Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-28, 10:33   #1
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KHL Med start 16:00


KHL 16:00
Severstal Cherepovec-Barys Astana Ö5,5 Odds 1,95. 2a FT 3,00


Severstal med ett starkt hemmafacit 6 Vinster, 3 Förluster och 2 oavgjorda.
De förlorade senast på hemmaplan vs kanske sämsta bortalaget i serien Yekaterinburg, vilket var ett rejält bottennapp.
Men de bjuder ofta hemmapubliken på en hel del mål, de snittar 3 mål framåt och strax under 2,5 mål bakåt. De lever på offensiven och fogar över skytteligaledarna för både forwards och backar.
Deras form är ok och är svårslagna på hemmaplan.

Barys Astana levererade senast även om de tappade in 2 mål i slutet som gjorde det onödigt spännande.
Deras bortafacit är starka 7 Vinster, 4 Förluster och en oavgjord.
De har ett målfacit på bortaplan 3 mål framåt och 2,58 bakåt.
Återigen ett lag som lever mycket på deras offensiv. Senast kom Lukas Kaspar igång med 2 mål och förhoppningsvis fortsätter att leverara som förra året då han gjorde 23 mål. (8 hittills iår).
De har även Kevin Dallman på backsidan som producerar starkt och leder den interna poängligan.

Inget av lagen har något kanonpowerplay. Men målen kommer att trilla in i vilket fall i denna match.
Jag testar även spel på Barys som har kommit igång bra nu på slutet och som jag håller som det bättre laget. Oddset lockar alldeles för mycket med 3 gånger, kanske garderar upp med Inc OT 2.2.

Spelstopp 16:30
Spartak Moscow-Traktor Chejablinsk 2a 1,85. 2a -1 2,40.


Spartak Moscow rekade jag emot sist också, då de var nära att hämta in 0-3 hemma vs Barys i sista perioden. Men de orkade inte hela vägen som tur var
De är fortfarande DET säsmta hemmalaget i serien med 3 Vinster, 8 Förluster och 2 oavgjorda. De är fortfarande ett av de absolut klenaste lagen i tredje perioden.

Nu möter de ett storsatsande Traktor som körde över Vityaz i sista perioden senast efter att ha haft 1-1 inför den. Slutresultatet blev 1-5.
Traktor har 7 Vinster, 5 Förluster och 2 oavgjorda på bortaplan.
De släpper in näst minst mål i ligan och öser på framåt med 80 mål på 26 matcher. Bara SKA Petersburgh och Amur Khaborovsk som gör fler mål.

Traktor har ett bra pp, 22% och kommer att utnyttja det emot Spartak som drar på sig en hel del utvisningar, 13 minuter i snitt per match. Även Traktor drar på sig mykcet utvisningar men då Spartak inte imponerar i den spelformen (16%) OCH Traktor har ett bra boxplay med 85% så är jag inte orolig för den biten.

Traktor har jag spelat ofta iår och ett lag som jag kommer fortsätta att spela på när dessa odds bjuds emot mediokert motstånd.

Spelstopp 16:30
CSKA Moscow-Dynamo Moscow U5,5 1,60. U4,5 2.20.


Ett derbymöte där Dynamo Moscow visar oerhört stark form där man vann borta sist vs SKA Petersburgh och har 7 Vinster på senaste 8 matcherna.

CSKA Moscow är starka på hemmaplan och har ett målsnitt på 2,5 mål framåt och 1,8 mål bakåt. De spelar oerhört taight på hemmaplan och har ett facit på 8 Vinster, 3 Förluster och 4 oavgjorda.

Dynamo Moscow är seriens bästa bortalag med 9 Vinster, 3 Förluster och 2 oavgjorda.
Inget av lagen är något vidare i pp spelet (17% resp 15%) medans de är bland de absolut bästa i box play med 89% repsektive 87%.

Jag tror denna match slutar med 3-5 mål och därav jag lagt upp båda underspelen, inte bestämt mig ännu om båda spelas eller om jag väljer något utav de. Gillar egentligen inte att spela under 4.5 mål i en ishockeymatch men denna lockar verkligen...

Lycka till med spelen och hoppas ni finner något av spelen intressanta..

MVH/Merlot.



KHL (Ryssland)
2011-11-28 16:00: Severstal Cherepovec vs Barys Astana
2011-11-28 16:00: Vitiaz Chehov vs Avtomobilist Yekaterinburg
2011-11-28 16:30: Spartak Moscow vs Tractor
2011-11-28 16:30: CSKA Moscow vs Dynamo Moscow
2011-11-28 17:00: Dinamo Minsk vs Torpedo NN


Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Redbull (+1), Lazlo (+2), kingscania (+2), gufimuse (+7), Generator (+10)

Senast redigerad av Merlot den 2011-11-28 klockan 10:36. Anledning: Hm..hoppas det är läsligt..
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 11:28   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Jag har redan spelat U5.0 i Moskva-derbyt. Tror precis som du på lite mål, räknar med 3-1 till något av lagen, även målvakterna har spelat bra och har riktigt fina stats.

Får man fråga varifrån du hämtar oddsen, överspelet i första matchen finns till över 2x pengen på pinnacle.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 11:41   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Kul med KHL tråd, jag har tre spel för dagen!

2011-11-28 16:30KHLCSKA Moscow vs Dynamo Moscow DnB FT 5.37 1.820

2011-11-28 16:30KHLCSKA Moscow vs Dynamo Moscow UNDER U 5.5 FT 6.47 1.680


Derby igen och Dynamo har vunnit de tidigare två denna säsongen och så som CSKA spelar nu så har man svårt att se hur de ska kunna rå på lagbygget Dynamo. Det brukar dock kunna bli tajta och målsnåla derbyn så jag väljer DnB och så tar jag även ett underspel men väljer att ta 5.5 istället för 4.5 då det skiljer ganska mycket för just dessa lagen gällande de olika linorna. CSKA har 21 av 26 matcher under 5.5 och Dynamo har 18 av 26 matcher under 5.5, kollar man istället statsen för 4.5 så har CSKA istället 16 av 26 matcher över 4.5 och Dynamo har 15 av 26 matcher över 4.5. En hel del matcher slutar alltså med 5 mål för lagen och jag lägger hellre in lite extra på 5.5 än att ta det högre oddset på 4.5. Två B3 spel blir det här!

2011-11-28 17:00KHLDinamo Minsk vs Torpedo NN ÖVER Ö 5 FT+OT 13.06 1.820


Minsk har klickat lite men det kanske har varit pga en längre borta turne de haft nu, dock har de 4 matcher irad med 6 mål eller mer. De har också gjort minst 3 mål i 6 raka hemma matcher så jag tror att nu när de är hemma igen så kommer det bli åka av. Torpedo blev nollade av Poprad senast och de kan inte vara nöjda med det, spela snålt eller köra på i Minsk's offensiva hemmaspel är frågan? Jag tror de kommer ösa på för att inte riskera att bli nollade igen och en lina på 5 med 1.80+ odds hos Sbobet tar jag gärna och det blir dagens tyngsta spel (B5) för min del!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 13:06   #4
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här är mina KHL spel för idag:

Spartak Moscow vs Tractor +0.5, 2.050

Kombinerade 1:a och x hos pinnacle. Spartak har underpresterat och Tractor överpresterat. Som resultat av detta tycker jag att man får för höga odds på spartak. Någongång måste de ju också vinna

Dinamo Minsk vs Torpedo NN 2, 3.250

Minsk är kanske ett snäppet bättre lag men Torpedo har bättre form. Dessutom har torpedo vunnit de två tidigare möten i år. Har sjunkit lite men 3.22 finns kvar på Pinnacle och det räcker till ett spel med liten insats.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 13:30   #5
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad härligt med lite KHL-rävar

Sitter själv och försöker sätta mig in i denna ligan.

Har lite tankar kring Vityaz - Yekaterinburg.

Här det två lag med uselt PP, uselt BP, usel skott-procent, målvakter som ligger på över 3 insläppta/snitt per match, förutom Lisutin Ivan i Yekateringburg, han har dock enbart stått två matcher. Är jag riktigt vilsen om jag skulle vilja spela ett överspel på denna matchen? Oddset på ö5.5 ligger på 2.08 just nu hos Betsafe. Två lag med usel defensiv,och uselt anfallsspel tycker väl jag spontant känns som en öppen match där det kommer svänga rejält. Men jag är kanske helt fel ute?
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 14:18   #6
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av befriamig Visa inlägg
Jag har redan spelat U5.0 i Moskva-derbyt. Tror precis som du på lite mål, räknar med 3-1 till något av lagen, även målvakterna har spelat bra och har riktigt fina stats.

Får man fråga varifrån du hämtar oddsen, överspelet i första matchen finns till över 2x pengen på pinnacle.

Spelar mestadels på Unibet.
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 14:20   #7
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Raimond Visa inlägg
Här är mina KHL spel för idag:

Spartak Moscow vs Tractor +0.5, 2.050

Kombinerade 1:a och x hos pinnacle. Spartak har underpresterat och Tractor överpresterat. Som resultat av detta tycker jag att man får för höga odds på spartak. Någongång måste de ju också vinna

Dinamo Minsk vs Torpedo NN 2, 3.250

Minsk är kanske ett snäppet bättre lag men Torpedo har bättre form. Dessutom har torpedo vunnit de två tidigare möten i år. Har sjunkit lite men 3.22 finns kvar på Pinnacle och det räcker till ett spel med liten insats.
Tycker inte Spartak underpresterar så pass mycket, de är inte bättre. Samtidigt skall man komma ihåg att Traktor har satsat mycket pengar till denna säsong med flera bra nyförvärv..

Dock är ju inget säkert på förhand, Spartak kan ju vinna men inget jag skulle spela på denna omgång.

Senast redigerad av Merlot den 2011-11-28 klockan 14:48.
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 14:24   #8
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Vad härligt med lite KHL-rävar

Sitter själv och försöker sätta mig in i denna ligan.

Har lite tankar kring Vityaz - Yekaterinburg.

Här det två lag med uselt PP, uselt BP, usel skott-procent, målvakter som ligger på över 3 insläppta/snitt per match, förutom Lisutin Ivan i Yekateringburg, han har dock enbart stått två matcher. Är jag riktigt vilsen om jag skulle vilja spela ett överspel på denna matchen? Oddset på ö5.5 ligger på 2.08 just nu hos Betsafe. Två lag med usel defensiv,och uselt anfallsspel tycker väl jag spontant känns som en öppen match där det kommer svänga rejält. Men jag är kanske helt fel ute?
Jag var lite sugen på en 2a då Yekaterinburg vann senast borta vs Severstal.
men vet samtidigt att Vityaz är skapliga på hemmaplan, så därför kliver jag denna, Vityaz brukar vara målglada, medans Yekaterinburg känns mera snål på den varan..
Jag avstår då jag inte har någon känning alls i denna match, 1a skulle jag spela om jag blir tvingad till något..

MVH/Merlot
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2)
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 15:41   #9
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Merlot Visa inlägg
Tycker inte Spartak underpresterar så pass mycket, de är inte bättre. Samtidigt skall man komma ihåg att Traktor har satsat mycket pengar till denna säsong med flera bra nyförvärv..

Dock är ju inget säkert på förhand, Spartak kan ju vinna men inget jag skulle spela på denna omgång.
Jag håller med om att Tractor är det starkare laget och skall vara förhandsfavorit. Tycker bara inte att de har över 50% chans att vinna idag och ser därför värde i oddset på Spartak.

Nu får vi bara hoppas att det inte slutar i 1 måls vinst åt Tractor så någon av oss vinner lite.
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 16:41   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Härligt med lite KHL-snack for sure. Jag har gått ungefär +/- 0 på KHL och är inte vidare insatt. Men läser på och läser på! Tycker det är svårt att greppa vissa lag och dess kvaliteter, men det kommer med tiden. Många här som verkar kunna ligan bra. Kommer definitivt att följa trådarna som skapas om KHL. Avstod spel på KHL idag men kommer nog att sätta igång snart när jag är mer påläst. Kul initiativ!
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 17:45   #11
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra dag idag. Enda som jag gick bet på var att Barys ev skulle skrälla (men inget större bet heller.) men den bjuder jag på när alla andra spelen satt.

Hoppas någon lyckades rygga något spel.

MVH/Merlot
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 17:48   #12
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

40-16 i skott till Dynamo i Moskva derbyt men torsk med 2-0... det ville sig inte och trots att man hade nästan 2 minuter i 5 mot 3 i sista perioden så fick man inte in pucken. Underspelet satt ju enkelt hur som...

4 mål efter 2 perioder i Minsk och inget mål på första 13 minuterna i sista perioden, antar att jag får vara nöjd om de kan få in en puck i sista iaf och fixa push till mig...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 18:02   #13
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Minsk vinner med 4-2 så överspelet sitter. Torpedo gör 3-2 med 4 min kvar och sedan blir det fullt ös framöt vilket öppnar för kontringar och Minsk gör 4-2 med 2 min kvar. Sedan har Minsk ett par-tre chanser att sätta den i tom kasse men missar men spelet vunnet ändå! Härligt, blev en bra dag!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 18:34   #14
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Skön KHL-dag!

Severstal @ 2,00
Traktor @ 1,90
CSKA U2.5 @ 1,80
CSKA - Dynamo U5.5 @ 1,65


Dynamo DnB @ 1,75
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 18:52   #15
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Minsk vinner med 4-2 så överspelet sitter. Torpedo gör 3-2 med 4 min kvar och sedan blir det fullt ös framöt vilket öppnar för kontringar och Minsk gör 4-2 med 2 min kvar. Sedan har Minsk ett par-tre chanser att sätta den i tom kasse men missar men spelet vunnet ändå! Härligt, blev en bra dag!
Grattis Lazlo, snyggt spelat..
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td