Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-28, 07:38   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
jag hade utgång på Key Mom i första för att starta bra när favoriten föll. Sen hade jag en 3%-are som A-häst dessutom. utöver dessa två hade jag även Jormas favorit med nr 11 samt Ultra Bright från dubbla tillägg! Dock spikade jag två favoriter som jag trodde skulle elda runt om. Så jag är ändå nöjd med mina spikar. Sen att de inte orkar till mål - ja, jag har inget där bakom dessa som är intressant att spika. Hittar ju bägge vinnarna i dessa lopp med två eller tre hästar!

Den hade en bra tid på medel och det går oftast att dra av en sekund när det blir 500m kortare! Så den var tidig och intressant men jag fick inte med den pga spik. Men efteråt kan man alltid hitta vinnarna varför man skulle gjort si eller så. Frågan är bara om man är nöjd med sitt upplägg och vilka man spikade - oavsett om de vann eller inte!
Key Mom va en jättefin utgång och jag tänkte att nu sitter den
Den enda spiken jag satt va ju i sista hehe..
Man skulle spikat Robert Bergh i DD 1 för där hade jag tyo 8 streck och tog bort Bergh... Men jag trodde på skräll där och då tog jag bort Bergh helt enkelt som man ska göra sen att det inte gick är ju en annan femma men det är så du har lärt mig (ta bort favoriten om du nu tror på skräll där)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-28, 10:38   #32
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Key Mom va en jättefin utgång och jag tänkte att nu sitter den
Den enda spiken jag satt va ju i sista hehe..
Man skulle spikat Robert Bergh i DD 1 för där hade jag tyo 8 streck och tog bort Bergh... Men jag trodde på skräll där och då tog jag bort Bergh helt enkelt som man ska göra sen att det inte gick är ju en annan femma men det är så du har lärt mig (ta bort favoriten om du nu tror på skräll där)
Ja, jag tycker det är rätt. Nu visade det sig at utfallet blev fel den här gången. Det betyder inte per automatik att spelet var dåligt. Jag hade svårt att sätta in den hästen. Var aldrig något spikalternativ för mig men det kanske jag borde övervägt. Hästen var bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td