Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-06, 10:10   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 6/4


New York Islanders @ Boston Bruins
Toronto Maple Leafs @ New Jersey Devils
Florida Panthers @ Washington Capitals
Detroit Red Wings @ Carolina Hurricanes
St. Louis Blues @ Chicago Blackhawks
Edmonton Oilers @ Calgary Flames
San Jose Sharks @ Anaheim Ducks
Phoenix Coyotes @ Los Angeles Kings


Flera intressanta matcher idag!

Kul att Edmonton vann över Vancouver i natt, men klarar de av Calgary som måste vinna? Hittar ML Oilers till 3,60 vilket är lite intressant. Har ni några idéer?


Senast redigerad av nausea den 2011-04-06 klockan 10:40.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 10:28   #2
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker Phoenix ML @ 2.15 lockar rejält. Brukar vara bra med i matcherna i LA. Ska dock invänta målvakter, verkar som quick är confirmed för LA och hans stats mot Phoenix iår är 1-3-0. Även Ducks utan ML lockar. Tror inte de torskar 3 i rad. Vad funderar du på nausea?
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 10:49   #3
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Tänker lite som dig med Phoenix faktiskt. De har fått vila i fem dagar och jag tror att de är riktigt laddade att plocka hem en seger i natt. Man går då upp som fyra i Western och har hemmais i slutspelet. Viktigt viktigt. LA såg inte alls bra ut i måndags då man torskade 6-1 mot Sharks. Men det kanske är till deras fördel i natt? Hmm...

Kan tänka mig en ML2 @ 2.15 jag med. Får se lite senare

Senast redigerad av nausea den 2011-04-06 klockan 10:50.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 10:52   #4
 
entvå3s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Utan att ha kollat upp något så är väl det första spel som lockar när man ser matcherna Sharks @ Ducks ÖVER. Under i Yotes @ Kings ser även det intressant ut.
entvå3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 10:54   #5
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6323

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Blues ML och Canes ML tänker jag vid en första anblick. Visst är motivationen på Hawks sida, men de har inte varit bra på slutet, vilket Blues har, och Brouwer utgick skadad igår.
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 12:08   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Blues ML och Canes ML tänker jag vid en första anblick. Visst är motivationen på Hawks sida, men de har inte varit bra på slutet, vilket Blues har, och Brouwer utgick skadad igår.
Brouwer har inte alls varit bra på slutet och motivationen att ta sig till slutspel + rutinen i Hawks laget känns som att det räcker.. Jag tror Chicago vinner idag. Anaheim har dessutom en svår hemmamatch mot stekheta SJ, vilket Chicago vet om och kan därmed ta ett gigantiskt kliv närmare slutspel vid seger här. Tror Devils vinner över nu avsågade Leafs .. Washington vinner med ett par puckar hemma mot Panthers.. Phx-La Underspel och SJ-Anaheim överspel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 12:52   #7
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6323

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Brouwer har inte alls varit bra på slutet och motivationen att ta sig till slutspel + rutinen i Hawks laget känns som att det räcker.. Jag tror Chicago vinner idag. Anaheim har dessutom en svår hemmamatch mot stekheta SJ, vilket Chicago vet om och kan därmed ta ett gigantiskt kliv närmare slutspel vid seger här. Tror Devils vinner över nu avsågade Leafs .. Washington vinner med ett par puckar hemma mot Panthers.. Phx-La Underspel och SJ-Anaheim överspel.
Liksom övriga Hawks Pinsamma odds, Hawks är ofta övervärderade och det finns nada värde på deras sida i nattens match. Laget är också ett bevis på att det inte bara är att gå in och köra och "hoppas på att motivationen tar ut sin rätt". Förlust mot Bolts när laget var löjligt övervärderade(ML 1.56 @ pinnen exempelvis). Då spelade laget med kniven mot strupen, men var tama. Hawks gjorde även en dålig insats matchen före i Columbus, där de inte ens var värda poäng, men fick med sig två tack vare en handledare av Bickell från blålinjen med några minuter kvar och vinst efter straffar. Tappade då en 2-0-ledning och drog på sig onödiga utvisningar. Det var samma visa igår, och även om Quenneville var förbaskad över domarinsatsen så går det inte att tolerera att Toews tar en tripping i offensiv zon i ett kritiskt läge.

Nog tjatat, alla har olika åsikter. Min är att Hawks är övervärderade och det skulle inte förvåna mig om Blues kniper denna Återstår att se om jag lirar
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-06, 14:17   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Liksom övriga Hawks Pinsamma odds, Hawks är ofta övervärderade och det finns nada värde på deras sida i nattens match. Laget är också ett bevis på att det inte bara är att gå in och köra och "hoppas på att motivationen tar ut sin rätt". Förlust mot Bolts när laget var löjligt övervärderade(ML 1.56 @ pinnen exempelvis). Då spelade laget med kniven mot strupen, men var tama. Hawks gjorde även en dålig insats matchen före i Columbus, där de inte ens var värda poäng, men fick med sig två tack vare en handledare av Bickell från blålinjen med några minuter kvar och vinst efter straffar. Tappade då en 2-0-ledning och drog på sig onödiga utvisningar. Det var samma visa igår, och även om Quenneville var förbaskad över domarinsatsen så går det inte att tolerera att Toews tar en tripping i offensiv zon i ett kritiskt läge.

Nog tjatat, alla har olika åsikter. Min är att Hawks är övervärderade och det skulle inte förvåna mig om Blues kniper denna Återstår att se om jag lirar
Mjae, håller inte med, även om du har rätt dem senaste 5 matcherna så är väl Toews poängbäst i hela NHL efter all-star breaket(..?) och Kane/toews/ståhlberg linan varit riktigt het innan de senaste 3-4 matcherna där man underpresterat. Oddsen är ganska bra satta IMO och jag lirar Hawks rak, ni spelar värde, jag spelar de spel jag tror kommer att sitta helt enkelt, hobbyspelare

Men det är kanon att få igång diskussionen här, definitivt. Hawks har det som krävs, och detta är den viktigaste matchen på hela säsongen för laget samtidigt som tidigare sagts; Blues är 3e sämst på bortais i western conf, Hawks har 3-2 i matcher inför och har vi tur så står Conklin i Blues målet idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 09:05   #9
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

8 matcher varav alla 8 vanns av hemmalagen!
Aningen ovanligt
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-07, 11:31   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Brouwer har inte alls varit bra på slutet och motivationen att ta sig till slutspel + rutinen i Hawks laget känns som att det räcker.. Jag tror Chicago vinner idag. Anaheim har dessutom en svår hemmamatch mot stekheta SJ, vilket Chicago vet om och kan därmed ta ett gigantiskt kliv närmare slutspel vid seger här. Tror Devils vinner över nu avsågade Leafs .. Washington vinner med ett par puckar hemma mot Panthers.. Phx-La Underspel och SJ-Anaheim överspel.
ja, det var väl en rätt bra natt, förutom det raka spelet på Chicago så satt allt (för mig blev det push på underspelet phx-la då jag bara hittade odds på under 5) men en bra natt nontheless.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td