Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-24, 22:01   #106
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Snåla jävel

Jag får inte så mycket sharp$ nu när jag lagt ner min dagbok och dNa fortsätter posta feta låtar i Musikdelen så jag ligger back. Om Lukaku nätar för Anderlecht i 2H får du fan ge mig några
Äh, du får några ändå. Glad att Villarreal vände och vann en trevlig tillställning så.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 22:40   #107
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska man skryta så ska man!!!!!!!!!!

7e träningspasset precis avslutat....och NEJ, jag kör inte några Boone träningar (bröst/biceps) utan det är RIKTIGA pass med god variation!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 01:58   #108
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Ska man skryta så ska man!!!!!!!!!!

7e träningspasset precis avslutat....och NEJ, jag kör inte några Boone träningar (bröst/biceps) utan det är RIKTIGA pass med god variation!
Du kör spinning alltså?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 02:20   #109
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Du kör spinning alltså?
Bugg
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 07:06   #110
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kör Zumba!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 01:37   #111
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Snåla jävel

Jag får inte så mycket sharp$ nu när jag lagt ner min dagbok och dNa fortsätter posta feta låtar i Musikdelen så jag ligger back. Om Lukaku nätar för Anderlecht i 2H får du fan ge mig några
Fan nu passade du över skuldkänslor här ju
50 $ till dig så får jag väl tillbaka av kakan när låtarna håller måttet

För att bidra till tråden så fick jag fixat mig ett jobb nu i veckan som täcker hela sommaren, helt jävla soft. Säljare i en nystartad golfbutik. Klockrena arbetstider och bossen på bygget verkar vara riktigt clean. Kunde inte bli bättre!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Vlad (+5)

Senast redigerad av dNa den 2011-02-27 klockan 01:40.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 01:43   #112
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Fan nu passade du över skuldkänslor här ju
50 $ till dig så får jag väl tillbaka av kakan när låtarna håller måttet

För att bidra till tråden så fick jag fixat mig ett jobb nu i veckan som täcker hela sommaren, helt jävla soft. Säljare i en nystartad golfbutik. Klockrena arbetstider och bossen på bygget verkar vara riktigt clean. Kunde inte bli bättre!!
Jo, inte fan vill du ju att han är skitig när han drar in dig i skrubben för lite rajtantajtan.

Skämt åsido, grejt! Hoppas du kommer trivas. Jag börjar på mitt nu på tisdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 03:46   #113
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Working class heroes right here
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 13:18   #114
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Working class heroes right here
Ja fyfan, man måste väl dra sitt strå till stacken för att ett tag i det här sjuka systemet där man är en mönstermedborgare om man gör sina timmar som arbetsmyra varje vecka, månad, år. Man ska hålla käft om att det är ett helvete, men till vänner går det bra att gnälla. Karusell. Ska vi ta ett varv till?

Nä, så fort jag insett hur jag skapar min möjlighet att slippa slavhandeln så blir det åka av. Fram till dess får man njuta av nuet, vara kreativ och positiv!


performance:
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 23:34   #115
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

dNa: läs och begrunda

http://nissepedia.com/index.php/G%C3...t_f%C3%B6r_sig
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 00:23   #116
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Var det ett försök till att vara rolig eller vad? För om du nu skulle vara seriös så kan man ju börja med att fråga vem det är du ska "göra rätt för dig" inför. Samhället? Samhällets ekonomiska uppbyggnad är ju utformad för att folk ska vara tvungen att sätta sig i hamsterhjulet för att överleva.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 20:12   #117
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Samhällets ekonomiska uppbyggnad är ju utformad för att folk ska vara tvungen att sätta sig i hamsterhjulet för att överleva.
Samhällen är ju generellt uppbyggda kring att folk de facto arbetar och betalar skatt för att saker skall fungera. Har jag missuppfattat dig?


Citat:
Nä, så fort jag insett hur jag skapar min möjlighet att slippa slavhandeln så blir det åka av
Visst är det tråkigt att arbeta med något man inte gillar, t.ex. kränga golfbyxor till folk som vill köpa en image, men att kalla det slavhandel tycker jag är lite magstarkt. Man säljer sin tid, thats it. Vill man inte göra det så kan man gå på socialbidrag och låtsas söka jobb.

Sen förstår jag inte hur du kan kritisera en källa som Nissepedia.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 01:51   #118
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Samhällen är ju generellt uppbyggda kring att folk de facto arbetar och betalar skatt för att saker skall fungera. Har jag missuppfattat dig?
Kolla lite djupare på saken och ifrågasätt mer för det är knappast något givet val av system det vi har idag, bara det att de flesta inte ens tänker tanken utan resonerar att "det är såhär det ska vara". Vi måste vara i ständigt utveckling för att vi ska överleva, speciellt med den rasande takt befolkningen ökar. För tillfället är systemfelet så stort att det är osannolikt, men det är väl en del i evolutionen antar jag. Världsekonomin och samhällsproblemen är ju på bristningsgränsen om vartannat. Men ska nånting göras åt det är så måste man börja ifrågasätta pengar. Hur de används, varför och hur de skapas. Snacka om omställning, och de gagnar knappast de på toppen som i dagsläget faktiskt har möjlighet att påverka sånt här, när de kontroller media osv.
Det är ett jävla spindelnät att bena nu.

Jag förstår hur du tänker dock

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Visst är det tråkigt att arbeta med något man inte gillar, t.ex. kränga golfbyxor till folk som vill köpa en image, men att kalla det slavhandel tycker jag är lite magstarkt. Man säljer sin tid, thats it. Vill man inte göra det så kan man gå på socialbidrag och låtsas söka jobb.
Nej fan, här uttryckte jag mig klumpigt bara. Jag kommer gilla jobbet, jävligt nöjd att jag fick det. När jag sa slavhandeln syftade jag på en del av det ovanstående. Att hämta ut socialbidrag om man inte nu är i behov av det ogillar jag starkt, bara för att man inte tycker om ett system behöver man inte utnyttja människorna man har runt sig. Jag värderar jobb högt, tror jag skrivit luddigt bara. Det är systemet, hur jobb värderas (löner på olika jobb t ex), överkonsumtion, kortsiktighet, ignorans och liknande jag har problem med.

Ledsen för all OT. Vill du babbla vidare så är du välkommen att PMa.
Nu får denna tråd köra vidare på sitt underbara syfte. Peace!
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 11:47   #119
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Råkade lägga ett dubbelspel igår :(

Detta vände dock till ett glädjeskutt idag på morgonen och jag vill ryggdunka Jimmy Boyd för Denver -6 som jag la
...och jag vill ryggdunka Fuzzy Dunlop aka Vlad för Denver -6.5 som jag senare på kvällen la
...och jag vill ryggdunka Denver som vände underläge när jag la mig till +10 när jag vaknade.
...och jag vill ryggdunka klantigheten i mig själv!

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 12:00   #120
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jag vill ryggdunka mig själv efter att alla kvällens 4 bets satt, samt att jag sitter här och dricker kaffé och chillar medan tjejen diskar och tvättar.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+3), Majo (+3)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td