Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-05, 18:38   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Tack för dina lyckönskningar. Det värmer! Kanske du vill bjuda på lite spel också?
Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-06, 06:28   #32
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Där är också ett fel du gör.

Vad skall du med mina spel till?
Vaddå också?

Bli rik.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 20:36   #33
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Davids bettingskola

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-1/
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 10:10   #34
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen!

Senast redigerad av bandyfan den 2017-05-15 klockan 10:50.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 14:20   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen!
Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?

Senast redigerad av sskssk den 2017-05-15 klockan 15:26.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 16:43   #36
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+5)
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 16:44   #37
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Va fan du skulle väl aldrig bli kund hos han?

Vad var det som gjorde att du ändrade dig?

Hur var statsen på dom spelen du ryggade?
Jag var en kund hos honom under en kort period förut, men det gick åt helvete och det var då jag började ogilla honom. Jag insåg dock att det var bra korkat av mig att döma ut någon helt pga en usel spelmånad och det var därför jag började fråga er här om era erfarenheter av denne "stjärna".
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 19:30   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Hans råd är alltså att man ska lyssna på någon som inte är en duktig spelare? Det låter "kanon"! Jag kommer helt säkert bli en kund igen!
Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen?

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 19:34   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Del två här:

http://betting.se/david-thorstensson-speltraning-del-2/

Måste erkänna att jag hade högre tankar om honom. Att någon som är bra på att "tradea" inte är bra på att "betta" förstår jag inte, eller att det per definition är dåligt att tradea ut sina bets - enda nackdelen är väl spreaden och oddsbörsens avgifter?
Enligt mitt tycke så är det väl ungefär 1miljard gånger lättare att tradea än att betta.

Dock är han verkligen ute och seglar här:

Citat:
Människor som är oerhört slipade, matematiskt kunniga, och som via sina erfarenheter och kunskaper vet exakt vad en spelare ska stå i för odds vid ett valt tillfälle under en match
En vis man sa en gång
Citat:
egentligen är det så enkelt att den lokala busschaffisen skulle klara av det här
Jag är mer på "den vise mannens" linje här.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 14:21   #40
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nä, det är knappast han råd, hur fan lyckas du få till den tolkningen?

Han försöker promota sitt sätt, att reka utan att själv satsa pengar på objekten.

(Den dagen "Ralf" beskriver sig själv som "icke duktig" på tennis lär vi nog få vänta på...)

I teorin så är jag beredd att hålla med han, då man knappast är smartast på planeten i tyngre perioder och lätt uppfinner värde i jakten på att vinna tillbaka sina förluster.

Men tvivlar på att man blir helt oberörd i en tung period bara för att man inte torskar några pengar själv, pressen bör vara rätt så stor ändå, då en förlustmånad lär göra att man tappar en stor del följare.
Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 14:39   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Lugn. Jag kanske överdrev en aning... Jag vidhåller dock att jag hellre ryggar en aktiv spelare än en David.
Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kisumu (+25)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 10:27   #42
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nä det kan mycket väl vara bättre att spelaren är aktiv och riskerar sina egna pengar, gör ju förhoppningsvis att rekaren är en mer noggrann än tex Ralf som inte spelar själv.

Men sen går det ju vrida och vända på det psykologiska hur mycket man vill om vad som är bästa upplägget.

Bäst av allt är ju om man sköter allt själv och ber alla jävla rekare att dra åt helvete
Givetvis är det så. Jag skulle gärna vilja kunna "sköta allt själv" på samma sätt som jag gärna skulle vilja ligga enbart med Victoria's Secret-modeller. Det är dock inte så min värld ser ut. Jag är inte tillräckligt bra för att slå någon av de större marknaderna på egen hand och jag är inte tillräckligt snygg för att få ligga med Victoria's Secret-modeller... Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 20:48   #43
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Alltså får jag nöja mig med att rygga duktigare spelare och ligga med småfeta undersköterskor.
Inget fel på småfeta undersköterskor, det finns en tid för allt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-21, 17:50   #44
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Davids twitterbild är nu bytt. Äntligen!
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 23:17   #45
 
Reg.datum: nov 2017
Ort: Helsingborg
Inlägg: 1
Sharp$: 726
Standard

Är kund hos honom och kan säga att jag går stort minus i längden på hans premiumtjänst. Bättre att följa hans rekar på betting.se som det finns statistik på.

Premiumtjänsten är dryg för det kommer typ 10-15 spel per dag Minst och oddsen droppar på minuter.
Navindal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td