Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-17, 07:55   #1
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Jackpot måltipset


Då Slurfs bolag verkar ha dött ut (var själv med, men det har inte varit aktivt) så tänkte jag att jag startar mitt egna istället.

Insatserna kommer vara lite varierande men runt 100:-/pers skulle jag tro att vi hamnar på.

Reduceringar kommer göras med Målbonanza. Vi kommer endast köra på jackpotomgångar (första är nu till helgen).

Siktar på 10 personer till en början åtminstone sen får vi ta en diskussion huruvida det skall vara fler eller om det är lagom.

Jag kommer vilja ha input från medlemmarna vilka matcher som bör vara med och om det är några som ni absolut inte vill ha med så vi tillsammans kommer fram till en bra rad!

Skicka PM med mail om det här verkar intressant eller om det finns några frågor!
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 08:45   #2
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard




Något sådant är ett första utkast till lördagens omgång
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-17, 09:51   #3
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

8 platser kvar
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 22:25   #4
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Dåligt tryck här kan man säga.. Ingen som är sugen på att försöka dra in lite pengar på måltipset?
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-18, 23:05   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

det är svårt med måltipset!
jag har själv testat med ett bolag tidigare...

men nån gång ska man väl ha tur...varför inte nu till helgen?!

kom igen så fyller vi upp bolaget och testar!

har pm:at min mail!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emanresu (+15)

Senast redigerad av cochise den 2014-09-18 klockan 23:29.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 11:19   #6
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

6 platser lediga, får vi in 4st så kan vi köra om alla har 110:- inne!
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 11:46   #7
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

5 platser kvar
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 11:51   #8
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 47
Sharp$: 252
Standard

Måltipset


Tar gärna en andel....

V.v o bjud in på [email protected]
konlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 12:04   #9
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

3 platser kvar
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 12:09   #10
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

2 platser kvar
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 12:38   #11
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Stommen ser ju bra ut. Tankar:

Tycker villkoret minst en av matcherna 8,30 är väldigt konstigt. Swindon - Sheff Utd kräver ju minst fyra mål för att komma med på kupongen och matchen är ändå en ganska jämn och tight historia, skall den med så är det som ett svagt villkor enligt mig. Milwall - Nottingham kan heller inte vara villkorad på det sättet, bortsett från lagens senaste match så finns det inte mycket som talar för att det skall bli en målrik historia. Du lägger dessutom den matchen i ett annat villkor där du max tillåter två av fem matcher att komma med.

Ett givet villkor för mig hade varit minst en av matcherna 5,12. Jag kan också tänka mig att ha BP - Häcken som säker.

Varför har du inte med match nummer 7? Blackburn har ju en ruskig målform. Hade personligen valt denna över t ex match 9.

Sedan begriper jag inte varför Gillingham - Walsall skall vara med, Walsall gör inga mål borta och Gillingham spelar väldigt tight. Aston Villa - Arsenal hade jag nog plockat in istället och den skall vara i ett "max en av x matcher"- villkor. Ja, AV spelar snålt, men jag tror att det kan bli dags för en lite målrikare historia, 2-2 vore inget förvånande resultat och skulle troligen rendera i att den kommer med på raden.

Senast redigerad av Slurf den 2014-09-19 klockan 12:50.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 13:02   #12
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Stommen ser ju bra ut. Tankar:

Tycker villkoret minst en av matcherna 8,30 är väldigt konstigt. Swindon - Sheff Utd kräver ju minst fyra mål för att komma med på kupongen och matchen är ändå en ganska jämn och tight historia, skall den med så är det som ett svagt villkor enligt mig. Milwall - Nottingham kan heller inte vara villkorad på det sättet, bortsett från lagens senaste match så finns det inte mycket som talar för att det skall bli en målrik historia. Du lägger dessutom den matchen i ett annat villkor där du max tillåter två av fem matcher att komma med.

Ett givet villkor för mig hade varit minst en av matcherna 5,12. Jag kan också tänka mig att ha BP - Häcken som säker.

Varför har du inte med match nummer 7? Blackburn har ju en ruskig målform. Hade personligen valt denna över t ex match 9.

Sedan begriper jag inte varför Gillingham - Walsall skall vara med, Walsall gör inga mål borta och Gillingham spelar väldigt tight. Aston Villa - Arsenal hade jag nog plockat in istället och den skall vara i ett "max en av x matcher"- villkor. Ja, AV spelar snålt, men jag tror att det kan bli dags för en lite målrikare historia, 2-2 vore inget förvånande resultat och skulle troligen rendera i att den kommer med på raden.
Tack för input! Kommer kika på detta om några timmar och så kommer ett nytt utkast ut!
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:23   #13
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det är bra värde i att banka BP - Häcken. Det är enligt mig i alla fall 45% chans att matchen går över 3.5 mål och då borde Häcken ha gjort minst två mål, 0-3 kan även det räcka.

Ett litet utkast:


Förövrigt gillar jag det här upplägget, tror det kan vara bra med lite samarbete runt systemen.

Senast redigerad av Slurf den 2014-09-19 klockan 14:31.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:01   #14
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det är bra värde i att banka BP - Häcken. Det är enligt mig i alla fall 45% chans att matchen går över 3.5 mål och då borde Häcken ha gjort minst två mål, 0-3 kan även det räcka.

Ett litet utkast:


Förövrigt gillar jag det här upplägget, tror det kan vara bra med lite samarbete runt systemen.
Ser helt okej ut tycker jag, dock kan 1105:- bli aningens dyrt tror jag. Just nu är vi 8 medlemmar, där 1 av dessa endast hade 100:- på kontot och inte möjlighet att sätta in mer innan imorgon. Så vi skulle behöva vara 12 för att få ihop det. Vet inte riktigt hur vi ska reducera ner det, men testade bland annat att sätta I rad nivå 2 till max 2 och reducerade det till 1000:-, men det känns samtidigt lite sådär.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:17   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 535
Standard

Behöver ni folk till systemet så kan jag vara med och bidra men har aldrig gjort det tidigare så skulle behöva lite vägledning kring hur jag betalar osv.
Bumse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:20   #16
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bumse Visa inlägg
Behöver ni folk till systemet så kan jag vara med och bidra men har aldrig gjort det tidigare så skulle behöva lite vägledning kring hur jag betalar osv.
Du skickar din email till mig, så blir du inbjuden till bolaget på Svenskaspel. Efter att du har accepterat så kan du sätta in pengar på ditt svenskaspel-konto, gå in under "mina sidor" och sedan "mina bolag" och välja bolaget. Väl där inne så klickar du på "överföringar" och för över ~100:-. Alltså har inte jag som bolagsansvarig "hand" om dina pengar utan det är Svenskaspel så jag kan inte springa iväg med dina pengar. Det är också automatisk utbetalning så att alla får samma summa pengar om vi vinner.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:39   #17
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Ser helt okej ut tycker jag, dock kan 1105:- bli aningens dyrt tror jag. Just nu är vi 8 medlemmar, där 1 av dessa endast hade 100:- på kontot och inte möjlighet att sätta in mer innan imorgon. Så vi skulle behöva vara 12 för att få ihop det. Vet inte riktigt hur vi ska reducera ner det, men testade bland annat att sätta I rad nivå 2 till max 2 och reducerade det till 1000:-, men det känns samtidigt lite sådär.
Slänger upp några till senare ikväll, vi lämnar ju in imorgon. Vi har ju ändå ganska lika system så fortsätt du också så enas vi om något. Vi kan skapa några olika, ett för max 900, ett för max 1000 och ett för max 1100, då har vi olika alternativ beroende på hur många som blir med.

Du får gärna skriva lite åsikter runt de matcherna du hade valt som jag tog bort i mitt utkast.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:16   #18
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Vi är nu 11 medlemmar, varav 1 har sagt att han eventuellt bara är med denna helgen så vi kommer bli 10-11 medlemmar till nästa omgång förutsatt att alla stannar kvar (förutom då eventuellt tidigare nämnd medlem).

Detta känns rätt lagom så jag tror att vi stänger inbjudningarna för tillfället men om någon vill skriva upp sig på en reservlista så kan ni höra av er!

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Slänger upp några till senare ikväll, vi lämnar ju in imorgon. Vi har ju ändå ganska lika system så fortsätt du också så enas vi om något. Vi kan skapa några olika, ett för max 900, ett för max 1000 och ett för max 1100, då har vi olika alternativ beroende på hur många som blir med.

Du får gärna skriva lite åsikter runt de matcherna du hade valt som jag tog bort i mitt utkast.
3. Newcastle - Hull hade jag med då jag tror att vi ändå kan få se några mål. Svårt såklart när det är så tidigt i säsongen men Newcastles hemmamatcher har inte slutat mållösa sedan början av Augusti och Hulls bortamatcher har inte heller slutat mållösa sedan åtminstone mitten av augusti.

Hull har på sina 2 bortamatcher gjort 2 mål och släppt 2 mot lag som Aston Villa och QPR. (2-1 förlust respektive 0-1 vinst).

Newcastle på hemmaplan är svårbedömt med tanke på att statistiken trycks upp lite av 3-3 matchen mot Crystal Palace.

Jag hade en tanke med att ha med matchen då det känns som att vi kan få se något mål åtminstone per lag och med nummer 3 är det inte omöjligt att vi får se den på listan. Samtidigt ska man inte stirra sig blind på statistik från 3 respektive 4 matcher så det är absolut inga problem att plocka bort den.

Gillingham - Walsall tänkte jag nog lite fel på då vi säkert får se en del hemmamål men det känns som att andra matcher kommer ha lika många mål med fler bortamål så den kan vi stryka direkt.

Swindon - Sheffield United hade jag med då lagen har gjort ruggigt många mål och framförallt har Sheff.U visat att man kan göra mål på bortaplan. Sheffield slog west ham på bortaplan med 5-6 och man slog Colchester med 2-3. Swindon och Sheffield är kanske lite mer jämna och 2-2 känns enligt mig inte helt otroligt men samtidigt så krävs det som du säger en del mål för att nummer 30 ska kunna komma med på listan..
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:35   #19
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Vi är nu 11 medlemmar, varav 1 har sagt att han eventuellt bara är med denna helgen så vi kommer bli 10-11 medlemmar till nästa omgång förutsatt att alla stannar kvar (förutom då eventuellt tidigare nämnd medlem).

Detta känns rätt lagom så jag tror att vi stänger inbjudningarna för tillfället men om någon vill skriva upp sig på en reservlista så kan ni höra av er!



3. Newcastle - Hull hade jag med då jag tror att vi ändå kan få se några mål. Svårt såklart när det är så tidigt i säsongen men Newcastles hemmamatcher har inte slutat mållösa sedan början av Augusti och Hulls bortamatcher har inte heller slutat mållösa sedan åtminstone mitten av augusti.

Hull har på sina 2 bortamatcher gjort 2 mål och släppt 2 mot lag som Aston Villa och QPR. (2-1 förlust respektive 0-1 vinst).

Newcastle på hemmaplan är svårbedömt med tanke på att statistiken trycks upp lite av 3-3 matchen mot Crystal Palace.

Jag hade en tanke med att ha med matchen då det känns som att vi kan få se något mål åtminstone per lag och med nummer 3 är det inte omöjligt att vi får se den på listan. Samtidigt ska man inte stirra sig blind på statistik från 3 respektive 4 matcher så det är absolut inga problem att plocka bort den.

Gillingham - Walsall tänkte jag nog lite fel på då vi säkert får se en del hemmamål men det känns som att andra matcher kommer ha lika många mål med fler bortamål så den kan vi stryka direkt.

Swindon - Sheffield United hade jag med då lagen har gjort ruggigt många mål och framförallt har Sheff.U visat att man kan göra mål på bortaplan. Sheffield slog west ham på bortaplan med 5-6 och man slog Colchester med 2-3. Swindon och Sheffield är kanske lite mer jämna och 2-2 känns enligt mig inte helt otroligt men samtidigt så krävs det som du säger en del mål för att nummer 30 ska kunna komma med på listan..
Jag var också lite sugen på Hulls match och man vet aldrig var man har dessa lag..

Var alltid försiktig med cupmatcher och Målbonanza. Sheffield United spelade 1-1 men vann straffarna 5-4 mot West Ham.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:35   #20
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag var också lite sugen på Hulls match och man vet aldrig var man har dessa lag..

Var alltid försiktig med cupmatcher och Målbonanza. Sheffield United spelade 1-1 men vann straffarna 5-4 mot West Ham.
Haha ja se där, man kanske ska kolla upp sådant innan. Då kan vi plocka bort den också då
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:47   #21
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Haha ja se där, man kanske ska kolla upp sådant innan. Då kan vi plocka bort den också då
Samma sak var det med Landskronas cupmatch, 1-1 efter ordinarie tid och förlängning och sedan hela 7-8 på straffar. Man får alltså ta deras ranking med en nypa salt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 19:11   #22
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Om vi blir 11:


Har fått för mig att Leeds - Hudds kan bli målrik, Hudds har ett antal galna resultat i ligan på bortaplan bakom sig. Då måste dock en match bort och det är i så fall Millwall - Notts.

Många ganska snälla reduceringar har fått ned kostnaden fint. Hela detta upplägg bäddar dock för att någon lägger fram ett förslag som hade inneburit 8 rätt men som sedan ändras efter en dialog mellan andra medlemmar i bolaget. Om Emanresus ursprungliga system t ex skulle visat sig ge 8 rätt så skulle jag nog tappa huvudet.

Rätt rad:
5 6 7 10 12 15 21 24 (?)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 22:21   #23
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Newcastle - Hull, med eller inte? Majoriteten avgör. Min och Slurfs skypekonferens har inte kunnat avgöra frågan så vi frågar er hur ni ser på det!
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 22:42   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Jag är med och mina pengar kommer in inatt / imorgon bitti
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emanresu (+10)
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 22:44   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Tror också att BP - Häcken och Mill - Nottingham kan bli målrika.
Newcastle tror jag spelar 0-0 eller 1-0
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 01:42   #26
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Fler utkast:

Om vi blir 10:


Om vi blir 11:
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 07:52   #27
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Vi har en person som inte har accepterat inbjudan och därmed inte satt in pengar heller, skulle det vara så att inga pengar är inne innan 12, så kommer vi troligen att ta in en person till. Så är någon sugen så hör av er så får vi se om det kommer in pengar eller inte.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 07:56   #28
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Newcastle - Hull, med eller inte? Majoriteten avgör. Min och Slurfs skypekonferens har inte kunnat avgöra frågan så vi frågar er hur ni ser på det!
ska vi gå på statistik...så ska den ju absolut med?!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:14   #29
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Klockan är strax efter 12 och alla har pengar inne, således kan vi spela ett system á 1100:-

Precis som cochise säger så borde Newcastle vara med rent statistiskt men vi har sjukt svårt att bestämma oss om matchen, vet inte om Slurf har fått någon uppenbarelse under natten men det var det enda jag tänkte på när jag skulle somna igår och ändå fick jag ingen sanndröm om det så jag vet inte..
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:17   #30
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Klockan är strax efter 12 och alla har pengar inne, således kan vi spela ett system á 1100:-

Precis som cochise säger så borde Newcastle vara med rent statistiskt men vi har sjukt svårt att bestämma oss om matchen, vet inte om Slurf har fått någon uppenbarelse under natten men det var det enda jag tänkte på när jag skulle somna igår och ändå fick jag ingen sanndröm om det så jag vet inte..

lycka till...hur du än gör!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:41   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Sent påkommet killar men tänk på att Huddersfield-Leeds är ett Yorkshire derby, kan alltid påverka lite.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 15:53   #32
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Ser ganska intressant ut i halvtid.

AV- Arsenal 0-3
Norwich - Birmingham 0-2
BP - Häcken 1-1
Doncaster - Chesterfield 2-1
MKD - Crewe 2-1

Liverpools match är senare ikväll.

Två mål i Leeds, Fleetwood och GAIS matcher är våra största hot just nu. 8 rätt lär inte gå men det finns vettiga möjligheter till 6-7 rätt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 16:11   #33
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Fleetwood - Bristol City 1-3, blä.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 16:22   #34
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Hade det inte varit för Fleetwood - Bristol City så hade det funnits chans till 8 rätt just nu. Det finns god chans till 7 rätt, även om det givetvis är långt kvar.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 16:45   #35
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Swindon - Sheffield 4-2
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 16:47   #36
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

8/10 matcher som är över 3.5 mål har vi med och därtill Arsenal 0-3. Likförbannat bara fem rätt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 16:49   #37
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Jag och brorsan håller på att skapa en hemsida för liverättning för detta bolaget. Då det inte ser ut att bli jackpot nästa vecka så hoppas vi ha det klart till nästa jackpot helt enkelt så blir det lite lättare att följa
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 17:08   #38
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Orkar inte att Arsenals match går mållös i 60 min och att det rasar in mål i Newcastles och Swindons matcher. Swindons match hade varit med på systemet om den legat högre upp, men med matchnummer 30 där hemmalaget är favoriter och där bookies erbjuder över 2.20 på över 2.5 går den inte att ha med på ett system för runt 1k.

Ditt första utkast gav 6rätt, sju på ramen men en reducering spricker. Liverpool kan dock göra att det hade givit sju rätt.

Helt jävla sjukt. Bank på BP - Häcken = 1-5 och sedan är vi i övrigt också rätt ute. Satan vilket oflyt. Någonting inom mig sa att Bristol City skulle kunna ställa till problem men matchen går fan inte att ha med när man möter målsnåla Fleetwood.

Vidrigt att Newcastle - Hull får peta bort en massa andra matcher med fyra mål.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 17:25   #39
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Måste säga att jag är rätt nöjd ändå med systemets uppbyggnad, dock så kan man väl inte säga att vi hade turen med oss..
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 17:39   #40
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Trots att mitt första utkast hade resultatsmässigt gett en bättre vinst, så är jag jävligt mycket mer nöjd med systemet som lämnades in än det första. Vi är rätt ute så nästa gång tar vi fanimej 8 rätt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1), Slurf (+10)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 18:05   #41
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Trots att mitt första utkast hade resultatsmässigt gett en bättre vinst, så är jag jävligt mycket mer nöjd med systemet som lämnades in än det första. Vi är rätt ute så nästa gång tar vi fanimej 8 rätt!
Bra inställning och förhoppningsvis slipper jag alltså bli halshuggen.

Intressant är också att du heller aldrig hade lämnat in precis just det systemet, det var på 870kr och senare blev vi hela elva medlemmar vilket hade inneburit att du hade gjort ett större system där reduceringarna kanske hade sett annorlunda ut; det hade dock förmodligen fortfarande blivit ett bättre resultat än vad det blev nu. Det inträffade tidigare en liknande sak i det andra bolaget och med tanke på att man ibland lägger upp många olika utkast så är det inte så konstigt att det händer då och då.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 10:25   #42
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Bra inställning och förhoppningsvis slipper jag alltså bli halshuggen.
Haha ja vi får hoppas att ingen halshugger dig!

Verkar som att det är jackpot till nästa vecka också, men står inte på svenskaspel ännu. Försök att ha inne pengar hyfsat tidigt inför helgen så att vi vet att det finns t.ex. 11 personer så slipper vi göra utkast för alla olika möjligheter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-24, 15:39   #43
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag och Emanresu har jobbat fram ett utkast nu. Då vi är 12 stycken så skulle det vara bra att höra om det är möjligt att ni har 110kr i bolaget, det ger lite mer frihet i systemutformningen.

Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-27, 14:31   #44
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir det den raden eller jobbar ni med den fortfarande?

Håller tummarna
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-27, 14:53   #45
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Blev en liten ändring av reduceringarna, jag är bortrest utan dator så Emanresu får lägga upp systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+1)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-27, 16:23   #46
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Såg intressant ut inför andra halvlek men har gått totalt åt skogen.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-27, 22:04   #47
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ja det är bara att beklaga att veckans omgång gick som den gick!

Förövrigt börjar det närma sig riktigt mycket att min egna liverättning fungerar.. bara vissa problem med att hemsidan där vi hämtar liveresultaten från inte använder samma namn som jag gör i min databas.. Så om någon som har lite koll på PHP kan berätta hur man kollar om en String innehåller en del av en annan string (som exempel heter Chelsea just Chelsea i vår databas och Chelsea FC på hemsidan). Hoppas ha den uppe tills nästa omgång men om någon vill ha en sneakpeak så kan ni glutta in på: http://snuz.se/test/matchstats.php

Kommer troligen att flytta denna senare och dela med mig av den endast inom bolaget då den för tillfället ligger på min egna dator och jag inte vill ha eventuell trafik från andra ställen än bolaget innan den har flyttats ut till en extern server!

Edit: Tydligen har min stationära stängt av sig och jag kan inte starta den förrän imorgon eftermiddag/kväll så ni får kika in då helt enkelt..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-27, 23:52   #48
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget att beklaga sig över, bara att ta nya tag nästa gång.

Lite intresserad över vad "Rank." står för dock? Min spontana gissning var att det är eran egna ranking över hur målrika ni förväntar er att matcherna kommer att bli. Men då verkar det ologiskt att Sunderland-Swansea med rank 5 inte var med på ramen.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-28, 09:54   #49
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Inget att beklaga sig över, bara att ta nya tag nästa gång.

Lite intresserad över vad "Rank." står för dock? Min spontana gissning var att det är eran egna ranking över hur målrika ni förväntar er att matcherna kommer att bli. Men då verkar det ologiskt att Sunderland-Swansea med rank 5 inte var med på ramen.
Ranken är programmets egna rank, så den ska man inte lägga för mycket värderingar kring
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-28, 17:40   #50
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nu fungerar för övrigt hemsidan att kika på om man vill, så kan ni se hur "nära" eller långt borta vi var på veckans omgång
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-28, 18:02   #51
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ny länk för denna omgången är http://snuz.se/test/matchstats.php?round=39
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-28, 22:20   #52
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Ny länk för denna omgången är http://snuz.se/test/matchstats.php?round=39
Funkade tyvärr inte för mig, fick "Kunde inte öppna sidan" meddelande. :/
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-28, 23:26   #53
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Ja, marginalerna forsätter att vara emot oss. Vi får fem rätt på raden men reducerar bort oss till fyra och då har vi dessutom väldigt otur med att bland annat Uniteds match gick mållös under en lång period. När man gör systemen själv så blir det lite personlig prestige vilket gör att det blir väldigt olustigt med fyra rätt, speciellt eftersom att det såklart finns en del i bolaget som inte följer händelseutvecklingen och systemet lika noga som en själv och går det då dåligt så kanske de börjar tro att deras pengar förvaltas dåligt... Det är alltid små marginaler och ett system som ger sex rätt behöver inte vara bättre än ett som ger fyra. Jag och Emanresu var återigen väldigt överens om utformningen och bortsett ifrån den lilla efterklokheten som ändå alltid infinner sig så måste jag säga att jag återigen är nöjd med systemet.

Angående matcherna vi spricker på så var det två av dem (Blackpool - Norwich och Crewe - Colchester) som vi hade klurat mycket på då de hade den där jobbiga karaktären av att innefatta ett lag som ofta är inblandade i målglada matcher och tvärtom. Jag och Emanresu var båda överens om att Crewe valdes bort för att de mötte ett Colchester som varit målsnåla borta plus att Crewe själva inte stod för målproduktionen utan istället släppte in en massa mål, båda lagen är dåliga och det var inte speciellt sannolikt att det skulle bli fyra mål eller mer. Nu blir det 0-3 vilket räcker för att komma med på vinnar-raden denna målsnåla omgång vilket är ganska äckligt med tanke på att det var över 10 matcher med fyra mål eller mer i måltips-omgången veckan innan. Blackpool har öppnat mycket målsnålt och även fast det inte kändes bra att lämna Norwich så blev det i alla fall så eftersom att det redan var många andra matcher vi ville ha med. Hade Norwich i nuvarande målform spelat borta mot Blackburn eller liknande så hade den varit gjuten på kupongen.

Oldham - Scunny var en av de första matcherna vi valde bort. Ö2.5 slutar hos bookies i 2.20, matchen har nummer 27 på listan och det är alltså inte ens säkert att fyra mål räcker för att komma med på listan. Jag hade inte haft med den även om den så varit högst upp på kupongen och som Emanresu säkert kommer ihåg så skojade jag till och med om att vi skulle banka just Oldhams match eftersom att det i princip var en av de minst troliga matcherna.

Detta är ju dock ett rätt så uppenbart problem, dessa förbannade överraskningar som förstör våra logiska system där målsnittet i våra matcher som regel är högre än det i de matcherna som vi har valt bort. Det jag har funderat på är väl om vi skulle testa att rentav banka två matcher som vi tror hårt på och att därigenom kunna ta med betydligt fler matcher i "hårda" villkor likt max en av fem matcher, i en sådan grupp av matcher så skulle Blackpool - Norwich ha fått plats, men det hade inte skyddat oss mot Oldham - Scunny. När vi väl hittar en omgång med två matcher som vi tror extremt mycket på så tror jag att jag vill testa ett sådant system. En reducering som kräver att minst två av tre troliga matcher kommer med på raden kan också vara en bra idé. Jag är inte säker på att ett system på 1200kr skulle tillåta speciellt många fler matcher extra även om vi bankade två av dem, men med två säkra matcher så får vi mer rörelsefrihet i utformningen av systemet i övrigt så att vi i alla fall kan få in någon match extra här och där.

Sedan en liten note to self: Bli bättre på att hoppa över matcher - eller ta i alla fall med dem på färre rader - som rent statistiskt och sett till de senaste resultaten ser ut att bli målrika när du har någon anledning att tro att mönstret kommer att brytas. Istället för att gnälla på trendbrott när ett lag som spelat rätt målglatt under en period plötsligt spelar 1-1 när man har tagit med deras match och satt villkoret minst en av två matcher så får man försöka antecipera det. Detta gäller rent allmänt i spelvärlden, trots att all statistik och form talar för att något skall vara ett kanonspel så bör man nog avstå - eller gå ned i insats - om magkänslan säger något annat. Personligen så har jag väldigt många distinkta minnen av den där känslan som infinner sig när ett spel som man egentligen inte trodde på - men som man tack vare statistik tvingade sig själv att lägga ändå - bränner. Magkänslan är ju trots allt en form av mer eller mindre undermedveten analys och känner man till spelobjektet (laget, utövaren etc) något så när väl så kan man oftast få en mer påtaglig känsla, men är man i ett visst fall mer av en statistikspelare utan speciellt omfattande kännedom om lagen i fråga (typ om jag skulle gräva fram ett överspel i bosniska tredjeligan) så kan det ju vara svårare; min magkänsla är starkare när det svenska landslaget spelar än när jag spelar på en match i League Two t ex. Det som är bra med magkänslan är dessutom att den inte är färgad av förhoppningarna om hur en viss match eller tävling skall sluta. Vill man hitta en anledning till att spela ett visst spel så är det nog ibland lite lätt hänt att inhämtningen av information blir aningen selektiv och att analysen därför inte blir objektiv.

Att ha fullständig järnkoll på varenda lag i Englands fyra högsta divisioner är givetvis inte rimligt. Det optimala hade väl varit att kunna frysa tiden så att man hade kunnat kolla igenom en bandad version av varenda match och att på så sätt få en mer exakt känsla för hur när/frånvaron av enskilda spelare påverkar matcherna. Dessvärre känner jag inte riktigt att det är värt tiden, jag orkar knappt sätta mig in i truppen hos mitt favoritlag Sheffield United sedan de åkte ned i League One eftersom att halva jävla laget ändras varje säsong.

Ingen jackpott nästa omgång men förhoppningsvis har ni fortsatt förtroende för oss om någon vecka då jackpotten bör vara tillbaka. Dessutom tackar vi Emanresu och hans bror för deras arbete med att utveckla en liverättning.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 07:14   #54
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Funkade tyvärr inte för mig, fick "Kunde inte öppna sidan" meddelande. :/
Ja som sagt så finns allt på min stationära dator och som student så försöker jag vara lite sparsam med strömen (även om datorn är hyfsat strömsnål) så har inte igång den dygnet runt Ska se om jag kan slänga upp en print screen åtminstone så man kan få någon slags känsla
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 08:00   #55
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Sådär ser det ut, fast den fortsätter en bit till höger med fler av våra rader

Längst upp är alltså radnummer (1-505 denna veckan). X innebär att vi har med matchen på den raden och resten känns ganska självförklarat

Kan även meddela att liverättningen som Slurf vet att vi hade lite problem med är nu löst och den ska klara av att uppdatera sig automatiskt hädanefter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 17:30   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Blev inget idag va?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 19:10   #57
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nope, ingen jackpot denna vecka
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 01:12   #58
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men nästa vecka så är det jackpott.
Citat:
551 SVT Text Söndag 05 okt 2014
MÅLTIPSET 4/10 2/2

Rätt rad
3. Leicester -Burnley 2-2
5. Sunderl. -Stoke 3-1
6. Swansea -Newcastle 2-2
8. Brentford -Reading 3-1
13. Wolverh. -Wigan 2-2
17. Coventry -Crawley T 2-2
21. Peterbor. -Oldham 2-2
22. Preston -Colchest. 4-2

Utdelning:
8 rätt: Ingen rad Jackpot
7 rätt: 4.918 kr (41 st)
6 rätt: 169 kr
5 rätt: 10 kr
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 01:36   #59
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Blir troligen spel imorgon, men jag och slurf vill hemskt gärna ha lite input då vi inte har några direkt idéer eftersom det är en ruggigt tråkig omgång känns det som..

Funderingarna ligger i att banka Polen - Tyskland och sen har vi några matcher en bit ner på listan..

Vad tror ni andra om landskamperna som är med på omgången?
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 04:13   #60
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brukar ni kolla på Betfairs ö/u 3.5 mål marknader för matcherna?

Citat:
1. Polen - Tyskland
2. Skottland - Georgien
3. Finland - Grekland
4. Rumänien - Ungern
5. Albanien - Danmark
6. Armenien - Serbien
7. Bristol C - Chesterfield
8. Colchester - Fleetwood
9. Crawley T - Peterbor.
10 Crewe - Coventry
11 Gillingh. Scunthorp
12 Oldham - Walsall
13 Sheff. U - Leyton
14 Port Vale - yeovil
15 Accringt. - Dagenham
16 Carisle - Stevenage
17 Exeter - Hartlep.
18 Luton - Southend
19 Morecamb - Wycombe
20 Newport C - york
21 Portsm. - Mansfield
22 Shrewsb. - Cheltenh.
23 Tranmere - Plymouth
24 AFC W - Bury
25 Altrincha - Woking
26 Barnet - Kidderm.
27 Dartford - Macclesf.
28 Forest Gr - Gateshead
29 Lincoln - Telford
30 Wrexham - Grimsby
Här är iaf under respektive över 3.5 mål oddsen på Betfair just nu:

1. Polen - Tyskland
u 1.52 - ö 2.92
2. Skottland - Georgien
u 1.29 - ö 4.5
3. Finland - Grekland
u 1.21 - ö 5.8
4. Rumänien - Ungern
u 1.28 - ö 4.6
5. Albanien - Danmark
u 1.23 - ö 5.3
6. Armenien - Serbien
u 1.30 - ö 4.4
7. Bristol C - Chesterfield
u 1.52 - ö 2.92
8. Colchester - Fleetwood
u 1.34 - ö 3.95
9. Crawley T - Peterbor.
u 1.34 - ö 3.95
10 Crewe - Coventry
u 1.45 - ö 3.2
11 Gillingh. Scunthorp
u 1.36 - ö 3.75
12 Oldham - Walsall
u 1.30 - ö 4.3
13 Sheff. U - Leyton
u 1.34 - ö 3.95
14 Port Vale - yeovil
u 1.42 - ö 3.35
15 Accringt. - Dagenham
u 1.36 - ö 3.8
16 Carisle - Stevenage
u 1.35 - ö 3.9
17 Exeter - Hartlep.
u 1.31 - ö 4.2
18 Luton - Southend
u 1.28 - ö 4.55
19 Morecamb - Wycombe
u 1.26 - ö 4.75
20 Newport C - york
u 1.32 - ö 4.1
21 Portsm. - Mansfield
u 1.30 - ö 4.4
22 Shrewsb. - Cheltenh.
u 1.28 - ö 4.5
23 Tranmere - Plymouth
u 1.26 - ö 4.75
24 AFC W - Bury
u 1.35 - ö 3.8
25 Altrincha - Woking
u 1.43 - ö 3.3
26 Barnet - Kidderm.
u 1.37 - ö 3.70
27 Dartford - Macclesf.
u 1.35 - ö 3.90
28 Forest Gr - Gateshead
u 1.37 - ö 3.7
29 Lincoln - Telford
u 1.56 - ö 2.78
30 Wrexham - Grimsby
- ingen ö/u 3.5 marknad på betfair, men ö/u 2,5 är 2.00 på båda över och under. Borde vara ca 1.40 på under 3.5 då -

Jämför vi ovan siffror med %-fördelningen just nu:
Citat:
http://www.svt.se/svttext/web/pages/552.html
Procentuell kryssfördelning kl 01:54

% % %
1. 31 11. 28 21. 27
2. 26 12. 25 22. 23
3. 28 13. 30 23. 24
4. 26 14. 25 24. 29
5. 27 15. 30 25. 28
6. 26 16. 27 26. 25
7. 34 17. 27 27. 21
8. 26 18. 25 28. 25
9. 31 19. 26 29. 25
10. 31 20. 23 30. 21

Senast redigerad av jaroiten den 2014-10-11 klockan 04:17.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 04:38   #61
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Baserat på betfair och %-fördelningen så har jag följande uppfattning om matcherna. Jag skriver ner mina åsikter i grupper om 10 matcher.

Match 1-10:
1, 7 och 10 är troligast att bli över 3,5 mål enligt betfair. Men samtliga är även väldigt flitigt streckade. Jag tycker att dessa borde vara med, dock bör vi avstå match 3 (Finland - Grekland) som är den målsnålaste matchen av dom alla enligt betfair, men ändå streckad till hela 28%. Match 5 (Danmark - Armenien) kan vi också avstå tycker jag, låg sannolikhet för över enligt betfair men ändå mer streckad än flera andra matcher med liknande sannolikhet. Jag ger även avslag på match 9 då den är streckad till lika många procent som match 10. Men över oddset på 9 3.95 och bara 3.2 på match 10.
Match 2, 4, 6, 7 och 8 tycker jag vi kan ha med på ramen, men där gillar jag match 8 lite mer än de andra 4. (Störst sannolikhet enligt betfair att gå över av de 5, men ändå minst streckad)

Match 11-20
Match 14 (Port Vales) ser ut som överlägset bästa matchen i den här gruppen, näst minst streckad men högsta sannolikheten att gå över enligt betfair. Match 11 och 16 gillar jag också. Vill absolut inte ha med match 18 eller 19 på raden.

Match 21-30
Match 29 är den troligaste övermatchen på hela kupongen, men dock har den ju ett väldigt högt nummer så den kommer i många fall ryka på tiebreaker.. Men om vi ska ha någon av matcherna mellan 26-30 så tycker jag helt klart att 29 ska vara vårt val. 25 är också intressant.

Min 12 matcher ram blir således:
1, 2, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 14, 16, 25, 29

De 8 bästa matcherna tycker jag är: 1, 2, 7, 8, 10, 11, 14, 29.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:39   #62
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det var ingen större skillnad mot våra idéer. Någon av dina kanske inte kommer med, men i övrigt lär du bli nöjd. Tack för input.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:49   #63
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Baserat på betfair och %-fördelningen så har jag följande uppfattning om matcherna.
Var på Betfair hittar jag denna %-fördelning på över/under samt 1X2...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:53   #64
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Var på Betfair hittar jag denna %-fördelning på över/under samt 1X2...
Procentfördelningen hittar du på SVT Text bland annat, och vet inte om jaroiten har gått igenom matcherna för sig för att hitta oddsen på Betfair!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 11:15   #65
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Procentfördelningen hittar du på SVT Text bland annat, och vet inte om jaroiten har gått igenom matcherna för sig för att hitta oddsen på Betfair!
På SVT-text är det ju %-fördelning enligt Svenska Spel, knappast något att ha jämfört med Betfair som är världsledande & har en avsevärt större omsättning än "lille-bror" Svenska Spel...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 11:21   #66
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
På SVT-text är det ju %-fördelning enligt Svenska Spel, knappast något att ha jämfört med Betfair som är världsledande & har en avsevärt större omsättning än "lille-bror" Svenska Spel...
Så som jag förstår det så är det Måltipsets procentfördelning som Jaroiten syftar på vilket är det som avgör om det blir hög utdelning på just måltipset eller inte. Och sen för att bestämma matcher så kollar h*n på oddset hos Betfair och väljer ut de som har lägst odds på Ö3.5..

Vet inte om jag missförstår dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 11:23   #67
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
På SVT-text är det ju %-fördelning enligt Svenska Spel, knappast något att ha jämfört med Betfair som är världsledande & har en avsevärt större omsättning än "lille-bror" Svenska Spel...
Den %-fördelningen är givetvis mkt viktig att ha så man vet vilka matcher som är mkt/lite spelade. På betfair så kollade jag bara på ö/u 3.5 mål oddsen, sen kan man ju räkna om de till procent om man orkar. Men det orkade inte jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 12:30   #68
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2014-10-11 klockan 12:34.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 12:46   #69
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Alla har fått mail med en länk till Liverättning, detta för att belasta så lite som möjligt så att vi kan fortsätta att ha liverättning utan att hemsidan som statistiken tas ifrån säger stopp!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 13:04   #70
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag kollar aldrig på procenten på måltipset, 8 rätt betalar som alltid. Klart att det finns omgångar där vissa rader kanske skulle innebära att dussintals får 8 rätt, men jag har nog aldrig sett mer än 5st rader med 8 rätt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 13:34   #71
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jag kollar aldrig på procenten på måltipset, 8 rätt betalar som alltid. Klart att det finns omgångar där vissa rader kanske skulle innebära att dussintals får 8 rätt, men jag har nog aldrig sett mer än 5st rader med 8 rätt.
Visst procenten är kanske inte lika viktiga som på Stryktipset, men jag har svårt att köpa att man ska strunta i dom.

Det är ju en enorm skillnad om man är ensam med alla rätt eller behöver dela med 4 andra. Dessutom så påverkas ju även utdelningen på de andra vinstkategorierna (inte enbart 8 rätt) av att lågt streckade matcher går in.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 13:46   #72
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Visst procenten är kanske inte lika viktiga som på Stryktipset, men jag har svårt att köpa att man ska strunta i dom.

Det är ju en enorm skillnad om man är ensam med alla rätt eller behöver dela med 4 andra. Dessutom så påverkas ju även utdelningen på de andra vinstkategorierna (inte enbart 8 rätt) av att lågt streckade matcher går in.
Ja, men det är långt ifrån säkert att fler får 8 rätt bara för att två matcher med 28% ersätter två matcher med 23% på raden i slutet. På stryk/europatipset så påverkar ofta en enstaka match utdelningen på 13 rätt enormt mycket, på måltipset kan det rentav bli högre utdelning om en högre streckad match ersätter en mindre streckad match eftersom att det är så många experten-system i farten. Att det påverkar mer på 6-7 rätt är jag däremot helt överens om, hur som helst så är det inte ofta det är rättfärdigat att anpassa ett system efter procenten.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 14:48   #73
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Poängen är väl främst att det redan är så pass skev procentfördelning och att det är tillräckliga värden genom att bara fokusera på att få så många rätt som möjligt, att börja försöka optimera utifrån streckfördelning skulle bara krångla till allt och skapa jobbiga situationer. Det känns ännu mer onödigt när man inte ens vet hur saker kommer att slå på samma sätt som man gör på stryktipset. Detta är i alla fall min filosofi, får vi 8 rätt och 10 andra har det så får jag väl kapitulera...
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 06:20   #74
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Vi hoppar denna vecka?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 09:44   #75
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Vi hoppar denna vecka?
Yes jackpotten gick förra veckan
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-18, 22:05   #76
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Men nästa vecka är det jackpott.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:17   #77
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Jag skriver tenta imorgon så jag behöver plugga hela dagen ikväll, har därmed lämnat ansvaret för inlämning och så till Slurf! Just nu 10st med pengar inne, saknas alltså 2 medlemmar som behöver sätta in! Deadline sätts hyfsat tidigt imorgon (runt 10-11) eftersom det är jag som kan inaktivera personer och jag som sagt skriver tenta imorgon!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:47   #78
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hallå! Jag var med när bolaget startades fram till att det lades ner... Nu ser jag att det har återupptagits, men det har jag missat helt och hållet! Jag vill gärna vara med igen om det går att lösa!
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 19:31   #79
 
Zoros avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 862
Standard

Finns det plats så är jag gärna med igen

[email protected]
Zoro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 05:05   #80
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Tack för intresset grabbar, men jag tror att det blir svårt att släppa in mer än 12st då vi dessutom har satt det som något av en gräns, men ni är i alla fall reserver.

Alla tolv hade satt in pengar och detta är vad jag har kommit fram till:


Jag är hyfsad nöjd med detta system, ovanligt få reduceringar.

Är lite osäker på Östersund - Assyriska. Assyriska har ju inte varit inblandade i en målrik match sedan millenniumskiftet, men Östersund verkar ha ganska stora problem imorgon:
http://www.svenskafans.com/fotboll/ostersund/forum.aspx Kan ju sluta 1-3 eller vad fan som helst.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 14:56   #81
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Inlämnat och klart:
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 16:26   #82
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Min liverättning fungerar inte för tillfället, något fel med hur den skickar anrop till min dator så denna gången får vi se helt enkelt hur det gick när det är färdigt!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 17:40   #83
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Synd att inte liverättningen funkade, den var kul att följa. Men verkar ändå inte bli någon vinst denna vecka, får väl hoppas på dubbeljackpott till nästa vecka istället.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 17:47   #84
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Synd att inte liverättningen funkade, den var kul att följa. Men verkar ändå inte bli någon vinst denna vecka, får väl hoppas på dubbeljackpott till nästa vecka istället.
Den kommer fungera till nästa vecka, nästan garanterat, kommer dock att få bli en lite annorlunda länk med ip till hemsidan (konstig nog fungerar det då, men inte med domännamnet). Dock hade hemsidan jag hämtar matcherna från redan bytt till nästa veckas omgång så kunde inte fixa det till denna ändå..

Som du säger verkar det inte bli någon direkt vinst denna gången heller, men lutar väl åt jackpot tror jag
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 19:15   #85
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Blev väl fyra rätt om jag ser rätt. Dålig form nu, bara att be om ursäkt och komma igen.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-25, 20:42   #86
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Blev väl fyra rätt om jag ser rätt. Dålig form nu, bara att be om ursäkt och komma igen.
Allt blir förlåtet när vi sätter 8an
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:08   #87
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Slurf verkar ha lite trubbel med Skype och så, men jag skulle vilja ha lite input på vilka matcher vi ska ha med.. Grunden som jag skulle vilja ha är:



Men det saknas en del lägre matchnummer känns det som men kan inte bestämma mig för vilka matcher som ska vara med..
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:28   #88
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är inte alls insatt i denna omgång, men litar på er. Ang. folk som inte har pengar inne, borde man inte kunna kräva att man alltid skall försöka ha minst en omgångs pengar inne?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:29   #89
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 47
Sharp$: 252
Standard

Måltipset


Tycker att match 3...Everton-Swansea är given...
konlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 14:52   #90
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Inlämnat och klart, blev lite panik med tiden men hoppas att det ska funka!

Käk nu, sen ska jag fixa liverättning förhoppningsvis efter det!

Alla löste pengar så det var lugnt!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 16:53   #91
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nu kanske detta låter jätteunderligt men trots att vi bara verkar få 1 rätt så är vi inte långt ifrån 8 rätt...



Arsenal - Burnley 3-0, ett mål till och den är med på listan..
Chelsea QPR samma som ovan

Brentford - Derby hade varit med om Derby gjort 1-2

Huddersfield - Nottingham 3-0 är inte med i brist på bortamål

Blackpool - Ipswich 0-2, ett mål till och den hade varit med

MKD - Swindon saknar ett mål

Peterborough - Scunthorpe hade varit med om den hade bytt matchnummer med Notts County som är precis över då 24ans 1-2 är mer värt än 25ans 1-2 tvärr..

Rochdale - Preston 3-0 räcker inte då det är för få bortamål..


Givetvis finns några plumpar också som vi får ta på oss: Everton - Swansea 0-0 är riktigt dåligt, Bristol C - Oldham likaså men vi kunde inte välja bort Oldham efter att ha missat på den 2 senaste gångerna.. Bury - Cambridge hade jag på känn att den skulle bli målrik men min känsla verkar vara jävligt off kan vi säga :(

Edit: Samtidigt så går det inte att förneka att denna veckans tippning var helt åt skogen dålig utan det är bara att erkänna.. Jag kan skylla på otur, tidsbrist och massa annat men inte fasen hjälper det.. 0 kronor in är alltid 0 kronor in vad det än beror på! Till nästa gång (förutsatt att folk fortfarande vill vara med) så ska jag försöka lägga lite mer tid än denna veckan, men jag har haft tentavecka så det blev lite snabbt idag.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2014-11-01 klockan 16:58.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 22:40   #92
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen fara, jag litar fullt ut på det här och fortsätter gärna vara med. Man måste ju inse att variansen i det här är mkt hög och det kan ta jäkligt länge innan man vinner några storvinster trots att man spelar de bästa raderna varje vecka.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 03:26   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Jag har tålamod och litar fullständigt på er, kämpa på så kommer vinsten för eller senare
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:42   #94
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nytt försök imorgon, input mottages tacksamt! Jag kommer att lämna in senast 10-11 imorgon, förutsatt att inte någon annan lämnar in då jag inte har tillgång till dator efter det!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:22   #95
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Här ser vi rent krasst hur det ser ut oddsmässigt:



Sista två kolumnerna motsvarar hemma och borta-linan (dvs 2 innebär att linan för hur många mål bortalaget gör t.ex. ligger på 2)!

Edit: Första systemet baserat på oddsen ser ut såhär:



Några tillägg/invändningar?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2014-11-07 klockan 20:50.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 22:47   #96
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ett annat exempel, rätt mycket hårdare reducerat men lite fler matcher med:

__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:20   #97
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Prtade med Emanresu tidigare idag men har bara mobilen så kan inte se om något har lämnats in..
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:26   #98
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har blivit något inlämnat vilka rader vet jag dock ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 23:34   #99
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dubbeljackpott denna omgång, blir det något lir?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 04:03   #100
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det blir det. Är väldigt nöjd med följande system:



Kan slimmas ned en aning om vi får problem med att få folk. Har jobbat fram detta under ett antal timmar och eftersom att Emanresu är bolagshållare så hoppas jag att han kan få ut ett mail tidigt imorgon så att de som inte har pengar kan sätta in; annars blir det väl aktuellt med reserver.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 04:11   #101
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Gick tydligen att skicka mail ändå, hoppas alla fick det.

"Hej,

Tråkiga resultat på slutet, även om det inte alls har varit något fel på systemen. Har ett system för 1247 klart till imorgon, så de som är med imorgon(idag) får gärna se till att ha 110kr i bolaget så tidigt som möjligt. Detta mail borde givetvis ha kommit tidigare, men framåt 14:00 tar vi väl in en reserv om det skulle vara så.

Trevlig Helg
Slurf"

Jag vet inte om jag kommer att kunna ha tillgång till internet imorgon innan spelstopp. Jag är bortrest och min mobil är trasig så jag har stoppat in mitt simkort i en telefon jag fått låna några timmar och delar internet till min dator, men täckningen är så pass kass här att det knappt går att surfa utan att slita sig i håret i frustration. Vi brukar tänka ganska lika och jag tror att Emanresu är ganska nöjd med mitt system, annars får vi väl försöka höras av angående förändringar. Annars hoppas jag att det löser sig med inlämning, vi höres senare.

Senast redigerad av Slurf den 2014-11-15 klockan 04:18.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:14   #102
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Två gubbar som saknar pengar, klockan 14 kommer dessa inaktiveras och reserver tas in, förutsatt att inga pengar inkommit!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 11:29   #103
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är jag aktuell som reserv?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 14:47   #104
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Inlämnat och klart! Kika på er mail för att få en länk till liverättning och lite "förhållningsorder" till densamme!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 15:58   #105
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Match nummer 28 kommer så som jag förstår det att lottas då den är uppskjuten, så det kan gå hur som helst med den matchen.

För er som inte är inne på liverättningen så ser det ut såhär för tillfället:

__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 19:02   #106
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Är ju inte klokt att League One kan vara så målsnålt som denna dag. Pissig uppskjutning som missades tack vare att vi båda var ganska upptagna denna lördagsförmiddag. Reduceringarna slog inte bra heller. Vi har åkt på varenda lottade match som kan tänkas men denna gång när vi tyvärr råkar få med en så kan den inte ens lottas till tre mål. Galet. Jävligt nöjd med systemet i efterhand, att England - Slovenien och Gillingham - Leyton skulle bli målrika kunde jag inte tro.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 21:39   #107
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Okej, matchen lottades väldigt sent. Sex rätt på ramen men vi får bara fem.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 01:26   #108
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Precis som slurf säger 25*5 rätt där vi ändå har 6 rätt på ramen ger åtminstone21:- tillbaka till varje person! Skulle såklart vara roligare med 8 rätt men snart sitter den!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 03:54   #109
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ny jackpot på lördag så in med pengar ni som saknar och som vanligt: har ni några idéer så är det bara att skriva
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 09:10   #110
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer veckans utkast upp här snart? =)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 10:58   #111
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Kommer veckans utkast upp här snart? =)
Yes, jag glömde slänga upp det inatt men ska lägga upp det om några minuter
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 11:19   #112
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Upptäckte ett smärre misstag i detta systemet, skyll allt på Slurf! Det är sånt tur är inte inlämnat så vi jobbar snabbt fram ett nytt!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2014-11-29 klockan 14:30.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 14:46   #113
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Detta lämnades in!

Skickar liverättning med mailen som vanligt!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 14:53   #114
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Felet var att jag hade skrivit in match 13 istället för match 15 i en reducering, men det upptäckte vi vid vår kontroll som alltid utförs innan inlämning.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 15:50   #115
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Bortsett ifrån QPR 2-1 så ser det faktiskt riktigt intressant ut i halvtid.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-29, 16:58   #116
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Det är helt otroligt...

Vi går från 6 rätt till 4 på 4 minuter, tillbaka till 6 rätt och nu verkar vi sluta på 3 rätt..


Oldham är det eviga spöket, tar vi med den går den inte in, tar vi inte med den går den in.. Gillingham - Port Vale är inte klokt att det blir så mycket mål i men sån är den här spelformen..
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+10)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-06, 12:00   #117
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

För svår omgång idag så det blir inget, hoppas jackpotten fortsätter.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-07, 17:56   #118
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trippeljackpott nästa vecka, då hoppas jag att vi lirar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 00:21   #119
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir det spel i helgen? Har alla pengar på kontot? Känner på mig att julklappspengarna kommer till oss nu.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 01:15   #120
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Blir det spel i helgen? Har alla pengar på kontot? Känner på mig att julklappspengarna kommer till oss nu.
Jodå, det blir spel. Jag och Emanresu sitter uppe och smider planer. Vi är rätt så säkra på att 8an kommer, men spendera inte allt för mycket pengar innan vi vet säkert.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+3)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 14:36   #121
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 15:28   #122
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jag hade svårt att bestämma mig mellan matcherna Birmingham - Reading och Rotherham - Nottingham, valde uppenbarligen jävligt fel.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 15:21   #123
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det blev lite förändringar av reduceringarna i slutet eftersom att vi var en man kort idag. Hur som helst så var det Emanresu som lämnade in systemet och jag minns inte exakt hur det blev i slutet, ber om ursäkt för detta.

Detta är dock ungefär som systemet såg ut:
http://piclair.com/klbqa
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 15:58   #124
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Uppdatering i halvtid är att det ser intressant ut.. Vi har 2 rätt men det är mål i 10 av våra valda matcher och några av dom "delar pallplats" dvs. tillräckligt många mål men inte lågt nog matchnummer! Slänger ut liverättningen här så får ni följa den. Som vanligt, tänk på uppdateringsfrekvens!

http://snuz.se/test/matchstats.php
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 17:02   #125
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Vi slutar på 4 rätt, positivt med omgången är att vi har med topp 4 av dom målrikaste matcherna:

14 :: Blackpool - Bournemouth :: 1 - 6
22 :: Milton Keynes Dons - Oldham :: 7 - 0
8 :: Cardiff - Brentford :: 2 - 3
21 :: Gillingham - Chesterfield :: 2 - 3

Dock underpresterar United med en man mer i 30 minuter, Everton lyckas inte göra mål utan den slutar 3-0 till Southampton.

Barnsley - Leyton 2-0 där Barnsley lirar en man mindre i närmare 20 minuter.

Match 11,26,27,30 får jag ta på mig att vi missar, dom slutar 0-1, 0-1, 0-1, 1-0 vilket inte är så fräckt direkt..

Nöjd med systemet, mindre nöjd med resultatet

Förhoppningsvis ny jackpot nästa vecka, vi får vänta några minuter innan det uppdateras så får vi se! Alla får gärna försöka att ha pengar inne så fort som möjligt så att vi vet att vi kan spela för 12*110
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1), Slurf (+1), Slurf (+1), Slurf (+1), Slurf (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-25, 23:04   #126
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Stor jackpott den 28e, då kör vi.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 14:52   #127
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Inlämnat och klart!!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 14:54   #128
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Match 23 är med för att den kommer lottas, dock hårt reducerad eftersom det troligaste är 2-3 mål i lottningen.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 17:53   #129
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Hur ligger vi till grabbar?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 21:41   #130
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

23 lottades till 4 mål och 25 blev sent bestämt uppskjuten och den lottades till 6 mål (riggad lottning, alltid massa mål?). Efter lottningarna hade vi 6 rätt (5 st sexor), dock slutade Newcastle - Everton 3-2 och tog därmed bort ett rätt, så vi slutade på 5 rätt den här gången också. Ny jackpot nästa vecka verkar det som så pengar in!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 05:19   #131
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Jackpott på fyra miljoner imorgon. Jag förstår om någon lämnar bolaget, men resultaten måste börja komma snart.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-02, 07:20   #132
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Jackpott på fyra miljoner imorgon. Jag förstår om någon lämnar bolaget, men resultaten måste börja komma snart.
Finns de plats kan ja tänka mej och deltaga
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 08:40   #133
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror fortsatt på bra värde, speciellt nu när det är jackpott x4 eller vad det nu är.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:41   #134
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sebkar Visa inlägg
Finns de plats kan ja tänka mej och deltaga
Tyvärr ingen plats denna omgång.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 14:42   #135
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard



13 man blev vi. Atheltico kommer inte med eftersom att det är osannolikt med många bortamål. Känns som en hyfsat målrik omgång och jag är inte säker på att varken 4-0 eller 3-1 räcker och Levante spelar så tight nu att det inte ens är säkert att det blir så mycket mål.

Jag vet att gränsen var satt till 12, men tack vare att det varit några som gått fram och tillbaka de senaste omgångarna så fick de som ville vara med.

Senast redigerad av Slurf den 2015-01-03 klockan 14:51.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 15:02   #136
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är gärna för så många deltagare som möjligt så att vi får större system och bättre chans på alla rätt.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 15:14   #137
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag höjer hellre insatsen isf...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 15:42   #138
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

WBA och Derby måste börja göra mål snart...

Vet inte hur stödet ser ut för insatshöjningar, känns som att man träffar en gräns vid system för 1000-1500, rätt lämplig nivå där man ändå får slagkraftiga system. Men 150 per person vore ju inte fel.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 16:20   #139
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det såg ruskigt intressant ut innan Levante reducerade. Åtta rätt går inte men sex och sju rätt är mycket möjligt. Ruskigt bra reduceringar Wba och Birmingham kommer garanterat med och Swansea har 0-3 och Port Vale 1-1.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 16:38   #140
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Faan skulle jag skriva så för. Helt värdelös avslutning bara för det.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 17:08   #141
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser ut att bli mega-jackpott nästa vecka, man bör nog överväga att höja insatserna då. Idag var det 4M jackpott och totala omsättningen var endast 2,6M.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 17:42   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

150 kr är inga problem för mig per vecka.
Kan tom lägga 200 kr nästa när vi har en jättejackpot
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 13:36   #143
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

4.5 miljoner i jackpott på lördag, vill alla att vi höjer insatserna så gör vi det, men då skall alla vara med på detta!

Är det isåfall 150 eller är det 200 eller hur mycket vill folk lägga?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 16:24   #144
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag röstar på 200 ända tills jackpotten har gått
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 16:52   #145
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Är med på 200 tills jackpotten gått.
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 18:18   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

200
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 07:03   #147
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 47
Sharp$: 252
Standard

200 ok för min del denna vecka/Konlog
konlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 04:03   #148
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Är flera i bolaget som har 170, bolagshållaren kommer såklart att sätta in pengar, en kille med 9kr har meddelat att han inte är med denna omgång. En kille har 122 och jag vet inte om han kommer att sätta in mer. Jag tycker 170 är en rimlig summa och bestämmer vi oss för det så behöver vi bara att en kille fyller på, istället för att många gör det.

170 känns bra, då kan vi spela för 2040 om vi är 12st. Jag har ett system klart för 2032 nu.

Är det så att någon inte har 170 så ser jag nästan helst att vi byter ut den personen för denna omgång, majoriteten vill höja insatsen och det blir jobbigt att stressa fram ett nytt system... Men jag hoppas att det löser sig.

Förslag:

Senast redigerad av Slurf den 2015-01-10 klockan 06:31.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 15:16   #149
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ovanstående system lämnades in, håller tummarna för vinst!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-10, 17:12   #150
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard



Ny jackpot nästa vecka
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-17, 14:59   #151
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-20, 18:42   #152
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Inget spel i helgen va?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 17:28   #153
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Nej. Resultaten har varit katastrofala på slutet, jag begriper verkligen inte. Precis varenda match vi har tvingats välja bort verkar gå in.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 21:52   #154
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Jag har tålamodet och tror/hoppas alla andra också har det. Vi litar på dig
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-21, 22:16   #155
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi väntar väl in en ny jacke?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-22, 02:05   #156
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Jag har tålamodet och tror/hoppas alla andra också har det. Vi litar på dig
Kul att höra. Jag hoppas du menar att du litar på oss, då jag och Emanresu gör systemen tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Vi väntar väl in en ny jacke?
Yes, det gör vi.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 13:04   #157
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1390
Standard

Spel idag?
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 13:21   #158
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Har tyvärr inte haft tid att titta på denna omgången! Finns jackpotten kvar kan det bli spel nästa vecka.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-07, 07:52   #159
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1390
Standard

Dags för spel?
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-25, 20:59   #160
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Kör vi i helgen?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 01:33   #161
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 189
Sharp$: 1390
Standard

Dags för spel denna helg?
Fatpipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-03, 09:35   #162
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skicka PM till spelläggaren så är det större chans att han ser din fråga...
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td