Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-17, 18:46   #646
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Snart 69 % räknat och SD har 13,33. Kanske var några bongar som "råkade" hamna i fel hög när ambitiösa valarbetare ville "hjälpa" till lite på söndagen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 18:56   #647
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
. Gör inte det. Vill inte se dig ledsen och besviken.
Naaaw vad gölligt.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 19:02   #648
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Släpp bitterheten nu.

Bidrar med en film där en vänsterpartist sätter SD på plats som plåster på såren.


http://www.youtube.com/watch?v=HB51cipr5mw
Jag hoppas ingen påstår att Fi & Vänsterpartiet är något mycket bättre än SD. Framförallt inte Fi? Alla tre är extremistpartier.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 19:10   #649
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Ja jävlar vad jag kommer ge mig in i politiken nu under detta år.
I framtiden kommer ni kunna rösta på Flickepojken eller motrösta. Vilket som så skall jag göra allt för att komma in i maktens korridorer på alla håll och kanter
Gör du hel rätt i.

Lycka till och jag är säker på att du lär höja nivån avsevärt inom MP.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 19:14   #650
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Ja SD är väldigt extrema. Nästan brutalt extrema. Vill föra ungefär samma invandrarpolitik som våra rasistiska grannländer. Fyfan vad hemska de är och alla som röstat på de heter Jonte eller Conny,har tribaltatueringar eller sleaves. Går omkring i trädskor,vargtröja,snusar och åker gammal 240. Självklart är alla snickare eller Industriabetare och bor på landet. Jajamen så är det ju verkligen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)

Senast redigerad av draken den 2014-09-17 klockan 19:24.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 20:02   #651
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja SD är väldigt extrema. Nästan brutalt extrema. Vill föra ungefär samma invandrarpolitik som våra rasistiska grannländer. Fyfan vad hemska de är och alla som röstat på de heter Jonte eller Conny,har tribaltatueringar eller sleaves. Går omkring i trädskor,vargtröja,snusar och åker gammal 240. Självklart är alla snickare eller Industriabetare och bor på landet. Jajamen så är det ju verkligen...
Helvete inte ett rätt. Räcker det att ha åkt i en 240 eller kommer Researchgruppen gallra bort mina bongar nu?

Vargtröja fick jag googla men som jag misstänkte kom inget i garderoben i närheten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:09   #652
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Jag tänkte på det. Eftersom det här året praktiskt gjort mig religiös, så funderar jag på ett nunneparti med psykadelisk twist, och miljöfrågor då såklart. Sen vill jag ha en liten attribut och då får det nog bli min katt. Hon kommer, hängandes på min arm i alla debatter förvilla motståndaren. Där har ni det vinnande paketet.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:15   #653
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

PMS-partiet? Du kan nog vinna endel röster från F!.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:18   #654
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja SD är väldigt extrema. Nästan brutalt extrema. Vill föra ungefär samma invandrarpolitik som våra rasistiska grannländer. Fyfan vad hemska de är och alla som röstat på de heter Jonte eller Conny,har tribaltatueringar eller sleaves. Går omkring i trädskor,vargtröja,snusar och åker gammal 240. Självklart är alla snickare eller Industriabetare och bor på landet. Jajamen så är det ju verkligen...
Självfallet är det inte så. Många har nog röstat på SD för att de kanske i alla tider har röstat på de mer etablerade partierna men inte känt någon vidare effekt. SD har ju inte riktigt fått visa vad de går för.

Men min personliga åsikt är att de, och Åkesson inte har i politiken att göra. I mina ögon är de/han en ulv i fårakläder. Men det får stå för mig. Men visst, är man inte nöjd med det utbud som finns då skapar man en ny gren, om än väldigt nischad.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:29   #655
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Äh ingen ide att pajkasta och spinna vidare i detta. Alla tycker olika, svårare är det inte.
Lycka till med spelet hörni!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:39   #656
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Det samma. Jag skiter i denna tråd nu.
Sluter fred med en Turkisk pingla
https://www.youtube.com/watch?v=RE-t29VzpAA
Ingen som förstog detta heller. Gränsen drar vi där. 3% tillhör Europa.

Senast redigerad av draken den 2014-09-19 klockan 14:21.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 21:46   #657
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 127
Sharp$: 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Självfallet är det inte så. Många har nog röstat på SD för att de kanske i alla tider har röstat på de mer etablerade partierna men inte känt någon vidare effekt. SD har ju inte riktigt fått visa vad de går för.

Men min personliga åsikt är att de, och Åkesson inte har i politiken att göra. I mina ögon är de/han en ulv i fårakläder. Men det får stå för mig. Men visst, är man inte nöjd med det utbud som finns då skapar man en ny gren, om än väldigt nischad.
Att SD skulle vara "nazister i fårakläder", som vissa verkar konspirera kring, betvivlar jag väldigt starkt. Kanske "halv-rasister" som värst, vad nu det innebär.
Så länge SD kan balansera upp asyl och invandringspolitiken (läs: stoppa massinvandringen) så är det bra eller tom nödvändigt att de finns.
När de andra partierna består av hycklare, lögnare, kommunister, ekonomiska analfabeter och dårar i största allmänhet kan man inte uppröras över att också några halv-rassar får vara med o leka, om det innebär en kraftig förbättring i det stora hela.
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 22:01   #658
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Någon som vet ungefär hur det ligger till i opinionsundersökningar hurvida Skottland röstas igenom som självständigt imorgon eller ej?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 22:11   #659
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Någon som vet ungefär hur det ligger till i opinionsundersökningar hurvida Skottland röstas igenom som självständigt imorgon eller ej?
Det senaste jag såg var NO 52% och naturligtvis blir det YES 48%.
Finns en liveblog här:
http://www.independent.co.uk/news/uk...o-9738657.html
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 22:12   #660
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Någon som vet ungefär hur det ligger till i opinionsundersökningar hurvida Skottland röstas igenom som självständigt imorgon eller ej?
Opinionsundersökningar i em onsdag gav 44 % för självständigt Skottland, 48 emot och 8 osäkra.
För den som spelar: Det blir som förut med över 50 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td