Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-22, 17:30   #46
 
Bournes avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 72
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Vet inte om ni såg dokumentären som gick på SVT härmodagen. Den finska dopinghärvan var i fokus men det framkom ju med ganska stor tydlighet att de flesta toppåkarna var dopade. SVT valde att klippa bort bitar som rörde svenska och norska åkare (läste jag någonstans) för att det var "för känsligt". Visst det kanske bara är spekulationer men om man har konstaterat att i princip alla toppåkare var dopade när det stormade så kring de finska åkarna vore det väl lite naivt att tro att de svenska toppåkarna inte skulle varit dopade då de tog en hel del medaljer i konkurrens med dopade åkare.

För logiskt sätt så skulle det ju innebära att de svenska åkarna skulle varit otroligt mycket bättre skidåkare än de andra om de var dopade och inte svenskarna, vilket jag finner ganska osannolikt.

Eller är jag helt ute och cyklar med detta resonemang?
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 18:34   #47
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bourne Visa inlägg
Eller är jag helt ute och cyklar med detta resonemang?
Nix, helt logiskt blir det som du skriver och jag tänker likadant.
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 19:21   #48
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bourne Visa inlägg
Vet inte om ni såg dokumentären som gick på SVT härmodagen. Den finska dopinghärvan var i fokus men det framkom ju med ganska stor tydlighet att de flesta toppåkarna var dopade. SVT valde att klippa bort bitar som rörde svenska och norska åkare (läste jag någonstans) för att det var "för känsligt". Visst det kanske bara är spekulationer men om man har konstaterat att i princip alla toppåkare var dopade när det stormade så kring de finska åkarna vore det väl lite naivt att tro att de svenska toppåkarna inte skulle varit dopade då de tog en hel del medaljer i konkurrens med dopade åkare.

För logiskt sätt så skulle det ju innebära att de svenska åkarna skulle varit otroligt mycket bättre skidåkare än de andra om de var dopade och inte svenskarna, vilket jag finner ganska osannolikt.

Eller är jag helt ute och cyklar med detta resonemang?
Samma resonemang gäller för övrigt också amerikanska friidrottare under de glada kalla kriget åren. Östeuropéerna var dopade och det ojjar man sig över och ruskar på huvudet åt. Att väst i många stycken ändå höll jämna steg under dessa år är det ingen som reflekterar över. Skenheligt sa Bill.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-23, 07:11   #49
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2207
Standard

http://www.svt.se/ug/en-mork-tid-for-langdskidakningen

Citat:
Uppdrag gransknings Hasse Svens och Magnus Svenungsson kan nu för första gången presentera uppgifter som enligt ledande experter tyder på att ett stort antal skidåkare under 90-talet manipulerat sitt blod för att nå bättre resultat. Några av åkarna är tidigare världsstjärnor.
Utan svenskar inblandade så hade dom aldrig tagit upp ämnet. Det förstår väl alla?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-23, 07:28   #50
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Om du tycker att Kalla åkte bra tekniskt igår så platsar du i samma skidskola som Stig-Helmer.
I fristil men det visste du säkert redan att jag menade. Att jämföras med Stig helmer är alltid en komplimang, trevlig helg på dig.

Senast redigerad av werygod den 2013-02-23 klockan 07:31.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td