Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-12, 08:54   #16
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1343123



Lyon är riktigt starka iår och i förra matchen så slog man Etienne även fast man fick en utvisad vid ställningen 0-0. Bastos drog in bollen på frispark efter en målvaktstavla. Men man leder ligan och vill fortsätta hålla avståndet till PSG efter deras stor seger igår. Man möts på söndag i ligan och då vill man ha med sig en klar seger för att komma i form.

Nancy ligger sist i ligan och har inte på bortaplan ännu. 5 förluster och 3 oavgjorda. Och då har man inte mött något stark motstånd. Endast Etienne av topp 6 lagen och då fick man stryk med 4-0.

Nej jag tror Lyon går för seger och tar den enkel till slut.

// VSunden

Senast redigerad av VSunden den 2012-12-15 klockan 10:11.
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-12, 09:19   #17
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1343139



Ytteligare ett spel i Ligue 1.

Brest är riktigt bra på hemmaplan i år och det är där man tar alla sina poäng ungefär. Man har gjort minst 2 mål i 5/8 matcher på hemmaplan än så länge och därför tycker jag detta är ett överodds som måste testas ! Montpellier är också inget stabilt bortalag som släppt in minst 2 mål i 6/11 matcher i år.

Att få 3.40 på detta för ett stark hemmalag måste jag bara testa !

// VSunden

Senast redigerad av VSunden den 2012-12-15 klockan 10:11.
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-12, 10:16   #18
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Känns som du har bra värde i dina spel. Får börja följa detta. Ryggar dagens spel.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-12, 10:27   #19
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Känns som du har bra värde i dina spel. Får börja följa detta. Ryggar dagens spel.
Tackar ! Då hoppas vi på 2 vinster
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-12, 15:14   #20
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Vi är på olika sidor i Lyon ser jag! Eller ja, jag t ror ju också på Lyon men inte till oddset. Vad tror du om avsaknaden av Briand, Gourcuff, Grenier och Gonalons?

Jag gillar dina tankar ang Brest, men avstår då Montpellier bara släppt 4 bollar de 6 senaste matcherna...

Lägg till ditt sheet så det blir synligt vid din avatar, så vi kan följa din utveckling och dina spel! Kontrollpanel > Redgiera dina uppgifter.

BoL
Edit: Ja, inte i Lyon vs Nancy då förstås
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 20:17   #21
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Inte för att vara den som sprider dåliga nyheter (speciellt sedan jag själv är intresserad av samma spel) men detta var inte en bra nyhet http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15927614.ab
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-13, 20:43   #22
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Ska inte lägga för stor vikt vad Marca skriver, likväl som Babylon-bladet .
Stämmer att han gick av, men vad jag har förstått ska det inte vara någon större fara. Skall dock ge mig in i dem spanska forumen nu för att vara säker.
__________________
Vin är för dom som tror...
Öl är för oss som vet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
VSunden (+1)
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 00:38   #23
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Nej vi får verkligen hoppas att han kan delta i matchen! Hade varit för jävla trist annars...
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 00:41   #24
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

2012-12-14 Bayern Munchen - M Gladbach (Bundesliga)



Datum: 2012-12-14
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: Bayern Munchen - M Gladbach
Period: ft

Spel: BLGM Yes
Insats: 4.00
Odds: 2.200
Bolag:

Motivering:
Nu tycker ni säkert jag är dum i huvudet, och tänker själva att här holler väl Munchen nollan. Nej jag tror faktiskt inte det och Gladbach har absolut större chans än vad oddsen visar ! Så jag tycker det finns ett mycket fint värde i det här spelet. Det är sista matchen för hösten och Bundesliga tar sig ett uppehåll på ca 1 månad nu under jul och nyår.

Bayern Munchen går som tåget i ligan, man leder den väldigt enkelt och det ska en genomklappning för att misslyckas även i år att mista titeln. Man är ruskigt starka på hemmaplan men det är även man där har sin enda förlust i ligan mot Leverkusen. Man kommer med en näst intill full trupp till matchen där Neuer och Pizzaro ä tillbaka efter sjukdomar men desto mer tveksam är Robben som tränade med laget idag men troligen inte kommer spela, man har tillräckligt bra spelare ändå på den positionen. Att Munchen gör mål i denna matchen känns självklart !

Gladbach saknar idag försvararen Dominguez men offensivt har man flera ba spelare som kommer skapa chanser. Mest troliga startvalet är Hanke och de Camargo men man har även offensiva spelare som de Jong, Herrman, Xhaka och Mlapa. Plus att man har Arango på mittfältet som har varit lagets bästa spelare i år. Han är livsfarlig på fasta situationer och den spelare spelet går igenom. Man har gjort mål i 12 raka matcher om vi räknar bort tyska cupen där man förlorade på övertid efter att ställt upp med ett b-lag. Man började året väldigt dåligt efter att man tappat flera tongivande spelare efter förra årets succe säsong. Reus och Dante lämnade. Men nu dom sista 10 matcherna har man endast 1 förlust och formen pekar verkligen uppåt. Man tog sig vidare enkelt från gruppen i Europa League och man klättrar i ligatabellen. Moralen är väldigt postiv och man har inget att förlora imorgon så det kommer bli en bra match att se på tror jag.

Jag tycker verkligen oddset ligger rätt skevt här och hade väntat mig runt 1.90. Nu när vi får detta oddset måste jag testa 4U till fina 2.20@Bet365

Vi kan jämföra det med att vi får ett bättre odds på BLGM än om vi ska spela Ö3.5 i matchen. Och jag tycker det är rätt mycket större chans att Gladbach gör minst 1 mål än att Bayern ska göra 4 stycken faktiskt!

Matchen sänds på Eurosport för er som har den kanalen, vi andra får väl streama den !

// VSunden
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-15, 10:12   #25
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

1-1 igår och spelet satt säkert efter att Gladbach smällt in 1-0 redan efter 12 minuter !
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 13:29   #26
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Nu har oddset på BTTS YES hoppat upp till 1.8 igen på Bet365. Finns det nån som har hittat någon info angående Falcaos vara eller icke vara?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 13:38   #27
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Jag lirar 500 på att Roma vinner idag. Ska in på unibet nu...

Lycka till...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 14:01   #28
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jag lirar 500 på att Roma vinner idag. Ska in på unibet nu...

Lycka till...
Vad tillför detta? Du skriver en summa där ingen vet hur många % av din kassa du lägger. Lite krav måste det finnas på att motivera spelen också. Räcker med någon rad, finns ingen mening med att skriva ut spel där ingen vet varför man ska spela det. Enda undantaget är om man har ett spreadsheet där man visat upp bra statistik under många spel, då kan det kan fungera med picks, men då rekommenderar jag att man öppnar egen speldagbok eller att det är relevant till något annat inlägg.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
VSunden (+5), BlackCobra (+2)

Senast redigerad av Grnvit den 2012-12-16 klockan 14:03.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 14:12   #29
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Nu har oddset på BTTS YES hoppat upp till 1.8 igen på Bet365. Finns det nån som har hittat någon info angående Falcaos vara eller icke vara?
Ja jag såg det igår också. Falcao är uttagen i truppen och väntas starta. Är han uttagen så lär han vara redo att spela i mitt tycke.
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-16, 14:24   #30
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VSunden Visa inlägg
Ja jag såg det igår också. Falcao är uttagen i truppen och väntas starta. Är han uttagen så lär han vara redo att spela i mitt tycke.
Perfekt då blir det nog ett spel på BTTS YES från min del med. Men j*vligt fin motivering!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
VSunden (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td