Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-10, 13:02   #106
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Landslagsuppehåll i fotbollen och det är någonting jag inte gillar alls ur spelsynpunkt. Men finns inte så mycket jag kan göra åt det. Dagen enda spel är igång sedan ett tag tillbaka. Vänder blicken mot morgondagen där jag hittat några intressanta tennisspel.


Ogiltigt spel-ID: 1225084


Nishikori är i riktigt fin form igen om vann förra veckans ATP turnering i Japan. Han har en hög högsta nivå men kan blanda och ge en hel del. Querrey var tillbaka häromveckan efter ganska lång frånvaro. Han är väldigt stabil på hardcourt där hans fina serve brukar ge honom bra utdelning. Hans spel har sett helt ok ut sedan han kom tillbaka. Tycker det här känns som en match som bör kan bli ganska lång. Querrey med bra utdelning i Serven och Nishikori i bra form.


Ogiltigt spel-ID: 1225184


Baghdatis är en annan spelare som verkar ha hittat formen. Han gick till final i förra veckan där han fick storstryk av Nishikori. Baghdatis är en spelare jag gillar men han är ofta väldigt ojämn och hans nivå kan skifta fram och tillbaka i matcherna. Nu verkar det som att formen är god vilket bör göra att bottennappen blir färre. Raonic lever på sin serve som tillhör en av de absolut bästa i världen. Här tror jag återigen på en lång match. Spelarna har möts 2 ggr tidigare och båda mötena har slutat med överspel och 3 set. Raonic såg inte ut att vara på topp i sitt möte med Matosevic men klarade sig tack vare att serven fungerade. Tycker detta talar ännu mer för överspelet.

Kan komma något mer spel under morgondagen.
Gick ju vägen det där
Alltid skönt att börja dagen med lyckade överspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven13 (+10)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 13:04   #107
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Tennisen gick ju kanon!

Lycka till med nya jobbet, hoppas du kommer ha forsatt med tid till rekandet även då
Tack. Jo det hoppas jag med
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 13:37   #108
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Jag rullar vidare. Två nya spel med mycket korta motiveringar.

Ogiltigt spel-ID: 1226332


Gillar oddset här. Örebro öser in mål både framåt och bakåt. Man har haft ett uselt målvaktsspel denna säsong samtidigt som offensiven är riktigt bra. Idag saknar man några defensiva pjäser och det lär inte hjälpa försvarsspelet. Djurgården lär få en kick av att Landeskog ska spela. Spelar bara Örebro som man gjort tidigare denna säsong (vilket det inte finns något som talar emot) så kommer det med mycket stor sannolikhet bli mycket mål i denna match.


Ogiltigt spel-ID: 1226330


Här förstår jag inte oddssättningen alls. Jag tycker Cilic står alldeles för högt och undrar om jag missat något?
Verdasco må ha spelat lite bättre de senaste veckorna men håller inte alls samma nivå längre. Cilic tillhör topp 10 i världen och bör enligt mig vara en klart större favorit vilket gör att jag måste testa.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-10-11 klockan 17:46.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 15:44   #109
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 243
Standard

Ryggar nog överspelet på Djurgården - Örebro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overplayer (+2)
tomtefar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-10, 20:40   #110
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Hockeyn gick inget vidare
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 17:48   #111
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Jag rullar vidare. Två nya spel med mycket korta motiveringar.

Ogiltigt spel-ID: 1226332


Gillar oddset här. Örebro öser in mål både framåt och bakåt. Man har haft ett uselt målvaktsspel denna säsong samtidigt som offensiven är riktigt bra. Idag saknar man några defensiva pjäser och det lär inte hjälpa försvarsspelet. Djurgården lär få en kick av att Landeskog ska spela. Spelar bara Örebro som man gjort tidigare denna säsong (vilket det inte finns något som talar emot) så kommer det med mycket stor sannolikhet bli mycket mål i denna match.


Ogiltigt spel-ID: 1226330


Här förstår jag inte oddssättningen alls. Jag tycker Cilic står alldeles för högt och undrar om jag missat något?
Verdasco må ha spelat lite bättre de senaste veckorna men håller inte alls samma nivå längre. Cilic tillhör topp 10 i världen och bör enligt mig vara en klart större favorit vilket gör att jag måste testa.
Hockeyn gick inte alls igår. Cilic fixade dock seger. Blev lite fundersam då oddset i den matchen pendlade fram och tillbaka på ett märkligt sätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jolt92 (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 19:45   #112
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Morgondagens utbud (Fredag) ser en smula bättre ut. Jag har dock väldigt svårt för att hitta rätt när det handlar om landskampsspel och kommer förmodligen hålla mig ganska passiv där-Dock har jag hittat några spel till imorgon redan nu. Kommer säkerligen fler senare ikväll eller under morgondagen:

Ogiltigt spel-ID: 1228376


Berdych är en spelare jag gillar skarpt. Han har en otroligt hög högsta nivå och är väl egentligen den som kan hota topp 3 i världen när de spelar bra. Nu är Berdych inte i bästa form och det innebär att han släpper till en hel del som han inte skulle gjort annars. Här ser jag det dock som en fördel. Han möter Tsonga som är lite av en expert på att släppa ifrån sig onödiga poäng. Känslan är att den här matchen mycket väl kan bli lång då Berdych inte övertygat och spelat längre matcher än han behövt om han varit i riktigt bra form under den senaste tiden samtidigt som Tsonga inte är en spelare som vinner eller förlorar med stora siffror när han möter bra motstånd.

Ogiltigt spel-ID: 1228357


Två målglada lag denna säsong. Båda har snittat klart över linan denna säsong och jag tycker oddset är för högt. Målen i deras matcher har kommit både offensivt och defensivt vilket såklart är en stor fördel. Finns även värde i Ö 5 men väljer Ö 4.5 här.

Ogiltigt spel-ID: 1228386


Två målglada lag. Irland går allt som oftast över linan när de spelar hemma. Tyskland går allt som oftast över linan var de än spelar. Anser inte heller att detta spel är avhängt på att Irland gör mål även om det är sannolikt.

Korta och halvdana motiveringar men sitter lite illa till just nu.

EDIT:

Blir ett spel till idag:

Ogiltigt spel-ID: 1229267


Oskarshamn har inlett denna säsong riktigt bra. Jag tycker laget är klart bättre än ifjol och nyförvärven håller högre klass än de spelare som fått lämna. Nu är man inte riktigt lika bra som tabellen visar och kommer säkerligen sjunka något men man bör inte ha några problem att kunna lösa en playoff plats till slut. Även om man inte håller topp 4 nivå i hockeyallsvenskan så tampas man med lagen strax under toppskiktet. Hittills denna säsong så har Oskarshamn haft en otrolig utdelning på sina chanser. Det är sällan ett lag har så hög procent på sina skott. Detta kommer givetvis inte hålla hela säsongen men här har man en bra chans att hålla statsen. I laget är det endast Uotila som saknas pga avstängning.

Almtuna går en jobbig säsong till mötes. Man har helt enkelt inte den kvalitén som krävs. Även om man till sist kan klara sig kvar då lag som Asplöven och Karlskrona håller en lägre nivå. I laget saknas fortfarande Sandberg som jag ser som deras bästa back. I många matcher har laget hängt med målmässigt men till sist förlorat. En hel del av det förklaras med mycket bra målvaktsspel från Joel Lassinantti. Nu är han egentligen andrahandsvalet i laget men eftersom Hamberg (som i vanliga fall är förstamålis) gått skadad har Lassinantti stått alla matcher hittills. Nu är Hamberg tillbaka och kommer stå ikväll. Klubben säger att han fortfarande känner av skadan men att den inte ska påverka allt för mycket. Lassinantti uppges vara sliten och i behov av vila. Hamberg har varit borta under en längre period och jag tror inte detta är till någon fördel för laget. Den ända vettiga förklaringen till målvaktsbytet är för mig att Lassinantti är ordentligt sliten och behöver vila och att man därför väljer Hamberg trotts att han fortfarande känner av sin skada.

Tycker målvaktsbytet Almtuna göra talar än mer för Oskarshamn. Oddset för HCP spelet är tilltalande för mig och jag väljer att testa spel. Oskarshamn besitter en högre grundkapacitet än Almtuna och dagens förutsättningar gör det inte sämre.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-10-12 klockan 21:03.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 08:47   #113
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Missade överspelet i tennisen med 1 gem. Men största anledningen var att Tsonga inte var helt kry och tog flera medical timeouts. Han såg allt annat än 100%ig ut vilket tyvärr kostade ett par nävar Units. :(
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 09:34   #114
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Riktigt oflyt där, såg större delen av matchen och kändes som att det lika gärna kunde ha blivit ett avgörande set. Bara hoppas dom andra matcherna går in kommer det några fler spel under dagen mån tro?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overplayer (+2)
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 12:04   #115
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Selan92 Visa inlägg
Riktigt oflyt där, såg större delen av matchen och kändes som att det lika gärna kunde ha blivit ett avgörande set. Bara hoppas dom andra matcherna går in kommer det några fler spel under dagen mån tro?
La precis till ett spel till. Finns i inlägget lite längre upp med motivering (Oskarshamn -1.5). Men blir antagligen inga fler spel idag om jag inte får en snilleblixt. Har väldigt svårt för att hitta spelvärde i landskampsspel. Idag tycker jag dessutom att det ser väldigt svårt ut med väldigt stora favoriter och helt jämna matcher.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 12:11   #116
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

bra rek, tror absolut oskarhamn fixar 2 målsvinst idag men det jag ororar mig lite över är att almtuna har spelat ganska jämt mot de bättre lagen och spelat uddamålsförluster sen är hamberg en grym målvakt som vann många matcher åt laget förra året men som sagt att komma tillbaka från skada gör han förmodligen lite ringrostig så jag ryggar där
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 12:41   #117
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Selan92 Visa inlägg
bra rek, tror absolut oskarhamn fixar 2 målsvinst idag men det jag ororar mig lite över är att almtuna har spelat ganska jämt mot de bättre lagen och spelat uddamålsförluster sen är hamberg en grym målvakt som vann många matcher åt laget förra året men som sagt att komma tillbaka från skada gör han förmodligen lite ringrostig så jag ryggar där
Japp men Lassi som stått har varit en stor orsak till att de hängt med så bra i matcherna. Mycket möjligt att Hamberg gör en bra match men det innebär egentligen bara att de kommer ha fortsatt bra målvaktsspel och det ingen direkt fördel mot tidigare. Min tanke är precis som du skriver att Hamberg borde vara lite ringrostig samtidigt som han känner av sin ljumskskada vilket inte kan vara någon fördel. Men den som lever får se.

BOL till oss båda
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-12, 21:04   #118
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Morgondagens utbud (Fredag) ser en smula bättre ut. Jag har dock väldigt svårt för att hitta rätt när det handlar om landskampsspel och kommer förmodligen hålla mig ganska passiv där-Dock har jag hittat några spel till imorgon redan nu. Kommer säkerligen fler senare ikväll eller under morgondagen:

Ogiltigt spel-ID: 1228376


Berdych är en spelare jag gillar skarpt. Han har en otroligt hög högsta nivå och är väl egentligen den som kan hota topp 3 i världen när de spelar bra. Nu är Berdych inte i bästa form och det innebär att han släpper till en hel del som han inte skulle gjort annars. Här ser jag det dock som en fördel. Han möter Tsonga som är lite av en expert på att släppa ifrån sig onödiga poäng. Känslan är att den här matchen mycket väl kan bli lång då Berdych inte övertygat och spelat längre matcher än han behövt om han varit i riktigt bra form under den senaste tiden samtidigt som Tsonga inte är en spelare som vinner eller förlorar med stora siffror när han möter bra motstånd.

Ogiltigt spel-ID: 1228357


Två målglada lag denna säsong. Båda har snittat klart över linan denna säsong och jag tycker oddset är för högt. Målen i deras matcher har kommit både offensivt och defensivt vilket såklart är en stor fördel. Finns även värde i Ö 5 men väljer Ö 4.5 här.

Ogiltigt spel-ID: 1228386


Två målglada lag. Irland går allt som oftast över linan när de spelar hemma. Tyskland går allt som oftast över linan var de än spelar. Anser inte heller att detta spel är avhängt på att Irland gör mål även om det är sannolikt.

Korta och halvdana motiveringar men sitter lite illa till just nu.

EDIT:

Blir ett spel till idag:

Ogiltigt spel-ID: 1229267


Oskarshamn har inlett denna säsong riktigt bra. Jag tycker laget är klart bättre än ifjol och nyförvärven håller högre klass än de spelare som fått lämna. Nu är man inte riktigt lika bra som tabellen visar och kommer säkerligen sjunka något men man bör inte ha några problem att kunna lösa en playoff plats till slut. Även om man inte håller topp 4 nivå i hockeyallsvenskan så tampas man med lagen strax under toppskiktet. Hittills denna säsong så har Oskarshamn haft en otrolig utdelning på sina chanser. Det är sällan ett lag har så hög procent på sina skott. Detta kommer givetvis inte hålla hela säsongen men här har man en bra chans att hålla statsen. I laget är det endast Uotila som saknas pga avstängning.

Almtuna går en jobbig säsong till mötes. Man har helt enkelt inte den kvalitén som krävs. Även om man till sist kan klara sig kvar då lag som Asplöven och Karlskrona håller en lägre nivå. I laget saknas fortfarande Sandberg som jag ser som deras bästa back. I många matcher har laget hängt med målmässigt men till sist förlorat. En hel del av det förklaras med mycket bra målvaktsspel från Joel Lassinantti. Nu är han egentligen andrahandsvalet i laget men eftersom Hamberg (som i vanliga fall är förstamålis) gått skadad har Lassinantti stått alla matcher hittills. Nu är Hamberg tillbaka och kommer stå ikväll. Klubben säger att han fortfarande känner av skadan men att den inte ska påverka allt för mycket. Lassinantti uppges vara sliten och i behov av vila. Hamberg har varit borta under en längre period och jag tror inte detta är till någon fördel för laget. Den ända vettiga förklaringen till målvaktsbytet är för mig att Lassinantti är ordentligt sliten och behöver vila och att man därför väljer Hamberg trotts att han fortfarande känner av sin skada.

Tycker målvaktsbytet Almtuna göra talar än mer för Oskarshamn. Oddset för HCP spelet är tilltalande för mig och jag väljer att testa spel. Oskarshamn besitter en högre grundkapacitet än Almtuna och dagens förutsättningar gör det inte sämre.

Dagen slutade med 2/4 och ett litet minus. Vad gäller tennisen var det små marginaler. Spelet på Oskarshamn hamnar väl i kategorin dåligt spel. I övrigt inte mycket att säga.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 14:31   #119
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Ett långtidsspel (om man nu kan kalla det så när det bara handlar om en vecka) till Stockholm Open som drar igång imorgon Måndag.

Ogiltigt spel-ID: 1233711



Spelar att Berdych vinner turneringen. Vill poängtera att alla bolag inte släppt oddsen än så kan komma att finnas till högre odds. Men vill inte riskera att det hinner sjunka i odds.
Stockholm Open har i år ett väldigt bra startfält om man jämför med hur det sätt ut de senaste åren. De två spelarna som sticker ut är just Berdych och Tsonga. Tittar man på oddsen så är det mellan dessa herrar det ska stå. Nu är det ingen av spelarna som besitter någon storform. Just BErdych och Tsonga mötes häromdagen bara och Berdych vann ganska klart i 2 raka set. Tsonga tog flera Medical Timeouts och åsikterna om vad det beror på går isär. Dock ser jag Berdych som den något bättre spelaren av de två.

Tittar man på resten av startfältet så finns namn som Monfils och Almagro. Men jag tror inte någon av dessa herrar ska kunna hota då de inte gjort något anmärkningsvärt resultat under senaste tiden. Tycker helt klart att 3.50 är lite väl högt när det kommer till detta spel och värderar hans chanser att vinna turneringen högre än så.

Det är alltid lite klurigt att spela på dessa lite mindre turneringar och framförallt när säsongen närmar sig slutet och många spelare är slitna eller har motivationsbrist. Men här kan jag inte se att någon ska kunna hota Berdych av någon av ovanstående anledningar.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-14, 18:33   #120
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 501
Standard

Redan droppat till 2,75 på Berdych, Unibet.
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td