Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-25, 10:31   #136
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Push på nattens. Vi försöker igen; Tigers -1 1u


Nattens: White Sox -1 1u
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 11:32   #137
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hahaha, jag satt och tittade på en ekorre genom rutan precis. Den snöade runt bland bilarna på parkeringen. Då kommer en unge cyklandes förbi och ser nog också ekorren. Kombinationen av detta gör att ungen cyklar rakt in i en bil och flyger rätt över huven. Fy fan vad jag skrattade! Ungen var min och jag fick ut och trösta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+10)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 18:50   #138
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tigers -1 sedan tidigare (systemspel) 1u
Athletics -1 1u
Angels -1 1u
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 22:55   #139
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Tigers -1 sedan tidigare (systemspel) 1u
Athletics -1 1u
Angels -1 1u
Tigers
Athletics
Angels

Skön sweep
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
vessl123 (+50)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 23:51   #140
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mkt snyggt!
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 14:24   #141
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tigers -1 1u
Reds -1 1u
Cardinals 1u
Texas G2 -1 1u


Senast redigerad av messijah den 2013-05-27 klockan 18:14.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-28, 17:04   #142
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Tigers -1 1u
Reds -1 1u
Cardinals 1u
Texas G2 -1 1u

Tigers PUSH
Cards
Reds
Texas

I dag:

Rays -1 2u
White Sox -1 1u
Rockis -1 1u

messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 16:17   #143
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Tigers PUSH
Cards
Reds
Texas

I dag:

Rays -1 2u
White Sox -1 1u
Rockis -1 1u

Rays PUSH
Rockies PUSH
WS VOID

I dag:

Rockies -1 2u
Braves -1 1u
Cards -1 1u

messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 21:50   #144
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Att vara äcklad...

Här står jag och tittar på mitt himmelsblå lag i ett fint derby. Jag har kort och känner nästintill alla i min närhet då alla ju har samma platser varje match.

Till detta derby har en av de nya lånat ut sina kort till någon (som visade sig vara retarded). I alla fall, ca 40 minuter in i matchen, när Malmö leder med 1-0 ställer sig denna idiot upp och säger till en inbiten malmöit framför honom att han ska vara tystare då han är här för att se HIF. Idioten sitter mitt ibland folk som har haft kort i 20+ år för att se på MFF.

Jag säger inget eftersom jag kände mig sugen på honom (och av erfarenhet vet jag att jag då ska vara tyst).

Kalle, kan vi kalla honom, som satt framför idioten, BAD OM URSÄKT och sa att han var bara glad att hans lag hade gjort mål. Där började jag snea. Denna kille är alltså ~55 år och är här för att se sitt lag kämpa i ett derby, ett lag han följt så länge jag kan komma ihåg. Vi som satt tillsammans på gamla stadion hade ju förköpsrätt till platserna på nya så man sitter någorlunda tätt på nya med.

Jag släpper det och matchen fortskrider. Alla hejar på sitt lag och är glada. Idioten kan dock inte släppa att någon kan hålla på något annat än hans lag så han sitter (med mitt goda minne) och knäar "Kalle" i ryggen hela tiden. Även då är jag tyst då jag sitter med äldre vänner som suttit med min far när jag var liten och följde med på matcherna. Nu är jag ju uppvuxen med dels svensk supporterkultur, dels amerikans supporterkultur (och där är ju som ni vet lite skillnad). Jag har ärvt mina plattor och det finns en viss uppförandekodex bland dessa platser.

När så HIF gör mål ställer sig detta fån upp och häller en öl rakt på "Kalle" som chockad försätter sig i ett försvarslöst tillstånd och bara hukar sig.

Där fick jag nog och steg ner en plats, tar tag i killen och sa att jag vill prata med honom utanför platserna. Han gjorde motstånd men jag höll hårt i honom och "drog" honom i jackan upp från sittplatserna och mot toaletterna. Då flera av mina vänner sett vad som hänt följde med upp blev det mer tyst i vår närhet än om jag själv stått och dragit i honom och det hela slutar med att jag visar honom vägen ut från vår fina arena med ett par väl valda ord vad som händer om han sätter sig på samma plats igen. Inget stryk utdelades och jag känner att jag höll igen något så kolossalt mycket av respekt för de som såg detta spektakel. Hade jag släppt allt hade jag misshandlat honom ordentligt då han förtjänade det.

Gjorde jag fel här som la mig i? Är det ok att uppföra sig såhär på en match? Jag är förskonad från detta beteende då jag alltid har samma ansikten runt mig på alla Malmös matcher.

/Messijah
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:04   #145
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ser inget större fel med det. Positivt med att du inte spöade han, så att du slipper eventuella polisanmälningar. Helt rätt gjort av dig och karma är på din sida.

Och för att lugnar ner dig nu så tar och lyssnar på denna gamla reagge klassiker på repeat http://www.youtube.com/watch?v=zXt56MB-3vc
samtidigt som du tar en http://upload.wikimedia.org/wikipedi...50px-Joint.jpg
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:13   #146
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Ser inget större fel med det. Positivt med att du inte spöade han, så att du slipper eventuella polisanmälningar. Helt rätt gjort av dig och karma är på din sida.

Och för att lugnar ner dig nu så tar och lyssnar på denna gamla reagge klassiker på repeat http://www.youtube.com/watch?v=zXt56MB-3vc
samtidigt som du tar en http://upload.wikimedia.org/wikipedi...50px-Joint.jpg
Ser du inget större fel i hans uppträdande? Eller du menar mitt handlande?

Det är något av praxis att man inte lånar ut kort till någon annan är mff-supporters där vi sitter. Jag kommer ifrån norra stå på gamla och satt av respekt för min pappa med honom på hans platser när han bad mig och därför har jag lärt mig hur man uppför sig där. Hade detta hänt på norra stå hade inte kille levt. Fast han hade inte stått där från första början.

Nu är jag ju en hunsad familjefar och står inte längre utan nyttjar min fars kort som jag fått.

Fin mix du postade btw
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:14   #147
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Ser inget större fel med det. Positivt med att du inte spöade han, så att du slipper eventuella polisanmälningar. Helt rätt gjort av dig och karma är på din sida.

Och för att lugnar ner dig nu så tar och lyssnar på denna gamla reagge klassiker på repeat http://www.youtube.com/watch?v=zXt56MB-3vc
samtidigt som du tar en http://upload.wikimedia.org/wikipedi...50px-Joint.jpg
absolut bästa reaggelåten alla tider på dygnet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), messijah (+10)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:18   #148
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Ser du inget större fel i hans uppträdande? Eller du menar mitt handlande?

Det är något av praxis att man inte lånar ut kort till någon annan är mff-supporters där vi sitter. Jag kommer ifrån norra stå på gamla och satt av respekt för min pappa med honom på hans platser när han bad mig och därför har jag lärt mig hur man uppför sig där. Hade detta hänt på norra stå hade inte kille levt. Fast han hade inte stått där från första början.

Nu är jag ju en hunsad familjefar och står inte längre utan nyttjar min fars kort som jag fått.

Fin mix du postade btw
Sry om det blev otydligt. Du gjorde rätt, han fel. Håller med dig om praxis grejen, känns inte direkt så jävla smart att sätta sig mitt ibland största rivalens kanske mest passionerade supportrar. Förresten vet vad det var för tomte som lånade ut sitt kort och till vem han lånade det till?

Ja håller med dig om mixen, den är fet. Använde mig av den själv för ett tag sen, var en mkt trevlig kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+10)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:22   #149
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
absolut bästa reaggelåten alla tider på dygnet
Neeeej, här är den absolut bästa. En skruvad värld kräver en skruvad människa.

http://www.youtube.com/watch?v=-9Qe0W2BEEM
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 22:31   #150
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ska vara denna om vi snackar eek a mouse
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0

Min svenska favorit. Vet den är mainstream och alla som inte är inne i nån del av kulturen lyssnar på den men trevlig oavsett

http://www.youtube.com/watch?v=Ui4yQrarGZI
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td