Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-29, 10:06   #31
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tack för svaret KP, också hört om att bolagen kan kräva in Printscreen.

Lite därav frågan ifall det skulle fungera med mitt "vanliga" MB konto, eller om det då är lättare att skapa nytt MB konto för varje "person" som man öppnar nya bookies konton med.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 10:43   #32
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

En liten följd fråga:

Hur är bäst att göra med betalning till "syrrans" MB konto.

Kan jag föra över från mitt vanliga Mb konto till detta?
eller kan jag då åka på ngn kontroll som då visar att dessa konton är kopplade till varandra.

Eller måste jag be syrran göra en insättning?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 11:21   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
En liten följd fråga:

Hur är bäst att göra med betalning till "syrrans" MB konto.

Kan jag föra över från mitt vanliga Mb konto till detta?
eller kan jag då åka på ngn kontroll som då visar att dessa konton är kopplade till varandra.

Eller måste jag be syrran göra en insättning?
Du kan göra en överföring till den via din mb ja.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 12:41   #34
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vissa spelbolag kan vilja ha printscreens från moneybookers där ditt namn står tydligt m.m. Dessa går dock att förfalska lätt enkelt vid behov. Men så du är medveten om det.

Har du tillgång till ID bilder på din syster så hade jag iaf sett till att öppna ett eget MB konto. Notera även att om hon bor på samma adress som dig så brukar bonusar nästan alltid utgå då de har en regel som säger max 1 bonus per hushåll/ip m.m.
Jag har fått dubbla/trippla bonusar på Nordicbet, Betsson, Bwin, Bet365, Unibet, Bet24, Ladbrokes, Betsafe.

Visserligen går det inte att säga att det är 100 % safe eftersom man på vissa sidor förlorar bonusen över till Betfair och slipper ta ut pengar, men jag har tagit ut pengar vad jag garanterat kommer ihåg från Bet24, Betsson, Ladbrokes, Nordicbet.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-05, 23:48   #35
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Ni som spelar med en annans konto dvs identitet. Gör ni då in och uttag via den personens bankkonto/kreditkort och sedan för den personen över eventuella vinster till er? Är det då något krångel kring skatt även om man bara spelat på EU-bolag? Är det lagligt att spela på ett konto under någon annans identitet om man har dennes medgivande?
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-06, 13:11   #36
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 15
Sharp$: 143
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Davebarbaren Visa inlägg
Ni som spelar med en annans konto dvs identitet. Gör ni då in och uttag via den personens bankkonto/kreditkort och sedan för den personen över eventuella vinster till er? Är det då något krångel kring skatt även om man bara spelat på EU-bolag? Är det lagligt att spela på ett konto under någon annans identitet om man har dennes medgivande?
Råkade posta i fel tråd.

Senast redigerad av trade den 2016-11-06 klockan 13:13.
trade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td