Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-16, 21:00   #31
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Fan vad synd att Bröndby gjorde 2-2 i 90-minuten. Då 1-2 kom i 87-minuten.

Push då
Aa väldigt synd faktiskt
amarinho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 21:13   #32
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av amarinho Visa inlägg
Aa väldigt synd faktiskt
Ja typiskt. Men risken fanns ju då man gick vidare på kryss (förutom 0-0)
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 22:21   #33
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Tyresö vidare på oavgjort och PSG vidare på en 1-0 seger b.la. Jag tror inte Tyresö kommer orka stå i mot PSG på sin hemmaplan. Sen har inte Tyresö lika vana spelare på denna nivå som PSG spelare. Sen är PSG i grund och botten ett bättre lag.

Testar hemmaseger här till detta odds. Men låg insats då jag inte har den bästa kollen på dam fotbollen.

Tar gärna åsikter av er som har bättre koll.
Lite sen här men du hade ändå lirat.

Jag reagerade också på dom där 2.30 men såg ju att några öppnade högre än så och då jag har minst lika dålig koll som dig så släppte jag den som en het potatis. Tror man lurar sig på namnet PSG bland annat.

Sen tror jag, utan att ha en aning, att det är en milsvid skillnad mellan Lyon och PSG. Att oddset på Lyon mot Tyresö med liknande förutsättningar bara varit en bråkdel. 1.60 kanske?

Men det fetstilta är jag säker på att du har fel om. Unibet t ex öppnade med 1.62 på Tyresö hemma mot 2.35 för PSG och då är inte PSG bättre om inte hela marknaden drabbats av en kollektiv kollaps och det händer mycket sällan på den här nivån.

Tyresö hemma. http://www.oddsportal.com/soccer/eur...s-sg-ryxuZStS/

Dagens match. http://www.oddsportal.com/soccer/eur...reso-0Yqt2RAE/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 06:02   #34
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-18 01:05NHLPhiladelphia Flyers vs Pittsburgh Penguins 2 FT 9 2.150



Ja detta är ett kanon odds på pingvinerna. Svenska Spels (2.15) kan inget bolag på nätet match just nu. Betsson (2.00). Kommer sänkas fort. Jag lastar in direkt nu.

Flyers är inte bra alls och jag har sett dom spela några gånger. Tränar bytet har inte gett effekt. Sex förluster på sju matcher. Vinsten mot svaga Florida.

Scott Hartnell och Vincent Lecavalier varit borta några matcher nu, tunga avbräck.


Pittsburgh stor favorit att vinna SC har börjat stråladen. Fem vinster på sex matcher. Crosby är i toppform också.

James Neal och Kris Letang ser ut att saknas igen.

Pittsburgh har två raka vinster i Wells Fargo Center.

Nä, kan inte se annat än en Pittsburgh seger här efter ordinarie tid.

Klasskillnad!

Tung insats!



Att Pittsburgs ända förlust kom mot just Florida som Flyers besegrat. Ser jag som en tillfällighet.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-17 klockan 06:06.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 06:22   #35
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Ska vara lite snabbare den här gången.

Det var ju någon som nämnde matchen i NHL-tråden så jag kollade upp oddset. 2.11 på Pinnacle fick räcka för att jag passar, för stunden åtminstone. 2.15 Täcker inte ens viggen hos pinnen och jag utgår från att dom har räknat på det här också.

Du satt ju den förra på SS och så ofta brukar inte åskan slå ner två gånger på NHL.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 06:27   #36
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Lite sen här men du hade ändå lirat.

Jag reagerade också på dom där 2.30 men såg ju att några öppnade högre än så och då jag har minst lika dålig koll som dig så släppte jag den som en het potatis. Tror man lurar sig på namnet PSG bland annat.

Sen tror jag, utan att ha en aning, att det är en milsvid skillnad mellan Lyon och PSG. Att oddset på Lyon mot Tyresö med liknande förutsättningar bara varit en bråkdel. 1.60 kanske?

Men det fetstilta är jag säker på att du har fel om. Unibet t ex öppnade med 1.62 på Tyresö hemma mot 2.35 för PSG och då är inte PSG bättre om inte hela marknaden drabbats av en kollektiv kollaps och det händer mycket sällan på den här nivån.

Tyresö hemma. http://www.oddsportal.com/soccer/eur...s-sg-ryxuZStS/

Dagens match. http://www.oddsportal.com/soccer/eur...reso-0Yqt2RAE/

Ska ärligt säga att jag nog övervärderade PSG en del. Kanske lurades jag av namnet en del som du säger. Såg inte matchen, men läste om den och ingen av lagen skapade någon riktigt het chans. Lite tryck PSG på slutet.


Ja 1.60 på Lyon mot Tyresö är mycket möjligt odds. Lyon är nog som Umeå var då dom var överlägsna i damallsvenskan.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 06:31   #37
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ska vara lite snabbare den här gången.

Det var ju någon som nämnde matchen i NHL-tråden så jag kollade upp oddset. 2.11 på Pinnacle fick räcka för att jag passar, för stunden åtminstone. 2.15 Täcker inte ens viggen hos pinnen och jag utgår från att dom har räknat på det här också.

Du satt ju den förra på SS och så ofta brukar inte åskan slå ner två gånger på NHL.
Ja jag såg det i tråden kollade närmare på matchen och sen var det bara att lasta in degen på Svs då man öppnade vid 7 snåret.

Gissar på att oddset på pingvinerna landar på runt 1.80 ikväll och då sitter man fint i båten med 2.15


Svs sticker ut mer och mer i oddsen på NHL och då gäller det att hugga



Det där sista du säger vill jag inte veta av hehe
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 07:48   #38
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Helt klart har vi lite olika definitioner av vad ett utstick är, men lycka till.

Att oddset kommer gå ner är vi dock rörande överens om. Med lite tur så får du med dig all-in.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 07:54   #39
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Helt klart har vi lite olika definitioner av vad ett utstick är, men lycka till.

Att oddset kommer gå ner är vi dock rörande överens om. Med lite tur så får du med dig all-in.
Ja du har bättre koll på sånt Wagner. Jag har mycket mer att lära mig i spelbranschen.


Det där sista du säger, säg inte det. Huva om dom ska röra i detta spel med
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 09:10   #40
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Du klarade dig. Men dom kanske hugger 1.95 också?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 15:10   #41
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Nu har asien sänkt i två omgångar och är nere på 2 ggr jämnt. Helt enligt manualen. Jag vidhåller att det är en klassisk bookmaker-fälla då dom vet förutsättningarna, hur folk resonerar, och ändå taxerar chanserna till mindre än 50 %. Dom vill ha spel helt enkelt.

Om fällan slår igen eller inte återstår att se. Men fällan är gillrad och bytet hänger i käftarna på spelarkollektivet.

Att Svs medvetet skulle sticka ut på NHL stämmer inte. Däremot sätter dom odds på 3 omgångar i stöten (måndag morgon) och då kan det slå lite snett, speciellt i början på serien innan allt satt sig. Tro bara inte att dom gör det med flit.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 17:18   #42
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Nu har asien sänkt i två omgångar och är nere på 2 ggr jämnt. Helt enligt manualen. Jag vidhåller att det är en klassisk bookmaker-fälla då dom vet förutsättningarna, hur folk resonerar, och ändå taxerar chanserna till mindre än 50 %. Dom vill ha spel helt enkelt.

Om fällan slår igen eller inte återstår att se. Men fällan är gillrad och bytet hänger i käftarna på spelarkollektivet.

Att Svs medvetet skulle sticka ut på NHL stämmer inte. Däremot sätter dom odds på 3 omgångar i stöten (måndag morgon) och då kan det slå lite snett, speciellt i början på serien innan allt satt sig. Tro bara inte att dom gör det med flit.
Ja och spel fick dom också tungt.

Svenska spel nere i 1.95 trodde den skulle tryckas ner ännu mer. Men inte spelstopp ännu.


Ja på en veckolista på Svs kan vissa odds vara marknadshögsta i NHL.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 03:20   #43
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pittsburgh satt så skönt
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 03:22   #44
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-10-18 20:45Serie ARoma vs Napoli 2 ML 4 2.500



Analys kommer senare. Men vill få ut spelet nu!

Seriefinal och trots bortaplan har Napoli toppchans här.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 05:34   #45
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Hur kan du spela ML i fotboll? Om det är DnB/+0 du har spelat är det nog bättre att skrivs det om nån vill rygga, är lite förvirrande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td