Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-16, 01:34   #856
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard



Var en så jävla snål match och Ja jag är hopplös som aldrig vänjer mig och Nej jag unnar inte dem som av någon anledning spelat över.

Riktig horsäsong i Sydamerika
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 21:16   #857
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Placerade ett spel på att Udinese skulle komma först till 7 hörnor vid ställningen 4-2 till Arsenal. Satte 1U till 13ggr pengarna. Spelet laddade, laddade, laddade och till slut får ju självklart Udinese hörna och spelet bryts. Vem kom först till 7 hörnor tror ni?

Spelade som tur var samma spel senare men annat odds och andra förutsättningar men fan vad äckligt att gå miste om 12U sådär!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 21:48   #858
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Placerade ett spel på att Udinese skulle komma först till 7 hörnor vid ställningen 4-2 till Arsenal. Satte 1U till 13ggr pengarna. Spelet laddade, laddade, laddade och till slut får ju självklart Udinese hörna och spelet bryts. Vem kom först till 7 hörnor tror ni?

Spelade som tur var samma spel senare men annat odds och andra förutsättningar men fan vad äckligt att gå miste om 12U sådär!
Gjorde nästan samma sak. Skulle lägga 500 på West Ham live till 2.15 och precis när jag tryckt och Betfair räknar ner så avbryts det och West Ham sätter 0-1! Fan vad lack man blir när dom också vinner matchen
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 04:03   #859
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

CUBS
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-17, 09:18   #860
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 404


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. Hade spel på Phillies ML och RL och även en parley med phillies och tigers... Phillies leder med 2-1 men i 9 inning släpper ROY HALLADAY 2 runs så att phillies förlorar!!!!!!!!!!!!!!! Hade kunnat leva med att förlora mitt rl spel. men nu förlorade jag alla 3 spelen bara för det... o vad i helvete sysslar phillies offensiv med?? o varför i helvete byter inte phillies manager ut halladay och tar in en closer när han har släppt ut 2 st på baserna... GAHHHHHHHHH
henke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 09:04   #861
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

FOWINGFÅONWRÅÄOCVNDSAfälewnfgäådnvfälNFÄLS AKNMFÄLSDANFMVÄd ä.ls d'ASDMN'LPAQJFÅONBLSAMDX'SAJFD¨PehöpsDNMC'Ap

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!



:rant::r ant:

::gun_banda na:gun_bandana:

RobinD =

Så känns det mesta just nu, jobb + betting.. fuck it
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 12:33   #862
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
FOWINGFÅONWRÅÄOCVNDSAfälewnfgäådnvfälNFÄLS AKNMFÄLSDANFMVÄd ä.ls d'ASDMN'LPAQJFÅONBLSAMDX'SAJFD¨PehöpsDNMC'Ap

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!



:rant::r ant:

::gun_banda na:gun_bandana:

RobinD =

Så känns det mesta just nu, jobb + betting.. fuck it
Kanske dags att fade:a dina egna beslut eller ta en liten paus?
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 15:54   #863
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Sällan fittningarna kommer så snyggt paketerade så nästan så han kan ha den men bara nästan

http://www.youtube.com/watch?v=kH0qv9ss01M
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 22:31   #864
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 984
Standard

Jävla Federer och Nadal!!!!
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 00:19   #865
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Hej Jitte det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något.
Ställ en fråga, svara på andras, dela med dig av någon rek, tacka personerna för de rekarna du har ryggat eller bara delta i någon diskussion på forumet?
FUUUUUUUUUUUUUU
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 18:09   #866
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Lackade ur och körde alla mina leans i Sydamerika (min version av tiltande) och jag vet att det kommer gå helt åt helvete,Fuuuuuuuck!

PS: Fadea gärna,jag kan garantera straffar och röda kort till er fördel. Säkrare pengar än att lira emot Sportjänsten FFS!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 22:45   #867
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 368
Sharp$: 1197


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Lackade ur och körde alla mina leans i Sydamerika (min version av tiltande) och jag vet att det kommer gå helt åt helvete,Fuuuuuuuck!

PS: Fadea gärna,jag kan garantera straffar och röda kort till er fördel. Säkrare pengar än att lira emot Sportjänsten FFS!

kul o läsa detta efter att ha ryggat samtliga dina lir idag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+10)
toloiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 23:58   #868
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Top 7, Brewers - Mets 7-1
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..........

Top 9, Brewers - Mets 7-9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1), Vlad (+5)

Senast redigerad av JSQ den 2011-08-20 klockan 23:59.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 01:10   #869
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av toloiten Visa inlägg
kul o läsa detta efter att ha ryggat samtliga dina lir idag
Fick en hemsk känsla när jag placerade Sydamerikaspelen då allt fittat sig på slutet så bitchade i förtid. Bara att beklaga att du ryggat i en downswing men alla spelen på min shortlist var byggda på info som vanligt och förväntat EV+ så inte så att jag plötsligt tycker det är kul att bränna mina egna och ev andras pengar. Ville inte välja bort spel och riskera att välja fel så spelade allt när det smartaste hade varit att inte spela alls och göra något annat

-0.75u totalt så har haft klart värre dagar men dags att ta en paus innan avreageringstråden inte räcker till och jag börjar gnälla hemma också
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 02:52   #870
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

White Sox runner på 3rd med 1 out som de behöver peta in för att min 50-oddsare ska sitta (Twins RRL, Astros RRL, White Sox RRL). Men ne, en popup är tydligen roligare... Och Dunn mot en leftie efteråt behöver vi inte ens prata om.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td