|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Hej, jag vet inte ens vad jag ska säga till dig. Kanske har saker och ting förändrats nu och det skulle vara bra för dig att göra lite efterforskningar i ämnet. Även book-of-dead.se/ kan vara bra för dig. Men den här genren kanske inte passar alla så var försiktig med vad du vill spela.
Senast redigerad av sderiis den 2022-04-08 klockan 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Nu verkar SvenskaSpel ha börjat med hårda begränsningar på individ-nivå också, inte bara per liga/turnering/match.
Jag fick lägga 50 spänn på en Challenger. ![]() Och de har inte ens bytt till Kambi (under 2024), som kommer ta över deras riskhantering. Vilket på andra Kambi-spelbolag innebär att vinnande spelare blir limiterade till 0 kronor och i praktiken utsparkade. Detta måste ju ändå föregåtts av långa diskussioner hos SS, att ändra sin "vinnare välkomna" policy som de haft sen typ 1997. Tankar? |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Är bara att ge upp tanken att spela seriöst på spelbolag med svensk licens.
Återstår spelbörserna plus att man kan gå via div brookers ute i vida världen om man nu kan tänka sig det. Senast redigerad av kisumu den 2023-11-14 klockan 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Hej !
Någon mer än jag som fick insättningsgränsen sänkt från och med 1:a april ? Hade månatlig gräns på 10k, plötsligt sänktes den helt utan förvarning till 1k. Inget som förändrats negativt angående min ekonomi eller på annat sätt som motiverar denna sänkning. Kontaktade dem direkt och då begärde de in underlag för inkomst, senaste deklaration, senaste lönespec, mm mm. Till saken hör att jag jobbar i Norge. Skickade in senaste deklarationen(för inkomstår 2024 eftersom det i Norge är frist till 30:e april för 2025 års deklaration som jag ej var klar med). Blev problem med lönespec eftersom det inte går att skriva ut pdf från den app som vi får lönebesked i, så jag fick öppna den i en telefon och fota(överlappande) 4 ggr för att få med hela. Skickade dessutom in anställningsavtal, kontoutdrag där senaste löneutbetalning syns samt utdrag på löneutbetalningen specifikt. Allt skickades in den 2:a april. Jag bad om återkoppling på om det var tillräckligt och hade även skrivit ett antal frågor som jag ville ha svar på.. De skriver på hemsidan att de svarar inom 48 timmar. Jag har fortfarande inte fått svar/återkoppling efter 10 dagar, trots att jag mejlat dem 4 ggr under dessa dagar, både för att skicka in fler underlag(bl.a deklaration för 2025 när den blev färdig) samt för att påminna dem om att svara på mina frågor. Fruktansvärt dålig kundservice, absolut sämsta jag någonsin varit med om, minst sagt nonchalant beteende, och det från ett statligt företag. Var ju riktigt förbannad redan när de sänkte insättningsgränsen helt utan förvarning, man tycker ju att de åtminstone kan höra av sig innan om det är några oklarheter om var någons inkomst kommer ifrån, eller annat, så man har möjlighet att förklara sig, och man blir ju inte mindre förbannad när idioterna på SS vägrar att svara. Egenmäktigt förfarande är väl det som ligger närmast till hands, möjligen även någon typ av maktmissbruk då man är helt i händerna på dem. Man undrar ju i sitt stilla sinne om de som jobbar där på kundtjänsten är handplockade bland de minst begåvade på någon särskola eller liknande. Någon sorts förståndshandikapp tycks de ju trots allt lida av om de inte lyckas få iväg svar på enkla frågor inom 10 dagar. Sjukt besviken på SS och undrar om någon annan här på forumet råkat ut för något liknande från våra statligt ägda spelbolag ? Ha en fin kväll ! Mvh Bluesmith
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll ! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Bluesmith66 den idag klockan 16:59. |
|
|
|
|
|
|
|