mot Mechelen som slutligen fick se sin svit brytas.

Förra året så slog STVV Anderlecht i 2 möten i serien och tog en av 6 pinnar i slutspelet. Jag tror på ett trendbrott här och när Anderlecht vinner kan det bli stora siffror.

Jag grämer mig att jag missade öppningspriset på 1.95 som bwin tydligen hade ett tag men ser spelvärde ned till 1.70 iaf. Anderlecht är i behov av poäng för att inte tappa mark mot toppen och STVV kommer får det tufft.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 14:57   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Genk+0.5 3u @ 1.70
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 15:28   #5
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

US Open Men | Euro Qual Matches | Sports Betting Odds | BetBrain.com :

Ryggar dig på Germinal, känns som ett vettigt spel. ca 3.3u.

Hoppas du kan få upp din ROI en aning.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 15:43   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
US Open Men | Euro Qual Matches | Sports Betting Odds | BetBrain.com :

Ryggar dig på Germinal, känns som ett vettigt spel. ca 3.3u.

Hoppas du kan få upp din ROI en aning.
Hoppas det vänder snart även om Belgien är plus denna säsong, förra året var fint och jag hoppas kunna nå liknande resultat i år igen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-07, 13:07   #7
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för reken! Ryggade Germinal ca 2u @ 2.0 på bwin innan sänkning till 1.75 (!)
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-07, 16:24   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Lierse+0.5 vs Gent 1u @ 2.25 bet365

Motivering

Lierse är en klubb som verkligen satsar för att hänga kvar i den högsta Belgiska serien, man har öppnat med 5 raka förluster men enligt rapporter så var förlusterna mot STVV, KOrtrijk och Mechelen inte helt rättvisa och kunda alla slutat med kryss.

Nu har dessutom Lierse agerat kraftfullt på transfermarknaden och man har plockat in bland andra

Wesley Sonck som är fd belgisk landslagsman och har spelat för Club Brügge och Fortuna Düsseldorf tror jag det var. Han är iaf en spelare som gör mål i de klubbar han spelar för.

"Pa" Gaxa, VM-spelare för Bafana Bafana som kommer från Mamelodi Sunshine. Högerback(kanske även mittfältare?) med offensiva kvaliteer.

Robert Kovac, som varit runt i Ungern, och Norden med bra facit i många klubbar målmässigt. 16 mål i Tippeligan för Odd Grenland förra året.

Felisberto Sebastiao Da Graca Amaral, aKa "Gilberto" från Angola, spelade i Al Ahly, vönstermittfältare som blev framröstad till bästa utländska spelare i Egyptens högstaliga.

Mattia Notari, central försvarare som varit med och fört upp Mantova till Serie B på 3 säsonger och har varit tongivande där. Kapten var han och enligt Lierse hemsida en av de bättre i Serie B (saltat kanske, men bör vara en bra värvning).

Kurt Van Dooren, mittback från Germinal som förlorat sin plats där efter ett benbrott, nu är han frisk och ska slåss i Lierse istället.

Lägg till ett par mindre tongivande värvningar och vi har mycket större bredd och förhoppningsvis även bättre försvar! Lierse problem har varit att de släppt in för mycket mål, även om de gjort få.

Nu i uppehållet har de dock en övertygande seger mot Holländska Willem II med 3-0 och nu leder de i skrivandes stund med 1-3 mot seriekollegan Westerloo.

Gent är en svår uppgift, men Lierse är hemma, kommer med självförtroende och har mycket nytt friskt blod.

Dags att börja ta poäng, 1u på att de gör det redan nu till helgen.


Edit: BUUUU till mig som missade att pinny hade 2.34
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-07, 16:31   #9
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dessa tackar jag för. Du är inte den ende med en påse bajs.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-10, 21:26   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
STVV vs Anderlecht 4u @ 1.80 och Anderlecht-1.5 1u @ 2.85

Motivering

Detta blir sammantaget ett maxbet för mig då jag väljer att lira 4+1 u på samma match. Jag gör det också i en matchup som historiskt sett inte är sådär väldigt gynnsamm för Anderlecht. Iaf inte de senaste säsongerna.

Anderlecht tappade sina första poäng hemma mot Zulte-Waregem senast och trots massiv press med 4 ramträffar i slutskedet av matchen så fick Anderlecht inte hål på Zulte-Waregem.

De åkte dessutom ut ur CL-kvalet på ett minst sagt dråpligt vis för inte allt för länge sedan. Jag tror att detta landskampsuppehåll har gjort gott i klubben. De har fått tid att gå igenom saker och förbereda sig för denna match. De krossade Dender från tvåan i en träningsmatch den första september t ex.

STVV är en skugga av förra året trots helt okej poängutdelning so far. Men det ska tilläggas att de har vunnit 2 på hemmaplan, mot Lierse i premiären och mot Standard Liege. De har fått ordentligt med stryk av Club Brügge och förlorade även mot Kortrijk. Innan detta uppehåll avslutade man med 0-0 mot Mechelen som slutligen fick se sin svit brytas.

Förra året så slog STVV Anderlecht i 2 möten i serien och tog en av 6 pinnar i slutspelet. Jag tror på ett trendbrott här och när Anderlecht vinner kan det bli stora siffror.

Jag grämer mig att jag missade öppningspriset på 1.95 som bwin tydligen hade ett tag men ser spelvärde ned till 1.70 iaf. Anderlecht är i behov av poäng för att inte tappa mark mot toppen och STVV kommer får det tufft
.
Bra start på Holland/Belgien denna helg. 2-0 i Belgien och 3-0 i Holland. Nu tar vi resten!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 11:16   #11
 
velpelles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 46
Sharp$: 670
Standard

Tack för ditt jobb med rekarna. Snygg vändning på sheetet...
velpelle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 11:21   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av velpelle Visa inlägg
Tack för ditt jobb med rekarna. Snygg vändning på sheetet...
Ja, räknar man in de tidigare rekarna som inte kom med på sheetet så är belgien/holland bra plus nu. Mot nya pengar hoppas jag!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 11:48   #13
JP
 
JPs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 714

Post Hoc, Ergo Propter Hoc
Stats: 53 - 55 - 3
ROI: 102.75%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Riktigt snyggt Robin. Lyckades missa alla spel men hawkeye till nästa gång du rekar
JP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 19:17   #14
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Germinal shockhöjs på bet365 live... startade på 1.80, ger 2.20 efter en dryg kvart. Måste vara stort övertag för Charleroi..
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 19:20   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Germinal shockhöjs på bet365 live... startade på 1.80, ger 2.20 efter en dryg kvart. Måste vara stort övertag för Charleroi..
Ja, sånt är ju inte trevligt. Så kan det dock bli ibland.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td