Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-05, 15:00   #16
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Det var väl "guldspel" som började med att sälja en tjänst å tjänsten var kort sagt att boka x å sen säkra..

Saken är väl inte att det absolut inte fungerar utan snarare att man kan inte göra det blint på matcher vilket var mer eller mindre vad guldspel menade (kanske funkade på den tiden dock? flera år sen) utan man måste såklart fortfarande vara bra insatt och gjort en grundlig analys av matchen likt när man bettar vanligt.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:11   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker trading är ett spännande och intressant alternativ. Kör dock bara med små pengar då jag allt jämnt försöker lära mig. Disciplinen har jag märkt är otroligt viktig. Att verkligen se till att gröna ut när läget ges och inte sitta och vänta på lite odssrörelser osv. Har blivit förbannad mer än en gång när ett mål kommit och sabbat mitt spel
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:17   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nian Visa inlägg
Är inte helt hemma på detta, men hur vet man hur mycket man ska satsa när man ska gröna ut som det så vackert heter.
Det finns INGET facit, du kan få tips, råd och många fina idéer men du måste pröva dig fram och träna på grejer som passar dig. Gör det INTE för komplicerat, testa dig fram med småpengar, bokför etc.
Jag har tradat i en hel del år men har ännu inte "hittat hem än".
Alla har något att lära.

Det finns vissa program som hjälper dig att trada på Betfair.
Evolution och Betangel.
Jag föredrar Betangel, eftersom jag tycker de e mer professionella och de har en GREENINGfunktion.
Du behöver inte kunna räkna ut vad du ska satsa.
Om du tränar på Betfairsiten kan du ställa in så det syns hur mycket du har grönt på alla sidor. Om du klickar på spela eller boka och skriver in en summa kommer det upp hur mycket rött och grönt det blir.


galopp, tennis, UNDER/ÖVER 2,5 fotboll, NBA e något som e störst omsättning på och mycket action.
Jag rekommenderar dig att se videon med Johannes och även lessons 1-7.
Även om man tradat en del, ger de mycket aha-uuplevelser!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:22   #19
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Har också börjat så nätt
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 16:08   #20
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

offtopic, ni borde sätta upp lite google ads, som man kan klicka på! ni kan säkert tjäna en del på det!
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 16:10   #21
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Jag kan hålla med om att Pinnacle och Betfair e helt klart en av de mest nödvändiga bolagen.
Förstår inte var du vill komma Timadolf, men tack för kudos

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Nu spelade jag på ROPS i Ykonnen från Pacman till 1,87 istället för 1,80 Pinnacle och 1,83 Betfair.
Spelades i chatten på pinny @ 2.17, testar 1u
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 16:12   #22
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
offtopic, ni borde sätta upp lite google ads, som man kan klicka på! ni kan säkert tjäna en del på det!
Tveksamt
Vi har inte som mål att gå plus med sidan. Utan nöjer oss med +- 0. Vi är trots allt 4st som driver denna. Vad ska man få ut, någon tusenlapp extra per skalle i månaden och ha ett hem man själv inte vill besöka där man sitter med F5 knappen 4h/dag? nejtack.

Väl offtopic nu och tycker vi borde återgå till vad tråden handlar om. Nämligen diskutera betfair som bolag och inte hur sidan ska generera pengar.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 16:28   #23
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

man får inte ha google ads på sidor med betting enligt en initerad källa.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 16:53   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag ska inte diskutera mer, det leder ingen vart. Ni tycker att Betfair har bäst odds ofta INNAN matchen börjar, det tycker jag e helt felaktigt. Sedan om man vill ha mindre bolag och spela till sämre odds, e det helt okej.
Eller inte kunna lägga spelet alls eftersom spelet inte finns hos Betfair eller Pinnacle.
Det jag vill säga e att Betfair e framförallt till trading, INTE betting.
Om sharps får procent på mina vinster blir jag bara glad, om det leder till att denna site kan upprätthållas.

Det viktiga vi ska diskutera angående Betfair e hur vi kan tjäna pengar på trading.
KP och jag har fått bollen i rullning...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 19:38   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1426
Thumbs up

Trading


Som tidigare nämnts har oddsutvecklingen på boka x etc. försämrats avsevärt.
Dock finns det många möjligheter att trada in fina pengar på Betfair.
Själv använder jag mig av metoden spela på ett resultat alt ö/u för att sedan
boka några minuter senare. Gäller att ha koll på statistiken samt veta vilka perioder i en match man kan gå in på. Siktar på en långsiktig vinst runt 7-8 %.
Vore väldigt trevligt om vi kunde få igång en diskussionstråd om trading med tips och info.
Tack för en av få sevärda siter om betting.
Kisumu
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 20:54   #26
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad man också kan använda betfair till förutom bonushoreri är även att undvika att bli limiterad på övriga sidor som erbjuder de marknader du vill åt. Tex svensk trav h2h som endast erbjuds av ett fåtal sidor.

Du vill medvetet förlora dina pengar från din bookie för att få dom att tro att du är en förlorare. Du spelar emot dig själv på en match sedan på betfair för att "säkra" upp. Du kan om du är duktig göra en vinst på det aka surebet men kan även i vissa marknader få ut 99%. Dvs du betalar 1% från sidan du inte vill bli limiterad på. Ett pris som håller ditt konto vid liv, vilket kan vara värt. Finns flertalet mindre marknader där detta behövs. Tex nordicbet's lägre divisioner om du nu har insyn i något lag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 23:29   #27
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Gällande in-play trading, så finns det ett intressant uttryck som efarna traders ofta kör enlig ; expect the unexpected!

Ett exempel är om det kommer ett tidigt mål så förväntar sig oftast spelarna(marknaden) att det skall trilla in massor med mål i matchen. Då är det läge att spela mot detta och sedan "greena" ut efter en tid om inget mål har kommit. Detta bara ett exempel från över/under marknaden....
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 23:31   #28
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Gällande in-play trading, så finns det ett intressant uttryck som efarna traders ofta kör enlig ; expect the unexpected!

Ett exempel är om det kommer ett tidigt mål så förväntar sig oftast spelarna(marknaden) att det skall trilla in massor med mål i matchen. Då är det läge att spela mot detta och sedan "greena" ut efter en tid om inget mål har kommit. Detta bara ett exempel från över/under marknaden....
Använder mig av det vid över/under trade.

Vid matcher där man väntar sig få mål så hoppas man på ett tidigt ledningsmål och går in och backar under direkt. Sedan väntar man ett tag och grönar ut.

Eller motsatt, man väntar sig många mål men det dröjer 20-25 minuter innan det första kommer och då har oddset hunnit stiga så backar man över och förhoppningsvis kommer det ett mål innan paus och man kan gröna ut.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 09:35   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1426
Standard

Man bör dock undvika ord som "förhoppningsvis kommer det ett mål" alt "hoppas på att det inte blir några mål" etc. etc. Vid framgångsrik trading vet man att vissa scenarior inträffar enligt gällande procentsatser. Exempelvis att det blir
mål i 12.89 % av alla italienska matcher i serie A matchminut 1-10 minuter och utifrån den statistiken hitta värdespel. Jobbigt och tidsödande men ett skapligt extraknäck.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 10:01   #30
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Man bör dock undvika ord som "förhoppningsvis kommer det ett mål" alt "hoppas på att det inte blir några mål" etc. etc. Vid framgångsrik trading vet man att vissa scenarior inträffar enligt gällande procentsatser. Exempelvis att det blir
mål i 12.89 % av alla italienska matcher i serie A matchminut 1-10 minuter och utifrån den statistiken hitta värdespel. Jobbigt och tidsödande men ett skapligt extraknäck.
Givetvis ligger det ju analyser bakom, dåligt uttryckt av mig. Men oavsett om statistiken säger att det blir mål så är bollen rund. Det var så jag menade.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td