Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-13, 17:32   #1
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

R.Baggio?


Hej! Jag håller på och letar bra folk att rygga. Jag har hittat några här som verkar duktiga, men jag skulle vilja hitta några fler. Finns det nån som är duktig på Rekatochklart? Signaturen R.Baggio sägs ha spelat 90 K på Juventus mot Barcelona så han verkar ju rätt tung. Eller vad säger experterna?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-13, 18:14   #2
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 20
Sharp$: 1764
Standard

Haha Baggio är den största idioten på rekat. Börja kolla spelsnack.se. Det måste ju vara baggio själv som skrivit inlägget!
kungforss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-13, 18:19   #3
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kungforss Visa inlägg
Haha Baggio är den största idioten på rekat. Börja kolla spelsnack.se. Det måste ju vara baggio själv som skrivit inlägget!
Varför ska man titta på spelsnack och varför skulle dom där vara bättre än signaturen Baggio?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-13, 18:35   #4
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag ska försöka sammanfatta allting till dig.
Dock handlar det om pengar så du kommer med all sannolikhet få testa dig fram själv då människan är en girig jävel av naturen. Du borde testa dig fram, inte bara lita på en random person på nätet. Testa sig fram kostar dock tid. Upp till dig

Bra rekare finns inte, iaf inte i de flesta fallen. En rekare är någon som delar med sig av sina spel. Varför ska en person som vinner dela med sig? Finns en teori som säger att hen kan vara limmad och därför bara kan tjäna pengar genom att tipsa andra, det är en teori som kan hålla om rekaren rekommenderar bolag som det går att bli limmad på.

om Tar rekaren betalt för tjänsten ökar kanske chansen för att hen är bra. Som sagt varför någon skulle ge ut pengar gratis förstår jag inte.

Om du nu kommer över en sympatisk person som ger dig tips gäller det också att eliminera alla andra som får tipsen eller att alltid vara den första som agerar. Slaktas priset slaktas vinsten.

Finns det då några bra där ute? Svårt att veta.Är chansen stor att någon ger dig en "how to guide"stor? Nää
Fast ju den chansen är enorm, men då är det sannorligen en scammer med obskyra motiv, själv osäker på vad som är upp och vad som är ner när det kommer till bettingvärlden då där är så många med starka åsikter som lovar saker.

Av samma anledning som ingen på nätet delar ut pengar gratis delar ingen ut info om en vinnande strategi. Det är dock bara en teori jag har. Info om matched betting ges ju ut..
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-04-13 klockan 18:56.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-13, 19:15   #5
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Jag ska försöka sammanfatta allting till dig.
Dock handlar det om pengar så du kommer med all sannolikhet få testa dig fram själv då människan är en girig jävel av naturen. Du borde testa dig fram, inte bara lita på en random person på nätet. Testa sig fram kostar dock tid. Upp till dig

Bra rekare finns inte, iaf inte i de flesta fallen. En rekare är någon som delar med sig av sina spel. Varför ska en person som vinner dela med sig? Finns en teori som säger att hen kan vara limmad och därför bara kan tjäna pengar genom att tipsa andra, det är en teori som kan hålla om rekaren rekommenderar bolag som det går att bli limmad på.

om Tar rekaren betalt för tjänsten ökar kanske chansen för att hen är bra. Som sagt varför någon skulle ge ut pengar gratis förstår jag inte.

Om du nu kommer över en sympatisk person som ger dig tips gäller det också att eliminera alla andra som får tipsen eller att alltid vara den första som agerar. Slaktas priset slaktas vinsten.

Finns det då några bra där ute? Svårt att veta.Är chansen stor att någon ger dig en "how to guide"stor? Nää
Fast ju den chansen är enorm, men då är det sannorligen en scammer med obskyra motiv, själv osäker på vad som är upp och vad som är ner när det kommer till bettingvärlden då där är så många med starka åsikter som lovar saker.

Av samma anledning som ingen på nätet delar ut pengar gratis delar ingen ut info om en vinnande strategi. Det är dock bara en teori jag har. Info om matched betting ges ju ut..
Det är väldigt sällan lönsamt att ge pengar till välgörenhet också, men ändå finns det människor som gör det. Kanske beror det på att alla inte tänker egoistiskt. Vissa människor kanske helt enkelt är generösa.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-13, 19:19   #6
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Det är väldigt sällan lönsamt att ge pengar till välgörenhet också, men ändå finns det människor som gör det. Kanske beror det på att alla inte tänker egoistiskt. Vissa människor kanske helt enkelt är generösa.
Fast tänk nu ett varv till, är det inte stor jäkla skillnad på att ge till svältande barn i Afrika och välgödda människor som uppenbarligen har råd med både dator och uppkoppling.

Men som sagt, jag förstår drivet, det handlar trots allt om peeengar.

Forskqr själv på området just nu, kommer jag dela med mig av sötma? Knappast.
Om jag ens sitter på ett vinnande koncept, den chansen är minimal.

Ska dock ge dig en extremt värdefull lektion. Sätt dig inte på sajter som bettingexpert och picka bet som en anka pickar fröer. Ser du att oddset är sänkt ska du INTE nöja dig med ett sämre, då kan du likaväl gambla.
För enda saken där det finns pengrar är i värdeodds, allt annat är gambling. Om du sedan väljer ett favoritlag eller väljer att laya prematch för att sedan boka i halvtidsvila om där har blivit 3 mål eller om du spelar 1000 spel där du layar 0-1 eller annan "uttänkt strategi" kvittar.
Spelar du inte på värdeodds kan du likaväl sätta dig vid roulette och se om du har turen med dig. Mycket snabbare svar vid rouletten än genom att spela på odds
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-04-13 klockan 19:26.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-15, 13:46   #7
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Fast tänk nu ett varv till, är det inte stor jäkla skillnad på att ge till svältande barn i Afrika och välgödda människor som uppenbarligen har råd med både dator och uppkoppling.

Men som sagt, jag förstår drivet, det handlar trots allt om peeengar.

Forskqr själv på området just nu, kommer jag dela med mig av sötma? Knappast.
Om jag ens sitter på ett vinnande koncept, den chansen är minimal.

Ska dock ge dig en extremt värdefull lektion. Sätt dig inte på sajter som bettingexpert och picka bet som en anka pickar fröer. Ser du att oddset är sänkt ska du INTE nöja dig med ett sämre, då kan du likaväl gambla.
För enda saken där det finns pengrar är i värdeodds, allt annat är gambling. Om du sedan väljer ett favoritlag eller väljer att laya prematch för att sedan boka i halvtidsvila om där har blivit 3 mål eller om du spelar 1000 spel där du layar 0-1 eller annan "uttänkt strategi" kvittar.
Spelar du inte på värdeodds kan du likaväl sätta dig vid roulette och se om du har turen med dig. Mycket snabbare svar vid rouletten än genom att spela på odds
Du verkar nästan lika skicklig som R.Baggio. Går det att rygga dig?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-15, 15:36   #8
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Jag ska försöka sammanfatta allting till dig.
Dock handlar det om pengar så du kommer med all sannolikhet få testa dig fram själv då människan är en girig jävel av naturen. Du borde testa dig fram, inte bara lita på en random person på nätet. Testa sig fram kostar dock tid. Upp till dig

Bra rekare finns inte, iaf inte i de flesta fallen. En rekare är någon som delar med sig av sina spel. Varför ska en person som vinner dela med sig? Finns en teori som säger att hen kan vara limmad och därför bara kan tjäna pengar genom att tipsa andra, det är en teori som kan hålla om rekaren rekommenderar bolag som det går att bli limmad på.

om Tar rekaren betalt för tjänsten ökar kanske chansen för att hen är bra. Som sagt varför någon skulle ge ut pengar gratis förstår jag inte.

Om du nu kommer över en sympatisk person som ger dig tips gäller det också att eliminera alla andra som får tipsen eller att alltid vara den första som agerar. Slaktas priset slaktas vinsten.

Finns det då några bra där ute? Svårt att veta.Är chansen stor att någon ger dig en "how to guide"stor? Nää
Fast ju den chansen är enorm, men då är det sannorligen en scammer med obskyra motiv, själv osäker på vad som är upp och vad som är ner när det kommer till bettingvärlden då där är så många med starka åsikter som lovar saker.

Av samma anledning som ingen på nätet delar ut pengar gratis delar ingen ut info om en vinnande strategi. Det är dock bara en teori jag har. Info om matched betting ges ju ut..
Gällande "Baggio" på Rekatochklart är det utifrån vad jag har läst en tomte med alldeles för stort Juve-hjärta! Liksom dom flesta på Rekatochklart ett förmodat troll, mytoman och speltorsk. Där är insatserna i "K" och "alla vinner" - ständigt! Aktivitet dygnet runt och på forumet är det mer regel än undantag att folk gapar "vad liras nu"? DYGNET RUNT! Många som måste ha ett spel att följa mer än att vara vinnande spelare.

I frågan om det finns rekare som delar med sig? SJÄLVKLART finns det det! Duktiga sådana också! Varför dom ska dela med sig av vinsten? Det gör dom inte! SJÄLVKLART lirar dom sina rekar själva INNAN dom publicerar reken! Dumt tro något annat. Varför "bjuder" dom då på tipsen? För att få ryggdunk och uppskattning såklart. Logiskt!

Inte konstigare än så!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-15, 18:36   #9
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Du verkar nästan lika skicklig som R.Baggio. Går det att rygga dig?
Naj nä tyvärr går inte det. Jag ryggar själv mest andra lirare. Rekatochklart har jag egentligen bara hört skit om kanske är bäst hålla sig därifrån.

Kan dock ge dig en riktigt skön lirare, det är robfri, får du väl tag i hans strategi kan du se dig själv som ekonomiskt fri
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-15, 18:50   #10
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Glömde en sak.

Det här med att alltid ha ett spel gående kan jag förstå eller jag förstår att man då vill ha spänning, the thrills, can i be a millionaire.
Men då kan mansätta sig spela roulette..

Ska du stalka en player måste du iaf förstå vad han jagar som du också vill kunna få. Du vill ha VÄRDE, är linan övervärderad finns där cash, fimmw där cash ska du vara där och ta del av spänningen.

Såg en film i min ungdom som gett mig en stor lektion härmi livet, det var en snuskfilm men det spelar inte roll, en av aktörerna sa "jag vill också ...".


Allra allra bästa är om du efter egen förmåga kan se när en lina som slängts upp är slapp och ineffektiv. Det du gör när du attackerar den är egentligen något gott, du effektiviserar. Så att oddset till slut när matchen väl börjar reflekterar den verkliga chansen. Sen kan ju såklart vad som helst hända under matchen, planen kan sprängas bort och domaren kan göra häftiga rabiesutfall mot spelarna så att alla mer eller mindre måste fly. Men överlag så är DU en vinnare om du sitter med en lina som där är värde i.

Allt detta vet du säkert redan, eller du borde veta om du någonsin ska bli en av the chosen ones.

När du ryggar någon får du inte tänka att detta laget/spelaren vinner säkert, det intygar rekaren jag stalkar, utan du MÅSTE ha värde, är då linan förstörd av andra giriga jävlar så går oddset ner. Kan du inte själv hitta värde lär du inte veta om linan fortfarande är värd att spela efter att dina konkurrenter har varit där och kalasat.

Allt detta vet du kanske redan men då fick jag iaf repetera det för min egen skull.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td