Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-27, 19:35   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

trisst när folk hugger på andelar som kostar 70-80-100 spänn men ger inte mig chansen på 15 kr andelen ... hade ju vinnaren men va tvungen att plocka bort som vanligt för att ingen tror på mig .... suck ... kommer sluta göra andelar.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 19:40   #17
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
trisst när folk hugger på andelar som kostar 70-80-100 spänn men ger inte mig chansen på 15 kr andelen ... hade ju vinnaren men va tvungen att plocka bort som vanligt för att ingen tror på mig .... suck ... kommer sluta göra andelar.
Håll humöret uppe nu. Det är ofta vi deppar ihop av olika anledningar när det gäller spel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 19:47   #18
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Håll humöret uppe nu. Det är ofta vi deppar ihop av olika anledningar när det gäller spel!
Det värsta är att jag tänkte spika 5an i andra och ha kvar dom i första för jag hatar att spika Henna H. Hon är en ickevinnare medans Conrad kommer typ med en styrning till Valla.. Vilken idiot jag är men mest irriterad att folk inte ger mig chansen men hoppar på direkt nån som spikar 2 favoriter direkt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 19:47   #19
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
trisst när folk hugger på andelar som kostar 70-80-100 spänn men ger inte mig chansen på 15 kr andelen ... hade ju vinnaren men va tvungen att plocka bort som vanligt för att ingen tror på mig .... suck ... kommer sluta göra andelar.
V86 och V75 burkar vara lite svårare att sälja andelar här tycker jag mig ha märkt, många som har sina tillsammanslag de köper av på de två streckspelen kanske men V64/V4 finns ju inte på tillsammans därför brukar det sälja lättar på de streckspelen här!

Du sålde väl slut i Fredags på V6 t.ex?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 19:49   #20
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det värsta är att jag tänkte spika 5an i andra och ha kvar dom i första för jag hatar att spika Henna H. Hon är en ickevinnare medans Conrad kommer typ med en styrning till Valla.. Vilken idiot jag är men mest irriterad att folk inte ger mig chansen men hoppar på direkt nån som spikar 2 favoriter direkt.
Njae. Jag vet inte vad allt beror på riktigt för det är många som hoppar på välgjorda skrällsystem också. Men det handlar om att våga och vara så klok man kan. Detta innan loppen för efter så är det enkelt - just för man har så oerhört många tankar.

Favoriter fungerar på V86 men då behöver man göra något tokigt någon annanstans. Tror inte det handlar om att folk inte tror på dig. Handlar om många olika saker!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 20:11   #21
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

du spikade ju själv dom stora favoriterna
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 20:34   #22
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Men jag torr inte de hade de mest fem streckade i varje lopp. Det är det som är att strecka enligt strecklistan. Att spika favoriter på V86 skiter jag i men då kan man inte köra topp tre i övriga lopp - iaf inte om man ska bli ensam!
Lappen kostade ju 30 000:- .. de hade mycket efter strecklistan, men träffade helt rätt på skrällarna och blev ensamma.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:19   #23
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
trisst när folk hugger på andelar som kostar 70-80-100 spänn men ger inte mig chansen på 15 kr andelen ... hade ju vinnaren men va tvungen att plocka bort som vanligt för att ingen tror på mig .... suck ... kommer sluta göra andelar.
Köper ofta andelar av dig, alltid roligt med en lapp av ngn annan till sin egen lapp. Men förstår inte riktigt din kommentar här. Vad hade det hjälpt om du sålt 50 andelar istället?
Varit ensak om du suttit på 5-6-7 rätt och då bommat. Då kan jag köpa att man är besviken om den/dom hästarna ej fick med precis vann. Men har man 1-2-3-4 rätt då hjälper ju inte dom extra andelarna så otroligt mkt, speciellt då dom kostar 15:-.

Men ge inte upp en dag så sitter det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:31   #24
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
du spikade ju själv dom stora favoriterna
Om du menade mig så klagade jag inte på spikarna. jag klagade på att du streckade uppifrån och ner bara i samtliga lopp typ. Det är att spela som 90% av alla andra och döda potential!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:33   #25
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Lappen kostade ju 30 000:- .. de hade mycket efter strecklistan, men träffade helt rätt på skrällarna och blev ensamma.
Ja, då är det maximal flyt upphöjt några gånger. Det går ju men frågan är om det är optimalt att hoppas på att den sista hästen i varje lopp man garderat i vinner. Jag anser det vara pajaseri att spela på det viset. Vågar du inte plocka bort favoriter så kommer det bli så oerhört mycket svårare att vinna! I dag kunde man plockat bort åtta stycken med facit i hand. Jag menade på att fyra borde man rata rakt upp och ner!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:43   #26
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Köper ofta andelar av dig, alltid roligt med en lapp av ngn annan till sin egen lapp. Men förstår inte riktigt din kommentar här. Vad hade det hjälpt om du sålt 50 andelar istället?
Varit ensak om du suttit på 5-6-7 rätt och då bommat. Då kan jag köpa att man är besviken om den/dom hästarna ej fick med precis vann. Men har man 1-2-3-4 rätt då hjälper ju inte dom extra andelarna så otroligt mkt, speciellt då dom kostar 15:-.

Men ge inte upp en dag så sitter det
det va i början av omgången som jag blev lite irriterad över detta men sen hade det ju inte gått ändå så du har rätt men tack för att du köper

misstaget blev att jag tog bort Bergh och hade massa skrällar där istället och så vinner Bergh såklart. Där skulle man ha spikat honom och haft massor med streck att lägga i andra lopp. Så det blev fel oavsett.

Ska fortsätta göra andelar men inte spika favoriter från dåliga lägen i låg klass hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:47   #27
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, då är det maximal flyt upphöjt några gånger. Det går ju men frågan är om det är optimalt att hoppas på att den sista hästen i varje lopp man garderat i vinner. Jag anser det vara pajaseri att spela på det viset. Vågar du inte plocka bort favoriter så kommer det bli så oerhört mycket svårare att vinna! I dag kunde man plockat bort åtta stycken med facit i hand. Jag menade på att fyra borde man rata rakt upp och ner!
Inte likt dig att ha utgång på två stora favoriter från halvkeffiga lägen


Synd på andelen men jag tror att man ska spika typ Conrad från bästa spår med ett ekipage på Valla. Hitta sådana spikar til 20% och ta spår 1-7 på kort distans osv. Själv hoppade jag över 2an med Svend D ... så idiotiskt. Aldrig hoppa över ett nr när man tar nästan alla från framspår... lika bra att ta med luckan oxå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:55   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, då är det maximal flyt upphöjt några gånger. Det går ju men frågan är om det är optimalt att hoppas på att den sista hästen i varje lopp man garderat i vinner. Jag anser det vara pajaseri att spela på det viset. Vågar du inte plocka bort favoriter så kommer det bli så oerhört mycket svårare att vinna! I dag kunde man plockat bort åtta stycken med facit i hand. Jag menade på att fyra borde man rata rakt upp och ner!
Håller med till viss del såklart men det kan vara livsfarligt att plocka bort nån favorit för just den kanske vinner och så sätter man resten av skrällarna men missar 100.000 på en favorit och jag vinner gärna 100.000 tex.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 22:06   #29
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Inte likt dig att ha utgång på två stora favoriter från halvkeffiga lägen


Synd på andelen men jag tror att man ska spika typ Conrad från bästa spår med ett ekipage på Valla. Hitta sådana spikar til 20% och ta spår 1-7 på kort distans osv. Själv hoppade jag över 2an med Svend D ... så idiotiskt. Aldrig hoppa över ett nr när man tar nästan alla från framspår... lika bra att ta med luckan oxå.
jag hade utgång på Key Mom i första för att starta bra när favoriten föll. Sen hade jag en 3%-are som A-häst dessutom. utöver dessa två hade jag även Jormas favorit med nr 11 samt Ultra Bright från dubbla tillägg! Dock spikade jag två favoriter som jag trodde skulle elda runt om. Så jag är ändå nöjd med mina spikar. Sen att de inte orkar till mål - ja, jag har inget där bakom dessa som är intressant att spika. Hittar ju bägge vinnarna i dessa lopp med två eller tre hästar!

Den hade en bra tid på medel och det går oftast att dra av en sekund när det blir 500m kortare! Så den var tidig och intressant men jag fick inte med den pga spik. Men efteråt kan man alltid hitta vinnarna varför man skulle gjort si eller så. Frågan är bara om man är nöjd med sitt upplägg och vilka man spikade - oavsett om de vann eller inte!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 22:27   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Håller med till viss del såklart men det kan vara livsfarligt att plocka bort nån favorit för just den kanske vinner och så sätter man resten av skrällarna men missar 100.000 på en favorit och jag vinner gärna 100.000 tex.
Vet du hur många gånger jag haft den tanken? vet du hur ofta jag irriterar mig på att jag gjorde så sen? Ungefär lika ofta! De favoriter som man anser har riktigt bra chans ska man ju så klart inte plocka bort men hittar du favoriter du tycker inte borde vara det - plocka bort direkt. Jag skulle t ex aldrig plocka bort nr 11 med Jorma, eftersom det kan vara en häst som är överlägsen dessa - men Ti Amo från spår långt ut och där det finns ett koppel utmanare? Då är den inte så intressant. Våga rata - våga förlora när den där tråkiga favoriten vinner. Den kostar plats för en mer intressant häst i 9 av 10 fall!

Jag har missat på att plocka bort favoriter - men det tar du igen alla de gånger de inte vinner för de vinner inte så jäkla ofta! Sen gäller det ju dock att få med skrällen eller outsiderns så klart...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td