Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-03, 13:46   #16
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Otroligt nog tar hemmalaget ledningen i första anfallet de får i sista perioden. Ologiskt men så är det. Alla möjligheter att Petersburg kan vända detta, men måste då få hål på måisen snart...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 13:57   #17
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

2-2 med 7 minuter kvar att spela..Sista 2 minuter missade Petersburg 2 st kanonlägen att avgöra, men icke!!
Var helt inne på att Petersburg skulle ta detta om än inte lätt så iaf med ett par puckar!!

Får jobba in de andra matcherna istället!!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-03 klockan 14:10.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 13:57   #18
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Fegade ur och spelade aldrig Sibir, kanske var en miss..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 14:22   #19
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Fegade ur och spelade aldrig Sibir, kanske var en miss..
Sjukt många utv i den matchen, mestadels på bortalaget, men dåliga pp´n

Vad har du spelat mera i KHL idag?

Överspelet i Dinamo Minsk va Torpedo Novgorad till 1,90 testas också, Minsk både släpper in och gör en del mål, och i normala fall så är det samma visa för Torpedo, dock på sistone har krutet inte direkt varit torrt!!

Tycker ändå att detta spel skall synas!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 14:36   #20
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Har inte lagt ihop nått mer spel för KHL idag. Inte hittat nått mer som tilltalat mig.
Hade en bra känns för Sibir DnB, men avstod den i sista sekund.
Så blir troligen bara Almtuna som gäller resten av dagen, men det är ju inte KHL så :P

Minsk charmade mig stort under Spengler Cup vid nyår, med Mezin i mål och deras kontringar. Så vill helt enkelt inte spela mot dem. Blir matchbilden tryck från Torpedo så kan de helt klart kontra hem segern i sin lilla lada. Så törs varken spela emot eller med dom idag.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 14:43   #21
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Har inte lagt ihop nått mer spel för KHL idag. Inte hittat nått mer som tilltalat mig.
Hade en bra känns för Sibir DnB, men avstod den i sista sekund.
Så blir troligen bara Almtuna som gäller resten av dagen, men det är ju inte KHL så :P

Minsk charmade mig stort under Spengler Cup vid nyår, med Mezin i mål och deras kontringar. Så vill helt enkelt inte spela mot dem. Blir matchbilden tryck från Torpedo så kan de helt klart kontra hem segern i sin lilla lada. Så törs varken spela emot eller med dom idag.
Samma här, gillade verkligen det jag såg av Minsk under Spengler Cup, tyvärr så klarade de inte av att fortsätta på samma sätt i ligan mer än ett par matcher..

Vad har du för tankar kring Almtuna då?
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:01   #22
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Samma här, gillade verkligen det jag såg av Minsk under Spengler Cup, tyvärr så klarade de inte av att fortsätta på samma sätt i ligan mer än ett par matcher..

Vad har du för tankar kring Almtuna då?
Lite synd att de ej klarar av de spelet i KHL än, hade varit kul om de lyckades ta sig till slutspelet. Hade varit kul om samtliga "icke-ryska" lag gick dit.

När det gäller Almtuna så blir det visserligen fel tråd, men jag kör ändå(får hoppas de är okej för moderatorerna denna gång?):
Almtuna är fruktansvärt hemmastarka och har vunnit 18 av 21 hemmamatcher iår och Gränbyhallen är en av seriens svåraste hallar att komma till som bortalag.
Vet hur många gånger jag följ med mitt lag(Bofors) dit och fått åka hem med noll pinnar. Är väldigt svårt att skapa ordentligt heta målchanser där. Endast tre gånger iår har de släppt in mer än två mål hemma, det är oerhört starkt!

Almtuna har en okej form med fyra segrar på senaste sex matcherna medans Mora är helt under isen för tillfället och har endast vunnit en av de senaste sex matcherna.

Vad gäller inbördes möten så vinner hemmalagen nästan alltid dessa. Faktum är att på de tre matcher som spelats i Gränbyhallen sedan Mora trilla ur elitserien så har inte dalmasarna lyckats ta en enda poäng.

På skadefronten så saknar Almtuna fortfarande viktige Vestberg men får tillbaka Carl Gustafsson i denna match, vilket blir nyttigt. Dessutom gör nyförvärvet Robin Andersson debut i denna match.
Vad gäller Mora så gör uppgifter gällande att man fortfarande saknar Daniel Viksten, som leder den interna poängliga.

Lär bli väldigt jämnt, men tror ändå Tuna tar dedär tillslut.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:09   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 79
Standard

Okej, ska ärligt säga att jag inte har någon vidare koll på lagen i KHL mer än resultat och så. Har dock satsat Neftekhimik Niznekamsk ML vs Avangard Omsk. Vad tycks? Oddset låg på 1.95

Tack!
Random#1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 15:43   #24
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Random#1 Visa inlägg
Okej, ska ärligt säga att jag inte har någon vidare koll på lagen i KHL mer än resultat och så. Har dock satsat Neftekhimik Niznekamsk ML vs Avangard Omsk. Vad tycks? Oddset låg på 1.95

Tack!
Inte alls ngt dumt spel, Omsk ger dock inte bort mkt och ofta taighta matcher. Neftehimik mkt ojämna, men brukar alltid bjuda till med en hel del mål...
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 19:20   #25
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Lokomotiv vs Spartak Moscow X2 satt fint till 1,90 för den som vågade köra 2an fanns 3,20 att finna.

Dinamo Minsk vs Torpedo satt både överspelet till 1,90 samt 2an till fina 2,60!!

Enda plumpen i protokollet var SKA Petersburg men den tar jag gärna nu när dessa rekar satt!!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td