Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-27, 20:06   #406
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ja jisses. Frans kommer vara favorit när finalen går av stapeln, tror jag.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-27, 20:30   #407
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja jisses. Frans kommer vara favorit när finalen går av stapeln, tror jag.
Frans vinner finalen
En videohälsning från Zlatte och det är klart
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 15:06   #408
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Låttiteln "If I were sorry" förstår jag inte

Jag får det till "If I was sorry" på "ren" engelska

Vad har jag missat här?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 16:05   #409
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Man kan skriva "were" när det är något man inte är. Typ om du skriver "If i were a dinosaur" tex. Så det är inte fel. Beyonce sjunger ju "if i were a boy".

Nu till det mest intressanta, hur kan Frans ha blivit favorit till 1,80 att vinna hela festivalen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 17:25   #410
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Man kan skriva "were" när det är något man inte är. Typ om du skriver "If i were a dinosaur" tex. Så det är inte fel. Beyonce sjunger ju "if i were a boy".

Nu till det mest intressanta, hur kan Frans ha blivit favorit till 1,80 att vinna hela festivalen?
Inget konstigt. Den positiva kritik som varit i media efter lördagens uppträdande var nog länge sedan en låt fått i melodifestivalen.

Sen kan det väl kanske fortf ske svängningar, personligen skrev jag direkt efter lördagen att den kommer bli favorit i finalen, hade väl hoppats på dubbla degen iaf, nu när den öppna på 1,80 tror jag bara den kommer dala ännu mer.

Vabbat idag, hade på radion, tror de lira den 7 ggr på ca 6 timmar, så massmedial uppmärksamhet får den iaf

Bara att kliva in sir Larsson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-29, 20:29   #411
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Antagligen en hel del insideinfo också angående röstningssiffrorna skulle jag tro.

Blev rätt irriterad på den där Frans, han verkade ganska arrogant. Hoppas inte han vinner, hade varit trevligare med Molly S som vinnare.

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Sen kan det väl kanske fortf ske svängningar, personligen skrev jag direkt efter lördagen att den kommer bli favorit i finalen, hade väl hoppats på dubbla degen iaf, nu när den öppna på 1,80 tror jag bara den kommer dala ännu mer.
Finns stor bokningsorder till 2,22 på betfair om du är sugen.

Senast redigerad av jaroiten den 2016-02-29 klockan 20:30.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-01, 08:59   #412
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Tycker att andra chansen innehåller minst lika bra låtar som finalen. Kanske kan vi få se en repris från 2013 när Robin gick via andra chansen och vann. Isa är min personliga favvo men svårt att se en ballad vinna i år
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-01, 17:44   #413
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Tycker att andra chansen innehåller minst lika bra låtar som finalen. Kanske kan vi få se en repris från 2013 när Robin gick via andra chansen och vann. Isa är min personliga favvo men svårt att se en ballad vinna i år
Jag kan ge dig 5 gånger pengarna på att någon från andra chansen vinner finalen om du är intresserad.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-01, 21:47   #414
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag kan ge dig 5 gånger pengarna på att någon från andra chansen vinner finalen om du är intresserad.
Jag misstror svenska folket tillräckligt mycket för att tacka nej
Det har mig veterligen bara hänt den gången 2013 att någon vunnit via andra chansen. Men känns som sagt hetare i år.

Sen att jag tycker att just den låten som vann 2013 (You med Robin S) är typ den sämsta vinnarlåten i modern tid är en helt annan femma.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 06:18   #415
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Jag misstror svenska folket tillräckligt mycket för att tacka nej
Det har mig veterligen bara hänt den gången 2013 att någon vunnit via andra chansen. Men känns som sagt hetare i år.

Sen att jag tycker att just den låten som vann 2013 (You med Robin S) är typ den sämsta vinnarlåten i modern tid är en helt annan femma.
Vem känns "het" i Andra Chansen jämfört med de som redan är i final?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 18:55   #416
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Ja, det vette fasen om det finns någon titelutmanare i morgondagens startfält...

Troligen inget spel i helgen men ändå kul att höra vad ni tror/tänker om duellerna?
Det är alltså fyra låtar som ska till final så vinnarna i duellerna får vara med en vecka till.

Jag har bara sett oddsen på Bet365 och det känns som att det kan bli några "skrällar". Eller är det som så att bookiesarna har fått insyn i röstningssiffrorna på förhand?

Panetoz "Håll om mig hårt" vs. Molly Pettersson Hammars "Hunger"
Kanske är det bara för att jag, rent generellt, är för allergisk mot Panetoz som jag inte ser detta som någon jämn duell. Mollys låt tycker jag inte är något vidare men mot tramset som pojkarna framför kan dom väl inte hota henne?
1.22 vs 4.00

Albin & Mattias "Rik" vs. Boris Renés "Put Your Love on Me"
Degerfors IFs Boris René är inte heller någon låt som jag hyllar direkt. Men å andra sidan så är Albin och Mattias också väldigt bleka. En jämn kamp? Sätter dock min krona på att Boris René kan klara detta med sin catchy refräng.
1.72 vs 2.00

Isas "I Will Wait" vs. SaRahas "Kizunguzungu"
Här trodde jag att Isa skulle vara favorit. Men oj! Detta gör mig positivt överraskad då SaRahas låt är min skämskudde för året. Jag kan inte hjälpa att jag gillar den. Jag tror dock att Isa kan vara lite underskattad!
1.61 vs 2.20

Dolly Styles "Rollercoaster" vs. Samir & Viktors "Bada nakna"
Kvällens mest säkra! Överkörning av Samir & Viktor helt enkelt.
4.50 vs 1.16

Som sagt - bara tankar. Nu när jag ser oddsen är jag lite sugen på ett minispel på Molly. får nog kolla lite fler odds.

Vad tror ni om lördagens dueller?
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 19:24   #417
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Ja, det vette fasen om det finns någon titelutmanare i morgondagens startfält...

Troligen inget spel i helgen men ändå kul att höra vad ni tror/tänker om duellerna?
Det är alltså fyra låtar som ska till final så vinnarna i duellerna får vara med en vecka till.

Jag har bara sett oddsen på Bet365 och det känns som att det kan bli några "skrällar". Eller är det som så att bookiesarna har fått insyn i röstningssiffrorna på förhand?

Panetoz "Håll om mig hårt" vs. Molly Pettersson Hammars "Hunger"
Kanske är det bara för att jag, rent generellt, är för allergisk mot Panetoz som jag inte ser detta som någon jämn duell. Mollys låt tycker jag inte är något vidare men mot tramset som pojkarna framför kan dom väl inte hota henne?
1.22 vs 4.00

Albin & Mattias "Rik" vs. Boris Renés "Put Your Love on Me"
Degerfors IFs Boris René är inte heller någon låt som jag hyllar direkt. Men å andra sidan så är Albin och Mattias också väldigt bleka. En jämn kamp? Sätter dock min krona på att Boris René kan klara detta med sin catchy refräng.
1.72 vs 2.00

Isas "I Will Wait" vs. SaRahas "Kizunguzungu"
Här trodde jag att Isa skulle vara favorit. Men oj! Detta gör mig positivt överraskad då SaRahas låt är min skämskudde för året. Jag kan inte hjälpa att jag gillar den. Jag tror dock att Isa kan vara lite underskattad!
1.61 vs 2.20

Dolly Styles "Rollercoaster" vs. Samir & Viktors "Bada nakna"
Kvällens mest säkra! Överkörning av Samir & Viktor helt enkelt.
4.50 vs 1.16

Som sagt - bara tankar. Nu när jag ser oddsen är jag lite sugen på ett minispel på Molly. får nog kolla lite fler odds.

Vad tror ni om lördagens dueller?
Kolla på Molly PH, hör henne prata, stinker DRYG genom tv-rutan. Det funkar inte i Sverige. Panetoz direkt till final senast de var med. Panetoz till final.

Som sagt, Albin och Mathias känns för släta men har fått mycket radiotid. Svårtippat...tror Boris tar det på mer energi.

Isa-Sahara, helt omöjligt att tippa. Spelvärde då på Isa som enligt rykten missade direktplats till final med liten marginal. En låt på afrikanska, av en vit tjej....nä, känns fel. Isa har en låt som osar rysk Eurovision. Säger väl Isa.

Samir och Viktor stenklara
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 19:37   #418
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Kolla på Molly PH, hör henne prata, stinker DRYG genom tv-rutan.
Jag tycker att det stinker DRYG om favoriten Frans (nere i ca 1.40 på att vinna allt just nu) och ändå verkar han ha enorma chanser. Gör mig irriterad.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 19:55   #419
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Kolla på Molly PH, hör henne prata, stinker DRYG genom tv-rutan. Det funkar inte i Sverige.

Som tur är märks inte detta så jättetydligt på scen. Men hon som satsat så hårt - varit med på Bingolotto och allt.

Men jag lyssnade på de två låtarna igen. Alltså hennes låt är ju också fantastiskt tråkigt. Jag ångrar mig. Panetoz tar detta.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 19:59   #420
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Jag tycker att det stinker DRYG om favoriten Frans (nere i ca 1.40 på att vinna allt just nu) och ändå verkar han ha enorma chanser. Gör mig irriterad.
Där är jag inte med dig alls! I mina öron den bästa låten (efter att hört låtarna om och om och om och om igen på jobbet) i år och jag tror att ett enkelt och avskalat framträdande så tror jag det kan gå bra. Efter Måns förra året kommer vi garanterat få se många spektakulära scenshower i år, i Europa-finalen, och då kan det enkla träda fram.

Men Frans är ingen vinnarkandidat i Europa. Fast vi behöver ju inte abonnera på segerbucklan. Vi kan ju släppa fram något annat land mellan alla våra vinster. Jag nöjer mig med en andraplats.

dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td