Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-06, 21:55   #376
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 199


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det någon som har några intressant spel inför torsdagen?
Kaviatar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 19:28   #377
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Rumänien är favorit i delfinal 2 men jag tycker inte låten har den där riktiga vinnarkänslan. Österrike är helt klart intressant till 8ggr pengarna (de har även bögfaktorn) och även Finland att skrälla till 26.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 19:31   #378
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Som jag skrev, Georgien till final 5 bet365, betsson samt Schweiz ej till final 2,80 UB. Enligt bloggen i andra tråden.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 19:34   #379
 
MrMaces avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 35
Sharp$: 252
Standard

Funderar på att satsa på "Ryssland topp fyra" (11 i odds)
Eller "Polen topp fyra" (21 i Odds)

Ryssland, tror ej att Krim situationen påverkar så mycket, Ukraina kommer säkert ge höga poäng till dom. (Minst en 8)
Dom har även grannarna som röstar på dom.

Angående Polen så tror jag att "brösten" bar långt, och för att det är ett kul odds

Vad tror ni?
MrMace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 22:57   #380
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Gillar egentligen inte Eurovision men måste säga att i tradingperspektiv så finns det få saker som är så lätt att hitta fantastiska marginaler på.

Jag spelade exempelvis 1000kr på Österrike att vinna hela spektaklet till 35ggr igår på Betfair. Detta pga att det är ganska uppenbart att de kommer att höja en del ögonbryn. Så är det också en bra artist med bra låt som sticker ut. Detta har visat sig gång på gång att vara ett framgångsrecept i ESC. Trodde dock inte att den skulle dala ner och vara en av favoriterna nu i skrivande stund direkt efter semifinalen :P Så det var ju en bonus Så den bör man kunna sälja av till hygglig slant på lördag.

En annan låt som har överodds är Grekland som jag personligen inte var så imponerad av. Men som verkar vara en stooorfavorit bland de yngre som röstar vilket är brutalt många fler under finalen som är på lördag när de faktiskt är vakna och kan rösta. Oddset ligger på 50 just nu men lär sjunka mer och mer.

Så blir intressant och se oddsutvecklingen nu. Men känslan är att vinnaren är någon av Sverige och Österrike.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 23:11   #381
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Är du säker på att det var 35 ggr?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 23:48   #382
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Idag var bloggen fel ute.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 00:23   #383
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Är du säker på att det var 35 ggr?


Ja, eller en korrekt avrundning utan decimaler är 34. Dock så var det i tisdags som jag spelade. Kändes som igår eftersom att jag tänkte att semifinal 2 gick dagen efter första.

Verkar dock ha fel gällande Grekland. Den tickar stadigt uppåt...
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-11, 12:13   #384
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg


Ja, eller en korrekt avrundning utan decimaler är 34. Dock så var det i tisdags som jag spelade. Kändes som igår eftersom att jag tänkte att semifinal 2 gick dagen efter första.

Verkar dock ha fel gällande Grekland. Den tickar stadigt uppåt...
Man får väl hoppas att du inte tradeade ut dig och säga grattis! Snyggt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)

Senast redigerad av oowhla den 2014-05-11 klockan 12:15.
oowhla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 11:10   #385
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 057
Sharp$: 5309
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oowhla Visa inlägg
Man får väl hoppas att du inte tradeade ut dig och säga grattis! Snyggt.
Tack Jag lät bli att sälja den då jag var på klassåterträff den kvällen och oddset hade inte sjunkit tillräckligt för att sälja av det så gamblade och lät det ligga Dock så kände jag mig inte så orolig efter allt snack om den låten i sociala medier runtom i hela Europa.

Så säga vad man vill om Eurovision. Men år efter år så har det gått bra att dra in pengar på detta spektakel
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 13:29   #386
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Ruggigt snyggt spelat linfre!
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 23:17   #387
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Så var vi där igen. Sveriges största underhållningsprogram eller en mardrömsmånad?
Oavsett vad du tycker så inleds Melodifestivalen 2016 imorgon med första deltävlingen i Göteborg.

SVT har lagt upp videosnuttar på låtarna på sin hemsida och eftersom Anna Book diskats så är det sex låtar som gör upp om två finalplatser och två platser till Andra Chansen.

Om man tittar till startuppställningen säger historien att Samir & Viktor (först ut) och Ace Wilder (sist ut) är de som går direkt till finalen men jag sticker ut hakan med en lite "skrällvarning".

Tyvärr tror jag att Samir & Viktor rusar till final enbart på grund av sin ivriga fanbase av småflickor. Att pojkarna dessutom kommer köra lite med bar överkropp kommer inte göra läget mindre gynnsamt för dom.

Men Ace Wilder har mycket att leva upp till med tanke på hennes stora genombrott 2014 med "Busy doin' nothing". Det lilla man får höra av hennes "Don't worry" låter lite som en blek kopia av succén för två år sedan.

Så jag tror att det finns läge för en liten dark horse.
Och för mig faller det enkelt på Robin Bengtsson och hans "Constellation prize". Jag skulle tro att den kommer gå hem i ganska många olika lägen och munspelet som han lägger till är bara så rätt med lite Avici-vibbar.

Även om det mest är för lite spänning under spektaklet så lägger jag ändå 2 units på att han tar sig direkt till final. 2.45 på 10bet har jag men det är inte omöjligt att det finns högre odds där ute.

2016-02-06 20:00Deltävling 1 - GöteborgRobin Bengtsson vs Direkt till final 2 FT 2 2.450
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 23:48   #388
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Det ska tilläggas i inlägget ovan att Robin har tredje lägst odds av alla så de flesta bookies är rörande överens om att han minst grejar Andra Chansen. Så ett totalt jävkla blindskott är det inte
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 01:13   #389
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

betting på schlager?????

men lycka till med värde å allt vad det skrivs om
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 17:19   #390
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Snyggt!
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td