Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-15, 21:06   #46
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Efter 3-1 matcher fick man 1,40 på Pittsburg som Stanley Cup mästare. Vinstchansen låg väl runt 90 %. Då var man jävligt sugen att inte flata!!
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-15, 21:09   #47
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
CC: vilka summor ska man lira för att ligga under radarn skulle du tro? Max en 2000?
Vet inte, det är därför jag vill veta lite om limits!

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
På Schweiz till 2,7 kunde jag 10min innan avspark spela 1927kr. På Frankrike kunde jag spel åtminstonde 7800 till 1,32 också tio min innan avspark.
Bra info! Inte så stor skillnad i risk där, första spelet ~3275:- i risk, det andra ~2500:-. Det tyder på att att maxnivån för ett enskilt spel blir rätt låg om man tittar på det första spelet som hade limit. Man kan anta att det är maxvinst/spel som begränsar snarare än insatsnivån. Så om det första spelet är max, så tar de uppenbarligen ~3275:- vid ett odds på 2,00. Det är förhållandevis lågt på en så stor marknad som EM. Man undrar vad nivån är för lite mindre marknader...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-15, 21:22   #48
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Vet inte, det är därför jag vill veta lite om limits!



Bra info! Inte så stor skillnad i risk där, första spelet ~3275:- i risk, det andra ~2500:-. Det tyder på att att maxnivån för ett enskilt spel blir rätt låg om man tittar på det första spelet som hade limit. Man kan anta att det är maxvinst/spel som begränsar snarare än insatsnivån. Så om det första spelet är max, så tar de uppenbarligen ~3275:- vid ett odds på 2,00. Det är förhållandevis lågt på en så stor marknad som EM. Man undrar vad nivån är för lite mindre marknader...
7800 var det jag hade på kontot, det gick in direkt utan manuell granskning.
Men det stämmer nog bra med vad du säger.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 00:26   #49
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Så skönt att se CC uttala sig, enär risknivåerna i min oldschoolvärd ALLTID handlade om risk, inte insats. 100 000 till 1.05 gick bra, liksom 10 000 till 1.50 och 1000 till 5ggr. Samma risk så länge spelet hade omsättning.
Inga konstigheter.
Sistnämnda var dock större problem, oftast beroende på omsättning, var man en torsk fick man spela, var man en korkad wiceguy (omöjlig kombo) så fick man inte spela. Således lärde man sig att trada över asianodds, till överodds normalt, förr eller senare fick man in spelet och gulade hos tex NB. :-) och kunde fortsätta slicka i sig saltet från gruvorna, inget remarkabelt, men naggande gott.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 09:56   #50
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad är det för omsättningskrav på bonusen?

Edit: råkade läsa föregående sidor och såg att det va 6x , 1.5 odds och 30 dagar. England till 1.63 känns bra given som första bet.

Senast redigerad av Philjay den 2016-06-16 klockan 10:10.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 12:04   #51
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Vad är det för omsättningskrav på bonusen?

Edit: råkade läsa föregående sidor och såg att det va 6x , 1.5 odds och 30 dagar. England till 1.63 känns bra given som första bet.
Hmmm menar du det.
De ligger förvisso marknadshögst fur stunden med 1.68 på England men jag ser Ukraina som en bättre vinstchans till 1.72, likaledes marknadshögst atm.

Italien imorgon är i min värld ett större värde till 1.85 än England som ofta är stenhårt betrodda av marknaden, dock är 1.85 inte toppodds bland bolagen för stunden.

Kul iaf att Coolbet sticker ut lite här och var, men de har nog koll på grejorna så spelar man favoriter bör man kanske trada bort lite risk?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 12:44   #52
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Men är deras odds verkligen så spektakulära? Rent spontant känns det inte på långa vägar så tokiga som Nordicbets en gång var.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 12:50   #53
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
På Schweiz till 2,7 kunde jag 10min innan avspark spela 1927kr. På Frankrike kunde jag spel åtminstonde 7800 till 1,32 också tio min innan avspark.
Missade att Cc svarat. Men hos NB fungerar det ju likadant. Oftast utbetalningen som styr hur mycket man får in.

Senast redigerad av Seebbo den 2016-06-16 klockan 12:56.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-16, 17:00   #54
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tittar man idag så ligger man typ marknadshögst på både Ukraina och Tyskland. 97% av omsättningen på båda matcherna sitter på dessa lag.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 15:53   #55
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Har ännu inte gått med i Coolbet,
när man utan att vara inloggad tar fram € grafen på insatser dyker en disclaimer upp om att siffrorna inte är "riktiga", i vilket avseende är de inte riktiga? fördröjd visning eller rent nonsens?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 15:57   #56
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Har ännu inte gått med i Coolbet,
när man utan att vara inloggad tar fram € grafen på insatser dyker en disclaimer upp om att siffrorna inte är "riktiga", i vilket avseende är de inte riktiga? fördröjd visning eller rent nonsens?
Rent nonsens. Verkar vara slumpat när man inte är inloggad vad jag kan se.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 12:14   #57
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Tack och hej till Coolbet nu då, efter ungefär tio spel varav ett vinnande. Ligger back över 700 euro där (tradat till Smarkets så inte förlorat några pengar) men i morse, när jag skulle tradea en bonus färdig för att kunna använda dagens bonuserbjudande fick jag bara in 18 euro på tysk seger ikväll. Jag hade ändå så lite kvar att omsätta så det gick bra med sådana insatser.

Testade så dagens bonus (sätt in 200 euro, få 50 i bonus, omsättningskrav 300) och försökte lägga spel. EM hade jag fått in 10-20 euro på, finska/norska ligan 10 euro och Wimbledon 1 (!) euro, trots att jag bara spelat på fotboll. Så det blev till att avbryta bonusen och vänta in kvällens och morgondagens spel innan det blir uttag och hejdå.

Oerhört tråkigt, en sida med bra odds och bra bonuserbjudanden och inte kunde jag tänka mig att bli så här limiterad efter att ha förlorat allt jag satt in, men tydligen...
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 13:14   #58
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Tack och hej till Coolbet nu då, efter ungefär tio spel varav ett vinnande. Ligger back över 700 euro där (tradat till Smarkets så inte förlorat några pengar) men i morse, när jag skulle tradea en bonus färdig för att kunna använda dagens bonuserbjudande fick jag bara in 18 euro på tysk seger ikväll. Jag hade ändå så lite kvar att omsätta så det gick bra med sådana insatser.

Testade så dagens bonus (sätt in 200 euro, få 50 i bonus, omsättningskrav 300) och försökte lägga spel. EM hade jag fått in 10-20 euro på, finska/norska ligan 10 euro och Wimbledon 1 (!) euro, trots att jag bara spelat på fotboll. Så det blev till att avbryta bonusen och vänta in kvällens och morgondagens spel innan det blir uttag och hejdå.

Oerhört tråkigt, en sida med bra odds och bra bonuserbjudanden och inte kunde jag tänka mig att bli så här limiterad efter att ha förlorat allt jag satt in, men tydligen...
Hur mycket har du satsat på dina spel varje gång? Hur stor del av kassan?
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 14:07   #59
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Hur mycket har du satsat på dina spel varje gång? Hur stor del av kassan?
All in för det mesta, visst kan det vara en orsak, men så hårt och snabbt tycker jag inte det ska behövas, på vilket sätt är jag en fara för dem.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 14:37   #60
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
All in för det mesta, visst kan det vara en orsak, men så hårt och snabbt tycker jag inte det ska behövas, på vilket sätt är jag en fara för dem.
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td