Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

messijah 2012-11-02 20:27

Skrev ett långt jävla inlägg till dig om vad som är fel här men mitt inlägg går förlorat iom att du återställde inläggen (skulle precis posta det när jag såg att du återställt inläggen).

Det är väl klart som fan att jag inte menar det jag skrev, det är fula, otäcka ord och allt vad det innebär. Inget jag är stolt över, inget jag ångrar.

MEN, jag avreagerade mig, vilket är meningen i denna tråd.

Kan posta svaret men då blir jag väl bannad ;)

KP 2012-11-02 20:30

Har fördelen att kunna läsa ditt inlägg messijah innan du redigerade bort det nu och jävlar vilken avreagering det var :)

RobinD 2012-11-02 20:36

Jag med. Kul läsning:)

messijah 2012-11-02 20:38

HAHAHHA!!! Va fan, vilka fördelar ni har :D

ps. feedback? PM är "a ok". Har ni ändå läst inlägget kan ni ju "lufta" svar i pm. Annars känns det som att jag kom i kondomen. Ni har "varit med mig men inte fullföljt akten". Jag hade uppskattat det iaf :cheers: ds.

AndreasB1897 2012-11-03 00:00

Nu får man alltså PM från den mäktiga messijah om att man inte svarar, vad ska jag säga? Det var jävligt lågt och jag hade inte skyllt gårdagens poängtapp på Crespo, 10 mycket bra lägen + en straff är nog för att vinna mot Örebro.
Det må vara en avreageringstråd och du får skriva i princip vad du vill, men lite hyfs kan man väl ha kvar trots att man håller på Malmø?

messijah 2012-11-03 00:37

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasB1897 (Inlägg 211847)
Nu får man alltså PM från den mäktiga messijah om att man inte svarar, vad ska jag säga? Det var jävligt lågt och jag hade inte skyllt gårdagens poängtapp på Crespo, 10 mycket bra lägen + en straff är nog för att vinna mot Örebro.
Det må vara en avreageringstråd och du får skriva i princip vad du vill, men lite hyfs kan man väl ha kvar trots att man håller på Malmø?

Men min vän, ska jag inte få avreagera mig utan att du kallar mig för en dansk pajas? Om jag ska ha hyfs får väl för fan du också ha det? Du bor trots allt i Blekinge så du blir väl en halvdansk isf? Självmål?

Ja, jag får skriva i princip vad jag vill, vilket de senaste posterna handlat om; men jag är nyfiken på varför du känner dig tvungen att strö salt i såren i en tråd där man uppmuntras att skriva ut sin frustration ( oftast är det ju då för något inte gått ens väg)?

Ska jag komma in och håna dig när du är arg för Hammarby inte vunnit?
Att håna ditt lag är som att stöta på den tjocka tjejen på festen = du vet du får ligga. Skämta om Hammarby = du vet att du kommer briljera. Att Hammarby inte platsar i allsvenskan kan jag skämta om hela dagen, men jag hade aldrig gjort det i denna tråden, då det är en avreageringstråd (där man ska få avreagera sig). Hade du skrivit något hade jag (om jag läste tråden då, uppmuntrat dig, så länge du inte höll på HIF)

I denna tråd, om du hade skrivit något arg om Hammarby (ja, jag skriver inte HIF för det är som Helsingborg, och jag har redan lärt min dotter sm inte ens kan gå att iaf nynna med i "det är tyst, det är sorg, det är Helsingborg". Vi tar inte de bokstaverna i mun eller fingrar här.

Men du, rapporterade och kommenterade, så DU, är en jag inte gillar alls. Du är en sån som står bakom och posar som cool.

AndreasB1897 2012-11-03 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av messijah (Inlägg 211854)
Men min vän, ska jag inte få avreagera mig utan att du kallar mig för en dansk pajas? Om jag ska ha hyfs får väl för fan du också ha det? Du bor trots allt i Blekinge så du blir väl en halvdansk isf? Självmål?

Ja, jag får skriva i princip vad jag vill, vilket de senaste posterna handlat om; men jag är nyfiken på varför du känner dig tvungen att strö salt i såren i en tråd där man uppmuntras att skriva ut sin frustration ( oftast är det ju då för något inte gått ens väg)?

Ska jag komma in och håna dig när du är arg för Hammarby inte vunnit?
Att håna ditt lag är som att stöta på den tjocka tjejen på festen = du vet du får ligga. Skämta om Hammarby = du vet att du kommer briljera. Att Hammarby inte platsar i allsvenskan kan jag skämta om hela dagen, men jag hade aldrig gjort det i denna tråden, då det är en avreageringstråd (där man ska få avreagera sig). Hade du skrivit något hade jag (om jag läste tråden då, uppmuntrat dig, så länge du inte höll på HIF)

I denna tråd, om du hade skrivit något arg om Hammarby (ja, jag skriver inte HIF för det är som Helsingborg, och jag har redan lärt min dotter sm inte ens kan gå att iaf nynna med i "det är tyst, det är sorg, det är Helsingborg". Vi tar inte de bokstaverna i mun eller fingrar här.

Men du, rapporterade och kommenterade, så DU, är en jag inte gillar alls. Du är en sån som står bakom och posar som cool.

Nu jävlar blev det fart här.

1. Kalla det strö salt i såren eller vad du vill, jag skrev här ENBART för att jag tyckte ditt inlägg var otroligt omoget och rent ut sagt idiotiskt, ENBART därför. Det har absolut inget att göra med att du håller på MFF, hade skrivit likadant om du hade varit supporter till Elfsborg, Helsingborg, Gefle, you name it.

2. Jag har inte rapporterat ett skit, måste varit någon annan som kände likadant som mig i så fall.

3. Nu ska vi inte kladda här mera då det är mycket OT. Du kan skicka 100 PM till, men jag kommer inte ta någon löjlig diskussion och lyssna på dina förortsinlägg.

4. Tack och hej!

messijah 2012-11-03 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasB1897 (Inlägg 211857)
Nu jävlar blev det fart här.

1. Kalla det strö salt i såren eller vad du vill, jag skrev här ENBART för att jag tyckte ditt inlägg var otroligt omoget och rent ut sagt idiotiskt, ENBART därför. Det har absolut inget att göra med att du håller på MFF, hade skrivit likadant om du hade varit supporter till Elfsborg, Helsingborg, Gefle, you name it.

2. Jag har inte rapporterat ett skit, måste varit någon annan som kände likadant som mig i så fall.

3. Nu ska vi inte kladda här mera då det är mycket OT. Du kan skicka 100 PM till, men jag kommer inte ta någon löjlig diskussion och lyssna på dina förortsinlägg.

4. Tack och hej!

1. Här var fart innan så don´t flatter your self (u little cunt).

2. Ok, ja, då var det så , lilla punkt i universum (kan inte översättningen)

3. OT = är det inte OT denna tråd handlar om??? Vad är OnT? Berätta snälla?

Jag hade helst inte skickat ett enda PM till dig då jag helt enkelt inte anser dig värdig till det (ta din blogg som exempel, hahahhahahahah, du är som gjuten från RoK, kan du reka en enda vinst??), kände bara att du behövde hänge med i händelserna då du var så snabb att svara när jag var arg för att mitt lag inte vann.
Hur går det för ditt lag? Vinner dom allsvenskan? Nehe? Men en plats i europa har dom väl? Nehe? Amen vaddå? Jaha, dom spelar i superettan!! HAHAHHAHAHHA. Fan vad ni måste skämmas. Men ni håller väl i hop? Ni från söder? Det är det viktigaste! Broderskapen!

Nehe, du bor i Karlshamn, Småland....ok.

messijah 2012-11-03 01:44

1: så du skrev här för att visa att DU inte tyckte det var OK? Vem fan bryr sig? Dina åsikter är inte efterfrågade här... och dina rekar är lika med noll och din blogg? (kan du reka en enda vinst??)
Har någon bett dig moderera denna tråd? Nej, så varför känner du att du ska tillrättavisa mig? Avundsjuka? Storebrorsyndrom? STHLM är större än Malmö så du behö...ahhh, just det, Karlshamn. Har inte ni typ Karlshamn IF eller nått?

Jag ville avreagera mig. Jag skrev i tråden. Hade jag blivit ifrågasatt eller kommenterad av en riktig supporter hade jag tagit den fighten (för det fanns en chans att de kan argumentera).

Istället får jag dig, AndreasB1897, som startat en blogg och allt. Du kan inte cappa en match for shit, du är ju för fan förlorande i allt du skriver (oh no, hoppas jag inte sabbar för dig nu), Dessutom tycker du att DU ska vara den som modererar denna tråd genom att förolämpa tillbaka personen du tyckte hade gått över gränsen.

Faast...du bestämmer ju inte här; och Hammarby kommer ju inte gå upp; och jag bryr mig ju inte vad du tycker.

Qirren 2012-11-03 02:09

http://www.blamonet.com/gallery/albu...Retard_Win.jpg

messijah 2012-11-03 06:16

Citat:

Ursprungligen postat av Qirren (Inlägg 211867)

åhhh, minns det mästerskapet som om det var igår :clap:

..vad bilder kan röra upp känslor.

messijah 2012-11-03 20:06

Vi har svärföräldrarna här på middag och jag har precis smygit ut och rökt en feting. Efter min promenad träffade jag min "gamla" vän sjömannen. Om det är någon som kan göra mig soft är det han.

Mitt i samtalet fick jag ångest för hur jag betedde mig gällande min avreagering och det som följde. Så jag vill avreagera mig mot mig själv och be om ursäkt till de som tog illa upp. Jag har ett jävla humör och när laget i mitt hjärta inte gör det de ska blir jag väldigt arg och carried away. Jag stod upp för det jag tyckte var rätt, vilket var rätt, men jag betedde mig illa så jag avreagerar mig och ber om ursäkt till Andreas, Robin m.fl.

Nu ska jag ut och äta efterrätt. Det är creme brulee :claps:

peace

Pacman 2012-11-04 17:49

Men Lyon ffs :idiot:

hardballs 2012-11-05 19:03

Allez lyon! :) de fick en vidrig straff och utvisning mot sig. Lyon var värda seger. Sen om du körde under eller bastiaspel. Så kan jag bara beklaga. Inget av det kändes på förhand aktuellt :what:

joemag 2012-11-05 19:22

Medeltiden, kanske den tråkigaste epoken någonsin.

Pacman 2012-11-05 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 212171)
Allez lyon! :) de fick en vidrig straff och utvisning mot sig. Lyon var värda seger. Sen om du körde under eller bastiaspel. Så kan jag bara beklaga. Inget av det kändes på förhand aktuellt :what:

Blev en antijinx efter posten :lol: Hade ju -1 på Lyon så blev hyfsat sur när dom tappade 2-0 till 2-2 men det tog sig till slut.

Pacman 2012-11-06 22:04

Cardiff för helvete :gun_bandana:

Khan 2012-11-06 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 212428)

Hahahaha, ja hur i hela tappar man 2-0 till 2-5??? Money well bet...

RobinD 2012-11-06 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 212428)

Citat:

Ursprungligen postat av Khan (Inlägg 212430)
Hahahaha, ja hur i hela tappar man 2-0 till 2-5??? Money well bet...

Hur kan man leana över och inte spela det?:skamsen:

Pacman 2012-11-08 20:54

Klart vi ska ha en övertidsfittning med sista som händer i matchen för Möenchengladbach :rant:

Pacman 2012-11-16 20:14

Näe men lite flyt nu tack, begär inte mer än så :ohmy:

joemag 2012-11-17 08:35

En kombination av full och bakfull tillsammans med innebandymatch nu blir kul! Dessutom ska jag vara målvakt, Bollrädd är jag också!

Pacman 2012-11-17 22:18

Tack alla inblandade för att det blev en riktig runkdag, stort tack!!!

Ilar24 2012-11-20 21:37

GÖR MÅL FÖR HELVETE!! PISS LULE DÖDAR MIN KÄRLEK TILL HOCKEY!! :rant:

Khan 2012-11-22 01:12

WUÄH!

Maijadona 2012-11-22 11:50

När Exfrun ändrar sitt FB status till " i ett förhållande" efter tre månader sedan "avhoppet" från ett 5årigt äktenskap.

Som grädde på moset är det även med en "komps" som hon inte kunde förstå varför jag inte ville att de skulle umgås med i våras/somras:gun_bandana:

marvel 2012-11-22 12:21

Man ger begagnat till andra människor som inte har det lika bra.

djungelhjul 2012-11-22 12:40

Förkylningsastma och krupp...jag hatar er :sad:

Vlad 2012-11-22 23:08

Överspel på Portugisiska skräplag...VARFÖR?

Måste bli 1-1 i båda också,sug kuk

eddieh 2012-11-24 12:01

Vila i frid älskade elaking :sad44:

http://www.youtube.com/watch?v=GZV3365a7Ew

highwon 2012-11-27 20:01

Förlorat 55 units på de senaste 90 spelen. Helt jävla otroligt, verkligen alla man ryggar ska få en träffprocent på 25 när an ryggar dom.

maddmax 2012-11-27 21:21

Basketligan riggad? Ja, man borjar ju fanimig undra.

08 Stockholm leder med 62-61 med en quarter kvar och ar 8.5 poangs underdog. Med fem minuter kvar slutar 08 spela och slapper upp 14 poang och GER bort bollen i vart annat anfall. Aldrig svensk basket igen, fyfan vad daligt.

Jolt92 2012-11-27 22:15

Skönt att det går så bra. 2/9 har gått in!
Bra början på min nystart här. :rolleyes:

wLn 2012-11-28 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av highwon (Inlägg 215768)
Förlorat 55 units på de senaste 90 spelen. Helt jävla otroligt, verkligen alla man ryggar ska få en träffprocent på 25 när an ryggar dom.

Hej från samma båt!

hardballs 2012-11-29 00:41

Fifa, va ska man säga om dom? Här gör de självmål.

Spoiler:
Lyon reclaimed possession of the Ligue 1 summit on Wednesday with a rousing 4-1 win at Marseille with Bafetimbi Gomis netting a treble.

The trigger-happy France international was at the heart of Marseille's miserable night, bagging a first-half double before adding a third late on with Steve Malbranque also getting on the scoresheet.

Marseille played the last ten minutes a man down when Rod Fanni was sent packing after a dangerous foul on Mouhamadou Dabo.

Lyon's emphatic win scuppered Marseille's own ambitions of topping the table, Didier Deschamps' men slipping a place to third after this first home defeat of the season.

PSG, above Marseille on goal difference, are now two points adrift of Remi Garde's Lyon who supplied the perfect riposte after last weekend's tame 3-0 reverse at Toulouse.

The game though was fortunate to go ahead. Rescheduled from last month because of bad weather it was in danger of being called off for a second time after torrential rain in Marseille cast doubt on whether the Velodrome pitch was fit for purpose.

Happily for former multiple champions Lyon it was given the all-clear by referee Clement Trupin's pre-match inspection. The visitors enjoyed the best possible start when Gomis converted a fourth-minute penalty after he was felled in the box by Marseille keeper Steve Mandanda.

France international Gomis made no mistake with the spot kick, slamming the ball right-footed into the top left corner.

On the quarter-hour, Marseille forward Jordan Ayew's close-range header was denied by the sharp reflexes of Lyon keeper Remi Vercoutre.

Lyon doubled their advantage with nine minutes of the first half remaining, as Gomis doubled up, the 27-year-old shooting this time left-footed from the centre of the box after picking up a cross from Dabo.

Deschamps replaced Joey Barton with Loic Remy at the break in a bid to change his side's fortunes, but it was Lyon who put the game to bed three minutes after the restart. Belgian-born former Premier League based winger Malbranque was responsible for deepening Marseille's plight, volleying home a superb cross from Alexandre Lacazette.

Mandanda did well to save Lacazette's well struck 69th minute, but shortly after Gomis got his hat-trick, a right-footed shot off a cross from Anthony Reveillere. That was the striker's ninth league goal of the campaign.

Second-half substitute Remy pulled one back for Marseille but with only 13 minutes left on the clock the damage had already been done.

källa: http://www.fifa.com/worldfootball/cl...d=rssfeed&att=

Var ett tag sen Didier tränade Marseille. :gun_bandana:

Snapphanen 2012-11-29 21:12

HORA

eddieh 2012-11-30 10:50

Vila i frid, Lars-Gunnar :sad44:

http://www.youtube.com/watch?v=TD5Jo4ae-Nk

http://www.youtube.com/watch?v=Ji3UoVZddPg

martinsson 2012-12-01 19:34

Hur fan kan man döda sitt eget barns mamma? Tur att du sköt dig själv också din fitta. (Jovan Belcher)

Altarath 2012-12-04 22:23

:gun_bandana: Crewe 1 - 1 Doncaster 92'

maddmax 2012-12-05 06:47

Citat:

Mario Balotelli ‏@MarioBaloltelli
Europa League is for pussies....
Haha.