Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-08, 16:44   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Hjälp mig, snälla, lite nervös & fundersam.


Hej! Jag är nybörjare på det här med att lägga in vad.

Kanske en jättedum fråga nu men... Jag har spelat lite av och till på Bet365 och har nu skaffat mig ett konto på Betfair.
Ibland satsar jag såhär i matcher:
Bet365 på nummer: (1)
betfair på nummer: (2)

alltså i samma match fast på 2 olika vadsidor.

på oavgjort (X) satsar jag ingenting. skälet till det här är att jag upptäckt att betfair har så bra odds att jag inte vill stå över det, för andra laget kan lika gärna vinna enligt mig.
Jag utnyttjar inga bonusar som andra gör, jag spelar inte för några stora summor heller. självklart på odds över 2.0.


Får man göra så? Är det ens lagligt? Vad kan hända ? Vad tycker spelsidorna om det? Får de ens reda på det? samkör de sina register?

Jag menar, jag lägger ju mina vad samtidigt, med samma summor och i samma namn.

Snälla hjälp mig, för jag vet inte om det jag gör är riskfyllt - om ens lagligt?

Mvh ifrån mig.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 16:48   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Hej! Jag är nybörjare på det här med att lägga in vad.

Kanske en jättedum fråga nu men... Jag har spelat lite av och till på Bet365 och har nu skaffat mig ett konto på Betfair.
Ibland satsar jag såhär i matcher:
Bet365 på nummer: (1)
betfair på nummer: (2)