Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-08, 16:03   #1
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Frågor ang. Pinnacle


En noobfråga så här efter semestern. Hur byter jag oddsformat på Pinnacle till att ha decimal d.v.s. typ 1.93.

Tycker det är så jobbigt att behöva räkna om hela tiden.

Tacksam för svar...
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 16:05   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Scrolla allra högst upp, sedan tittar du över all text där inget borde vara, lite tillvänster har dom gömt den.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 16:11   #3
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Tackar så mycket..inte lätt att hitta den där. Känns som man borde kunna få jobb att designa om deras sida vilken dag som helst, inte direkt användarvänlig.

Tack än en gång
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 11:14   #4
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Ändrade topic så håller vi alla frågor om pinnen i denna tråden. /MOD
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 11:29   #5
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
Tackar så mycket..inte lätt att hitta den där. Känns som man borde kunna få jobb att designa om deras sida vilken dag som helst, inte direkt användarvänlig.

Tack än en gång
Kika då på thegreek.com

Hej C-64

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 16:53   #6
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver.

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 17:01   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver.

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
Vad ska du med scanner till? Du hr väl en kamera?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 17:05   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver.

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
Enda kundtjänsten som är något att ha. Du behöver bara fota, behöver inte ens vara bra kvaliteé. Annars är ju mb bra, då slipper du verifiera.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 17:46   #9
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 97
Sharp$: 28
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver.

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne!
MB är helt klart den bästa betalningsmetoden för en sportsbettare
Jeezay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 17:59   #10
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
För din säkerhet och för att skydda Pinnacle Sports, kommer endast skannade dokument som laddats upp säkert från webbplatsen att accepteras. Överföring och förvaring av all information skyddas genom den allra senaste firewall- och 128-bit intygsbaserade krypteringsteknologin. Detta är samma standardskydd för online-transaktioner på internet som krävs av större finansiella institutioner över hela världen.

Vi ber dig att logga in i ditt konto och gå till sidan “Personliga uppgifter” på avdelningen Mitt Konto på webbplatsen för att ladda upp dina dokument på ett säkert sätt. Alternativt kan de dokument som krävs också laddas upp på ett säkert sätt genom att följa instruktionerna på skärmen på “Gör en insättning – Kreditkort insättning”-sidan i avdelningen Kassa. Dokument som skickas via e-post eller fax accepteras inte och kommer att elimineras vid mottagande.
Saxat från Pinnacle.

Får bli MB, då var det avgjort.

Åter till första frågan: Någon annan som har problem med att få kontakt med deras kundtjänst? Har räknat mejlen, sammanlagt 9 mejl har jag skickat, varav två idag. Ett imorse samt ett på eftermiddagen. INGET SVAR.

Vad ska jag göra? Vill för faan spela där.
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 18:09   #11
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

Har gjort ett uttag från Pinnacle för 5 dagar sedan. Har försökt kontakta kundtjänsten för att bekräfta att mitt uttag är påväg, men har inte fått några svar.

Min fråga blir alltså: Hur lång tid brukar det ta att göra ett uttag från Pinnacle till sin bank?
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 18:23   #12
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Är deras kundtjänst på riktigt grymt sjukt jätteseg? På Unibet som jag gulat på nu är dom sjukt snabba på att svara via mejl.
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 21:11   #13
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Ja jag har då oftast svar från deras kundtjänst inom en timme när man frågat något.

Dock låter det väldigt konstigt att du glömt ditt användarnamn men samtidigt bytt ditt lösenord?
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-19, 21:30   #14
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Ja jag har då oftast svar från deras kundtjänst inom en timme när man frågat något.

Dock låter det väldigt konstigt att du glömt ditt användarnamn men samtidigt bytt ditt lösenord?
Man byter lösenord med kund-ID...
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 02:42   #15
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Är deras kundtjänst på riktigt grymt sjukt jätteseg? På Unibet som jag gulat på nu är dom sjukt snabba på att svara via mejl.
Nej, kontaktat dem runt 10 ggr och alltid fått svar inom 24 timmar. Rankar dem som den bästa kundtjänsten trots att det inte finns någon live-chat. Man får svar på sina frågor istället för att få ctrl+c inklistrade irrelevanta svar från nyanställda 18-åringar som sommarjobbar på de andra bolagen.
Hursomhelst låter det väldigt konstigt att du inte får svar.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td