Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-29, 20:04   #16
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Det här fick jag svar på när jag frågade varför GolfnBet inte har någon f-skattesedel osv.

Citat:
Hej,
Detta är egentligen diskussioner som är något vi inte vill gå in i. Du måste förstå att vi är ett företag precis som alla andra som arbetar efter EU:s lagar och förordningar och vår nya spellicens ligger för behandling och är klar till OS. Vet inte hur mycket du känner till om spelbolag och varför alla stora bolag har sina säte på Cypern och Malta eller Gibraltar, det finns en anledning till det. Vi har vårt bolag i England just för att visa våra Skandinaviska kunder att vi inte valt den vägen ännu, men det kommer med vår tillväxt. Desuutom har vi en svensk bank och det förstår du säkert att det är för att visa att man kan lita på oss. Vi är ett företag som har en kraftig expansion och i denna branschen har man inte det om man inte sköter sina kort så du måste förstå att vi är ett helt seriöst bolag som arbetar för att kunden ska vara trygg och ha förtroende för oss.
Mvh
GAB Staff
Ska man lita på dom då eller vadå?
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-29, 20:41   #17
 
Exaktes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 74
Sharp$: 307
Standard

Just det där mailet var ju inget som bidrar till förtroende i alla fall. Dåligt språk och dåliga argument, lite som en 18-årings skolarbete.

"Vi har vårt bolag i England just för att visa våra Skandinaviska kunder att vi inte valt den vägen ännu, men det kommer med vår tillväxt."

Jaha? Dummaste jag läst någonsin.

"Vi är ett företag som har en kraftig expansion och i denna branschen har man inte det om man inte sköter sina kort"

En kraftig expansion lik deras får man genom att utlova 200% bonus med låga omsättningskrav, inte genom att "sköta sina kort". Dessutom avslutar han med att skriva att man ska lita på dem just av den anledningen, att de växer snabbt.

Jag säger inte att man kan lita på dem eller inte, bara att förklaringarna som anges i det där mailet är värdelösa. Det är lite "du vet ingenting om företag lilla du, men så här är det"-attityd över det.
Jag är också medveten om att de faktiskt sköter utbetalningarna just nu, men de som har erfarenhet av liknande saker vet att det är totalt irrelevant.
OM Golfandbet skulle ha som plan att sticka med pengar, så skulle de absolut inte göra det nu. De skulle vänta tills de har kunder med X miljoner kronor på sina spelkonton och sedan dra. Om man ska lura folk på pengar ska man först alltid bygga upp ett förtroende. Ni som känner till Kameraexperten och liknande känner till metoden, sälj först kameror seriöst och ärligt och dra sedan in alla leveranser mitt i julhandeln. Bygg upp ett förtroende, få in så mycket pengar som möjligt och stick sedan.

Uppenbart är att det är ett gäng oprofessionella killar i 20-årsåldern som driver sidan, men vad de har för planer vet ingen utöver de själva. Vill bara säga att riskerna finns oavsett om folk får sina pengar just nu eller inte.
Exakte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-01, 22:55   #18
one
 
ones avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 694
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Intressant läsning om GolfnBet, har själv haft funderingar på att i alla fall sno åt mig bonusen. Men är nog säkrast att inte sitta med några större summor hos dem, men helt klart värt att roffa åt sig bonusen när det bjuds... Deras spelutbud är ju inte heller något att direkt jubla över.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 00:08   #19
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Intressant läsning om GolfnBet, har själv haft funderingar på att i alla fall sno åt mig bonusen. Men är nog säkrast att inte sitta med några större summor hos dem, men helt klart värt att roffa åt sig bonusen när det bjuds... Deras spelutbud är ju inte heller något att direkt jubla över.
Blev medlem där bara för bonusen och oddsen är helt okej.
Helt klart en bra sida ifall man vill bonushora lite men om man ska satsa på att bygga en BR där då har man inte alla hästar i stallet
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 21:59   #20
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Blir lite förvirrad när jag läser reglerna

Citat:
5. Det lägsta antal matcher etc. som måste ingå i ett spel är vanligen angivet tillsammans med spellistan för de olika evenemangen t.ex. minimum tripplar för fotboll.
Detta är alltså inte regler för bonusen, utan det är bara en vanlig regel som jag har förstått det. Kan man inte spela singlar på fotboll där? Isåfall är det uruselt.

edit: GolfAndBet pratar jag om.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 22:37   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 621
Standard

Att GolfandBet försvann (konkurs har jag för mig) från marknaden 2008(?) och nu har startat om på nytt igen med samma personer som står bakom känns också lite tveksamt. Som sagt, nyttja bonusen, men personligen så skulle jag inte våga ha några större pengar på kontot där.
peejay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 09:56   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 630
Standard

tjena allt folk. Jag undrar efter att ha spelat upp min rulle lite på expekt så tänkte jag byta sida eftersom det är ganska tamt utbud tycket jag.
Nu funderar jag bara på vilken sida jag ska satsa på?
Funderar på Pinnacle men även GnB som jag ser många lira på.
Vilken sida rekommenderar ni?
stojjkl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 10:03   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stojjkl Visa inlägg
tjena allt folk. Jag undrar efter att ha spelat upp min rulle lite på expekt så tänkte jag byta sida eftersom det är ganska tamt utbud tycket jag.
Nu funderar jag bara på vilken sida jag ska satsa på?
Funderar på Pinnacle men även GnB som jag ser många lira på.
Vilken sida rekommenderar ni?
bet365 mkt trevlig sida
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 10:05   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 43
Sharp$: 630
Standard

japp fast redan medlem där så jag får ingen bonus Samma gäller nog dom flesta vanliga typ betsson, betway, nordicbet
stojjkl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 14:51   #25
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stojjkl Visa inlägg
tjena allt folk. Jag undrar efter att ha spelat upp min rulle lite på expekt så tänkte jag byta sida eftersom det är ganska tamt utbud tycket jag.
Nu funderar jag bara på vilken sida jag ska satsa på?
Funderar på Pinnacle men även GnB som jag ser många lira på.
Vilken sida rekommenderar ni?
Tror inte många lirar där för oddsen eller utbudet, bara deras bonus som är bra, sällan de har några odds som sticker ut från mängden.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 19:34   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 152
Standard

Har en stor summa pengar som skall in på Spelkonto snart funderar då på Bet365 vad skulle ni ta där Expekt eller bet365 jag är hyffsad nybörjar definitivt på stora valörer
Masse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 21:34   #27
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Masse: Hört att Pinnacle ska vara att föredra när du spelar större summor, ofta fina odds och inga limiteringar.
Annars är ju bet365 bra.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 13:11   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 152
Standard

Kör Bet365 Men hitta spel kan vara lite klurigt ibland finns det ingen sökfunktion där?
Masse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 15:17   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Kör Bet365 Men hitta spel kan vara lite klurigt ibland finns det ingen sökfunktion där?
Nej de finns de inte men du lär dig snabbt
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td