Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-04-06, 11:19   #181
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 7
Sharp$: 20
Standard

Hej, jag vet inte ens vad jag ska säga till dig. Kanske har saker och ting förändrats nu och det skulle vara bra för dig att göra lite efterforskningar i ämnet. Även book-of-dead.se/ kan vara bra för dig. Men den här genren kanske inte passar alla så var försiktig med vad du vill spela.

Senast redigerad av sderiis den 2022-04-08 klockan 17:48.
sderiis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-13, 14:51   #182
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Umeå
Inlägg: 15
Sharp$: 78
Standard

Nu verkar SvenskaSpel ha börjat med hårda begränsningar på individ-nivå också, inte bara per liga/turnering/match.

Jag fick lägga 50 spänn på en Challenger.

Och de har inte ens bytt till Kambi (under 2024), som kommer ta över deras riskhantering. Vilket på andra Kambi-spelbolag innebär att vinnande spelare blir limiterade till 0 kronor och i praktiken utsparkade.

Detta måste ju ändå föregåtts av långa diskussioner hos SS, att ändra sin "vinnare välkomna" policy som de haft sen typ 1997.

Tankar?
RebelBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-14, 08:17   #183
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1428
Standard

Är bara att ge upp tanken att spela seriöst på spelbolag med svensk licens.
Återstår spelbörserna plus att man kan gå via div brookers ute i vida världen om man nu kan tänka sig det.

Senast redigerad av kisumu den 2023-11-14 klockan 08:45.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td