Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-06, 23:53   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

April månads rekvinnare!


Då har ännu en månad gått denna månaden publicerades 124 stycken rekar. Det råder en hård konkurrens bland deltagarna och det krävs en mycket välskriven rek för att lyckas övertyga Sharps användare om att rösta högt vilket bidrar till en väldigt hög kvalitet på rekarna. Om du inte redan kollat in dagens rekar är det bara att klicka på Rekar ovan.

Vi arbetar fortfarande med att försöka förbättra systemet och utöka med mer statistik för att läsarna lättare ska kunna få en uppfattning om vem rekaren är. Nytt för denna versionen är den nya topbanner som vi hoppas ska öka exponera rekarna och få spelbolagen att hosta upp med högre prissummor.

Till vinnarna för april månad:
1. 1500 kr- Skubb14
2. 750 kr - Pacman
3. 250 kr - Tomte
4. 250 kr - RobinD
5. 250 kr - Pilkast


Stort grattis till vinnarna och framför allt då till Skubb14 som försvarar sin titel som rekmästare på Sharps. Vinnarna kan kontaka Boone för att få utbetalningen via MB. Tävlingen för maj månad är redan igång med samma prissumma som föregående månader.

Tveka inte på att skriva en rek för att se vad konsensus blir eller bara gör dig en hacka på att följa rekarna:
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 01:08   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Tveka inte på att skriva en rek för att se vad konsensus blir eller bara gör dig en hacka på att följa rekarna:

Fast nu är det ju ingen som vet om man gör sig någon hacka på att följa rekarna och det finns inga intentioner på att vägleda oss heller.

Sporttjänsten light.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 02:06   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Tveka inte på att skriva en rek för att se vad konsensus blir eller bara gör dig en hacka på att följa rekarna:

Fast nu är det ju ingen som vet om man gör sig någon hacka på att följa rekarna och det finns inga intentioner på att vägleda oss heller.

Sporttjänsten light.
Vi får förutsätta att dem som röstar nu börjat filtrera fram de bästa rekarna som förhoppningsvis gör att dem som följer tjänar pengar. Med den utökade statistiken kommer det sen bli ännu enklare att se vilka som är värda att följa.

Lite dumt språkval måhända, men så brukar jag inte skriva informativt speciellt ofta heller.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 07:06   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Mina rekar, och de flesta andras ligger öppet i spreadsheets så att folk tjänar pengar eller ej på de i topplistan de första månaderna är väl det inget snack om? Litet sample men nog är topp 5 vinnande spelare både i april och mars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+5), KP (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 12:25   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Raderat - min önskan blev uppfylld medan jag skrev inlägget :-)

Senast redigerad av Tomte den 2013-05-11 klockan 12:27.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-14, 07:11   #6
stn
 
stns avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 380

Spel
Stats: 161 - 201 - 25
ROI: 107.97%
Vinstprocent: 44.48%

Standard

Har en önskan om en funktion:

För att få rösta på en rek så man kommentera reken och på kommentaren ska det synas vad personen i fråga har röstat.

På samma sätt som en rekare måste motivera sin rek ska också folk kunna motivera sitt betyg.

På det här sättet kommer vi få ett mycket mer rättvist betyg på rekarna och man kommer snabbt kunna banna trollen/oseriösa röstare.

Dessutom ökar det den konstruktiva kritiken till rekaren och det uppskattas alltid av en seriös rekare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tomte (+1), Pilkast (+5)
stn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-14, 07:43   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stn Visa inlägg
Har en önskan om en funktion:

För att få rösta på en rek så man kommentera reken och på kommentaren ska det synas vad personen i fråga har röstat.

På samma sätt som en rekare måste motivera sin rek ska också folk kunna motivera sitt betyg.

På det här sättet kommer vi få ett mycket mer rättvist betyg på rekarna och man kommer snabbt kunna banna trollen/oseriösa röstare.

Dessutom ökar det den konstruktiva kritiken till rekaren och det uppskattas alltid av en seriös rekare.
Håller delvis med, något sätt att få fram vad folk som sätter 1 på en rek som alla andra värderar till över 3 skulle vara trevligt - så att rekarna kan utvecklas - men för min del behöver det inte ske offentligt. Ge folk några sharp$ om de motiverar och skicka sedan kommentarerna i en bunt till rekaren när omröstningen är klar - avidentifierade går bra för att undvika att någon blir sur eller att någon inte vågar uttrycka att en vän skrivit en skräprek.

"Trollrösterna" är jag inte så rädd för, där har ju redan admin uttryckt att de tyckte att "backhopparvarianten" med att ta bort högsta och lägsta rösterna är en bra idé och när det införs blir ju "trollen", om de finns, en mindre faktor (jag skriver om de finns, för jag är inte säker, det kan ju vara jag som gör något fel som samma i övrigt seriösa person hatar vid varje rek).
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 23:19   #8
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Vad är det med Carola-bilden på sportrekar?
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 10:09   #9
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Carola-bilden är tänkt att användas för schlager å liknande event som man kan betta på.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td