Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-11-13, 10:02   #31
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Spelar ingen roll för även om han faktiskt sett de oddsen och lirat så är de noll procents chans att bet3655 hade betalt ut den vinsten.
Dagen efter hade de klassiska mailet kommit om void pga felaktigt odds.



Citat:
Ursprungligen postat av bananbilen Visa inlägg
han ger sig inte. Helt säker på att han såg att oddsen var så här. (1.01 25.00)

Säger till och med att dom är "rimliga". "Spelbolagen gör så här när dom vill vikta om i boken, så att dom får mer insatser dit dom vill"

Snubben har hållt på med betting i 25 år.

Kan nån förklara för idioten en gång för alla att det inte finns en jävla chans att oddsen stod så här?



-nån annan som har koll om b365 hade andra alternativ då Clinton & Trump stod mot varann, t ex vinst i viss delstat?
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 10:43   #32
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bananbilen Visa inlägg
han ger sig inte. Helt säker på att han såg att oddsen var så här. (1.01 25.00)

Säger till och med att dom är "rimliga". "Spelbolagen gör så här när dom vill vikta om i boken, så att dom får mer insatser dit dom vill"

Snubben har hållt på med betting i 25 år.

Kan nån förklara för idioten en gång för alla att det inte finns en jävla chans att oddsen stod så här?



-nån annan som har koll om b365 hade andra alternativ då Clinton & Trump stod mot varann, t ex vinst i viss delstat?
De hade ju oddsen 1,20-5,00 tidigare som ger nästan 97 %. 1,01-25,00 ger också en payback runt 97 %. På sådant sätt skulle det kunna stämma. Jag har även sett bet365 vikta om i boken mycket snabbt inom små sporter i mer utsträckning än exempelvis Unibet. Även om det känns långsökt att ge bort "värde" på detta sätt är det nog inte helt osannolikt. Maila dom, vetja.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 10:55   #33
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
De hade ju oddsen 1,20-5,00 tidigare som ger nästan 97 %. 1,01-25,00 ger också en payback runt 97 %. På sådant sätt skulle det kunna stämma. Jag har även sett bet365 vikta om i boken mycket snabbt inom små sporter i mer utsträckning än exempelvis Unibet. Även om det känns långsökt att ge bort "värde" på detta sätt är det nog inte helt osannolikt. Maila dom, vetja.
ja det kan jag förstå, men omsättningen i detta event lär ju varit som i en större CL match, så då finns det väl ingen anledning för sådan rörelser?

Provade få svar av dom via chatten, men det vägra dom svara på, ska prova igen....
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 11:20   #34
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

nu fick jag svar av b365 chat:

"Trump hade 5 som högst och Clinton hade 1,20."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-13, 14:31   #35
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag lirade Trump dagen innan, 7/11 kl 15.25 på Bet365 till 5 ggr pengarna. Kan skicka skärmpdump om han inte tror dig.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-22, 12:02   #36
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det är lite ironiskt menat eftersom en flata (flatbet) är lika mycket varje gång så existerar inte begreppet.

Flatbet = maxbet därför skulle en dubbelflata innebära dubbel maxbet.

Satsa så mycket (lite) ni tycker det är värt. Som vanligt alltså.

Tur du förtydligade, satt här och misstänkte du kastade in Efva och Eva i potten.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 12:39   #37
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Exakt, och Jimmie som statsminister (gud förbjude)
Hur skulle det gå till?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-23, 17:07   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Hur skulle det gå till?
Jag skjuter från höften nu, men om vi leker med tanken att SD får 33% och M får 21% tillsammans får dom för sig att bilda en majoritetsregering, då är det högst troligt att Jimpa blir statsminister
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-24, 07:05   #39
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Jag skjuter från höften nu, men om vi leker med tanken att SD får 33% och M får 21% tillsammans får dom för sig att bilda en majoritetsregering, då är det högst troligt att Jimpa blir statsminister
Relativt stor chans att SD blir största parti. Nån sida kommer att vara för maktkåta för att svika sina värderingar och få chansen att vara med i regeringen.

Trump, Putin, Le Pen och Åkesson.....Hoppas dom kommer igång med resorna till Mars lite snabbt!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-24, 08:15   #40
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Relativt stor chans att SD blir största parti. Nån sida kommer att vara för maktkåta för att svika sina värderingar och få chansen att vara med i regeringen.

Trump, Putin, Le Pen och Åkesson.....Hoppas dom kommer igång med resorna till Mars lite snabbt!
Jag är inget fan av någon av dessa, men hoppas alla vinner. Det kan omöjligt bli sämre än det är nu iallafall.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-24, 11:09   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Att Le Pen vinner är väl bland det viktigaste som finns nu om jag fattat saken rätt.

Citat:
Vi SKA ha en kvinna – för att hon är en kvinna
Citat:
Att kvinnor överallt kliver fram och tar höga poster, får viktiga roller.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle23278056.ab
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-24, 12:10   #42
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Att Le Pen vinner är väl bland det viktigaste som finns nu om jag fattat saken rätt.




http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle23278056.ab
Bara i Sverige genusdebatten kan bli så felvriden. Ordets makt kan driva miljoner till vansinne. Att män mobbas i för stunden kvinnodominerande yrken skrivs det aldrig om. Ingen mobbing är så klart bra, men jag ställer mig frågandes till vilken grad av missnöje som styr egentligen?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td