Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-04, 00:42   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vinter OS 2014 (Sotji)


Med bara ett par dagar kvar till vinter OS så tycker jag det kunde vara bra att skapa en samlingstråd för OS i Sotji. Här kan man posta spel som man vill dela med sig av men inte vill skriva en lång rek, vi kan även diskutera tävlingen och händelser kring OS i stort.

Det är 98 grenar att njuta av under detta vinter OS, en del större och andra mindre men det går säkerligen att spela på varenda en. Kompetensen borde vara ganska bred på ett forum som sharps så det finns förhoppningsvis folk som har koll även på alla mindre grenar. Det kanske kan finnas spelvärde på marknader som man normalt inte brukar spela på eller ens få odds på.

Jag har sett att det redan kommit lite tips på skidskytte och även slopestyle i en annan tråd här på sharps vilket är mycket trevligt, men för att göra det hela mer överskådligt så tänkte jag skapa en tråd som gäller för samtliga tävlingar och hela OS.

Personligen så har jag inga spel i skrivande stund gällande OS men om jag hittar något roligt så delar jag med mig av det här. Jag och säkert många med mig är väldigt intresserade av att ta del av den kunskapen som kan finnas här på forumet gällande detta OS.

TV-bevakningen av OS ska ju tas till nya höjder nu har det lovats av Viasat och varenda tävling kommer direktsändas. Det kan ju därför vara kul att ha en TV-peng på någon mindre gren som man aldrig annars tittar på. Vad vore då bättre än att alla här på sharps delar med sig av sina kunskaper så kanske detta OS kan bli riktigt roligt med fina vinster genom bettingen?

Jag och troligen många med mig önskar är att vi skippar onelinerspel som ofta kan fylla travtrådarna t.e.x. Vill du tipsa om ett spel så kan du i alla fall skriva en eller två rader om varför just detta spelet är bra. Ingen har någon nytta av att du skriver att nån Kines är stenklar i konståkningen om du inte talar om varför.

Man behöver inte heller komma i efterhand och skryta om hur mycket du vann på ett visst spel om man nu inte talade om det innan tävlingen startade. Det finns ingen som har någon nytta av att veta hur "duktig" du var i efterhand eftersom du lär ju aldrig tala om spelen som missade i efterhand. Vill du skryta om hur bra det gick i efterhand så är det troligen bäst att du vänder dig till din mamma, hon är förmodligen den enda som är intresserad.

Så har ni något bra spel att dela med er av så kan vi ju ta det här. Vi kan även diskutera tävlingarna och alla händelser kring OS i denna tråden.

Annars så kör hårt och mata in alla möjliga spel här så kan vi på sharps också ta OS till en ny nivå rent bettingmässigt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KungKlave (+2), Arch (+10), Pilkast (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 11:32   #2
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Jag har spanat in ett medaljspel.

2014-02-07 20:002014 Olympic GamesSweden (Total medals) vs Sweden (Total medals) UNDER U 9.5 FT 1.4 1.714


Sverige under 9.5 medaljer till 1.833 på Pinnacle Sports. (sjönk precis till 1.714, nu nere i 1.606, dags att ändra linan snart kanske?). Plockar det spelet, känns som om den kommer att sjunka ytterligare.

Fick mitt intresse enbart för att både Betsson och Svenska Spel placerat linan på 8.5 medaljer. Vet inte om Pinnacle Sports har bättre koll än de svenska bolagen, men rent generellt så känns det som om de borde kunna värdera de svenska möjligheterna bättre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)

Senast redigerad av algottfridsson den 2014-02-04 klockan 12:18.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 12:15   #3
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Roade mig med att ta fram medaljer som Sverige skall ta, enligt snittoddset (med reservation för att jag glömt något.)

- Jessica Lindell-Vikarby (silver) - Storslalom
- Frida Hansdotter (brons) – Slalom
- Sverige damer (brons) – Stafett
- Sverige herrar (brons) – Stafett
- Charlotte Kalla (brons) – 30 km masstart
- Sverige herrar (brons) – Ishockey
- Sverige herrar (silver) – Curling
- Sverige damer (silver) - Curling

0-3-5 = Åtta medaljer.

Inga guld, faktum är att vi inte är, enligt oddsen guldfavorit i någon gren.

Åtta medaljer lämnar utrymme för skrällar, t.ex. någon medalj i skidskytte eller snowboard. Och sedan kan man ju fråga om alla kommer att leva upp till sina odds, någon kan ju vallla bort sig.

Med tanke på Murphy's lag så tycker jag att linan ligger bra på 8.5 medaljer. 9.5 känns snäppet högt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 18:01   #4
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Unibet erbjuder 3.25 på att Martin Fourcade vinner sprinten i OS, tycker att det är stort spelvärde i det oddset. Fourcade leder Sprintcupen och den totala världscupen. Han är överlägsen när han är i form och han brukar åka bra på höghöjd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 18:41   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 2420
Standard

Nyhetsbyrån AP har listat hur dom tror medaljerna ska utdelas, verkar ha hyfsad koll på dom idrotterna jag följer iaf, dvs alpint, skidskytte och längd.

http://www.svt.se/sport/os-i-sotji/a...ljorer-i-sotji
larzzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 19:10   #6
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av larzzon Visa inlägg
Nyhetsbyrån AP har listat hur dom tror medaljerna ska utdelas, verkar ha hyfsad koll på dom idrotterna jag följer iaf, dvs alpint, skidskytte och längd.

http://www.svt.se/sport/os-i-sotji/a...ljorer-i-sotji
Såg det jag med, tycker att den medalj som känns minst trolig av längdmedaljerna som dem listar är Marcus Hellner i sprint??

Tror inte att man ska räkna ut Cologna helt heller..
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 19:36   #7
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Skulle vilja ha synpunkter på spelet:

Ryssland på pallen i alla skidskyttestafetter till 9ggr pengarna

Känns väl mer än rimligt att de kan ta pallplats i alla tre! Hemmaplan och en enorm bredd gör att jag tycker oddset ligger lite högt här.

Vad tycker ni?
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 20:30   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag och troligen många med mig önskar är att vi skippar onelinerspel som ofta kan fylla travtrådarna t.e.x. Vill du tipsa om ett spel så kan du i alla fall skriva en eller två rader om varför just detta spelet är bra. Ingen har någon nytta av att du skriver att nån Kines är stenklar i konståkningen om du inte talar om varför.

Man behöver inte heller komma i efterhand och skryta om hur mycket du vann på ett visst spel om man nu inte talade om det innan tävlingen startade. Det finns ingen som har någon nytta av att veta hur "duktig" du var i efterhand eftersom du lär ju aldrig tala om spelen som missade i efterhand. Vill du skryta om hur bra det gick i efterhand så är det troligen bäst att du vänder dig till din mamma, hon är förmodligen den enda som är intresserad.
+1 +2 +3 på denna del!


Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Skulle vilja ha synpunkter på spelet:

Ryssland på pallen i alla skidskyttestafetter till 9ggr pengarna

Känns väl mer än rimligt att de kan ta pallplats i alla tre! Hemmaplan och en enorm bredd gör att jag tycker oddset ligger lite högt här.

Vad tycker ni?
Tar vi Bet365 som exempel med deras pallplatsodds på 1.40x1.50x2.00 = 4.20 så visst känns 9.00 i överkant även om de enskilda pallplatsoddsen inte är några höjdarodds i mina ögon.

Är dock ganska skarpt emot att lira tripplar, vilket detta spel blir detsamma som, så där är väl nackdelen som gör att jag inte skulle lägga det spelet.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 21:25   #9
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Skulle vilja ha synpunkter på spelet:

Ryssland på pallen i alla skidskyttestafetter till 9ggr pengarna

Känns väl mer än rimligt att de kan ta pallplats i alla tre! Hemmaplan och en enorm bredd gör att jag tycker oddset ligger lite högt här.

Vad tycker ni?
Vilket bolag erbjuder det oddset?
nybbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-04, 22:33   #10
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nybbe Visa inlägg
Vilket bolag erbjuder det oddset?
Unibet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nybbe (+1)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 02:39   #11
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Tar vi Bet365 som exempel med deras pallplatsodds på 1.40x1.50x2.00 = 4.20 så visst känns 9.00 i överkant även om de enskilda pallplatsoddsen inte är några höjdarodds i mina ögon.

Är dock ganska skarpt emot att lira tripplar, vilket detta spel blir detsamma som, så där är väl nackdelen som gör att jag inte skulle lägga det spelet.
Det där resonemanget hänger jag inte alls med i, förutsatt att 9.00 är ett överodds (vilket bolag finns det på) så är det klart man skall lira det. Visst hade det varit trevligare att minska variansen och dela upp spelet i 3 delar men det går ju inte nu då singeloddsen är mycket lägre än trippeloddset. Det här spelet är som vilken annan niooddsare som helst eftersom att det inte går att dela upp spelet i färre ben.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 10:51   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Tycker det finns ett par bra svenska medaljchanser som inte är "tippade" på Medaljplats. Har inte hunint undersöka oddsen på dessa ännu. Känner bara att jag "måste" notera dessa innan jag glömmer.

Skidskyttestafett Herrar. Vi har 3 killar som är stabila, den fjärde är ett orosmoln. Senaste Världscupen såg vi bevis på detta, 15:e plats efter 1:a streckan. Uppåkning till plats 2 efter kanonskytte av övriga. Tycker vi ska kunna vara med och slåss om en Bronspeng här. Sen så kan man även hålla koll på killarna i de individuella starterna, vi har ju sett att de "slår" till ibland med oväntade framgångar.

Slalom Herrar, Vi har 3 topp-10 aspiranter här, Larsson, Myhrer & Hargin. Då slalomen varit ruskigt jämn i år med flera olika åkare på pallen så har alla dessa chans på pallplats om de har en bra dag. Skulle ändå bedöma chansen till en medalj för någon Svensk till 1 på 3.

Sen har vi ett par killar i "de ovanliga" sporterna, Victor Öhrling & Henrik Harlot som skall kunna blanda sig i striden i sina sporter. Har inte hunnit gå igenom dem och deras motståndare, men har "noterat" deras namn i min lista med Medaljchanser.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 10:56   #13
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Harlaut är en guldaspirant alla dagar i veckan, Maria PH kan ta medalj i slalom dessutom.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-06, 12:15   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jamie Anderson imponerar stort i slopestyle kvalet.
Har inte kollat oddsen, antagligen favorit efter 2-1-1 i de tre senaste X-games.

3.50 på Comeon ser jag nu

sedan kom Anna Gasser och imponerade...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2014-02-06 klockan 12:38.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:07   #15
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

För er som kan spela på Marathonbet så finns h2h Bobby Brown vs. Henrik Haralus 1.60 - 2.10. Borde vara jämnare odds där. Bobby Brown som är en fruktansvärt bra skidåkare men inte riktigt gjort lika bra resultat de senaste. Detta är slopestyle.

Även Victor Norling att vinna supercrossen är intressant.

Finns det någon bra sida där man kan jämföra odds? Portalen är inte den bästa för OS.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:18   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
För er som kan spela på Marathonbet så finns h2h Bobby Brown vs. Henrik Haralus 1.60 - 2.10. Borde vara jämnare odds där. Bobby Brown som är en fruktansvärt bra skidåkare men inte riktigt gjort lika bra resultat de senaste. Detta är slopestyle.

Även Victor Norling att vinna supercrossen är intressant.

Finns det någon bra sida där man kan jämföra odds? Portalen är inte den bästa för OS.
betbrain.se borde funka bra, iallafall för outright odds. Annars kanske oddschecker.com kan vara nåt.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 18:47   #17
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
För er som kan spela på Marathonbet så finns h2h Bobby Brown vs. Henrik Haralus 1.60 - 2.10. Borde vara jämnare odds där.
Vad menar du att oddsen borde vara jämnare? 2.10 är ju nästan ett even-odds, är ju bara 10 punkter från helt even.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 19:31   #18
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelat Sandbech mot Tonteri imorgondagens slopestyle. Fick 1.909 hos Pinnacle tidigare men den var cappad till 651 kronor tyvärr.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:21   #19
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
För er som kan spela på Marathonbet så finns h2h Bobby Brown vs. Henrik Haralus 1.60 - 2.10. Borde vara jämnare odds där. Bobby Brown som är en fruktansvärt bra skidåkare men inte riktigt gjort lika bra resultat de senaste. Detta är slopestyle.

Även Victor Norling att vinna supercrossen är intressant.

Finns det någon bra sida där man kan jämföra odds? Portalen är inte den bästa för OS.
Som tidigare personer nämnt så är oddschecker och betbrain bättre för outrights överlag.

Efter att ha läst lite i tråden så tänkte jag kolla vad du anser om denna?

H2H, Henrik Harlaut - Jesper Tjäder , 2.00 - 1.72

Du säger att Henrik till 2.10 mot Brown är bra och då borde ju denna vara snäppet vassare eftersom att dom flesta bookies har aningen lägre odds på Brown kontra Harlaut på outrights men Tjäder har aningen högre odds än Harlaut på outrights? Jag kan själv inget om sporten men efter att ha läst det ni skrivit i tråden och genom att kolla average odds på dessa två herrar så borde väl inte Tjäder vara favorit i denna H2H? Vad tycker du som kan?



Funderar även på Norge som vinnare i mixed stafett för skidskytte. Bwin ligger högt på 2.25 där medans bet365 har 1.80 på samma spel. Kan väl lite om skidskytte och Norge bör väl vara klar favorit där och 2.25 känns högt då dom har en topp som ingen annan kan matcha när det gäller stafetter.

Funderar även på Norge guld i herrarnas stafett, 2.15 på Bwin kontra 1.80 på bet365. Ser man till individuella sprint tävlingen så har Norge 4 av 5 åkare med lägst odds. Dom tillsammans i ett lag i en stafett borde inget lag kunna matcha? Eller?

Någon skidskytteexpert som vill komma med input?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:36   #20
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
För er som kan spela på Marathonbet så finns h2h Bobby Brown vs. Henrik Haralus 1.60 - 2.10. Borde vara jämnare odds där. Bobby Brown som är en fruktansvärt bra skidåkare men inte riktigt gjort lika bra resultat de senaste. Detta är slopestyle.

Även Victor Norling att vinna supercrossen är intressant.

Finns det någon bra sida där man kan jämföra odds? Portalen är inte den bästa för OS.
Vet inte riktigt, testa http://www.braodds.com/os-2014
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:39   #21
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

För alla som inte vet, Usa dominerar fett i brädsporter.
Visst, någon kan spöa dem men typ 7 av 10 i eliten är Amrisar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:46   #22
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vad menar du att oddsen borde vara jämnare? 2.10 är ju nästan ett even-odds, är ju bara 10 punkter från helt even.
Hade jag satt oddsen skulle de sett ut ungefär såhär 1.90 - 1.80. På en höft som sagt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:47   #23
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Baggarna har bäst chans, ryssarna kan utmana.
Hemmaplan kan lyfta dem lite till.

http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4...ytte_2013/2014

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Som tidigare personer nämnt så är oddschecker och betbrain bättre för outrights överlag.

Efter att ha läst lite i tråden så tänkte jag kolla vad du anser om denna?

H2H, Henrik Harlaut - Jesper Tjäder , 2.00 - 1.72

Du säger att Henrik till 2.10 mot Brown är bra och då borde ju denna vara snäppet vassare eftersom att dom flesta bookies har aningen lägre odds på Brown kontra Harlaut på outrights men Tjäder har aningen högre odds än Harlaut på outrights? Jag kan själv inget om sporten men efter att ha läst det ni skrivit i tråden och genom att kolla average odds på dessa två herrar så borde väl inte Tjäder vara favorit i denna H2H? Vad tycker du som kan?



Funderar även på Norge som vinnare i mixed stafett för skidskytte. Bwin ligger högt på 2.25 där medans bet365 har 1.80 på samma spel. Kan väl lite om skidskytte och Norge bör väl vara klar favorit där och 2.25 känns högt då dom har en topp som ingen annan kan matcha när det gäller stafetter.

Funderar även på Norge guld i herrarnas stafett, 2.15 på Bwin kontra 1.80 på bet365. Ser man till individuella sprint tävlingen så har Norge 4 av 5 åkare med lägst odds. Dom tillsammans i ett lag i en stafett borde inget lag kunna matcha? Eller?

Någon skidskytteexpert som vill komma med input?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:49   #24
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Som tidigare personer nämnt så är oddschecker och betbrain bättre för outrights överlag.

Efter att ha läst lite i tråden så tänkte jag kolla vad du anser om denna?

H2H, Henrik Harlaut - Jesper Tjäder , 2.00 - 1.72

Du säger att Henrik till 2.10 mot Brown är bra och då borde ju denna vara snäppet vassare eftersom att dom flesta bookies har aningen lägre odds på Brown kontra Harlaut på outrights men Tjäder har aningen högre odds än Harlaut på outrights? Jag kan själv inget om sporten men efter att ha läst det ni skrivit i tråden och genom att kolla average odds på dessa två herrar så borde väl inte Tjäder vara favorit i denna H2H? Vad tycker du som kan?



Det är ett jättefint odds. Vart hittar du det?
Jesper Tjäder är en outsider som kanske kan ta en medalj om han har en riktigt bra dag. Henrik Harlaut är en guldkandidat som tar en medalj om han har en bra dag och guld om han har en riktigt bra dag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 21:51   #25
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hoppas folk spelar emot Jamie Anderson.
Drömmen är att det finns odds för att komma bland de tre.
Hon hoppar högst, längst, säkrast och med 100% kontroll.
Kommer hon 4 eller sämre ska jag aldrig mer spela ett alpint spel.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:09   #26
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 615

2013/2014
Stats: 191 - 190 - 16
ROI: 106.74%
Vinstprocent: 50.13%

Standard

2.25 i mixed stafetten känns bättre och det finns helt klart värde där. 2.15 i herrarnas tycker jag är i minsta laget. De har en vinst iår som kom i Hochfilzen i övrigt har de blandade resultat men har förvisso ställt upp med blandat lag. Norge har 2 stabila herrar i Tarjei och Svendsen. Bakom finns det ju en hel drös bland annat L'Abbe - Lund och Bjoerndalen som jag tror båda två kommer köra i stafetten. Bjoerndalen har ju fått tillbaka lite av sin gamla storslagna form nu på slutet men L'Abbe- Lund har sett sådär ut denna säsong. Jag tycker det finns för många utmanare till guldet i herrarnas stafett för att det ska finnas värde i 2.15. Finns 5 lag som utmanar enligt mig : Sverige, Tyskland, Frankrike, Österrike och Ryssland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Deejan10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:10   #27
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Det är ett jättefint odds. Vart hittar du det?
Jesper Tjäder är en outsider som kanske kan ta en medalj om han har en riktigt bra dag. Henrik Harlaut är en guldkandidat som tar en medalj om han har en bra dag och guld om han har en riktigt bra dag.
Bwin har det oddset! Tack för infon, jag spelar det! Bwin ligger också högt med 15 i odds på Harlaut tar guld och 4 i odds på att han tar medalj!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:34   #28
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Angående stafetter hur ser det ut med Ukrainas trupp i skidskytte? Tänker främst på damstafetten men även mixedstafetten. Vet att de har systrarna Semerenko och Pidrushina på damsidan och att de flesta ukrainare (iallafall när jag följde sporten som mest) ofta var bra skyttar. Men hur ser det ut på herrsidan och för den delen vem är fjärde kärring i damlaget?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:46   #29
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deejan10 Visa inlägg
2.25 i mixed stafetten känns bättre och det finns helt klart värde där. 2.15 i herrarnas tycker jag är i minsta laget. De har en vinst iår som kom i Hochfilzen i övrigt har de blandade resultat men har förvisso ställt upp med blandat lag. Norge har 2 stabila herrar i Tarjei och Svendsen. Bakom finns det ju en hel drös bland annat L'Abbe - Lund och Bjoerndalen som jag tror båda två kommer köra i stafetten. Bjoerndalen har ju fått tillbaka lite av sin gamla storslagna form nu på slutet men L'Abbe- Lund har sett sådär ut denna säsong. Jag tycker det finns för många utmanare till guldet i herrarnas stafett för att det ska finnas värde i 2.15. Finns 5 lag som utmanar enligt mig : Sverige, Tyskland, Frankrike, Österrike och Ryssland.
Var hittar du det?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 22:49   #30
 
Izacfoshos avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 59
Sharp$: 368


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Angående stafetter hur ser det ut med Ukrainas trupp i skidskytte? Tänker främst på damstafetten men även mixedstafetten. Vet att de har systrarna Semerenko och Pidrushina på damsidan och att de flesta ukrainare (iallafall när jag följde sporten som mest) ofta var bra skyttar. Men hur ser det ut på herrsidan och för den delen vem är fjärde kärring i damlaget?
På herrsidan har de Deryzemlya, Pryma, Sednev och Semenov som alla är ganska dugliga på rätt dag, utan att nå den absoluta toppen. Skulle gissa att de två förstnämnda startar i en mixedstafett.

På damsidan lär den fjärde länken vara Juliya Dzhyma. Är inte hemma så har inte tillgång till statistik, men vill påstå att hon ihop med Vita är de svagare korten på damsidan.

Tror definitivt de har möjlighet att plocka medalj i damstafetten, men det verkar bolagen också tro. Har visserligen bara kollat en handfull bolag, men 1.65 på medaljsplats @ unibet som var högst lockar inte.
Izacfosho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 23:06   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Izacfosho Visa inlägg
På herrsidan har de Deryzemlya, Pryma, Sednev och Semenov som alla är ganska dugliga på rätt dag, utan att nå den absoluta toppen. Skulle gissa att de två förstnämnda startar i en mixedstafett.

På damsidan lär den fjärde länken vara Juliya Dzhyma. Är inte hemma så har inte tillgång till statistik, men vill påstå att hon ihop med Vita är de svagare korten på damsidan.

Tror definitivt de har möjlighet att plocka medalj i damstafetten, men det verkar bolagen också tro. Har visserligen bara kollat en handfull bolag, men 1.65 på medaljsplats @ unibet som var högst lockar inte.
Ok tack för svaret. Tror Betsson hade 1.9 på Ukraina topp tre damstafett.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 23:08   #32
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Deejan10 Visa inlägg
2.25 i mixed stafetten känns bättre och det finns helt klart värde där. 2.15 i herrarnas tycker jag är i minsta laget. De har en vinst iår som kom i Hochfilzen i övrigt har de blandade resultat men har förvisso ställt upp med blandat lag. Norge har 2 stabila herrar i Tarjei och Svendsen. Bakom finns det ju en hel drös bland annat L'Abbe - Lund och Bjoerndalen som jag tror båda två kommer köra i stafetten. Bjoerndalen har ju fått tillbaka lite av sin gamla storslagna form nu på slutet men L'Abbe- Lund har sett sådär ut denna säsong. Jag tycker det finns för många utmanare till guldet i herrarnas stafett för att det ska finnas värde i 2.15. Finns 5 lag som utmanar enligt mig : Sverige, Tyskland, Frankrike, Österrike och Ryssland.
Vi svenskar tror alltid på sverige
men ärligt talat, intet odds är tillräckligt för att lira oss
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 23:23   #33
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 615

2013/2014
Stats: 191 - 190 - 16
ROI: 106.74%
Vinstprocent: 50.13%

Standard

Pratade om de fem som kunde utmana Norge om en seger, o inte heller gjorde jag någon värdering i om Sverige var spelbart eller ej.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+100)
Deejan10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-07, 23:27   #34
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 615

2013/2014
Stats: 191 - 190 - 16
ROI: 106.74%
Vinstprocent: 50.13%

Standard

Syftar du på vinnaroddset i mixstafetten ? Isf så nämnde Lazlo att det finns på Bwin till 2.25
Deejan10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 09:44   #35
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Har spelat Sandbech mot Tonteri imorgondagens slopestyle. Fick 1.909 hos Pinnacle tidigare men den var cappad till 651 kronor tyvärr.
Gick in enkelt.

Har två spel till inför dagen:
2014-02-08 11:00Sochi 2014Tchekaleva vs Laathenmäki ML H2H 1 2.890

2014-02-08 15:30Sochi 2014Ustyugov vs Malyshko ML FT 1 1.877
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 11:26   #36
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Laahtenmäki hade nästan 25 sekunders ledning på Tchekaleva men det blev ändå nervöst på slutet. Mindre än två sekunders marginal, men vinst blev det ändå.

Hoppas Ustyugov kan skjuta bra och knäcka Malyshko.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 14:40   #37
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

Nu vet jag inte om man kan spela på loppet längre då det precis startat men jag höjer ett varningens finger till Lukas Hofer till 35ggr keramiken. Om hans skytte stämmer blir han livsfarlig och han delade segern i senaste sprinten.
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 14:59   #38
 
BlueAcids avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 313
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MetalMickey Visa inlägg
Nu vet jag inte om man kan spela på loppet längre då det precis startat men jag höjer ett varningens finger till Lukas Hofer till 35ggr keramiken. Om hans skytte stämmer blir han livsfarlig och han delade segern i senaste sprinten.
Finns ju på Betfair
BlueAcid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 18:13   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skidskyttet gick in med marginal. Har spelat följande inför morgondagen:
2014-02-09 11:00Sochi 2014Vylegzhanin vs Cologna ML H2H 1 2.300

Fick bli två spel (2.35 och 2.25 = 2.30 snitt). Jag tycker Cologna såg mycket bra ut senast och fotskadan verkar helt läkt. Han är betydligt bättre än ryssen normalt, vilket återspeglas i H2H mellan Northug och de två (där båda sitter vid 2.60~). Om de har lika stor chans mot Northug borde de var ganska lika och därför känns 2.30 som en bjudning. Det åsido, Cologna bör ha bättre chans på pallplats än Vylegzhanin. Go Swiss!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-08, 23:17   #40
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Tog Cologna före Legkov till 2.36, finns ju en del surebet-lägen om jag vill hitta på något senare.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 00:04   #41
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jan Hudec - Osbourne Paradis
Hudec ger 2.49 på pinn, Paradis ger 1.90 på Marathon.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 01:43   #42
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hehe, suverän tråd - inte alls som travtrådarna... En eloge till er alla...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 06:33   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Anja o byggis surrar bägge om Janka nu i störtloppet, undrar om 6ggr(bet365) på pallen kan vara något, har kirtap någon åsikt?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 06:47   #44
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Jag har Innerhofer som min outsider, men Janka har åkt bra på träning så visst kan han slå sig in men inget spel för min del på honom
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 08:14   #45
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Innerhofer 0.06 från vinst och 23x :(
Men pallen 5x lär sitta
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 08:28   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

snyggt Patte, Janka var ju inte så långt borta han heller, trots en del strul. Iofs så hade ju de flesta strul i denna backe.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 11:14   #47
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 16
Standard

Nån som hann se oddset på att Cologna skulle vinna skiatlon?
superduper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 11:17   #48
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av superduper Visa inlägg
Nån som hann se oddset på att Cologna skulle vinna skiatlon?
jag hann slänga in ett livespel på 8.00 när han lite snabbt gick upp i täten efter ca 20 km. Vet dock inte vad han stod i pregame
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 11:20   #49
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
jag hann slänga in ett livespel på 8.00 när han lite snabbt gick upp i täten efter ca 20 km. Vet dock inte vad han stod i pregame
7ggr såg jag tidigare när jag kikade lite på bet365, de flesta bolag hade runt 6ggr. Han gav 2.50 på plats.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 11:27   #50
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jamie Anderson imponerar stort i slopestyle kvalet.
Har inte kollat oddsen, antagligen favorit efter 2-1-1 i de tre senaste X-games.

3.50 på Comeon ser jag nu

sedan kom Anna Gasser och imponerade...
Var inte ens spännande
Jamie rules
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 11:52   #51
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror mycket på Berger idag med hennes rutin. Kommer spela två spel med henne + två skräll spel. Alla spelen hos NB.



Berger-D. Domarcheva: 1 (2.17)



Berger vinnare (4.00)



V. Samerenko TOPP 3 (8.50)




F. Hildebrand TOPP 3 (15.00)
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 13:10   #52
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar Henkel idag mot ukrainskan:
2014-02-09 15:30Sochi 2014Henkel vs Pidhrushna ML H2H 1 1.952
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 13:33   #53
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Hehe, suverän tråd - inte alls som travtrådarna... En eloge till er alla...

Nej det var väl tydligen väldigt naivt av mig att tro att det faktiskt skulle kunna gå att hålla en så pass hög nivå på detta forumet så man skulle kunna skriva iaf 2 raders motivering för spelen man vill dela med sig av i denna tråden.

Men det är som det är, alla skjuter från höften och med lite tur kan det ju bli bra, om inte så citerar man aldrig inlägget 2 sidor bak i tråden. Nu blev ju det hela iaf en tråd där alla kan skriva vad dom vill om OS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3), patrik_g (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-09, 23:55   #54
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Betsson har 1.75 på att M.Fourcade ska komma top 3 i jaktstarten och det tycker jag är bra så har lagt en slant på det.

Alla bolag har Fourcade som favorit till guldet och Betsson ligger lågt på 3.00 att han vinner guld, dom flesta andra har kring 3.50. Istället så sticker Betsson ut med 1.75 på att han slutar top 3 när alla andra bolag ligger kring 1.55-1.60.

Fourcade som normalt är bäst ,tillsammans med Svendsen, har bara 6 sekunder att plocka till en pallplats medans Svendsen startar 17 sekunder efter Fourcade. 6 sekunder över 4 skjutningar ska Fourcad som är en av dom snabbare i spåret lätt kunna plocka in det och han bör också ha övertag mot dom flesta på vallen.

Oddset som är 0.20 högre hos Betsson kontra dom flesta andra bolagen tycker jag är värt en slant och top 3 placering har råd med lite "felmarginal" också jämfört med att spela att han ska vinna guld som så många tror.

Fourcad var galet besviken efter sprinten och var ändå med i toppen med 1 bom och jag tror att han som normalt är bäst kommer visa upp sig från en bra sida idag och med detta utsticket så spelar jag.

Någon skidskytteexpert som har någon input?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-10, 14:01   #55
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

1 timme innan start så har Betsson sänkt oddset på att Fourcade tar medalj till 1.36 från 1.75 som jag spelade till så värdet fanns helt klart där. Det går fortfarande att få ca 1.75 hos Betfair på att Fourcade tar medalj och det sticker ut en del då dom flesta andra har max 1.50 och betsson som sagt så lågt som 1.36.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5), Fozho (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-10, 15:49   #56
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur mycket får ni in på Betsson i de här spelen?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-10, 16:07   #57
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Vilken skidskytt han är Martin Fourcade. Verkligen befogat att han fick vinna ett OS-Guld!

Vallarna i Sverige hade gjort ett kanonjobb, Lindströms skidor var nästan ´´för´´ bra. Nu räckte det inte för Lindström i varje fall, då han inte kunde hålla ihop skyttet, vilket inte var någon överraskning för mig. Han har varit ojämn även i världscupen inför OS och träffprocent på 80% så långt denna säsong räcker inte. Skulle han få skyttet att stämma finns fart för topp 3 utan tvekan...

16:00 imorgon så är det jaktstart igen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 08:18   #58
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Damhockey på schemat idag och det är väl inte allt för upplyftande. Jag såg halva matchen då sverige mötte japan och Sverige var katastrofalt usla. Såg någon tyskornas match? Oddsen runt 6-7ggr på tyskorna känns lockande..
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 08:40   #59
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Håller med dig geson. 1-0 mot Japan känns inte kanon precis. Tyskland spelade inte alltför dåligt mot Ryssland. Har spelat Tyskland+1.5 @ 1.95
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 09:11   #60
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Landertinger pallplacering, 9.00. Ett bra sista skytteigår och han hade fajtats om guldet. Istället rasade han ner till tionde plats. Känns som att han har hyfsade chanser till medalj idag! Vad säger ni?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 10:19   #61
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Landertinger pallplacering, 9.00. Ett bra sista skytteigår och han hade fajtats om guldet. Istället rasade han ner till tionde plats. Känns som att han har hyfsade chanser till medalj idag! Vad säger ni?
När börjar det och vilket gren är det?

edit: hittade, skidskytte

Senast redigerad av Fozho den 2014-02-11 klockan 10:32.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 13:02   #62
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Ryssland mot japan kl 16. Fixar rysskorna -2.5 mot japan?
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 13:12   #63
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ida i final
Björgen borta
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 17:23   #64
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Shaun White - övriga .... 1.25 - 3.55 (svs, finns säkert bättre odds)

ska han verkligen vara så stor favorit...finns det inga möjligheter till misstag i den där sporten?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 17:32   #65
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
Shaun White - övriga .... 1.25 - 3.55 (svs, finns säkert bättre odds)

ska han verkligen vara så stor favorit...finns det inga möjligheter till misstag i den där sporten?
Hittar inte några spel på snowboard halfpipe på bet365..

edit: hittade till live-spel nu

Senast redigerad av Fozho den 2014-02-11 klockan 17:35.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 17:35   #66
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fozho Visa inlägg
Hittar inte några spel på snowboard halfpipe på bet365..
var tyvärr spelstopp 18.30 ser jag nu!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 17:56   #67
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

1.80 på White nu efter att ha misslyckats i första.
Helt klart värt att gå in på.

Han gick för lite väl svåra tricks i första.
Eftersom han startar sist i andra omgången också så finns det möjlighet för han att välja lite lättare tricks och ändå vinna om ingen förbättrar sig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+5)

Senast redigerad av lodmajster den 2014-02-11 klockan 17:59.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 18:06   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
1.80 på White nu efter att ha misslyckats i första.
Helt klart värt att gå in på.

Han gick för lite väl svåra tricks i första.
Eftersom han startar sist i andra omgången också så finns det möjlighet för han att välja lite lättare tricks och ändå vinna om ingen förbättrar sig
1.90 på betfair nu...
2 nu..

Senast redigerad av Haltmathe den 2014-02-11 klockan 18:10.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 19:47   #69
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
Shaun White - övriga .... 1.25 - 3.55 (svs, finns säkert bättre odds)

ska han verkligen vara så stor favorit...finns det inga möjligheter till misstag i den där sporten?
övriga vann ser jag ....
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 21:52   #70
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Låter på "experterna" som om Johan Olsson är i bra form och det låter trevligt inför nästa race som är 15km klassiskt med gammal hederlig start.

Bolagen som släppt odds ligger runt 6.00- 7.00 Pinnacle 8.50.

Mitt spel blir på Gamebookers/ Bwin.

Johan Olsson. Top3. 4.50, tar även lite på vinnare 11.00
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-11, 22:26   #71
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Synar topp 3 och vinnare som dig. Tror han har goda chanser att ta pallplats i alla fall.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 11:52   #72
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

Tror plats på Johan är ett bra spel. Det är visserligen sjukt svårt att veta hur han står efter sina bekymmer men tror inte han skulle starta om han inte var ute efter pallplats. Dessutom verkar Sveriges vallateam vara i högform.

Aleksandr Legkov, Maxim Vylegzjanin och Petter Northug (ur form) är alla strukna vilket är ett stort plus.
Edit: (de är strukna enligt sportbladet, bör tilläggas)

Senast redigerad av MetalMickey den 2014-02-12 klockan 12:00.
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 19:17   #73
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Hittade ett riktigt bra spel när jag kollade igenom oddsen för morgondagen i OS. Spelet jag kommer spela är Kowalczyk vs Kalla. Spelar på Charlotte Kalla här till 3.20 på Unibet.

Anledningen är att vi vet att Kalla är i riktigt bra form, hon har dessutom tagit stora steg framåt i den klassiska tekniken denna säsongen. Justyna har ett brott i foten men väntar med operation till efter loppet. Justyna såg inte super fräsch ut i den klassiska delen av skiathlonen och såg inte ut som hon brukar göra. Kalla slog dessutom Kowalczyk i den senaste tävlingen i Toblach.

Anser att oddset ligger fel här och tycker att Kalla borde ligga runt 2.20-2.40 det kommer bli betydligt tajtare än unibet tror. Givet spel!
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 19:47   #74
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Hittade ett riktigt bra spel när jag kollade igenom oddsen för morgondagen i OS. Spelet jag kommer spela är Kowalczyk vs Kalla. Spelar på Charlotte Kalla här till 3.20 på Unibet.

Anledningen är att vi vet att Kalla är i riktigt bra form, hon har dessutom tagit stora steg framåt i den klassiska tekniken denna säsongen. Justyna har ett brott i foten men väntar med operation till efter loppet. Justyna såg inte super fräsch ut i den klassiska delen av skiathlonen och såg inte ut som hon brukar göra. Kalla slog dessutom Kowalczyk i den senaste tävlingen i Toblach.

Anser att oddset ligger fel här och tycker att Kalla borde ligga runt 2.20-2.40 det kommer bli betydligt tajtare än unibet tror. Givet spel!
Sänkt till 2.70 så 3.20 är ju bra med tanke på det men jag är lite tveksam på spelet. Vinnaroddsen 3.50 vs 21.00 samt platsoddsen 1.35 vs 2.00 säger att det skiljer en hel del mellan dessa två åkare...

Sen visste väl Kowalczyk att hon var chanslös på pallen i skiathlon och hon stod väl över sprinten just för att hon satsar på detta lopp där hon har bäst chans till medalj?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 06:27   #75
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Lirar E.Ustyugov H2H mot O.Moravec till 2.0 @ Bet365. Ryssen ligger klart före på den här distansen http://services.biathlonresults.com/...14SWRLCP__SMIN Pinnen ligger på 1.741 i samma head så jag är rätt övertygad om att det är ett bra spel trots min ringa kunskap om sporten.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 07:32   #76
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Erik Lesser mot Ferry till 2.15 på Marathon verkar bra.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 09:53   #77
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Livebet på 1.80 att Goepper vinner slopestylen.
Gjorde ett fantastiskt första åk, har svårt att se någon toppa det.


Senast redigerad av lodmajster den 2014-02-13 klockan 09:57.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 10:21   #78
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6016
Standard

Vad är det för jävla korrupta domare i slopestylem!? 85 poäng för Henke, 85!? Var ju 93 minst alla dagar i veckan...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 10:27   #79
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ingen bra start för Kalla
Man ska inte vara 5,5 efter Kyllönen vid 2,2
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 10:37   #80
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ingen bra start för Kalla
Man ska inte vara 5,5 efter Kyllönen vid 2,2
Nu ökar hon
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 10:43   #81
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

En del som tagit upp tankar om skidskyttet i eftermiddag. Personligen så tycker jag att 1,72 på Svendsen mot Björndalen är ett klart spelvärt odds. Lycka till sharpsare!
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 13:45   #82
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har känsla för Svendsen vinner idag och testar han vinnare (6.50) Bet365
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 13:53   #83
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

De saltar snön vilket leder till att det ska vara ganska stor fördel att starta tidigt. Gynnar t.ex. Fak (4), Svendsen (9), Björndalen (15) och Landertinger (19)
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 15:08   #84
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fourcade vinner 2 os guld
Jag lyckades lira enda loppet han inte vann
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 17:01   #85
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Sverige måste väl ha bra chans till gruppsegern? Ryssland spelar på hemmaplan i detta OS med en enorm press på sig. Sverige har vunnit 3 av de 4 senaste. Dessutom lät det som Ryssland hade målvaktsproblem i detta OS under uppsnacket precis. Denna finns ju som live överallt men jag spelade precis 2.81 på Pinnacle på rak seger för Sverige. 3-1?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 17:02   #86
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Själv synade jag Ryssland tidigare, Sverige har verkligen inte imponerat och förra VM så slog Ryssland Sverige med 4-0. Sverige har varit bättre i många år men nu tror jag Ryssland är klart före i nivå.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 17:43   #87
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Själv synade jag Ryssland tidigare, Sverige har verkligen inte imponerat och förra VM så slog Ryssland Sverige med 4-0. Sverige har varit bättre i många år men nu tror jag Ryssland är klart före i nivå.
Hoppas Sverige förlorar med 10-0 så de får den uppmärksamhet de förtjänar, dvs ingen alls
Lägg ner Svensk damhockey NU !!!
200 pers skulle sörja
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 17:43   #88
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Själv synade jag Ryssland tidigare, Sverige har verkligen inte imponerat och förra VM så slog Ryssland Sverige med 4-0. Sverige har varit bättre i många år men nu tror jag Ryssland är klart före i nivå.
Ser bra ut för Ryssland. Är ganska svårt att göra mål utan att skjuta några skott :P
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 18:01   #89
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Daniel Rickardsson mot Dmitriy Japarov lirat till 2.0 på NB.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 18:11   #90
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Daniel Rickardsson mot Dmitriy Japarov lirat till 2.0 på NB.
För att?

Från trådstartaren:

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag och troligen många med mig önskar är att vi skippar onelinerspel som ofta kan fylla travtrådarna t.e.x. Vill du tipsa om ett spel så kan du i alla fall skriva en eller två rader om varför just detta spelet är bra. Ingen har någon nytta av att du skriver att nån Kines är stenklar i konståkningen om du inte talar om varför.
edit: inte bara mot dig men var online och hade chans att rygga så blev dig jag skrev till. inget personligt.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
simb chaplin 1 (+2)

Senast redigerad av Sprite den 2014-02-13 klockan 18:36.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 18:45   #91
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
För att?

Från trådstartaren:
Just ja.

Han ligger strax före Japarov i världscupen och han ledde efter den klassiska sträckan på skiathlonen. Har svårt att avgöra hur stor favorit han skall vara men han har betydligt lägre platsodds än Japarov på t ex bet365 i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 19:16   #92
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

1,85 nu, där dog värdet som jag annars tycker är godkänt på ditt spel. Richardsson såg jättefin ut på klassiska sträckan i skiathlonen.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 19:32   #93
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
1,85 nu, där dog värdet som jag annars tycker är godkänt på ditt spel. Richardsson såg jättefin ut på klassiska sträckan i skiathlonen.

Finns 1.98 på Marathon, men du lär behöva spela i omgångar om de inte har lättat lite på taken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 19:37   #94
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Limmad till 89kr på marathonbet, det är ju så löjligt.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 19:45   #95
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Limmad till 89kr på marathonbet, det är ju så löjligt.
Det är jag också, de släpper upp taken närmare start.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 21:45   #96
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

curling 14/2 06.00
Sverige - Kina

jag har inte sett alla sveriges matcher, och inte nån av kinas.
men sv har inte övertygat tycker jag!
även om sv vunnit 4/5... (kina 5/5)
sv fick däng av Danmark...som Kina slog!
förvisso slog sv kanada, men kanada har heller inte övertygat!

tycker att spel på kina (finns odds kring 2.90) är mycket intressant!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 21:58   #97
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
curling 14/2 06.00
Sverige - Kina

jag har inte sett alla sveriges matcher, och inte nån av kinas.
men sv har inte övertygat tycker jag!
även om sv vunnit 4/5... (kina 5/5)
sv fick däng av Danmark...som Kina slog!
förvisso slog sv kanada, men kanada har heller inte övertygat!

tycker att spel på kina (finns odds kring 2.90) är mycket intressant!

3.20 hos WH, 3.10 Pinnacle
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 22:30   #98
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Ett tips som jag tror har godkänt värde. Norge över 1,5 mål 2,65 @ marathonbet. Norge stod idag upp mycket bra mot Kanada och fick endast stryk med 3-1. Norge har gått flera kliv framåt i utvecklingen senaste åren och har duktiga offensiva spelare i främst Thoresen och Zuccarello. Dessa gubbar kan faktiskt vara ett hot mot alla lag i främst PP. Finland släppte in 4 (!) mål mot usla Österrike som jag håller klart sämre än Norge. Norge kommer sälja sig dyrt här och jag ser goda chanser att göra 2 mål i matchen.

I jämförelse på detta spelet ger samma spel 2,06 på unibet och 2,20 på betsson. Ett jätteutstick i mina ögon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-13 klockan 22:33.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 22:34   #99
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ett tips som jag tror har godkänt värde. Norge över 1,5 mål @ marathonbet. Norge stod idag upp mycket bra mot Kanada och fick endast stryk med 3-1. Norge har gått flera kliv framåt i utvecklingen senaste åren och har duktiga offensiva spelare i främst Thoresen och Zuccarello. Dessa gubbar kan faktiskt vara ett hot mot alla lag i främst PP. Finland släppte in 4 (!) mål mot usla Österrike som jag håller klart sämre än Norge. Norge kommer sälja sig dyrt här och jag ser goda chanser att göra 2 mål i matchen.

I jämförelse på detta spelet ger samma spel 2,06 på unibet och 2,20 på betsson. Ett jätteutstick i mina ögon.
Kan vara värt att veta att oddset ligger på 2.65
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 22:36   #100
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Kan vara värt att veta att oddset ligger på 2.65
Missade detta och trodde jag hann ändra innan du såg men icke

Tack i alla fall för att du är vaken och alert!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 08:06   #101
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
curling 14/2 06.00
Sverige - Kina

jag har inte sett alla sveriges matcher, och inte nån av kinas.
men sv har inte övertygat tycker jag!
även om sv vunnit 4/5... (kina 5/5)
sv fick däng av Danmark...som Kina slog!
förvisso slog sv kanada, men kanada har heller inte övertygat!

tycker att spel på kina (finns odds kring 2.90) är mycket intressant!
det såg upplagt ut för kina efter 7 omgångar...men efter en grov miss + att sverige skärpte till sig så kunde Edin och co stjäla 2 poäng i 8:e...
men det blev spännande till sista sten
men men ... 6-5 till dom blågula!

Senast redigerad av cochise den 2014-02-14 klockan 08:20.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 11:58   #102
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Låter på "experterna" som om Johan Olsson är i bra form och det låter trevligt inför nästa race som är 15km klassiskt med gammal hederlig start.

Bolagen som släppt odds ligger runt 6.00- 7.00 Pinnacle 8.50.

Mitt spel blir på Gamebookers/ Bwin.

Johan Olsson. Top3. 4.50, tar även lite på vinnare 11.00
Stort tack för denna Smak!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 12:16   #103
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar två spel i damernas lopp idag.





Darya Domracheva vinnare (3.00) Bet365




Vita Semerenko PLATS (13.50) NB
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 13:15   #104
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

Då bjuder jag på ett lir också då vad gäller skyttet i eftermiddag samt en kort analys.

Vita Semerenko head mot Anastacia Kuzmina. (1,90) Unibet.

Patrik är inne på Vita, vilket jag också är. Dock tycker jag head spelet lockar mer.
Vita är normalt sett en mycket stabil skytt och är gynnad av 4 skjutningar. Kuzmina är vassare vad gäller åkningen, men är för ojämn och är knappast gynnad av 4 skjutningar. Båda två har visat ganska fin form under OS, i sprinten blev Vita 3:a och Kuzmina 1:a. Jakten: Vita 10:a och Kuzmina 6:a.
Jag tror Kuzmina får svårt att hålla ihop skyttet idag och räknar med att hon bommar minst två skott mer än Vita. Då Kuzmina dessutom har blivit favorit så blev valet att testa Vita ännu enklare.
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 13:51   #105
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Den finns till 2,22 på marathonbet, provar den Semerenko där.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 14:00   #106
 
simb chaplin 1s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 1608

chaplins spel
Stats: 125 - 85 - 7
ROI: 101.11%
Vinstprocent: 59.52%

Standard

tummen upp sirlarsson!
simb chaplin 1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 14:43   #107
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Testar två spel i damernas lopp idag.





Darya Domracheva vinnare (3.00) Bet365




Vita Semerenko PLATS (13.50) NB
Här var det inget snack alltså Domaracheva vinner solklart
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 14:48   #108
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

FYFAN!

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-14 klockan 14:56.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:36   #109
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Själv tror jag att Finlands hockeydamer är ett nummer för stort för de svenska dito.

Tittat runt lite bland bolagen och fastnat för Ladbrokes 1.85 på Finland.
Övriga bolag jag tittat på har mellan 1.60- 1.75. Pinnacle har -1 1.90
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:42   #110
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Testar själv USA 3,10 @ marathonbet mot Ryssland i herrhockeyn, marknadshögst klart av det jag hittat. USA imponerade rejält i första matchen mot Slovakien och har sitt bästa lag kanske någonsin? Tre kedjor där alla håller hög klass och mycket spets i spelare som Kessel, Kane mfl.

Tycker matchen känns relativt öppen, Ryssland kommer få slita ont här.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 15:57   #111
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Testar själv USA 3,10 @ marathonbet mot Ryssland i herrhockeyn, marknadshögst klart av det jag hittat. USA imponerade rejält i första matchen mot Slovakien och har sitt bästa lag kanske någonsin? Tre kedjor där alla håller hög klass och mycket spets i spelare som Kessel, Kane mfl.

Tycker matchen känns relativt öppen, Ryssland kommer få slita ont här.
USA 3.25 Lads
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 16:00   #112
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det är ett grymt odds! Som sagt ser jag matchen som öppen. USA har grym fart och Ryssarna har ALLTID problem att få ihop sitt lagbygge.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 04:54   #113
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Har redan sänkt linan två ggr men fick 2.21 respektive 2.12 respektive 2.02 på Beatrix mot Natan Smith på masstarten på Pinnen. Bör ju knappast stå i mer än 1.50.

Senast redigerad av Slurf den 2014-02-15 klockan 05:15.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 10:59   #114
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

JAG BALLAR UR!!!!!!!! HELVETE JAG RYSER FORTFARANDE 5-10 MIN EFTER!?=!?!?!!)!!13535621!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 11:00   #115
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Ojojoj, vilka tjejer!!
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 11:03   #116
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
JAG BALLAR UR!!!!!!!! HELVETE JAG RYSER FORTFARANDE 5-10 MIN EFTER!?=!?!?!!)!!13535621!
samma här
det var bland det värsta jag sett
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-16, 19:24   #117
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Tog några spel till herrarnas masstart i skidskytte som blev uppskjutet till imorgonbitti 07.30. Oddsen spretar som vanligt...


Kunde verkligen inte motstå Gamebookers/bwins odds på Ferry topp5 13.00

Tog också Ferry topp3 23.00 WH och Johannes Thingnes Bø Topp3 21.00 GB/bwin


smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 09:09   #118
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Johan Olsson vinner 5milen 14.50 @ Betsson/Betsafe

Vann VM förra året, samt verkar ha fin form med bland annat ett silver förra veckan. Tappade visserligen mycket mot Legkov på sin stafettsträcka men kanske gick lite med handbromsen på för att inte stumna helt.

Senast redigerad av jaroiten den 2014-02-17 klockan 09:10.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 09:24   #119
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2061
Standard

Tror dessvärre att Cologna vinner femmilen. Ser löjligt stark ut.
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 14:43   #120
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ojes66 Visa inlägg
Tror dessvärre att Cologna vinner femmilen. Ser löjligt stark ut.
Man kan ju hoppas på fler svenska guld, men måste tyvärr instämma. Cologna tar hem det...
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 15:00   #121
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Jag tyckte Legkov såg otroligt stark ut i stafetten. Värsta hotet mot Cologna. Tror Hellner spurtar ner Olsson och tar brons. Vem kan stoppa Kalla på 3 milen. Förmodligen ingen. Såklart så blir det ett guld till.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 15:05   #122
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ohlzon Visa inlägg
Man kan ju hoppas på fler svenska guld, men måste tyvärr instämma. Cologna tar hem det...
Kan förstå hur du tänker, MEN kan inte tro att nödvändig mängdträning för en 5-milare kan funka i en" sittsläde"!Kan inte se nåt värde i odds runt 4 på Cologna.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 16:08   #123
 
Ojes66s avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 2061
Standard

Skit i värdet. Säger bara vem jag tror vinner. Om det sedan finns spelvärda odds eller ej är en annan femma.
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 16:29   #124
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

Tror stenhårt på Legkov i femmilen efter hans enorma uppvisning i stafetten. Dessutom tror jag han vill avsluta med fanan i topp sista dagen inför hemmanationen. Någon som hittat något bra odds där, vinnare eller plats?
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 17:51   #125
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ojes66 Visa inlägg
Skit i värdet. Säger bara vem jag tror vinner. Om det sedan finns spelvärda odds eller ej är en annan femma.
Ok, skit i värdet. Tänkte bara nämna det.. Är ju trots allt en bettingsida
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 18:22   #126
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Björndalen 1.79 mot Ustgyov på Marathon, är väl hans sista chans och han kommer krossa ryssen i spåret även om han mot förmodan skulle råka bomma fler.

Fak mot Simon Fourcade till 1.80 på Unibet ska vara ett kanonodds, men Fak har varit så dålig...
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 18:47   #127
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Vinstmarginal på herrarnas masstart i skidskytte. 7-12.9 sek ger 8x och 13-17.9 sek ger 8x båda på Unibet. Vi täcker alltså upp 7-17.9 sek till 4x och det är där segertiderna har legat i många lopp. Dessutom så är det tillräckligt för att en överlägsen vinnare kan ta en flagga och gå in 16sek före.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 18:48   #128
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Johan Olsson tar guldet hur lätt som helst på femmilen. Nu har han fått några bra lopp innanför västen, vunnit medaljer och kan köra avslappnat. Gynnad av längre distans, har vunnit förut, stark som en björn. Det här är pengar på banken!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 19:16   #129
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MetalMickey Visa inlägg
Tror stenhårt på Legkov i femmilen efter hans enorma uppvisning i stafetten. Dessutom tror jag han vill avsluta med fanan i topp sista dagen inför hemmanationen. Någon som hittat något bra odds där, vinnare eller plats?
Du är inte ensam. Fanns ju långt över 10x innan, men nu är det ju knappt man hittar 5x. Avslag då, tyvärr.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 19:46   #130
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

Håller med, 5ggr känns aningen undermåligt. Hade velat ha åtminstone 7x. Man borde varit på tårna där direkt efter stafetten..
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 20:46   #131
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Ska man leta spelvärden på 5 milen ska man nog titta åt det norska hållet. Borde inte kunna åka genom ett helt OS felvallat.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 20:53   #132
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ska man leta spelvärden på 5 milen ska man nog titta åt det norska hållet. Borde inte kunna åka genom ett helt OS felvallat.
Norskarna är för "stolta" för att erkänna att svenskarna vallat bättre.

Sen vet jag inte om det är hela sanningen heller, maken till att INTE pricka form vid rätt tillfälle var länge sen jag såg.

Alla 4 lik behövde ju syrgas efter 2 km av stafetten sist för att ens överleva, att då tvingas köra skidor på det gör ju inte försök av överlevnad lättare.

Nä, Norges har nog bara guldchans kvar i respektive sprintstafett, i övrigt tror jag inte ens de tar ngn mer medalj i skidspåren
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 21:04   #133
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Spela på dom som vinner och är i flytet, Sverige är i flytet. Norge är det inte, finns inget som talar för dom i skidspåret nu. Usla skidor, inget självförtroende, ingen form. Hela världen står och skrattar.

Spela inte med hjärtat, favoritlag/landslag brukar innebära felsatsning. Men denna gången känns det som att allt talar för Olsson, enda utmanare verkar vara Cologna. Nä, Olsson e klar! Varför krångla till det?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 22:25   #134
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Spela på dom som vinner och är i flytet, Sverige är i flytet. Norge är det inte, finns inget som talar för dom i skidspåret nu. Usla skidor, inget självförtroende, ingen form. Hela världen står och skrattar.

Spela inte med hjärtat, favoritlag/landslag brukar innebära felsatsning. Men denna gången känns det som att allt talar för Olsson, enda utmanare verkar vara Cologna. Nä, Olsson e klar! Varför krångla till det?
Bästa spelet enligt mig är ett platsspel på Olsson till 4x på Unibet, det prövar jag. Känns ganska rimligt att han gör ett ryck och blir infångad och blir 2a eller 3a.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 23:12   #135
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 891
Sharp$: 8188
Standard

olsson vinner aldrig fristil
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 23:20   #136
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Har också svårt att tro att Olsson vinner, han gjorde ingen övertygande sträcka på stafetten om man ska vara riktigt ärlig. Hade det varit klassiskt hade han haft stora chanser men nu bör det vara så att många orkar hänga med länge och jag tror inte det avgörs före max någon kilometer före mål. Cologna och Legkov ser ut som två solklara favoriter enligt mig där Cologna får bära det stora favoritskapet. Men även Hellner kan vinna om han orkar hänga så länge.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 06:58   #137
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Tänk på att Legkov är en svag spurtare. Ska han vinna måste han förmodligen avgöra innan upploppet. Jag tror Vylegzhanin och Hellner är största hoten till segern vid sidan av självklare favoriten Cologna.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 08:13   #138
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Glöm inte bort Duerr, kan bli livsfarlig på söndag!
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 11:50   #139
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Sjukt. Björndalen är över 50sek före ryssen inför sista skyttet trots en bom mer och så skjuter han fyra bom i sista, ryssen skjuter två och Björndalen slutar åka snabbt och blir 30sek efter honom. Bara jag som lyckas bränna en sådan.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 12:18   #140
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Glöm inte bort Duerr, kan bli livsfarlig på söndag!
Motivering till det Kung?
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-18, 18:01   #141
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Jag skriver som jag skrev på flashback:

Jag har bara kollat in oddset på bet365 och jag har inte tänkt spela, men 7.00 på att USA hamnar på pallen i damernas sprintstafett? Är inte det något av ett överodds?

Sophie Caldwell är en ganska bra sprinter som lyckades ta sig ända till finalen nu under OS.
Kikkan Randall är lätt en av de bästa sprintskidåkarna i världen.

Tankar?

EDIT: Motsvarande odds var 3.50 hos William Hill.

EDIT 2: De är ju fristilsspecialister båda två! Min idiot, det glömde jag tänka på. Tur att jag inte spelat.

Senast redigerad av Rehn108 den 2014-02-18 klockan 18:33.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 07:58   #142
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kikkan Randall har ju dessutom sett otroligt dålig ut. I stafetten var hon som en säck potatis och tappade jag vet inte hur mycket. Hon åkte väl ut ganska snabbt i fristilsprinten också.

Var sugen på ett anti-USA spel men inte hittat någon intressant H2H.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 08:10   #143
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Kikkan Randall har ju dessutom sett otroligt dålig ut. I stafetten var hon som en säck potatis och tappade jag vet inte hur mycket. Hon åkte väl ut ganska snabbt i fristilsprinten också.

Var sugen på ett anti-USA spel men inte hittat någon intressant H2H.
Det finns en h2h som kan vara intressant.

Ryssland- USA 1:a 1.72 Willhill

Pinnacle har 1.61, NB 1,48, UB 1,45, LB 1,50, bet365 1,45, Ex 1,47



Har även tagit Tyskland-Sverige 1:a 1.90 på WH. ( Pinen har 1.75)



Senast redigerad av smak den 2014-02-19 klockan 08:12.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 08:25   #144
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tyskland före Sverige gav 2,50 igår på bet365. Ligger nu på 1,71.

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-02-19 klockan 08:27.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 08:28   #145
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tyskland före Sverige gav 2,50 igår på bet365. Ligger nu på 1,71.

Senast redigerad av smak den 2014-02-19 klockan 08:29.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 08:28   #146
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Det finns en h2h som kan vara intressant.

Ryssland- USA 1:a 1.72 Willhill

Pinnacle har 1.61, NB 1,48, UB 1,45, LB 1,50, bet365 1,45, Ex 1,47



Har även tagit Tyskland-Sverige 1:a 1.90 på WH. ( Pinen har 1.75)


Där ser man! Fint odds tycker jag, såg 1.55~ tidigare och det var för klent. De som kan spela där tycker jag allt kan lägga en liten peng.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:14   #147
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Värdet på spel i os har varit helt extremt. För att tydligt illustrera hur sjukt det har varit så kan vi ju ställa oss frågan, hur ofta svänger ML-oddsen om helt- eller ännu mer - i NHL, PL eller liknande? Här har det inträffat på många olika spel på i princip varenda gren. Det är helt uppenbart att en person med relativt lite kunskap bara genom att jämföra lite resultat och odds på flera bolag kommer att kunna hålla en fruktansvärt mycket högre ROI än vad proffs klarar av i stora fotbollsligor. Det är synd att detta fantastiska evenemang inte inträffar oftare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+3)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:35   #148
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Blir 50km på Söndag, Northugs revansch?

Northug top3 4.00 Gamebookers/bwin50km masstart. och en liten på vinnare 12.00

Övriga bolag som släppt ligger mellan 5.00 till Pinnen på 9ggr som vinnare.

smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:37   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Solna
Inlägg: 103
Sharp$: 1084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Värdet på spel i os har varit helt extremt. För att tydligt illustrera hur sjukt det har varit så kan vi ju ställa oss frågan, hur ofta svänger ML-oddsen om helt- eller ännu mer - i NHL, PL eller liknande? Här har det inträffat på många olika spel på i princip varenda gren. Det är helt uppenbart att en person med relativt lite kunskap bara genom att jämföra lite resultat och odds på flera bolag kommer att kunna hålla en fruktansvärt mycket högre ROI än vad proffs klarar av i stora fotbollsligor. Det är synd att detta fantastiska evenemang inte inträffar oftare.
Eller så är det just därför att det är så sällan som dessa fina tillfällen dyker upp. Under OS är det ju dessutom ett antal sporter som man bara kan spela på i samband med OS.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+1)
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:47   #150
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BraOdds Visa inlägg
Eller så är det just därför att det är så sällan som dessa fina tillfällen dyker upp. Under OS är det ju dessutom ett antal sporter som man bara kan spela på i samband med OS.
Givetvis är det så, men det motsäger ju inte direkt poängen jag vill föra fram med mitt inlägg. Jag förstår att "festen" inte hade kunnat fortsätta om vinter-OS var ett kontinuerligt pågående evenemang, men man får väl önskedrömma lite.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BraOdds (+1)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-20, 20:58   #151
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Vet inte hur allvarligt det är, men dom sa precis att Kalla är förkyld...

Hade precis tagit Kalla-Björgen 2:a 1.95 SvSp innan jag hörde det. Känns ännu bättre nu.

Tog också att Sverige slutar på 11st Längdåkningsmedaljer. 3.50 SvSp


smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-21, 15:50   #152
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Kalla-Björgen 1:a finns till 2.57 på Pinnacle iof. taskig limit.

Senast redigerad av smak den 2014-02-21 klockan 15:51.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-21, 23:09   #153
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Spelar Saarinen imorgon vinnare till 126.00 och topp 3 till 20.00 på Unibet.

Hon är bättre i klassisk stil, men har visat riktigt bra form under hela OS.
Hon vann sin sträcka i stafetten och kom 4a på 10km klassisk men
Silver i sprintstafetten fristil där hon åkte riktigt bra.
I skiatlon kom hon 5a och hade även 5e bästa tid på fristilssträckan där.

Blir såklart tufft att vinna imorgon, men av dem största hoten mot pallen så har norskorna brottats med dåliga skidor. Kalla har visat sjukdomssymptom och Kowalczyk åkte inte alls bra i fristil under skiatlonen.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 07:46   #154
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

"Sverige möter Kanada i OS-finalen på
söndag. På isen finns också en huvud-
domare och två linjemän - från Kanada."
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 08:24   #155
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har spelat Johaug-Kalla, 1,95 på Johaug.

Bra odds, Johaug är väl den norska som kommit närmast normal standard. Kalla borde vara sliten på 30 km med en förkylning i kroppen.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 08:50   #156
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Era tankar om dagen hockeybronsmatch? Igår tyckte jag mig se turneringens två bästa lag mötas, semin mellan USA och Kanada. Kommer finnarna kunna kriga till sig ännu en jämn match, eller är USA snäppet för stora? Är USA ens sugen på vinna ett brons?

Grubbel grubbel
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 09:03   #157
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 135
Sharp$: 13590
Standard

Känns rätt tryggt


USA är självklart sugna på ett brons och utan tvekan känns de minst huvudet högre än Finnarna. STENKLAR jänkarseger
Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Era tankar om dagen hockeybronsmatch? Igår tyckte jag mig se turneringens två bästa lag mötas, semin mellan USA och Kanada. Kommer finnarna kunna kriga till sig ännu en jämn match, eller är USA snäppet för stora? Är USA ens sugen på vinna ett brons?

Grubbel grubbel
hotshotknick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 09:15   #158
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag har spelat Johaug-Kalla, 1,95 på Johaug.

Bra odds, Johaug är väl den norska som kommit närmast normal standard. Kalla borde vara sliten på 30 km med en förkylning i kroppen.
I den h2h finns
Kalla till 2.10 UB, NB
Johaug till 2.10 Gamebookers/bwin
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 09:35   #159
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
I den h2h finns
Kalla till 2.10 UB, NB
Johaug till 2.10 Gamebookers/bwin
2.20 på johaug nu på 365
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 09:38   #160
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 6
Sharp$: 27
Standard

1.40 på b365 att Wiken slår Haag. Allt kan ju hända men tycker den känns mycket spelvärd då Wiken varit i riktigt bra form och Haag raka motsatsen.
MetalMickey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 10:21   #161
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Någon som vet vad som händer med H2H mm om Kalla avbryter även om det ser ut som hon fullföljer?

Har att hon inte kommer topp 2 samt H2H mot Johaug. Bolagen är Bet365 och Unibet
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 10:23   #162
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Spelen gäller naturligtvis eftersom hon startade.



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 11:14   #163
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Vi hoppas på att Hellner startar och att Vylegzhanin tar sig runt.

Hellner- Vylegzhanin 2:a 2.30 WH

Pinnacle har 2.07 på Hellner.

Hoppet ute, landslagstränaren sa precis att Hellner inte startar imorgon.


Senast redigerad av smak den 2014-02-22 klockan 11:43.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 11:45   #164
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Vi hoppas på att Hellner startar och att Vylegzhanin tar sig runt.

Hellner- Vylegzhanin 2:a 2.30 WH

Pinnacle har 2.07 på Hellner.

Hoppet ute, landslagstränaren sa precis att Hellner inte startar imorgon.

Synd, jag ryggade precis den med 6/10 units, kändes kalasfin.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 12:17   #165
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Verkar som att norskorna hade för jävla bra skidor i dag. Kan bli lika för herrarna i morgon och då kan de gå riktigt bra. Tror inget på Northug men Sundby och kanske framför allt Jesperssen går det nog att hitta rätt intressanta spel på.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 13:24   #166
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Verkar som att norskorna hade för jävla bra skidor i dag. Kan bli lika för herrarna i morgon och då kan de gå riktigt bra. Tror inget på Northug men Sundby och kanske framför allt Jesperssen går det nog att hitta rätt intressanta spel på.
De har väl blivit kompisar med vallar-leverantören igen så de fått rätt grejer...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 16:27   #167
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

USA - Finland

Finland över 0,5 mål i period 3. Ger 1.78 på Unibet.

Motivering: 2-0 till Finland efter 38 minuter och om inte Finland redan gjort mål under första 15 min i sista perioden så är risken hög att USA plockar målvakten om de inte gjort 2 mål redan, vilket för mig låter osannolikt med tanke på hur matchen ser ut.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-22, 16:54   #168
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
USA - Finland

Finland över 0,5 mål i period 3. Ger 1.78 på Unibet.

Motivering: 2-0 till Finland efter 38 minuter och om inte Finland redan gjort mål under första 15 min i sista perioden så är risken hög att USA plockar målvakten om de inte gjort 2 mål redan, vilket för mig låter osannolikt med tanke på hur matchen ser ut.
Tog 6min 10 sek så var det klart Finland fortsätter se hetare ut och viljan att vinna bronset är betydligt högre hos våra grannar
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 06:46   #169
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1964882



Var inte med i stafetten så har kunnat ladda mer än de andra. Hans bästa distans även om han hade föredragit individuell start. Topp 6 är inte alls omöjligt i min bok och 6 ggr pengarna är riktigt högt!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 06:54   #170
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Har ju redan spelat Northug topp3, men lägger ändå till ett topp5 spel.


Northug topp5 2.70 Gamebookers/ bwin


Samma bolag hade 2.75 t3, UB hade 2.20 t4.

Senast redigerad av smak den 2014-02-23 klockan 07:03.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 07:47   #171
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smak Visa inlägg
Har ju redan spelat Northug topp3, men lägger ändå till ett topp5 spel.


Northug topp5 2.70 Gamebookers/ bwin


Samma bolag hade 2.75 t3, UB hade 2.20 t4.
Motivering eller spelar du bara utsticket? Är det kanske "vallan" som är bättre nu efter damernas framgång igår?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 08:48   #172
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1964882



Var inte med i stafetten så har kunnat ladda mer än de andra. Hans bästa distans även om han hade föredragit individuell start. Topp 6 är inte alls omöjligt i min bok och 6 ggr pengarna är riktigt högt!
7:a i mål
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 09:10   #173
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

Ishockey, OS (Herrar)
Sverige - Kanada

Hjärtat säger Sverige men statistiken säger Kanada.
Om Esk i DN har rätt uppgifter har Sverige ännu inte besegrat Kanada i ett slutspel på 9 försök när de kan ställa ut bästa möjliga på isen...

Spelar därför Kanada till 2,05.

Senast redigerad av Gasellen den 2014-02-23 klockan 09:16.
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 09:49   #174
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Motivering eller spelar du bara utsticket? Är det kanske "vallan" som är bättre nu efter damernas framgång igår?
Det va tudelat, men får väl säga "utsticket" för känslan va helt fel.


Trist på Södergren, ni båda va värda ett bättre öde!
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 14:29   #175
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Kalla hade ju smällt högre men alltid något. http://www.expressen.se/sport/os/bac...issades-final/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-23, 15:38   #176
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Kan man sw konferensen någonstans?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 07:14   #177
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Den har du nog redan sett vid det här laget. Fast det här var bra, i Aftonbladet av alla ställen!

Citat:
Den svenska presskonferensen efter dopningavslöjandet liknade mer en fars än ett vuxet hanterande av frågan.
Att Nicklas Bäckström fastnat i en dopningkontroll var allt och alla andras fel – ­utom just svenskarnas.
Jag som själv varit med i dopnings­debatten så länge och ofta satt nästan och rodnade inför mina utländska kollegor.http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18426753.ab
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 12:47   #178
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Nu är det bara att vänta in nästa stora händelse i Sotji, F1 2015.

http://www.youtube.com/watch?v=jedJZGW0RcA
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 16:11   #179
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Var helt fel på Anna Haag under OS då jag trodde vitaminerna skulle ge effekt som för 4 år sedan men såklart har flickan satsat på hemmavm. Heja Anna .Finns inga renare idrottsstjärnor än du. Formtoppar brukar komma med 5 års mellanrum det vet alla.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td