Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-21, 20:14   #301
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Funderat i dagar, veckor, ja, till och med månader nu, & jag kan konstigt nog inte slå fast om du trollar eller ej. Isåfall, hatten av. If not.. well..
Spelregleringen, MikeHaggar och inte minst matchingbetisover var verkligen härliga presenter.

Ingen av dem trollar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
obbespel (+10)
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 13:01   #302
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Spelregleringen, MikeHaggar och inte minst matchingbetisover var verkligen härliga presenter.

Ingen av dem trollar.
Some of it is trolling. Men kom igen här nu, vad gör man om inte skojar till det när läget är som det är.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 16:29   #303
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Some of it is trolling. Men kom igen här nu, vad gör man om inte skojar till det när läget är som det är.
Nu är jag själv varken snäll eller speciellt hjälpsam, men vad tjänar det till att slösa de hjälpsamma snälla personernas tid här?
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 20:05   #304
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Nu är jag själv varken snäll eller speciellt hjälpsam, men vad tjänar det till att slösa de hjälpsamma snälla personernas tid här?
Matchedbettingisover skulle jag faktiskt se som en god present, lite halvtroll med en käft som inte slutar gå, men ack vilken härlig individ, ett litet solsken i mörkret är han faktiskt. Att han slösar personers tid kan jag inte riktigt hålla med om.
Angående Mikehaggar så vettjafasen vad det är för för filur..

Senast redigerad av Memorize den 2019-03-22 klockan 20:06.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-23, 00:33   #305
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Matchedbettingisover skulle jag faktiskt se som en god present, lite halvtroll med en käft som inte slutar gå, men ack vilken härlig individ, ett litet solsken i mörkret är han faktiskt. Att han slösar personers tid kan jag inte riktigt hålla med om.
Angående Mikehaggar så vettjafasen vad det är för för filur..
En riktig liten guldiguldklimp är jag allt, som ett bet som aldrig slutar mata deg. Ni vet de där gångerna när någon sate smetade in deg på en sen match en natt till överoddds och man bara matade på. Det var då det och nu finns inte ens Smarkets för oss lydiga svenskar.

Som Lennon sa, livet är när man bettar en bonus, men det förstår man inte förrän efteråt. Nää så kul var faktiskt aldrig, svettigt och massa villkor men degen var god.

Vem fan är du då?

/anksteken
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2019-03-23 klockan 00:35.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-25, 00:18   #306
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Matchedbettingisover skulle jag faktiskt se som en god present, lite halvtroll med en käft som inte slutar gå, men ack vilken härlig individ, ett litet solsken i mörkret är han faktiskt.
Instämmer, en av de skönaste användarna online alla kategorier. Har själv frågat honom om han inte är intresserad av att ta en öl men vi bodde tydligen i olika delar av landet. Är det fler i Gävle/Uppsala/Stockholmstrakten som är intresserade så kanske vi kan bila ned en helg dit han nu håller hus.

Blir inte klok på hans inlägg och person, ibland framstår det som en total dåre och ibland som en lite excentrisk men ändå hyfsat klarsynt person med fantastiska formuleringar. Vill verkligen reda ut detta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strangelovee (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-25, 00:46   #307
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Instämmer, en av de skönaste användarna online alla kategorier. Har själv frågat honom om han inte är intresserad av att ta en öl men vi bodde tydligen i olika delar av landet. Är det fler i Gävle/Uppsala/Stockholmstrakten som är intresserade så kanske vi kan bila ned en helg dit han nu håller hus.

Blir inte klok på hans inlägg och person, ibland framstår det som en total dåre och ibland som en lite excentrisk men ändå hyfsat klarsynt person med fantastiska formuleringar. Vill verkligen reda ut detta.
Du tog ordet ur munnen på mig.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-25, 09:13   #308
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Matchedbettingisover skulle jag faktiskt se som en god present, lite halvtroll med en käft som inte slutar gå, men ack vilken härlig individ, ett litet solsken i mörkret är han faktiskt. Att han slösar personers tid kan jag inte riktigt hålla med om.
Angående Mikehaggar så vettjafasen vad det är för för filur..
Det var aldrig min mening att jämföra MikeHaggar med Matched, Jag syftade på trollande på ett spelforum. Vilket jag egentligen inte tror att någon av herrarna sysslar med.

Matched är briljant och balanserar mellan galenskap och genialitet på ett sätt som påminner mig väldigt mycket om en gammal kompis med en odiagnostiserad bokstavskombination. Utan att vara en nätdoktor så skulle jag placera Matched i AST-spektrat någonstans (rätta mig om jag har fel), dessa personers benägenhet att totalt snöa in på intressen och detaljer kan vara väldigt intressanta.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 07:55   #309
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Utan att vara en nätdoktor så skulle jag placera Matched i AST-spektrat någonstans (rätta mig om jag har fel), dessa personers benägenhet att totalt snöa in på intressen och detaljer kan vara väldigt intressanta.
Jag gissar på ADHD, personer med autism brukar kunna stava korrekt samt spårar inte iväg på galna sidouppdrag...
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 13:26   #310
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Jag gissar på ADHD, personer med autism brukar kunna stava korrekt samt spårar inte iväg på galna sidouppdrag...
Indeed, inte en chans att det är autism. De om några är oftast petpetnoga med Exakt allt, matchedbettingisovers humoristiska noveller där han klagar ballar ur totalt 9/10 ggr
Ps. hoppas du inte tar illa upp att vi sitter och försöker diagnotisera dig, det görs bara med kärlek & nyfikenhet <3
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 16:01   #311
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Betsson sänkt oddsbonus till 1000.
Expekt till 500.
The heeeeell...
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 20:40   #312
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Betsson sänkt oddsbonus till 1000.
Expekt till 500.
The heeeeell...
Ah, fy fasiken alltså.
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 22:44   #313
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snååååååla kapitalistiska svinpälsar. Fyyy fan för era svinerier. Ååååååååååååååååååå när kommer horbockarna Smarkets tillbaks? SÄNK SÄNK SÄNKNINGAR. Har fan förlorat multum på att vara Smarkets bitch. Frågan är om man inte bara sätter sig ner som ett obstinat barn och vägrar att hora runt längre? De kan i stort sett inte sänka mer nu?

Svinpälsar och grisfötter ni ska veta att jag älskade er spelbolag förut men detta är så jävla lågt. Varför sänker de nu och med så mycket? Och så en marknadsomfattande verksamhet (i helt fel riktning) på det.

Svinfötter och ärkenötter jag är på riktigt sjukt bitter över dessa svinerier. Jag vägrar att tro att det beror på något annat än att Smarkets snart är back in town. Kommer skippa Unibet, Expekt och Betsson och helt enkelt hoppas (som ett obstinat argt barn) att bockarna drar upp linan igen. Dra åt helvete.

Förövrigt gillae jag hyllningarna, om det inte var för de starka recensionerna skulle den här horan ha satt sin sista danke pöölse jaa dansken med korv. Jaaa

Fy fan för er spelbolag och dra åt helvete

Edit: Ja jag är på riktigt bitter. Å andra sidan har jag läst att svinen gör precis som jah misstänkte, en tisigare limmad torskimitatör blir utsatt för den elaka kroken och sånt gillar vi såklart inte, men framförallt är det en tröst.

Sorry för rant men blir rent ut sagt lite sårad av deras jävla snålhet
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2019-03-26 klockan 22:48.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 23:39   #314
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Snååååååla kapitalistiska svinpälsar. Fyyy fan för era svinerier. Ååååååååååååååååååå när kommer horbockarna Smarkets tillbaks? SÄNK SÄNK SÄNKNINGAR. Har fan förlorat multum på att vara Smarkets bitch. Frågan är om man inte bara sätter sig ner som ett obstinat barn och vägrar att hora runt längre? De kan i stort sett inte sänka mer nu?

Svinpälsar och grisfötter ni ska veta att jag älskade er spelbolag förut men detta är så jävla lågt. Varför sänker de nu och med så mycket? Och så en marknadsomfattande verksamhet (i helt fel riktning) på det.

Svinfötter och ärkenötter jag är på riktigt sjukt bitter över dessa svinerier. Jag vägrar att tro att det beror på något annat än att Smarkets snart är back in town. Kommer skippa Unibet, Expekt och Betsson och helt enkelt hoppas (som ett obstinat argt barn) att bockarna drar upp linan igen. Dra åt helvete.

Förövrigt gillae jag hyllningarna, om det inte var för de starka recensionerna skulle den här horan ha satt sin sista danke pöölse jaa dansken med korv. Jaaa

Fy fan för er spelbolag och dra åt helvete

Edit: Ja jag är på riktigt bitter. Å andra sidan har jag läst att svinen gör precis som jah misstänkte, en tisigare limmad torskimitatör blir utsatt för den elaka kroken och sånt gillar vi såklart inte, men framförallt är det en tröst.

Sorry för rant men blir rent ut sagt lite sårad av deras jävla snålhet
Helt rubbat är det, trodde att det stora problemet var för mycket & för aggressiv reklam, samt fall där man fått reklam fast man har spelpaus. Förstår inte riktigt varför det ska gå ut helt över bonusarna tydligen.. fittskallar dluxe.
Väntar fortf på att andra ska träda fram med bonusar, campobet/casiniabet/malinasports t.ex. väntar på licens, de trodde att det skulle ta 10 dagar att fixa, 3 månader snart

Senast redigerad av Memorize den 2019-03-26 klockan 23:43.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-26, 23:42   #315
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Helt rubbat är det, trodde att det stora problemet var för mycket & för aggressiv reklam, samt fall där man fått reklam fast man har spelpaus. Förstår inte riktigt varför det ska gå ut helt över bonusarna tydligen.. fittskallar dluxe.
De förtjänar fan inga stjärnor för det här svineriet.


Grisar med knorr
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td