Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-23, 12:44   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny identitet, nya konton


Jag är limiterad hos de flesta bookies just nu, ex lads, exp, unibet, 365,boylesports osv.

Hade tänkt registrera nya konton på dessa i min flickväns namn.
Läget är som följande och vill gärna ha feedback på om jag glömt något som kan avslöja mig.

1. Tjejen och jag bor inte tillsammans så bolagen reggas alltså på annan adress.

2.Jag har fixat en ny mail kopplad till ett nytt moneybookers konto i hennes namn. (Jag för sedan över pengar via mitt MB konto så hennes pengar eller VISA aldrig behöver visas/användas.)

3. Jag har köpt VPNtunneln så jag loggas in med nytt IP varje gång.

4.Jag scannar in bilder på hennes identitet (pass, adress)

Är det något jag har missat innan jag sätter igång?

Väldigt tacksam för respons.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 12:53   #2
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

Lite off-topic men: Hur mycket ungefär kan man satsa hos bolagen när man är limiterad?
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 12:55   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

allt ifrån 10 kr till 300 kr beroende på storlek av marknad och bolag. Svårt att tjäna pengar då.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:08   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 52
Sharp$: 609
Standard

Spontant känner jag att du nog just ska använda HENNES Visa och överföra till det MB kontot du upprättat.
Jag blir inte ett dugg förvånad om MB sammarbetar med en eller flera av de nätbolag du rabblat upp.
Allt som kan spåras till dig i slutändan bör nog undvikas.
Kan givetvis vara helt ute och cykla här men varför chansa?
cocacolaman75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:12   #5
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Tänk på att vissa bolag vid vissa tillfällen kan vilja ringa upp osv.. så din tjej är med på det, lite svårt för dig att låta som henne kanske
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:36   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Tänk på att vissa bolag vid vissa tillfällen kan vilja ringa upp osv.. så din tjej är med på det, lite svårt för dig att låta som henne kanske
Jag tänkte med på det men har inte gett ut mitt eget mob nr på mina egna konton och tänkte undvika det på "hennes" konton också.


Angående hennes VISA var det en bra iaktagelse. Men jag omsätter så mycket pengar att det tar för mycket tid (bearbetningstiden till VISA) och för mycket pengar i avgifter. Tror jag får chansa på att jag klarar mig med överföringar. Moneybookers omsätter så mycket pengar att jag hoppas jag går under radarn.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:39   #7
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De flesta IP-serier som du får genom en svensk VPN är redan spärrade av spelsidorna. Inte spärrade i det avseendet att du inte får skapa konton utan istället att de låser ditt konto och tar dina (bonus)pengar när du vill casha ut. Därför råder jag dig att inte ta emot bonusar när du spelar i annans namn via VPN, då kan de inget göra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bobbobula (+5)
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:40   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Jag är limiterad hos de flesta bookies just nu, ex lads, exp, unibet, 365,boylesports osv.

3. Jag har köpt VPNtunneln så jag loggas in med nytt IP varje gång.



Väldigt tacksam för respons.
Jag är inte limiterad men har bonushorat i ett par individers namn och jag ställer mig tveksam till en VPN där du varje gång har nytt IP, kan ju vara så att bolagen tycker det luktar skumt. Ett exempel som jag själv använt är min iPhones internet, in med USB i datorn och slå av datorns vanliga internet samtidigt som du slår på "internetdelning" på telefonen. Om du nu har en iPhone dvs Fungerar säkert på andra smartphones också.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:44   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Warg: jag har spelat på många sidor via min iphone redan. Funderar det ändå?
Är helt blank angående Iphone IP.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 13:50   #10
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Vet att jag fått samtal från betfair(någon slyna med värdelös svenska som ringt om massa kassa reklamerbjudanden då och då), betway, verifieringssamtalet från 365, partybets mfl.

Däremot så tror jag inte att man behöver VPN, jag bor hemma och min far spelar, jag har trots detta bara stött på problem med två bolag vad gäller bonusar, bet24 och betsafe. Jag frågade bet365 i chatten några dagar innan jag fyllde 18 om de skulle fungera att jag fick ta del av bonusen trots att min far här konto där, de sa nej men jag gjorde ett försök ändå och det fungerade utmärkt. Min far har även han utnyttjat bonusar både på sitt och sin fd sambos konto på samma adress.

Senast redigerad av Slurf den 2011-08-23 klockan 13:51.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 14:40   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Tänk på att vissa bolag vid vissa tillfällen kan vilja ringa upp osv.. så din tjej är med på det, lite svårt för dig att låta som henne kanske
Gjorde till och med Svenska Spel! Inte ens i min vildaste fantasi hade jag räknat med detta. Och hur garderar man sig mot att någon ringer och frågar när kortet sist användes. Man kan ju inte maila folk efter varje lir, ge dom spel, summa, butik och klockslag.

Hur som helst så rök ju kortbunten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 14:54   #12
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

TS får gärna rapportera ev. framtida krångel till tråden och hur det uppkom. Lycka till!
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 15:03   #13
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Warg: jag har spelat på många sidor via min iphone redan. Funderar det ändå?
Är helt blank angående Iphone IP.
Nej då fungerar det inte eftersom man har samma IP.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 15:08   #14
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Jag har konton i båda mitt o min sambos namn hos 30 talet bolag. Använt alla bonusar och någon har aldrig ifrågasatt det eller begärt ID handlingar mer än 2-3 gånger på 8 år cirka.

Spelar även poker med hennes och mitt konto utan problem så länge man undviker spela på samma bord alt. samma turre.


Det jag kan säga är att du MÅSTE använda ALLA hennes uppgifter så du inte råkar ut för nåt skit att de ser att du har samma kontonr eller liknande. Skulle ni göra slut nån gång så är det ju bara att radera kontot sen.

lycka till!
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 17:08   #15
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
TS får gärna rapportera ev. framtida krångel till tråden och hur det uppkom. Lycka till!
Håller med. Förövrigt en mycket bra tråd och bra rådgivning.

Nu har ju horbolagen spioner som läser lite här och var på forumen men vad hjälper det, sköter vi det snyggt som TS planerar att göra så kommer han mjölka grisbolagen på sköna slantar.
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td