Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-19, 19:46   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Satte in 1000 kr och fick 300 kr i bonus. Surebettade över pengarna till betfair utan att genomföra omsättningskravet och har 0 kr på nordicbet nu men det står fortfarande att 1200 kr är låsta pengar. Kan jag någonsin sätta in pengar här ens igen om jag inte vill genomföra omsättningskravet?
sätt in pengarna på Tobet istället.
Same shit different name!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 19:59   #47
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Satte in 1000 kr och fick 300 kr i bonus. Surebettade över pengarna till betfair utan att genomföra omsättningskravet och har 0 kr på nordicbet nu men det står fortfarande att 1200 kr är låsta pengar. Kan jag någonsin sätta in pengar här ens igen om jag inte vill genomföra omsättningskravet?
Du kan testa att kontakta supporten och framföra att du har ingen anledning att sätta in pengar om de kommer låsas utan kommer isåfall hålla dig till andra bolag som inte låser dom. Däremot om de är villiga att ta bort låsningen så kommer du sätta in pengar igen.

Har själv inte varit med ett bolag som behållt omsättningskraven trots att jag spelat iväg både rulle och bonus. Den ska nollställas.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 21:46   #48
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Ska höra med dom, tack återigen.

Återkommer
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 22:13   #49
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du kan testa att kontakta supporten och framföra att du har ingen anledning att sätta in pengar om de kommer låsas utan kommer isåfall hålla dig till andra bolag som inte låser dom. Däremot om de är villiga att ta bort låsningen så kommer du sätta in pengar igen.

Har själv inte varit med ett bolag som behållt omsättningskraven trots att jag spelat iväg både rulle och bonus. Den ska nollställas.
Omsättningskravet finns ju kvar där just av den anledningen, att förhindra hit and run på bonushoror?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 22:22   #50
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Omsättningskravet finns ju kvar där just av den anledningen, att förhindra hit and run på bonushoror?
Låter vettigt men jag har varit kund ett antal år och spelat regelbundet hos nb nu.. så de kanske ser mellan fingrarna
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 23:57   #51
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Jag gick på det där erbjudandet igår med. När jag insett mitt misstag så bad jag dem dock att helt enkelt att ta bort bonussumman och kraven och det gick utan problem. Så en möjlig lösning är kanske att du sätter in pengar och dom får ta tillbaka sina 300kr, men det kanske är så att det blir krångel eftersom du tömt kontot först.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 02:31   #52
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Aktiveras automatiskt, men man kan få den borttagen om man ber supporten förutsatt att man inte lagt några spel efter insättningen.
edit: nvm var trött och såg inte att tråden hade 4 sidor
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 04:02   #53
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Omsättningskravet finns ju kvar där just av den anledningen, att förhindra hit and run på bonushoror?
Mjo men en stackare som sätter in 1000kr, får 300 i bonus. Går allin och förlorar allt ska inte drabbas på de sättet att han fortfarande har ett omsättningskrav trots förlorade pengar och bonus. Varför ska denne isåfall fortsätta spela och omsätta något han inte har kvar?
Kraven ska ställas på det ursprungliga beloppet man sätter in samt bonusen(räntan) som fås. Det är dom pengarna som inte är dina.
När dessa går förlorade så ska du inte ha några krav mer.

Dessutom blir nordicbet glada när deras användare förlorar pengarna där. Att användaren sedan har vunnit samma summa på annat håll spelar ingen roll i nordicbets ficka.

Hellre få tillbaks en aktiv kund än att låta kunden gå förlorad. B365 bl.a. nollställer kraven när allt gått förlorat, mig veterligen gör alla det faktiskt. Även NB för jag horade iväg deras bonus på den tiden och inte hade jag några omsättningskrav efter det?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 09:30   #54
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Jag gick på det där erbjudandet igår med. När jag insett mitt misstag så bad jag dem dock att helt enkelt att ta bort bonussumman och kraven och det gick utan problem. Så en möjlig lösning är kanske att du sätter in pengar och dom får ta tillbaka sina 300kr, men det kanske är så att det blir krångel eftersom du tömt kontot först.
Jag gick också på det där erbjudandet och nu efter att ha läst ditt inlägg mailade jag deras support och frågade om jag kunde bli av med omsättningskravet mot att de tog bort mitt bonusbelopp, fick detta till svar:

"Hei,

Desverre så kan vi ikke ta vekk en bonus du allerede har mottat og
brukt.

Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører deg!

Mvh/regards

Håvard
Customer Support"


Skillnaden är kanske att jag lagt 2 st singelspel efter att jag mailade dem..?
Hursomhelst riktigt segt, har endel pengar där som jag skulle vilja ta ut och blir segt att surebetta det över till betfair..
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 17:10   #55
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Mailade supporten och dom tog faktiskt bort spärren nu. Det trodde jag inte...
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:46   #56
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bonusen är nu 1000 kr max, 6x och över 1.8 i odds.

Menar 6000 kr omsätter man ganska fort, 1.8 har man oftast, mitt snittodds ligger just nu på 2.09.

Ska man skippa bonusen eller inte? Är inte så erfaren med bonusar och är absolut inte en bonushora haha

Vad säger de erfarne?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:53   #57
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Denna kräver väl 1.8 i odds på TRIPPLAR, så det är lite knepig samt att du låser 6000kr oberoende. Dvs förlorar du allt och slänger in mer pengar kan du inte ta ut dom innan du har omsatt bonusen.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:56   #58
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Denna kräver väl 1.8 i odds på TRIPPLAR, så det är lite knepig samt att du låser 6000kr oberoende. Dvs förlorar du allt och slänger in mer pengar kan du inte ta ut dom innan du har omsatt bonusen.
Frågade supporten också, stämmer. Snacka om bullshit, sämsta bonusen jag sett på länge Men företaget i sig verkar chill är det bra odds på sidan?

edit; folk som undrar, direkt från live supporten!

:
Tommy: Skulle du motta en bonus du inte vill ha. Kan vi alltid ta bort den.
Tommy: Men se alltid till att kontakta oss INNAN du börjar spela
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 14:27   #59
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ha Ha

Gick in och kollade mitt konto på NB. Hittade en liten knapp med regler om bonusen. Häftig läsning

Insåg att efter ca 40-50000 i omsättning har jad fortfarande 650 kr kvar att omsätta i tripplar.

När f*n ska man hitta en trippel?
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 21:13   #60
 
NoClues avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 119
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är glad att jag såg den här tråden. Och som Stall 4 skriver. När f*n ska man hitta en trippel? Hade missat just ordet TRIPPLAR i reglerna.

Jag har spelat stadigt där ett par veckor, men har ännu ej "nallat" på bonusen. Så han gick med på att ta bort den.

Tack!
NoClue är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td