Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-01, 19:27   #151
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Någon som vet när gratisspelet på Leo Vegas dyker när man har varit Premium en månad och lagt live-spel? 500kr för den som stannar kvar en månad.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 22:08   #152
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Mobilbet ger 100x2 SEK gratisspel att använda på NHL när man lägger en kombo om minst 100 SEK på 2.0 i odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+20)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 00:56   #153
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

200 SEK riskfritt spel på NHL hos Snabbare.com.

Man behöver ej lägga kvalificerande spel eller dylikt, bara anmäla sig på kampanjknappen, och vips så ligger det riskfria spelet under dropdown-meny på spelkupongen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 06:45   #154
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
200 SEK riskfritt spel på NHL hos Snabbare.com.

Man behöver ej lägga kvalificerande spel eller dylikt, bara anmäla sig på kampanjknappen, och vips så ligger det riskfria spelet under dropdown-meny på spelkupongen.
Hur brukar du förvalta dessa hockeyspel? Tycker mest de är stökiga då de är betydligt svårare att få bookade på typ Betfair eller Smarkets. I mitt tycke knappt lönt att ta.
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 07:27   #155
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Hur brukar du förvalta dessa hockeyspel? Tycker mest de är stökiga då de är betydligt svårare att få bookade på typ Betfair eller Smarkets. I mitt tycke knappt lönt att ta.
Bara att spela dom rakt av utan att matcha eller boka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 08:18   #156
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Hur brukar du förvalta dessa hockeyspel? Tycker mest de är stökiga då de är betydligt svårare att få bookade på typ Betfair eller Smarkets. I mitt tycke knappt lönt att ta.
Matcha istället för att boka, bättre värde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 12:25   #157
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Hur brukar du förvalta dessa hockeyspel? Tycker mest de är stökiga då de är betydligt svårare att få bookade på typ Betfair eller Smarkets. I mitt tycke knappt lönt att ta.
Spelar bara som vanligt på vad jag känner för - letar inte oddsutstick när jag lägger gratisspelen då jag vill förbli olimmad så långt som möjligt, är +50 644 SEK sedan jag började ta gratisspel i Juni 2017. Har visserligen fått gratisspel till ett värde av 68 000 så har inte ens nära 100 % ROI på mina spel men det är gratis utan risk så whatever.

Tradea gör jag bara med insättningsbonusar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+3)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 13:22   #158
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Är det bara gratisspel, eller med bonus? Är det bara freebets så riktigt snyggt spelat, måste vara långt över 100% då de typiskt är SNR.

Betser kör nobrainer på liverpool-man city samt khabib-conor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 15:59   #159
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Spelar bara som vanligt på vad jag känner för - letar inte oddsutstick när jag lägger gratisspelen då jag vill förbli olimmad så långt som möjligt, är +50 644 SEK sedan jag började ta gratisspel i Juni 2017. Har visserligen fått gratisspel till ett värde av 68 000 så har inte ens nära 100 % ROI på mina spel men det är gratis utan risk så whatever.

Tradea gör jag bara med insättningsbonusar.
50644/68000=74% ROI låter ungefär vad ett gratisspel brukar vara värt utan att man letar runt.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-05, 17:32   #160
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Syns när man är inloggad på Comeon, ovanligt bra!

Citat:
[Hockeyhelg med ComeOn!


Hela helgen är fullspäckad med sanslöst bra utbud - både ifrån SHL och NHL. Vi kör självklart en kampanj på det: NHL är somsagt äntligen igång igen och dessutom så har vi en tidig match den här lördagen.
Klockan 19.00 så smäller det i Prudential Center i Newark, New Jersey. Devils gästas utav Edmonton Oilers. Från den Svenskan Hockeyligan så hittar vi Färjestad - Linköping som möts tidigare samma dag, i en match som direktsänds på TV4 15.15.
Redan natt till lördag 04.05 Svensk tid så ska Erik Karlssons San José försöka slå LA Kings. Det här är några av matcherna i en riktigt saftig hockeyhelg.


För att ta del av kampanjen behöver ni:

1. Placera exakt 5 x 200 kr singelspel med ett minsta odds på 1.80 på NHL eller SHL under helgen. (Sista matchen som kvalificerar er är mellan LA Kings - Detroit Red Wings natt till måndag 04.35.)

2. Få ett gratisspel på 500 kronor den 8:e oktober innan kl 13:00 som kan användas på valfri match och marknad!

Äntligen dags för en häftig hockeyhelg för alla ishockeyfantaster, det ser vi på ComeOn! fram emot!
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-08, 13:16   #161
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Syns när man är inloggad på Comeon, ovanligt bra!
Jag har fortfarande inte sett röken av mitt gratisspel. Sjukt kass att man sla behöva jag in gratisspelen...
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-08, 15:23   #162
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Jag har fortfarande inte sett röken av mitt gratisspel. Sjukt kass att man sla behöva jag in gratisspelen...
Samma här.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-08, 16:09   #163
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Samma här.
Mitt kom för någon timme sen. Men fortfarande tycker jag det borde komma i tid.
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-08, 18:22   #164
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 30
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
200 SEK riskfritt spel på NHL hos Snabbare.com.

Man behöver ej lägga kvalificerande spel eller dylikt, bara anmäla sig på kampanjknappen, och vips så ligger det riskfria spelet under dropdown-meny på spelkupongen.
Tog det här tidigare men gick att hämta ett nytt 200kr riskfritt på NHL idag. Står inget i reglerna om det ska gå att hämta flera ggr så kanske är en bugg. Funkar det för er?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1), nudelmasta (+1)
ZlatanVM18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-09, 01:13   #165
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nudelmasta Visa inlägg
Hur brukar du förvalta dessa hockeyspel? Tycker mest de är stökiga då de är betydligt svårare att få bookade på typ Betfair eller Smarkets. I mitt tycke knappt lönt att ta.
Jag bokar normalt mina freebets. Hockey lönar det sig dock oftast att dutcha mellan olika spelbolag pga dålig likviditet på börserna, tycker man hittar bäst matchningar på 1x2. Glöm inte att du har oddsboostar på hockey på både Unibet (både NHL och SHL) samt på Leo Vegas (2 st prematch och 2 st live). Dessa hjälper enormt mkt. Dessutom kan man kombinera flera olika erbjudanden i ett spel. Tex både lägga riskfritt spel på ett bolag och kvalificera för freebets på ett annat, samt använda boost på tredje valet. Generellt tycker jag att Betssonbolagen ligger högt på kryss, och Coolbet högt på favoriten. Men det kan såklart variera. Coolbet kan dessutom ha hockey på match of the day, med boostade odds.

Veckovisa erbjudanden för hockey med riskfria spel samt behov att kvalificera varje vecka finns på Betsson, Nordic bet samt Coolbet. Och Betsafe har börjat med riskfritt om man lägger trippel på am idrott under helgen.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hechnik (+20)
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td