Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-26, 15:56   #451
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Skulle vilka veta vad du tror om löpcenariot i Hugo Åbergs idag? Själv tror jag att Joke Face sitter i ledningen innan 500m gått. Brioni är ju chanslös i loppet om han kör till spets så antar att han tas lungt från start och tar en bra position i andra spår? Åke var ju grymmt missnöjd med att han inte laddade senast som han tänkt göra med Torvald så nu när han är nerstruken ett spår lär han trycka av rejält från start och bör ju släppa när ludde kommer med Joke Face?

Tror Beanie MM körs från början för positionen rygg ledaren - Brioni lägger sig Jocke lugn med i andraspår, han vet vilken speed hästen besitter och visat på slutet. Russel November kryper direkt ned bakom eller framför Brioni, beror på hur mycket han laddar - Russel är snabb men tror inte han vill offra speeden i starten - dock äger Russel två speeder, inte många som gör det!

Joke Face kan Ludde inte ta upp med, då blir han hängandes - han ladds framåt och hoppas vara först till plankan. Commander Crowe laddas också framåt, Christpohe Martens är ju inte känd för något finlir så han laddas säkert för spets, kosta vad det kosta vill.

Torvald Palema körs enbart för position mitt i fältet - tror inte han vågar ladda från sjättespår med så många loose canons invändigt... Men där kan det redan vara fullt...

Marshland flyger ner på innerspår, bak i fältet...

Local Conch söker ryggen på Brioni - kan möjligtvis få den beroende på hur mycket Jocke laddar från början, troligtvis sitter Russel där redan...

Lavec Kronos backas sist och slåss med Örjan om vem som får sitta längst bak, invändigt så länge som möjligt, så klart!

Efter 500 meter:

Commander Crowe i ledningen, Joke Face rygg ledaren, Beanie MM tredje inner!

Antingen sitter Brioni i dödens eller så gör Torvald det! Andra, tredje ytter för Russel November och fjärde ut för Local Conch...

Ungefär samma efter 1000 meter!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:01   #452
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du ser Badass, enda sedan jag välsignade din dagbok med kommentaren att låta bli vinnarspel har du alltid haft vinnande dagar

Ja, någon minusdag har det blivit men mycket stabilare har det blivit - tack för detta! Igår smög sig dock ett vinnarspel in - det gick in men jag har ingen tanke på att ta upp detta med vinnare igen...

Idag har jag hittils lirat några riktigt fina odds - det på 8.40 är ju ett gåvoodds utan dess like!!!

Men, tack ännu en gång för att du visade mig dessa stats som fick upp ögonen på mig!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:08   #453
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Tror Beanie MM körs från början för positionen rygg ledaren - Brioni lägger sig Jocke lugn med i andraspår, han vet vilken speed hästen besitter och visat på slutet. Russel November kryper direkt ned bakom eller framför Brioni, beror på hur mycket han laddar - Russel är snabb men tror inte han vill offra speeden i starten - dock äger Russel två speeder, inte många som gör det!

Joke Face kan Ludde inte ta upp med, då blir han hängandes - han ladds framåt och hoppas vara först till plankan. Commander Crowe laddas också framåt, Christpohe Martens är ju inte känd för något finlir så han laddas säkert för spets, kosta vad det kosta vill.

Torvald Palema körs enbart för position mitt i fältet - tror inte han vågar ladda från sjättespår med så många loose canons invändigt... Men där kan det redan vara fullt...

Marshland flyger ner på innerspår, bak i fältet...

Local Conch söker ryggen på Brioni - kan möjligtvis få den beroende på hur mycket Jocke laddar från början, troligtvis sitter Russel där redan...

Lavec Kronos backas sist och slåss med Örjan om vem som får sitta längst bak, invändigt så länge som möjligt, så klart!

Efter 500 meter:

Commander Crowe i ledningen, Joke Face rygg ledaren, Beanie MM tredje inner!

Antingen sitter Brioni i dödens eller så gör Torvald det! Andra, tredje ytter för Russel November och fjärde ut för Local Conch...

Ungefär samma efter 1000 meter!

/Badass

Hmm med tanke på Russel November spelet hoppas jag Comander felat bort sig innan han sitter i spets isf Tackar för tankarna!
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:13   #454
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Hmm med tanke på Russel November spelet hoppas jag Comander felat bort sig innan han sitter i spets isf Tackar för tankarna!

Tror inte Commander Crowe kan stå emot en vasst speedande Russel när spurten dras upp - har ingen tro på Commandern INNAN han visar bättring i Sverige först!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:15   #455
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Jag lägger 300 SEK på Conchita Exclusive - trots mördarmotstånd, men som hon gick sedan så...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:39   #456
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8065
Standard

Åke var missnöjd med att han inte laddade senast(se travnet). Tror han gör det nu, och Takter är mest rädd för honom i spetskörningen(atglive). Det dumma är att Torvald vill inte köra i spets, tror jag, och Åke hatar att sitta fast invändigt. Mycket spekulativt lopp.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 16:59   #457
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Dagens pick!

H2H/Jägersro Lopp 8/Spelstopp 20:14/Expekt

Nadir Kronos - Deuxieme Picsous

Här spelas ovanstående 4 units till 2.10 på Expekt - spelbar ned till runt 1.85!

Nadiren tränar strålande efter senast men här får han ingen spets och kommer troligtvis falla på eget grepp då han nyss sade i ATG-Live att han "inte accepterar att sitta i dödens" - så rejäl körning att vänta då Goop inte lär vilja släppa med sin frontrunner!

DP smyger med och avgör lätt över upploppet då Ludde kört slut på sin springare...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 17:11   #458
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Måste erkänna att idag har nätbolagen hamnat snuskigt rätt på det - inte många överodds att tala om idag inte...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 17:24   #459
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Dagens pick!

PLATSSPEL/Jägersro lopp 6/Spelstopp 19:28/Expekt

Tradewind

Här spelas Tradewind plats, 4 units till 5.50 - spelbart ned till runt 4.75!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 19:29   #460
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Dagens pick!

PLATSSPEL/Jägersro Lopp 9/Spelstopp 20:36/Expekt

Karma

Här spelas Karma 4 units, på plats till 3.15 på Expekt - spelbar ned till runt 2.35!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 20:32   #461
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Dagens pick!

H5H/Jägersro Lopp 10/Spelstopp 21:05/Nordicbet

Joke Face-Commander Crowe-Beanie MM-Torvald Palema-Russel November

Detta odds höll jag på att missa - trodde jag skulle ramla av stolen när jag såg detta drömodds!

Anser att Russel November skall rankas tvåa av dessa bakom Joke Face, som dock ändå troligtvis får en tuff resa... Får bara Russel November en fin smygresa vilket det är stora möjligheter här ifrån så skall denne städa av de flesta över upploppet... Äger en enormt vass speed - även om den inte är som i fornstora dagar så biter det rejält när denna sätts in..

Russel November spelas 3 units till 8.40 hos Nordicbet! Otroligt bra odds! Skulle eventuellt vara värt någon unit till, men har redan en annan rek med Russel November och vill inte lägga alla ägg i en korg...

Lycka till, om någon följer...

/Badass

Synd att Russel November inte kunde knäppa även Joke Face - enda hästen från att sätta denna dryga 8-oddsare...! Lite surt!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 20:59   #462
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 501
Standard

Men du piskade istället dit Nash As! Snyggt spelat!
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:06   #463
 
lordagspippis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 568
Standard

Du är grym Badass! Fortsätt så
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:16   #464
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linusiuz Visa inlägg
Men du piskade istället dit Nash As! Snyggt spelat!

Nja, det var Stekel som gjorde detta - så all beröm till honom...! Men tack ändå...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 21:17   #465
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
Du är grym Badass! Fortsätt så
Det gick inte så bra idag, men tack ändå - vi tar dem i morgon istället...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td