Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-28, 12:28   #16
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Lite därför han valde att öka volymen, i tron att fler spel läggs så blir trycket per marknad mindre
Han låter verkligen som en stjärna...
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 13:42   #17
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Det hela eskalerade senhösten2015, han hade ganska bra siffror under lång tid (6-7 år), då lades ca 250-300 spel/månad. Det var när det skulle matas in mer volym 2500-3000 spel/månad som det började braka utför.
Räckte det med 3000 spel/månad...? Jag signade upp mig för en månad, följde med i ett par dagar för att få en känsla av vad det var för en kuf...när jag hade fått 40 spel skickade till mig insåg jag att det var lite shady.

Fortsatte dock att föra statistik över hans spelande. När han i ett mail skrev detta hade jag svårt att hålla mig:

"Tyvärr är bet365 numera för rädda för oss för att våga lägga upp odds på challengerdubblarna. De lägger upp allt, alla matcher, alla nivåer, även futuretouren där de lägger upp alla dubbelmatcher direkt, men just challegerdubblarna, där de märkt att vi krossar dem, har de skurit ner till någon enstaka om dagen. Minst sagt tråkigt. Vi får plocka någon match från betfair ibland istället där det åtminstone finns vissa som kan spela. Klasskillnad här. Jebavy är en klart bättre dubbelspelare än Behar, särskilt på hardcourt, och Rosol är en rejäl klass bättre än Golubev, inte minst just nu då Golubev knappt träffar bollen. Korrekt odds är 1.50"

Så jag skickade den statistik jag fört till honom och frågade hur han resonerade, kom ihåg att detta inte ens är en månad in i spelperioden...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+10)
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 16:22   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg

???
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 18:32   #19
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
???
Jag visste inte att det fanns någon som kallar sig Runtomkring och då tedde sig ditt inlägg väldigt märkligt/berusat. Nu har dock dimmorna skingrats, så du kan bortse från det där. Trevlig helg.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 18:34   #20
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Räckte det med 3000 spel/månad...? Jag signade upp mig för en månad, följde med i ett par dagar för att få en känsla av vad det var för en kuf...när jag hade fått 40 spel skickade till mig insåg jag att det var lite shady.

Fortsatte dock att föra statistik över hans spelande. När han i ett mail skrev detta hade jag svårt att hålla mig:

"Tyvärr är bet365 numera för rädda för oss för att våga lägga upp odds på challengerdubblarna. De lägger upp allt, alla matcher, alla nivåer, även futuretouren där de lägger upp alla dubbelmatcher direkt, men just challegerdubblarna, där de märkt att vi krossar dem, har de skurit ner till någon enstaka om dagen. Minst sagt tråkigt. Vi får plocka någon match från betfair ibland istället där det åtminstone finns vissa som kan spela. Klasskillnad här. Jebavy är en klart bättre dubbelspelare än Behar, särskilt på hardcourt, och Rosol är en rejäl klass bättre än Golubev, inte minst just nu då Golubev knappt träffar bollen. Korrekt odds är 1.50"

Så jag skickade den statistik jag fört till honom och frågade hur han resonerade, kom ihåg att detta inte ens är en månad in i spelperioden...

Intressant. Vad svarade han dig?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 20:30   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Jag visste inte att det fanns någon som kallar sig Runtomkring och då tedde sig ditt inlägg väldigt märkligt/berusat. Nu har dock dimmorna skingrats, så du kan bortse från det där. Trevlig helg.
Du har alltså på mindre än en månad jämställt mig med signaturen ALA samt nu hävdat att jag skriver märkliga/berusade inlägg.

Jag måste ha varit riktigt svinig mot dig någon gång
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 06:16   #22
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

ta bort

Senast redigerad av bandyfan den 2017-04-29 klockan 06:17.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 06:17   #23
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du har alltså på mindre än en månad jämställt mig med signaturen ALA samt nu hävdat att jag skriver märkliga/berusade inlägg.

Jag måste ha varit riktigt svinig mot dig någon gång
Uppenbarligen var jag inte ensam om att tycka ditt första inlägg i tråden var förvirrande.

Den där ALA vet jag inte vem det är. Om du ska jämföras med någon borde det väl vara Hitler? Han var ju också en nazist som flydde utomlands när det började hetta till.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 16:26   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Uppenbarligen var jag inte ensam om att tycka ditt första inlägg i tråden var förvirrande.

Den där ALA vet jag inte vem det är. Om du ska jämföras med någon borde det väl vara Hitler? Han var ju också en nazist som flydde utomlands när det började hetta till.
Intressant, vart flydde Hitler?`Eller räknar du Berlin som Östtyskland redan -45?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-30, 13:00   #25
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Intressant, vart flydde Hitler?`Eller räknar du Berlin som Östtyskland redan -45?
Han bodde länge i Sydamerika. Det har jag läst på Flashback så det är garanterat sant.

Senast redigerad av bandyfan den 2017-04-30 klockan 13:02.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 09:30   #26
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Han svarade rätt spydigt då någon på Twitter frågade honom om hans resultat. Trist, jag hade verkligen hoppats han var någon att rygga, men nu inser jag att han inte är det. Inte han heller.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 13:29   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Han svarade rätt spydigt då någon på Twitter frågade honom om hans resultat. Trist, jag hade verkligen hoppats han var någon att rygga, men nu inser jag att han inte är det. Inte han heller.
Du inser att han inte är något att ha för att han svarar spydigt på twitter?

Två tips i all välmening

1. Själv är bäste dräng.
2. Bedöm inte någons spel efter varför person han/hon är, bedöm efter hur spelen är.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 15:03   #28
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du inser att han inte är något att ha för att han svarar spydigt på twitter?

Två tips i all välmening

1. Själv är bäste dräng.
2. Bedöm inte någons spel efter varför person han/hon är, bedöm efter hur spelen är.
Nej inte bara därför, men om han gett en vettig förklaring till varför hans resultat varit så dåligt hade det varit lättare att "ursäkta" honom. Nu svarade han bara drygt och kommer alltså aldrig få mig som kund.

Vad ett eventuellt dräng-arbete har med saken att göra förstår jag inte. Jag är intresserad av att hitta bra folk att rygga, jag är inte intresserad av att arbeta på en bondgård.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 15:38   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Nej inte bara därför, men om han gett en vettig förklaring till varför hans resultat varit så dåligt hade det varit lättare att "ursäkta" honom. Nu svarade han bara drygt och kommer alltså aldrig få mig som kund.

Vad ett eventuellt dräng-arbete har med saken att göra förstår jag inte. Jag är intresserad av att hitta bra folk att rygga, jag är inte intresserad av att arbeta på en bondgård.
Misstänkte att det var bortkastad tid med dig.

Men det blir nog bra tillslut, du kan väl hojta till då när det rullar på riktigt bra med dina ryggningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bandyfan (+21)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-05, 16:41   #30
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Misstänkte att det var bortkastad tid med dig.

Men det blir nog bra tillslut, du kan väl hojta till då när det rullar på riktigt bra med dina ryggningar.
Tack för dina lyckönskningar. Det värmer! Kanske du vill bjuda på lite spel också?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td