Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-06, 16:44   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Premiär för expertrekar på Sharps.se


Sharps har nu påbörjat arbetet med att bygga en stab av experter som bistår med analyser och dagliga rekommendationer på Sharps.se. 
Som tidigare kommunicerats håller vi på att återuppbygga bettingforumet så att det åter blir det självklara valet för alla som sysslar med betting på allvar. 
 
Dagliga experttips och rekommendationer
Som ett led i detta kommer Sharps nu att börja leverera dagliga expertrekommendationer. Vi vet att det här länge varit efterfrågat och tror att många kommer att kunna förbättra sina vinstchanser med deras hjälp.
 
Målsättningen är att vi redan under början av nästa år kommer att ha en expertgrupp bestående av minst fem personer med ansvar för olika områden, men de första rekarna kommer Sharps användare att kunna ta del av redan idag.
 
Parallellt med Sharps etablerade experter vill vi också gärna ge blivande experter möjlighet att växa och diskutera saker sinsemellan. En förbättrad funktion för användargenererat material kommer därför att rullas ut inom kort.

Expertgruppen leds av den välkända Sharps-profilen "Lazlo"
Lazlos långa engagemang och kunnande inom framförallt amerikanska sporter och tennis, där insatslimiten generellt sett är mycket hög, borgar för att kvalitetsnivån på expertrekarna upprätthålls och att Sharps.se utvecklas i en riktning som överensstämmer med användarnas önskemål.

"Sharps har fantastisk potential och med den nya ledningen kan det här bli riktigt bra. Förutom mina rekar så kommer jag att bidra med erfarenheter, tankar och idéer. Jag ska helt enkelt försöka vara delaktig i Sharps utveckling på alla tänkbara sätt. Tillsammans med er övriga på Sharps kommer det här att bli grymt kul!", säger Lazlo i en kommentar.

Förutom Lazlos dagliga medverkan kommer vi under de närmaste tre månaderna även att bjuda in olika gästrekare, där LuckySam (trav) och Hockeybet (hockey) är först ut. Deras rekar hittar ni under fliken ”Rekar” på Sharps.se. Flera experter och nyheter på det här området är på gång.

Tack för er tid och välkomna till det nya Sharps.se! Och som alltid, om ni har några önskemål, synpunkter eller frågor, är ni varmt välkomna att höra av er till oss på [email protected]

Vänliga hälsningar,
Sharps Crew
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10), flaque (+10), clayton (+10), Masho123 (+10), michael (+10), hugotheboss (+10)
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 18:34   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Förstod att något var i görningen, när plötsligt rekfliken bombarderats av spelförslag. Kul att "experterna" ställer upp frivilligt, och jag hoppas att ledningen flitigt smörjer de sharps som producerar gott resultat.

För inte är väl planen att det efter marknadsföring så småningom kommer börja krävas betalning för speltips.......................................... ..................................................
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:21   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
För inte är väl planen att det efter marknadsföring så småningom kommer börja krävas betalning för speltips.......................................... ..................................................
Det är väl inte omöjligt, nästan så jag hoppas det för att få bort alla tomtar från forumet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:24   #4
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Kan ni uppdatera Live Streaming sidan tack.
Dem flesta länkar fungerar ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+20)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:28   #5
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Det är väl inte omöjligt, nästan så jag hoppas det för att få bort alla tomtar från forumet.
Berätta vad du vet?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:31   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Förstod att något var i görningen, när plötsligt rekfliken bombarderats av spelförslag. Kul att "experterna" ställer upp frivilligt, och jag hoppas att ledningen flitigt smörjer de sharps som producerar gott resultat.

För inte är väl planen att det efter marknadsföring så småningom kommer börja krävas betalning för speltips.......................................... ..................................................
Första fixen är alltid gratis...
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), bokis29 (+5), Rejs (+1), hugotheboss (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:33   #7
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Berätta vad du vet?
Jag vet ingenting, gissar bara. Men som sagt, första fixen är alltid gratis. Finns väl ingen anledning att lägga massa tid på bra rekar och sen inte ta betalt för det?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 19:37   #8
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag vet ingenting, gissar bara. Men som sagt, första fixen är alltid gratis. Finns väl ingen anledning att lägga massa tid på bra rekar och sen inte ta betalt för det?
Det beror på vilket typ av forum det handlar om. Jag är själv med i flera stängda och hemliga forum. Där delar vi utan konstigheter på all info och spel med varandra. Mår individen bra mår gruppen bra och vice versa.

Min förhoppning är att Sharps ska ta efter den modellen, men samtidigt förstår jag att det har blivit allt svårare med åren i takt med dessa växt.
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 21:12   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 48
Standard

Var hittar man dessa tips?
TennisTorsk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 21:27   #10
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TennisTorsk Visa inlägg
Var hittar man dessa tips?
På startsidan
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 22:16   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Har LuckySam varit aktiv på Sharps ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 00:46   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Har LuckySam varit aktiv på Sharps ?
Nej, dom har tagit in en vinnande spelare istället för en aktiv sharpare
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 00:51   #13
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Har LuckySam varit aktiv på Sharps ?
Förutom Lazlo går det att se att samtliga gårdagens "rekarnick" är nyregistrerade 2016-12-06. Det skulle kunna vara så att dessa har andra nick i vanliga fall här på Sharps. Bara en gissning som Broder H skulle ha sagt
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 01:01   #14
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nej, dom har tagit in en vinnande spelare istället för en aktiv sharpare
Och här trodde jag alla var vinnande

Vad vet du mer sskssk?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 09:36   #15
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Det är väl inte omöjligt, nästan så jag hoppas det för att få bort alla tomtar från forumet.
Min åsikt är att ett levande forum (även med tomtar) är roligare ändå. Visserligen är de glada amatörerna som bidrog med bra vinnande spel som jag saknar mest, men med det kommer tomtar och det är en naturlig del. För nu tycker jag själv det varit väldigt dött, då tänker jag främst sportbetting. Sedan säger ju inte det att man inte kan ha experter också, mer än gärna. De får gärna ta betalt, det är upp till var och en att sålla tomtarna (...och experter).

Men tycker dock att man ska kunna lätt kunna dela på experter och amatörer/tomtar så man kan välja vad man vill se.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Rejs den 2016-12-07 klockan 09:38.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td