![]() |
Nån som har möjlighet att skriva raden ? Inte tillgång till data just nu så kommer inte åt sv.spel
|
Här kommer den robfri:)
Tyckte det kändes grymt svårt idag, hoppas att magkänslan att det är i Swansea-matchen det sticker iväg stämmer o att dom andra matcherna sitter:whistling: Häcken:1,2 Thun:1,2 Slask:1,2 Brugge:1,2,3 Liberec:1,2,3 Zurich:0,1,2 Swansea:1,2,3,4,5 MFF:0,1 Inga villkor! Kom igen, nu kör vi:KO: http://liverattning.se/bomben/2013-0...lpottbombbolag |
Attans så synd igår, men fint system, 0an vi sprack på är inte så lätt att hitta. Nya tag redan på Måndag då det vankas ny rullpott
|
jepp, skulle spikat mff ändå, men så lätt att vara efterklok!
1 mål ifrån igen. bra jobbat! |
Ja det känns surt, riktigt surt!! Men vi va ändå rätt ute, vilket känns bra:) Men illa att bomma på ett lag där man ändå hade 3 tecken... Som det siades om i den första "analysen", Brugge var mest intresserade av att hålla nere siffrorna för att få med sig ett bra resultat till returen på hemmaplan.
Nu laddar vi batterierna lite o ser till att sätta resultaten på måndag istället:KO: Trevlig helg så länge:cheers: |
Hur är det, är bolaget fullt? :)
|
Citat:
|
Ikväll smäller det igen:KO: Saknas fullt saldo från en medlem i bolaget, vore bra om du kunde ordna till det fortast möjligt.
Kvällens matcher: Djurgården-Helsingborg Norrköping-Mjällby Degerfors-Landskrona Brage-Ängelholm Rullpott:410 463:- |
Misstänker att det är jag, gör det så fort jag kommer hem från jobbet vid halv 3!
|
Citat:
|
Känns väl som vi har ganska klara favoriter till segrarna i de olika matcherna, kanske skulle våga oss på någon eller några reduceringar idag.
Degerfors-Landskrona känns lite knepig, allt förutom inbördes möten pekar på en målrik tillställning. 12% på nollan på Degerfors just nu... nån som sitter med kunskaper om läget i laget? Ängelholm bör väl "tuffa på" och vinna även kvällens match, Brage har ju inte direkt rosat marknaden på sistone. |
Jag tycker Degerfors är starka på Stora Valla. Får tillbaka en del bra spelare idag. Mitt tips 3-1.
|
kan väl nämna att Landskrona gör sina bästa matcher på bortaplan..
|
Tror på målrikt i Degerfors men är hur kall som helst nu så .... (=
|
Har thorvaldsson lämnat IFK nu? Han har väl varit ganska viktig för deras offensiv och tittar man på deras trupp så har de två unga spelare vid sidan om khalili om Thorvaldsson är borta. Mjällby är obes.y under juli månad. Tycker oddsen känns lite väl extrema och det borde vara en jämnare match, eller har jag missat något?
|
Suttit i bil hela dan på väg hem från stugan, känner inte att jag kan bidra med ngt vettigt denna runda & litar fullt ut på er andra.
|
Citat:
Det är möjligt, men det har i så fall bara renderat 4 poäng hittills. Något att utgå ifrån: DIF-HIF 0,1,2 - 1,2,3 Norrköping - Mjällby 1,2,3 - 0,1,2 Degerfors - Landskrona 1,2,3 -0,1 Brage - Ängelholm 0,1 - 1, 2, 3 2916 rader |
Med utgångspunkt från Salingers förslag men med några rejäla oddshöjare från min sida fick raden se ut så här. Låt oss hoppas att någon av 4:orna sitter så att oddset lägger iväg lite o att vi lyckas pricka resten;)
DIF:0,1,2 HIF:1,2,3 Norrköping:1,2 Mjällby:1,2 DIF:1,2,3,4 BOIS:0,1 Matchen får inte sluta oavgjort! Brage:0,1 ÄFF:1,2,3,4 Kom igen! Nu kör vi:KO: http://liverattning.se/bomben/2013-0...llpottbombolag |
Jag hoppas du lämnade in din rad Salinger!!
:gun_bandana:one:idiot: |
Citat:
Idag ser man ju dock att 4-matchers bomber kan ge bra utdelning även om det är hyfsat troliga resultat. 3 på Norrköping hade lägst procent (17%) och ändå gav den över 94 000:- tillbaka. Så man behöver ju inte jaga skrällar på samma sätt som när det är tre matcher. Nya tag framöver! :) |
Citat:
Men som sagt, nya tag!! Hoppas vi får chansen till snabb revansch! Bomben 4 matcher is the shit! |
Not to worry, enligt mina beräkningar hade de inte varit nåt EV+ med ytterligare en krona på vinnande raden :D
Spoiler:
|
Blir det någon uppdatering i spreadet? trevligt att följa kurvan
|
Sheetet uppdaterat.
Passar även på att uppdatera siffrorna totalt för bolaget, vi passerade en milstolpe i och med omgången igår, vi passerade nämligen 100K i insats:) Och om jag lyssnat på Salinger angående gårdagens omgång hade vi passerat 400K netto... Men om är om och nu ser det istället ut som följer: Antal spelade omgångar: 56st Antal omgångar med vinst: 12st Insats: 100 016:- Vinst: 426 811:- Netto:326 795:- |
Citat:
|
Imorgon smäller det igen:KO:
4 matcher. Sverige-Norge Italien-Argentina Schweiz-Brasilien Tyskland-Paraguay Rullpott:723 331:- Det saknas insättning från några medlemmar, se gärna till att fixa det under dagen så att det inte blir något strul imorgon:) |
Ni verkar ha haft lite flyt. Så här skrev en av oddssättarna på SS tidigare idag på twitter:
Citat:
|
Citat:
Kanske spika nollan på Schweiz? |
Citat:
Sverige - Norge tror ja ändå kan bli målrikt , Sveriges försvar har ju inte imponerat iår men där emot är inte Norge speciellt bra längre ... Övrigt har ja dålig koll och överlåter till övriga . |
Sverige - Norge: Knapp fördel Sverige, dock ny målis & nytt mittbackspar, kan öppna för Norge. 1,2,3 -0,1,2 reducering Norge får inte vinna. 8 komber
Italien - Argentina: Italien saknar Balotelli, Argentina Messi. Känns som en tät match, tror inte ngt av lagen går över 2 mål. 0,1,2 för båda känns täckt. 9 komber Schweiz - Brasielien. Nolla Schweiz, njaaaa, så dåliga är man inte & Brasilien är ganska offensiva vilket öppnar en hel del att önska bakåt. Men självklart ska Brasilien vara favoriter. 0,1 -1,2,3. 6 komber Tyskland - Paragauy. Motiverad favorit Tyskland, känns som den stabilaste vinnaren att luta sej emot. Tycker om man ska gå kort ngn-stans är det i denna match. 2,3 -0,1 känns helt ok. Totalt 1728 rader. Dagens visdomsord: Leta inte skrällstreck i onödan, med över 700k i rullpott & dessutom 4 matcher kommer oddset dra iväg oavsett. |
Citat:
Sverige - Norge bör bli målsnålt. Sverige har verkligen haft problem framåt och Norge har varken gjort eller släppt in spec mycket mål de senaste matcherna. Dock känns ju inte Sveriges försvar helt stabilt och det kommer ju dagar då vi presterar... Italien - Argentina och första tanken är målsnålt (för det är ju italien, eller hur). Men Italien har inte varit spec målsnåla på slutet, varken framåt eller bakåt. Man har 12-12 i målskillnad de 6 senaste matcherna och tittar man tillbaka ett par år så har man 39-34 på 25 matcher. Kan tänka mig att många går på målsnålt här och 1-1 ligger nära, men givet dessa två lags resultat på slutet kanske det är en match att testa mål i. |
Citat:
|
Citat:
Annars tycker jag också att förslaget från robfri ser bra ut. Dock är det svårt att välja bort något tecken om det behövs för att få med 4 på Tyskland. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Säger samma, ok för Mej
|
Eftersom inte Salinger kom med något förslag idag så blev det utgångspunkt från robfris förslag;)
Så här blev det: Sverige:1,2,3 Norge:0,1,2 Norge får inte vinna! Italien:0,1,2 Argentina:0,1,2 Schweiz:0,1 Brasilien:1,2,3 Matchen får inte sluta oavgjort! Tyskland:2,3,4 Paraguay:0,1 Nu är det hög tid att bolagskontot fylls på igen:)!! Kom igen!! Nu kör vi:KO: http://liverattning.se/bomben/2013-0...lpottbombbolag |
Lite oroväckande mycket mål i Sverige redan
|
0-2 i tyskland efter 15 min såg jag inte...
|