Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-24, 01:58   #1

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

CL Kval 26-27 Juli!

Börjar nu CL på allvar?

Dags att ta tillbaka de man förlorat dessa 2-3 usla spelmånaderna

Rangers 1.44 Ska malmö kunna få med sig x2?

Maccabi Haifa 1.50 Storklubben ställs mot Sloveniska mästarna

Rosenborg 2.10 Viktoria Plzen som varit i Europa 1 gång tidigare 1-4 mot Besiktas då.

Twente 1.40 FC Vaslui bra hemma 0-0 mot Lille 2-1 mot AEK Aten men borta 0-2 samt 0-3. Ska Twente klara väll?

"Storlagen" har hemmaplan och blir ju den viktiga första matchen av dubbelmötena.

Inga större skrällar annars i CL hittils tycker jag.
Gått som planerat och speciellt då att storlagen vunnit hemma men slappnat av borta. t.ex Rosenborg och Maccabi Haifa.

Intressanta matcher i mina ögon och hoppas få lite synpunkter.

kör vi inför CL 2011/2012

//edit by mod

Champions League (Europa)
2011-07-26 18:00: Ekranas vs BATE Borisov
2011-07-26 19:00: Zestafoni vs Sturm Graz
2011-07-26 19:30: Litex Lovech vs Wisla Krakow
2011-07-26 19:00: APOEL vs Slovan Bratislava
2011-07-26 20:45: Rangers vs Malmo FF
2011-07-26 20:45: Genk vs Partizan Belgrade
2011-07-26 20:00: Dinamo Kiev vs Rubin Kazan
2011-07-26 20:45: Twente vs FC Vaslui
2011-07-27 02:00: San Francisco FC vs Seattle
2011-07-27 04:00: Herediano vs Alpha Utd
2011-07-27 18:00: HJK Helsinki vs Dinamo Zagreb
2011-07-27 20:15: Standard vs FC Zurich
2011-07-27 20:45: Rosenborg vs Plzen
2011-07-27 20:45: Benfica vs Trabzonspor
2011-07-27 20:00: OB vs Panathinaikos
2011-07-27 20:05: Maccabi Haifa vs NK Maribor
2011-07-27 20:00: FC Copenhagen vs Shamrock Rovers

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 02:05   #2
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Börjar nu CL på allvar?

Dags att ta tillbaka de man förlorat dessa 2-3 usla spelmånaderna

Rangers 1.44 Ska malmö kunna få med sig x2?

Maccabi Haifa 1.50 Storklubben ställs mot Sloveniska mästarna

Rosenborg 2.10 Viktoria Plzen som varit i Europa 1 gång tidigare 1-4 mot Besiktas då.

Twente 1.40 FC Vaslui bra hemma 0-0 mot Lille 2-1 mot AEK Aten men borta 0-2 samt 0-3. Ska Twente klara väll?

"Storlagen" har hemmaplan och blir ju den viktiga första matchen av dubbelmötena.

Inga större skrällar annars i CL hittils tycker jag.
Gått som planerat och speciellt då att storlagen vunnit hemma men slappnat av borta. t.ex Rosenborg och Maccabi Haifa.

Intressanta matcher i mina ögon och hoppas få lite synpunkter.

kör vi inför CL 2011/2012
Twente, hemma, den särklart säkraste av dem alla! Vill du ha en dubbel så är det Rangers som lockar!

Edit: Självklart kollar du matchuppställningar, skador och avstängningar först...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-07-24 klockan 02:21.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 02:10   #3

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Twente, hemma, den särklart säkraste av dem alla! Vill du ha en dubbel så är det Rangers som lockar!

/Badass
Helt klart inne på en dubbel eller trippel.

Rangers är nästan given med. dock svårt med dom andra som du säger lockar Twente oerhört. får se om jag hittar lite info om matcherna.
Gammal 2011-07-24, 03:00   #4

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Om jag inte är helt fel ute så är väl inte Rangers lika bra som de varit tidigare säsonger?

MFF kan säkert ställa till med något, både borta och hemma.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 04:46   #5

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Om jag inte är helt fel ute så är väl inte Rangers lika bra som de varit tidigare säsonger?

Ja, de är inte lika bra som förr helt klart.. men kommer ihåg förra säsongens CL då dom endå gjorde de bra i gruppspelet som t.ex 0-0 hemma mot Man Utd även 1-1 hemma mot Valencia.

Malmö skrämmer inte mig, speciellt inte med 3-1 mot färöiska Torshavn. de har problem och rangers borde vinna iallafall även om de bara blir med uddamålet.
Gammal 2011-07-24, 05:47   #6
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:

Kan du utveckla det där?
RizZla trodde hårt på rangers och jag har också spelat på dom. Kan inte se på kartan hur de skulle ens kunna få med sig en poäng. De har haft ett tufft spelschema. Match igår tex borta mot helsingborg. Om 2 dagar ska de spela den här matchen. Om man ska försöka sätta det i perspektiv då. Malmö håller div1 klass medan Rangers övre championship/nedre PL.
Att malmö sedan spelar bortaplan gör inte saken sämre. Inga poäng för dom där inte. Jag tror malmö blir nollade. 2-0 rangers?

Ogiltigt spel-ID: 445756

KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 10:34   #7

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Kan du utveckla det där?
RizZla trodde hårt på rangers och jag har också spelat på dom. Kan inte se på kartan hur de skulle ens kunna få med sig en poäng. De har haft ett tufft spelschema. Match igår tex borta mot helsingborg. Om 2 dagar ska de spela den här matchen. Om man ska försöka sätta det i perspektiv då. Malmö håller div1 klass medan Rangers övre championship/nedre PL.
Att malmö sedan spelar bortaplan gör inte saken sämre. Inga poäng för dom där inte. Jag tror malmö blir nollade. 2-0 rangers?

Då viker jag mig och erkänner mig besegrad. Det var bara en fråga för att få igång en liten diskussion.
Gammal 2011-07-24, 12:59   #8

mackyyys avatar

Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Kan du utveckla det där?

Är ju visserligen Malmöit, men det jag såg av Rangers- Hearts i ligapremiären igår höll ungefär samma nivå som HIF-MFF. Visst, tror också Rangers blir för starka på tisdag , men det blir ingen walk in the park
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 13:04   #9

trilions avatar

Standard

Rangers 1.44
FC Köpenhamn-1 1,48
FC Twente 1.42

Den känns helt ok. lite osäker på twente dock men skall dom klara väll?

tycker även över 2.5 till 1.85 lockar skarpt i Maccabi Haifa. förra omgången blev de 5-1 2-3 i dubbelmötena mot ett bosniskt lag om jag inte tar fel.

diskussion
Gammal 2011-07-24, 13:24   #10

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 987

Standard

Nordicbet har 1,50 på Twente.
Delar av Twentes arena rasade ju ihop för en tid sedan så nu spelar man kvalet i Arnhem istället.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 13:44   #11

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Corner Visa inlägg
Nordicbet har 1,50 på Twente.
Delar av Twentes arena rasade ju ihop för en tid sedan så nu spelar man kvalet i Arnhem istället.
de va som ***.

Blir man ännu mer osäker...

Trots ser jag att Vaslui förlorade första seriematchen mot Rapid Bucharest med 3-0

känns dock svår när dom inte spelar hemma.
Gammal 2011-07-24, 15:19   #12

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Kan någon förklara hur Malmö ska ha någon som helst chans att slå dom skotska mästarna 2010/2011? Hade varit en sak om Malmö hade legat i toppen av AS men inte ens där har dom något att säga till om i år. Nej, jag brukar inte säg detta men vafan, allt över 1.20 på Rangers är ett solklart MAXSPEL!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 15:24   #13
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Malmö saknar ju tyvärr Ricardinho också, kanske bästa spelaren i laget (tillsammans med målis Dahlin som fortf e skadad). Ersättare ska va en ytterback som spelat 1 AS match alternativt en med bara inhopp så malmö kommer få det riktigt svårt.
Gammal 2011-07-24, 15:43   #14

trilions avatar

Standard

ja 1.44 är för mycket tycker jag speciellt på hemmaplan.

Malmös historia i europa känner väll alla till... inte så positiv och vändningen ser väll inte ut att komma nu så som laget spelar.

som mars skriver saknar dom också första målvakten dahlin och ricardinho.

Nej säger jag. kommer klippa det spelet imorgon och hoppas inte på någon sänkning tills dess.

Men skulle vilja kombinera med något.

FCK ska väll bara slå Shamrock?
1-0 totalt mot flora är inte så imponerande och även hade flora straff i första matchen och de kunde slutat tvärt om.

-1 på FCK till 1.48 ser jag till lika stor sannolikhet som rangers.
Gammal 2011-07-24, 15:47   #15

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
ja 1.44 är för mycket tycker jag speciellt på hemmaplan.

Spoiler:
Malmös historia i europa känner väll alla till... inte så positiv och vändningen ser väll inte ut att komma nu så som laget spelar.

som mars skriver saknar dom också första målvakten dahlin och ricardinho.

Nej säger jag. kommer klippa det spelet imorgon och hoppas inte på någon sänkning tills dess.

Men skulle vilja kombinera med något.

Spoiler:
FCK ska väll bara slå Shamrock?
1-0 totalt mot flora är inte så imponerande och även hade flora straff i första matchen och de kunde slutat tvärt om.

-1 på FCK till 1.48 ser jag till lika stor sannolikhet som rangers.
1. Varför spela till 1.44 när det finns högre hos t ex Ladbrokes och Nordicbet?

2. Varför kombinera "sönder" ett i dina ögon givet maxspel med ytterligare ett spel? Dels så blir det svårare att värdera dubbeln kontra endast ett spel på Rangers och dels så måste två matcher vinnas istället för bara en.

Gammal 2011-07-24, 16:05   #16

trilions avatar

Standard

Citat:
1. Varför spela till 1.44 när det finns högre hos t ex Ladbrokes och Nordicbet?

2. Varför kombinera "sönder" ett i dina ögon givet maxspel med ytterligare ett spel? Dels så blir det svårare att värdera dubbeln kontra endast ett spel på Rangers och dels så måste två matcher vinnas istället för bara en.

Jag är ingen "sport" tippare som kör med moneybookers och har account på alla ställen även om jag älskar tippe så har jag för dåligt kunnande för sånt

skulle jag satsa t.ex 1 000 på rangers vinner jag 440 kr bra ja men samtidigt.
Hittar jag något mer bra spel t.ex FCK -1 1.48 blir oddset 2.1 och vinner då 2 100 kr.

självklart är 1 match säkrare 1 två men då båda matcherna spelas samtidigt så blir de svårt..
kan ju köra 500 kr på var men de ger mig inget gott tror jag.

dock funderar jag på att köra igång riktigt med tippe men får nog lära mig först hur man går tillväga med moneybookers etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
Gammal 2011-07-24, 16:50   #17

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Tryckte in på Rangers hos Ladbrokes till 1.50 nu. Kommer säkerligen ligga på högst 1.30 innan matchstart. Malmö imponerade ju verkligen inte mot Torshavn och jag ser inte hur man ska plocka poäng här. Finns inte en chans.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 19:42   #18

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Tror, precis som många säger, att Malmö inte har mycket att hämta borta mot Rangers.

Såg en hel del av både Rangers och Celtics seriematcher i fjol och om de bara ville så vann de med 3,4,5 - 0. Det tyder på kvalité och med tanke på Malmös trassliga form för tillfället så bör Rangers klara av en uddamålsseger, minst.

1.50 bör ses som ett överodds.
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 21:44   #19

Archs avatar

Sharp$: 6829

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag kanske ger Malmö för mycket cred här, men har inte Rangers bara börjat sin liga ? Om de håller lägre match tempo så kan Malmö parkera laget framför målet och försvara. Sen är det väl så att Rangers är nöjda så länge de inte släpper in ett mål hemma ? Tycker inte alls det är solklart max spel, oavsett hur det slutar.
Paaso (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 21:58   #20

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Tror, precis som många säger, att Malmö inte har mycket att hämta borta mot Rangers.

Såg en hel del av både Rangers och Celtics seriematcher i fjol och om de bara ville så vann de med 3,4,5 - 0. Det tyder på kvalité och med tanke på Malmös trassliga form för tillfället så bör Rangers klara av en uddamålsseger, minst.

1.50 bör ses som ett överodds.
Med andra ord "VILLE" inte Rangers vinna premiärmatchen i lördags hemma mot Hearts

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-24, 22:07   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Jag kanske ger Malmö för mycket cred här, men har inte Rangers bara börjat sin liga ? Om de håller lägre match tempo så kan Malmö parkera laget framför målet och försvara. Sen är det väl så att Rangers är nöjda så länge de inte släpper in ett mål hemma ? Tycker inte alls det är solklart max spel, oavsett hur det slutar.
Det är väl i hemmamatchen man vill ha med sig ett så bra utgångsläge som möjligt till returen? Rangers är oftast stabila och vana att vinna matcher mot sämre motstånd. Jag tror dom är väl förberedda. Malmö har riktigt tufft spelschema medans Rangers nyss börjat sin säsong, går väl nästan jämt ut.

Tror på 3-0 4-0.
Gammal 2011-07-24, 22:07   #22

trilions avatar

Standard

Citat:
Så du menar att båda lagen är nöjda med 0-0?

tvivlar starkt. visst blir Malmö glada men ska rangers då förlita sig på att göra mål borta på swedbankstadion ? det blir nog lite farligt i min mening och iallafall en vinst ska det bli.

Matchtempo, visst har skotska ligan bara börjat men malmös spelschema har gjort de trötta med torshavn borta derby borta och par dagar senare rangers borta. 3 tuffa bortamatcher 2 st i benen de tror jag inte de klarar.
Gammal 2011-07-24, 22:11   #23

Strategs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Med andra ord "VILLE" inte Rangers vinna premiärmatchen i lördags hemma mot Hearts
Precis. Nej, Hearts skulle jag såklart nämnt också. Hearts är väl enda riktiga utmanaren till Rangers och Celtic även om de två sistnämnda är klassen bättre och lag som man, normalt, kan lita på. Jaja..
kingscania (+1), kingscania (+1)
Gammal 2011-07-24, 22:13   #24

Strategs avatar

Standard

Citat:
Tror att Rangers allra först prioriterar att vinna. Vi kan såklart spekulera om detta oerhört länge men ett lag som Rangers SKA bara gå vidare mot MFF. Gör man 2,3 - 0 hemma mot Malmö är man i princip klara och kan spela på resultat borta. Även om nollan är viktig tror jag inte att det utesluter Rangers ifrån att anfalla.
Gammal 2011-07-24, 23:12   #25

trilions avatar

Standard

ser att oddsen börjar röra på sig. nordicbet har gått ner till 1.45 bara ett fåtal bolag kvar som har kvar 1.50 t.ex ladbrokes.

Jag lägger mitt bet nu på Rangers innan det är försent
Gammal 2011-07-25, 05:32   #26

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Spelarna i Malmö har ingen erfarenhet av matcher som dessa. Rangers spelade gruppspel i CL förra året. Tror inte på någon megakross men Malmö lär åka dit för att kryssa och jag tror inte de har erfarenhet eller skills att göra så.
bokis29 (+1)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 17:00   #27

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

Rangers vinner lätt hemma.
Har Malmö tur så klarar de ett kryss hemma i returen.
Men det kommer som sagt inte att hjälpa.
3-0 Rangers i Skottland?
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:23   #28

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 153
Standard

Har spelat med hög insats på en trippel med CSKA Moskva (vann med 2-1), Rangers och Twente. Så tyvärr kommer nog en av dessa två matcher att sluta med x2
bafzel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:34   #29

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bafzel Visa inlägg
Har spelat med hög insats på en trippel med CSKA Moskva (vann med 2-1), Rangers och Twente. Så tyvärr kommer nog en av dessa två matcher att sluta med x2
Jaha, motiveringar till de olika spelen uteblir eller?

Berätta gärna för mig vad andra medlemmar får ut av att du skriver ut vad du spelat, men inte varför?

Så svårt är det väl ändå inte att kortfattat i Dagens-trådarna motivera sina spel?
trilion (+5)
Gammal 2011-07-25, 21:51   #30

trilions avatar

Standard

Citat:
Jaha, motiveringar till de olika spelen uteblir eller?

Berätta gärna för mig vad andra medlemmar får ut av att du skriver ut vad du spelat, men inte varför?

Så svårt är det väl ändå inte att kortfattat i Dagens-trådarna motivera sina spel?
bara att hålla med.

startade ju tråden för synpunkter och diskussioner :( inte för vad du spelat :( nu blir jag förvirrad...
Gammal 2011-07-25, 22:01   #31
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

En solklar etta om inte avsaknandet av ligaspel blir för stort för Rangers... Normalt sett, om Rangers haft fler "riktiga" tävlingsmatcher i kroppen så skulle detta inte vara ens i närheten utav svårt - men som Arch nämner så har ju inte den skotska ligan knappt börjat än...

Då har vi detta med avsaknandet av riktiga tävlingsmatcher/tempo - detta har bättre lag än Rangers fått erfara - Malmö har dessa i kroppen! Rangers har en match - hemma mot Hearts... 1-1

Tror ändock stenhårt på Rangers - skulle kunna drista mig att ta dessa -1...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 22:08   #32

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
skulle jag satsa t.ex 1 000 på rangers vinner jag 440 kr bra ja men samtidigt.
Hittar jag något mer bra spel t.ex FCK -1 1.48 blir oddset 2.1 och vinner då 2 100 kr.
Besserwisservarning och , men här gjorde du nog en freudiansk sanningsböjning för att passa ditt argument en aning. Du vinner antingen 440/1100 eller får tillbaka 1440/2100. Hade det du sa stämt hade jag dock spelat parlays alla dagar i veckan
Gammal 2011-07-25, 22:24   #33

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Besserwisservarning och , men här gjorde du nog en freudiansk sanningsböjning för att passa ditt argument en aning. Du vinner antingen 440/1100 eller får tillbaka 1440/2100. Hade det du sa stämt hade jag dock spelat parlays alla dagar i veckan
ja jag tror nog jag fattar vad du menar. (tog lite tid)

självklart menar jag att jag vinner 1100 kr istället för "bara" 440 kr. men det hoppas jag de andra förstår
Gammal 2011-07-25, 22:57   #34

Standard

Citat:
bara att hålla med.

startade ju tråden för synpunkter och diskussioner :( inte för vad du spelat :( nu blir jag förvirrad...
Ber om ursäkt trilion och performance. Givetvis ska jag försöka motivera valen men jag är rädd att jag kanske skrämmer bort någon från matcherna.

Hur som helst:

Träningsspelet för Rangers har under sommaren gått halvknackigt men man har iaf avslutat med 2 vinster mot Nordirländska Linfield (4-1) och engelska förra Premier League-laget Blackpool (2-0).

Första matchen i ligan i lördags slutade med besvikelse efter ett rättvist 1-1-resultat hemma mot Hearts där hemmapubliken började sjunga ironiska nid-ramsor redan efter 8 minuter och detta säger lite om vilka förväntningar fansen har på laget. Detta är väl egentligen den största anledningen till varför jag tror Rangers kommer vinna imorgon. Något annat resultat kommer inte tolereras.

Laget bör vara bättre än Malmö och oddset 1.45 ser jag som något som inte bör missas (och definitivt inte 1.50 för dom som spelat det). Jag tycker att laget ser ungefär jämnstarkt ut jämfört med förra säsongen.

Twente är ett bra lag, dom bör vara bättre än Vaslui men jag ser ändå ett par varningssignaler.

Twente förlorade sin hemmaplan i en läktarkatastrof för ett par veckor sedan där ena kortsidan rasade ihop. Därför spelar man denna match på en något mer neutral plan i Arnhem, Holland.

Vaslui är en väldigt ung klubb men som gått starkt framåt på sistonde.
Vasluis tränare menar att matchen på tisdag är den viktigaste i klubbens historia och säger att dom ska göra allt i sin makt för att undvika att upprepa helgens förlust mot Rapid Bukarest. För Twentes fördel så har man imponerat i träningsspelet och har vunnit mot bland annat Galatasaray (1-0), Fenerbahçe (4-3) och Gent (3-1). Förra året lyckades man bland annat göra 2 mål på Inter (2-2) i CL-gruppspelet och det säger lite om lagets möjliga kvalitet.

Jag spelade matchen till 1.40 men jag börjar ändå tro att oddset kanske är rätt och att det inte finns så mycket värde att hämta. Jag tror och hoppas att Twente kommer vinna men det känns inte alls stensäkert längre. Inte meningen att skrämma bort någon men jag kommer svettas imorgon iaf
kingscania (+1)

Senast redigerad av bafzel den 2011-07-25 klockan 22:59.
Gammal 2011-07-25, 23:00   #35

trilions avatar

Standard

Citat:
Ber om ursäkt trilion och performance. Givetvis ska jag försöka motivera valen men jag är rädd att jag kanske skrämmer bort någon från matcherna.

Jag spelade matchen till 1.40 men jag börjar ändå tro att oddset kanske är rätt och att det inte finns så mycket värde att hämta. Jag tror och hoppas att Twente kommer vinna men det känns inte alls stensäkert längre. Inte meningen att skrämma bort någon men jag kommer svettas imorgon iaf
Såja!

Ja, jag var ju inne på Twente först men ångrade mig innan jag la bettet då det är neutral-plan.

Ser att oddset sjunkt på Twente och Vaslui tror jag endå inte kommer ha en stor chans men varningssignaler finns där allt.
Gammal 2011-07-26, 10:40   #36

Standard

Enligt Expressen kommer malmö ställa upp med sin offensiven mittfältare jiloan hamad som vänsterback. Har själv dålig koll på Malmö och rangers. Men känns som om vänsterkanten blir väldigt svag.

SPORT-Expressen kan avslöja att den offensive mitt fältaren Jiloan Hamad kommer att spela - vänsterback.
- Jag har aldrig spelat vänsterback men är öppen för den idén, säger Jiloan Hamad.

http://fotboll.expressen.se/allsvens...ar-vansterback
Husssar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 11:27   #37

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Har kollat runt lite på laguppställningen för Rangers och det ser lovande ut, om nu Malmö även har backproblem så tror jag att Rangers lätt kan dominera kantspelet och få in en och annan boll i boxen som Jelavic kan göra mål på. Tror att Rangers kommer att sätta i högsta växlen direkt från början för att få med sig nåt mål till bortamötet där Rangersfansen har reseförbud och dom inte har med sig nåt publikstöd alls.

Drog till med -1.25 till 1.98 på Bet365 så man får väl hoppas på en 2-0 seger eller så då.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 11:28   #38

Sharp$: 811

Standard

Är det bara jag som tror att alla överskattar Rangers och underskattar Malmö?

Seger blire nog för Rangers men inte med mycket.
Gammal 2011-07-26, 11:58   #39

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
Är det bara jag som tror att alla överskattar Rangers och underskattar Malmö?

Seger blire nog för Rangers men inte med mycket.
man kan inte underskatta ett malmo som har flera matcher och reser i benen samt ett lag som inte presterar speciellt bra. Moter ett lag fran skottland som kryssade hemma mot Man Utd och Valencia forra aret och har ett vasst lag.

Jag kor bara raka 1an och tror pa kanske 2-0.
Gammal 2011-07-26, 12:33   #40
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Från aftonbladet:
Citat:
MFF:

Dusan Melicharek

---

Markus Halsti, Pontus Jansson, Daniel Andersson, Yago Fernnadez

---

Jiloan Hamad, Ivo Pekalski, Wilton Figueiredo, Jimmy Durmaz

---

Dardan Rexhepi, Daniel Larsson
Yago på vänsterback, han kommer nog få det tufft, inte den smidigaste av spelare men gör riktigt fina nickmål på fasta situationer
Gammal 2011-07-26, 15:57   #41

Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%

Standard

Dagens spel är Genk - Partizan där Genk to win ligger på 2.00 @ Nordicbet som får anses vara överodds. Partizan hade tur förra året, slog ut Anderlecht på straffar och tog sig vidare. Partizans backlinje har försämrats drastiskt sen förra året, Krstajic har slutat spela och talangen Savic gick till Manchester Shitty, nu har man med andra ord bara en central försvarare tillgänglig, Ivanov från Bulgarien. Nyförvärvet Anderson från Sao Caetano är dessutom skadad och kommer till stor chans inte spela första matchen. Nyckelspelarna i laget, Ilic och Vukic är numera rätt sega och gamla, och jag ser inte att man skall kunna utmanövrera ett rappt Genk som kommer med en ligavinst och stora förhoppningar. Partizans lyckosamma förra säsong i CL har nog gjort att oddsen är aningen snedvridna och det är väl min sista övertygelse till varför jag väljer att spela just detta spel. Har även följt Partizan en del då jag är jugoslav och kan inte imponeras av det jag sett. Lycka till allihopa.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:36   #42

Strategs avatar

Standard

Bör inte BATE Borisov vara en ganska klar favorit borta mot Ekranas?

BATE gick ganska okej i EL förra året och bör hålla en ganska mycket högre klass än litauiska Ekranas.

Svårt med spelvärde nu men 1.59 bör ändå vara godkänt. Tankar?
Gammal 2011-07-26, 20:35   #43

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 310
Standard

1-0 malmö ht
tobbeni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 20:41   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tobbeni Visa inlägg
1-0 malmö ht
Inte helt orättvist.

Till er som har stålar på Rangers önskar jag lycka till.

Själv har jag lite livepengar på Malmö (DNB) och Malmö håller nollan.
Gammal 2011-07-26, 20:46   #45

Standard

Hade jag inte haft pengar på Rangers sedan flera dagar tillbaka hade jag också liveat Malmö i början av matchen. Sett mycket farligare ut när dom anfaller och Rangers ser sega ut.
Gammal 2011-07-26, 21:28   #46

trilions avatar

Standard

oschosch ja jag ar en av dom som har pa rangers och ja tyvarr.. silket shhiittt
Gammal 2011-07-26, 21:35   #47

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Malmö det klart bättre laget rent fotbollsmässigt närmare 2-0 än 1-1 för fan!!! Fantastisk insats av våra himmelsblå hjältar!!!
Gammal 2011-07-26, 21:39   #48

Standard

Eloge till Malmö var ju endast Nikica Jelavić som kändes småfarlig i Rangers.
Gammal 2011-07-26, 21:39   #49

Sharp$: 501
Standard

Väl spelat av Malmö och det är bara att gratulera dem till seger. Dock surt på spelet som sprack! Glasgow levde verkligen inte upp till förväntningarna.

Det gjorde däremot Twente som vann med 2-0, vilket jag tackar för...
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:42   #50
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
oschosch ja jag ar en av dom som har pa rangers och ja tyvarr.. silket shhiittt
Samma här, ouch! Dock riktigt kul för Malmö tycker jag
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 22:16   #51

trilions avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Samma här, ouch! Dock riktigt kul för Malmö tycker jag
ja, jag är faktiskt glad endå. Hoppas dom kan fortsätta och komma till gruppspelet. Wilton och Daniel värkar komma igång och det blir viktigt. Och det säger jag som HIF supporter
Gammal 2011-07-26, 22:21   #52

Standard

Med dagens insats hade ju Naysmith i Rangers inte ens platsat i superettan. Tyckte Malmö gjorde en väldigt bra genomförd match även om de hade lite flyt i slutet av matchen där Rangers sumpade lite väl mycket. Hoppas verkligen de håller detta på hemmaplan nu.
Gammal 2011-07-26, 22:28   #53
O12

O12s avatar

Sharp$: 3902

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Imorgon spelar HJK - Dinamo Zagreb, HJK har en sjuk form.. men hur bra är Zagreb?

HJK är dogs på hemmaplan, i ligan har dem spelat 8 8 0 0 30:6 just på hemmaplan, ganska bra facit..

De förlorade senaste matchen i ligan borta mot Jaro med 1-0... Antagligen vilade dem spelare till just denna match...

Senast redigerad av O12 den 2011-07-26 klockan 22:29.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 22:29   #54

albygårlös

Standard

Härligt att få känna på riktig tur, Racing Genk får Ngongca utvisade efter 32 min, därefter får Partizan Babovic utvisad i 48:e, följaktligen gör Partizan 0-1, sedan kvitterar Genk i 70:e, och gör mål på övertid, riktigt härlig match, kul om nån tog tipset att spela!
Gammal 2011-07-26, 23:14   #55

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Imorgon spelar HJK - Dinamo Zagreb, HJK har en sjuk form.. men hur bra är Zagreb?

HJK är dogs på hemmaplan, i ligan har dem spelat 8 8 0 0 30:6 just på hemmaplan, ganska bra facit..

De förlorade senaste matchen i ligan borta mot Jaro med 1-0... Antagligen vilade dem spelare till just denna match...
Så är det. Df Lindström,Mf Bah,Mf Rafinha,Fw Sadik,Fw Pukki vilade helt eller delvis i förra ligamatchen och tycks vara HJK:s nyckelspelare.

Även jag är lite inne på att HJK ska kunna rubba Dinamo i hemmamatchen även om det kan bli tuffare nere i Zagreb då Dinamo har större rutin av Europaspel. Båda lagen är överlägsna i svaga ligor så svårt att avgöra styrka av ligaresultat men Dinamo åkte ut mot Sheriff Tiraspol förra året och har en liknande trupp nu. HJK +0 el +0.25 kanske?

Ogiltigt spel-ID: 449922

Bra pris på +0 så ger HJK en chans imorgon. 1-1 el 2-1 imorgon och sen vänder Dinamo i returen.

Senast redigerad av Vlad den 2011-07-26 klockan 23:31. Anledning: La till spelet
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 23:27   #56

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

MFF yes

Inte sett o läst ngt alls pga semester, men shit va glad man blir som Iffiff supporter att att dom tom vann... Mot gruppspel
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 05:45   #57
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Så är det. Df Lindström,Mf Bah,Mf Rafinha,Fw Sadik,Fw Pukki vilade helt eller delvis i förra ligamatchen och tycks vara HJK:s nyckelspelare.

Även jag är lite inne på att HJK ska kunna rubba Dinamo i hemmamatchen även om det kan bli tuffare nere i Zagreb då Dinamo har större rutin av Europaspel. Båda lagen är överlägsna i svaga ligor så svårt att avgöra styrka av ligaresultat men Dinamo åkte ut mot Sheriff Tiraspol förra året och har en liknande trupp nu. HJK +0 el +0.25 kanske?

Ogiltigt spel-ID: 449922

Bra pris på +0 så ger HJK en chans imorgon. 1-1 el 2-1 imorgon och sen vänder Dinamo i returen.
Är inte det ett rätt bra tecken på ett överspel? Två offensivt bra lag i svaga ligor där de knappt får anfall på sig. Backlinjen är inte av samma kaliper som anfallslinjen samt att backarna brukar ligga högre upp i plan än annars. Enligt mig är det ett givet överspel i den här typen av matchups. Anledningen till att i de i deras statistik släppt in få mål är just för att de mött runklag som inte gått fram. Dessutom kan man inte glömma 10-0 vinsten över Bangor.
Avvaktar spel dock då över fortsätter att stiga.
bafzel (+5), FrankieJr (+10)
Gammal 2011-07-27, 08:47   #58

Sharp$: 252

Standard

Storklubben FCK att vinna med 2,3 mål ikväll? De gjorde ju succe förra året.
Hemma på Parken är dom starka, skyttekungen N'Doye tillbaka.
FCK - shamrock : 1 med hcp 0-1
odds: 1.50

Men hur bra är shamrock rovers, kanske går spela -2?
kimpzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 11:07   #59

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Är inte det ett rätt bra tecken på ett överspel? Två offensivt bra lag i svaga ligor där de knappt får anfall på sig. Backlinjen är inte av samma kaliper som anfallslinjen samt att backarna brukar ligga högre upp i plan än annars. Enligt mig är det ett givet överspel i den här typen av matchups. Anledningen till att i de i deras statistik släppt in få mål är just för att de mött runklag som inte gått fram. Dessutom kan man inte glömma 10-0 vinsten över Bangor.
Dinamos coach snackar på presskonferensen innan matchen att de inte har hittat en match att scouta där HJK spelar försvarsspel så antar att han menar att de mött runklag som du uttrycker det

Honestly, it was difficult to find a match in HJK which actually defended, but in spite of respect for - we believe in ourselves and our own quality. -

Jurcic believes that HJK play only football know how to play - offensively - It's hard to change tactics overnight. It's nice to be a champion of Finland, but it brings problems, because they are taught to dominate, so we have something we do.

Överspelet ligger över 2.20 nu så lär finnas lite värde där. Tog HJK +0 till 2.10 då jag tycker HJK ska ha åtminstonde 50/50 hemma på konstgräset men jag tror också att Dinamo får med sig ett bortamål.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 11:39   #60
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Dinamos coach snackar på presskonferensen innan matchen att de inte har hittat en match att scouta där HJK spelar försvarsspel så antar att han menar att de mött runklag som du uttrycker det

Honestly, it was difficult to find a match in HJK which actually defended, but in spite of respect for - we believe in ourselves and our own quality. -

Jurcic believes that HJK play only football know how to play - offensively - It's hard to change tactics overnight. It's nice to be a champion of Finland, but it brings problems, because they are taught to dominate, so we have something we do.

Överspelet ligger över 2.20 nu så lär finnas lite värde där. Tog HJK +0 till 2.10 då jag tycker HJK ska ha åtminstonde 50/50 hemma på konstgräset men jag tror också att Dinamo får med sig ett bortamål.

Ogiltigt spel-ID: 450155

Med det sagt så fick det bli spel för mig. Över 2.25 ökade fårn ~1,70 igår till 1,93 idag. Ser ut att pendla där. Linan bör vara 2,75 imo

Om du tror att båda lagen gör mål har du both teams to score för mellan 2-2,15x hos bwin/centrebet mfl
Gammal 2011-07-27, 14:26   #61
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tog nyss Over 2.25 i HJK - Zagreb @ 1.98, håller med de flesta om att detta odds inte speglar verkligheten. Folk ser HJKs hemmafacit som något som borde ligga till grund för dagens match, men de möter ett betydligt bättre motstånd än i Veikkusliiga och lär få svårt att hålla tätt.

1-1 och half stakes back känns kanske rimligt, men linan borde vara 2.5 och inte 2.25.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 14:53   #62

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Det var då helsike med HJK. Spelade dem på 2.78 för en pretrade och ser att det låg på 2.50 något. Går iväg för att göra ett snabbt ärende och så är de tillbaka på 2.76!

Har det tillkommit något jag inte vet eller har folk helt enkelt börjat fatta hur dåliga de är? Kanske är läge att nolla ut antar jag.

Jaha gör det till 2.86 då, då gick man back. Att man aldrig lär sig

Köper i mig på Zagreb istället , kanske man kan plussa ändå

Senast redigerad av zimzelen den 2011-07-27 klockan 14:56.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 14:55   #63

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Jo håller med, lite skum lina faktiskt men nog ska denna kunna gå över idag. HJK vilade ju som sagt en stor del av sina spelare senast och sålde slut på biljetterna under en timme och trycket kommer att vara stort på arenan.

Att båda lagen ska göra mål tycker jag inte känns helt omöjligt, som sagt minloss om det slutar 2-0 eller 1-1.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 15:13   #64
BHF

BHFs avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2030
Standard

Ingen CL men jag tycker att Malaga vinner idag mot Utrecht. Ladbrokes hade 1,94 på Malaga vinst och nu 1,84 som högst men det finns värde i fortfarande. Utrecht förlorade ett par spelare och förstärkte inte laget så bra medan Malaga satsade ordentligt på förstärkningar: Van Nistelrooy, J. Mathijsen, S. Sanchez, J. Toulalan, S. Cazorla, D. Buonanotte, Isco, Joakin, Edinho, I. Monreal, D. Gonzales, P. Jordi.
Jag spelade även Malaga -1.

Matchstart 19:00.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 15:54   #65

albygårlös

Standard

Jag vill bara varna er som vill lägga pengar på HJK, gällande kvalmatchen mot Dinamo. Dinamo har ett relativt bra facit ute i Europa och har även en hel del erfarenhet. Laget har ett otroligt publikstöd och folk brinner verkligen för sporten i Kroatien. Många kända spelare har fostrats i klubben, t.e.x Niko Kranjčar, Eduardo, Vedran Ćorluka, Ivica Olić, Luka Modrić.
Saken är att Kroaterna ALDRIG kan förlora p.g.a den otroligt stora klassskillnaden, Dinamo har faktiskt något att göra i CL, och jag kan garantera att de hade gjort det mycket bättre än vad Partizan Belgrade gjorde förra året, som ändå gjorde en ok insats. UEFA's koefficientranking placerar Dinamo på en 76:e plats, där Lazio är 73:a, och vi får väl anta att rankingen inte bygger på helt meningslösa tankar. Finska ligan är inte i klass med den svenska, och den kroatiska är bättre än den svenska, så det finns definitivt spelvärde på Dinamo ikväll.
Gammal 2011-07-27, 16:05   #66

Sharp$: 121
Standard

Citat:

Ogiltigt spel-ID: 450155

Med det sagt så fick det bli spel för mig. Över 2.25 ökade fårn ~1,70 igår till 1,93 idag. Ser ut att pendla där. Linan bör vara 2,75 imo

Om du tror att båda lagen gör mål har du both teams to score för mellan 2-2,15x hos bwin/centrebet mfl
1,975 på över 2.25. Nu kliver jag in, tror inte det blir mkt högre än så.
lagavulin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 16:10   #67
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lagavulin Visa inlägg
1,975 på över 2.25. Nu kliver jag in, tror inte det blir mkt högre än så.
2,06 finns hos pinny samt 1,74 på ö 2.0
lagavulin (+5)
Gammal 2011-07-27, 18:32   #68

Standard

Citat:
Djupt tacksam för detta inlägg!
Hatten av!
Gammal 2011-07-27, 18:36   #69

trilions avatar

Standard

Bara att tacka! 1.975 pa over 2.25 var ett riktigt fint odds. nu man angrar att man inte tog over 2.5 till 2.30 .. hehe men var lite orolig med kvarten kvar!
Gammal 2011-07-27, 18:36   #70

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Djupt tacksam för detta inlägg!
Hatten av!
Absolut. Redan 3 mål och inne och bud på mer.
Gammal 2011-07-27, 18:45   #71

Sharp$: 121
Standard

Håller med föregående talare. Hatten av KP.
lagavulin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 19:53   #72
BHF

BHFs avatar

Sharp$: 2030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
Ingen CL men jag tycker att Malaga vinner idag mot Utrecht. Ladbrokes hade 1,94 på Malaga vinst och nu 1,84 som högst men det finns värde i fortfarande. Utrecht förlorade ett par spelare och förstärkte inte laget så bra medan Malaga satsade ordentligt på förstärkningar: Van Nistelrooy, J. Mathijsen, S. Sanchez, J. Toulalan, S. Cazorla, D. Buonanotte, Isco, Joakin, Edinho, I. Monreal, D. Gonzales, P. Jordi.
Jag spelade även Malaga -1.

Matchstart 19:00.
0 - 3 enkelt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
linusjkpg (+3), KP (+3), zlotys (+5)
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-27, 22:02   #73

Sharp$: 24020
Standard

Bra jobbat !
ggrrgg är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 12:24   #74

zlotyss avatar

Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
0 - 3 enkelt
den matchen gjorde mig rik tackar för tipset
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 13:17   #75

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Kommentarer på 2.42 på Rangers to qualify? Tycker personligen att coinflip at best är ett mer rättvist odds. NordicBet...

Mättnaden efter att ha "gjort det omöjliga" kan bara gynna Rangers.
Gammal 2011-07-28, 13:52   #76

Sharp$: 1084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Kommentarer på 2.42 på Rangers to qualify? Tycker personligen att coinflip at best är ett mer rättvist odds. NordicBet...

Mättnaden efter att ha "gjort det omöjliga" kan bara gynna Rangers.
2,90 efter kommission hos Betfair...
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 14:31   #77

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BraOdds Visa inlägg
2,90 efter kommission hos Betfair...
OK bara kollade oddsportal snabbt. Personligen tycker jag att detta låter helt på tok för högt. Jag antar att de kommer försöka parkera buss och tvivlar på att de är kapabla till det...
Gammal 2011-07-28, 17:11   #78

mackyyys avatar

NHL 2014/15

Standard

Varför parkerade de inte buss i Glasgow då? Tror nog Norling har en gameplan redo! Vore dumdristigt att inte spela boll mot ett lag man visat sig vara bättre än ...
Gammal 2011-07-28, 17:21   #79
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Att Rangers skulle vara sämre än MFF håller jag föga troligt, däremot var de det i den enskila matchen senast. Att de skulle vara sämre i 2/2 känns osannolikt och nog kommer MFF få sig en betydligt tuffare match i returen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 18:57   #80

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Varför parkerade de inte buss i Glasgow då? Tror nog Norling har en gameplan redo! Vore dumdristigt att inte spela boll mot ett lag man visat sig vara bättre än ...
Då hade de inget att försvara. Som sagt, erfarenhet och grundklass kan ta ut sin rätt, men hoppas jag har fel. Men nästan 3 gånger pengarna på Rangers verkar högt either way.
Svara

td