Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-19, 17:15   #16
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Verkar trångt i utbetalningskön..

Inte direkt snabba
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 17:47   #17
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Satte in 2.000 i veckan, har omsatt det 6ggr så nu ska vi se hur det fungerar med utbetalningen
Återkoppla gärna.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 21:37   #18
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hur fungerar livebettingen om de inte köper odds utifrån? Inte är det väl oddssättare som sitter och manuellt justerar oddsen?
Det är nog därför de inte erbjuder särskilt många evenemang parallellt.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 23:05   #19
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hur fungerar livebettingen om de inte köper odds utifrån? Inte är det väl oddssättare som sitter och manuellt justerar oddsen?
Man använder en "motor" för livebetting, det gör väl alla numera antar jag iaf. Den utgår ifrån startoddsen och uppdateras med jämna intervaller så länge inget direkt händer i matchen. Jag vet inte vilken "motor" som används hos Coolbet, men jag vet att Nordicbet utvecklade en egen under 2008. Den ledande varianten utvecklades av Paddypower och den användes/används av rätt många bolag.

Jag skall inte ge mig in på hur algoritmerna är uppbyggda men kan säga att alla spel som bygger på matchoddsen resp. ö/u hanteras automatiskt och förändras efter hand matchen fortlöper. Den startas sedan om när det blir mål i en match från en given nivå.

Specialspel är det väl antagligen olika beroende på bolag. Hörnor integrerades i motorn iaf i Paddy´s variant. Jag vet inte säkert men tror att Bet365 köpte sin livemotor från dem. Operatörernas kan givetvis förändra oddsen manuellt beroende på matchbild och enskilda händelser men i huvudsak startar/stoppar de motorn under matchens gång..
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+6), jaroiten (+3), the_mirage (+3), ExtremtRik (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-19, 23:42   #20
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Väntar också på uttag efter att ha omsatt bonusen. Återkommer med hur det går. Positiva erfarenheter hittills och dem ligger väldigt högt vissa matcher. Hammarby låg kvar i 3.75 igår tex när den var nere i 3.08 på pinnen.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-20, 11:33   #21
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Plocka ut 10 lakan rätt sent igårkväll, satt på kontot nu imorse. Så tummen upp för min del.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1), Golddigger (+1)
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-20, 11:50   #22
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hur fungerar livebettingen om de inte köper odds utifrån? Inte är det väl oddssättare som sitter och manuellt justerar oddsen?

Kort förklaring:
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Med limiteringar, fördröjningar och ett avsevärt större avdrag än pre-match kan jag tänka mig att en apa sitter o knapprar på en dator, mer behövs inte !?

Lång dito:
Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Man använder en "motor" för livebetting, det gör väl alla numera antar jag iaf. Den utgår ifrån startoddsen och uppdateras med jämna intervaller så länge inget direkt händer i matchen. Jag vet inte vilken "motor" som används hos Coolbet, men jag vet att Nordicbet utvecklade en egen under 2008. Den ledande varianten utvecklades av Paddypower och den användes/används av rätt många bolag.

Jag skall inte ge mig in på hur algoritmerna är uppbyggda men kan säga att alla spel som bygger på matchoddsen resp. ö/u hanteras automatiskt och förändras efter hand matchen fortlöper. Den startas sedan om när det blir mål i en match från en given nivå.

Specialspel är det väl antagligen olika beroende på bolag. Hörnor integrerades i motorn iaf i Paddy´s variant. Jag vet inte säkert men tror att Bet365 köpte sin livemotor från dem. Operatörernas kan givetvis förändra oddsen manuellt beroende på matchbild och enskilda händelser men i huvudsak startar/stoppar de motorn under matchens gång..
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-20, 19:42   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Återkoppla gärna.
Fick svar att 2000 kr betalas tillbaka till mitt kort och resten får jag göra via banköverföring.
Får se nästa vecka vet vi hur snabbt det går
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-21, 16:42   #24
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Att hitta spel att trejda borde vara busenkelt. Bara titta på dagens FA Cup match med United. Där har dom 99.98 procents payout.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-21, 22:31   #25
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Att hitta spel att trejda borde vara busenkelt. Bara titta på dagens FA Cup match med United. Där har dom 99.98 procents payout.
Japp, tradade ut bonusen till Smarkets på att United inte vann, fick 1,80 på Coolbet och kunde boka till 1,78 så gjorde dessutom en liten vinst.

Kan inte säga mer om Coolbet än att de verkar ha höga odds, gratisbonusen jag fick för förregistrering tradades på Ö 5,5 i EL-finalen. Jag kunde spela till 20,47 och boka 18,5 och så dagens välkomstbonustrade. Jag trodde det skulle bli svårt att hitta objekt manuellt, men det räckte med att titta på de stora matcherna.

Som sagt, två spel och tio freespins på Starburst är inte så mycket erfarenhet, men det jag har haft med sidan att göra har jag inget att klaga på. Knappast de heller, de är 200 euro rikare nu. Jag är 223 euro rikare och några andra Smarkets-spelare är lika mycket fattigare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+1)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-22, 21:21   #26
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Spelat några spel AS och där ligger de några punkter högre än de högsta på oddsportal. Så blir kanske en sida att spara detta .

Får se om de erbjuder någon reload bonus nu när kontot är tomt
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 16:52   #27
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Är det nån som nått nåt maxtak när det gäller limits här ännu? Tänkte så man vet vad de tar emot på ett ungefär på olika marknader. Har de manuellt acceptering?
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 17:36   #28
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Burre Visa inlägg
Är det nån som nått nåt maxtak när det gäller limits här ännu? Tänkte så man vet vad de tar emot på ett ungefär på olika marknader. Har de manuellt acceptering?
Skulle lägga 7k på en AS-match, 5 blev accepterat direkt, 2 k till manuell som bara tog någon minut, gick igenom.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 18:40   #29
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Licens i Estland hör ju inte till vanligheterna.
Har det någon praktisk betydelse för oss?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-23, 19:21   #30
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
Licens i Estland hör ju inte till vanligheterna.
Har det någon praktisk betydelse för oss?
Estland är ju med i EU så borde inte ha någon skillnad.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td