Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-15, 10:33   #316
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Dagens Spel

Egna Spel

Elfsborg vs Djurgården +1 AH @ 2.25 5/10 188Bet
Elfsborg vs Djurgården @ 8.20 5/10 188Bet

Kör lite eget i allsvenskan idag, kommer dock inte posta rek i fotbollssektionen i och med att jag inte känner "supermycket" för spelet... men tycker oddsen är mäktigt felsatta... kommer i en period att gå över till flatbetting för att få mer stabilitet, mina värderingar har inte klaffat sista tiden... och ja, oddset på djurgårn är helt fel enligt mig..

Ryggar

Synar Lemasive på två spel, har ju gått som tåget och frågar om jag vågar... pssssst, kör hårt mannen

Brommapojkarna vs Orebro DnB @ 2.05 5/10 Pinnacle

Elfsborg - Djyrgårdens IF
Over 2.5 goals @ 2.06 5/10 Pinnacle

Vitoria-BA vs Goias @ 1.75 1.5/10

Blooming vs Libertad @ 1.75 1/10

Blooming vs Libertad @ 1.70 2/10

Lokomotiv Plovdiv -1 HCP vs Montana @ 2.40 2/10 Bet365 LOSS

Baseboll

Washington Nationals vs Philadelphia Phillies -1.5 @ 1.909 3/10 Pinnacle

New York Mets vs Colorado Rockies -1.5 @ 2.10 3/10 Pinnacle

Baltimore Orioles vs Oakland Athletics -1 @ 1.917 3/10 Pinnacle

Chicago Cubs vs Milwaukee Brewers
Over 11.5 runs @ 1.81 3/10 Expekt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-15 klockan 16:24.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-15, 17:33   #317
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Brommapojkarna vs Orebro DnB @ 2.05 5/10 Pinnacle
hallå där?! När fick du det där lökoddset själv fick man den till 1.89 tror jag det var tidigare under dagen, jävla rån eller haha

så mkt kan det väl inte skilja mellan Betsson & Pinnacle?
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-15, 17:38   #318
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Johansson Visa inlägg
hallå där?! När fick du det där lökoddset själv fick man den till 1.89 tror jag det var tidigare under dagen, jävla rån eller haha

så mkt kan det väl inte skilja mellan Betsson & Pinnacle?
Det kan det absolut göra.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-15, 18:01   #319
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Vitoria postponed inatt, lär inte spelas om idag eller?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-15, 18:17   #320
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Vitoria postponed inatt, lär inte spelas om idag eller?
Jo verkar så, men bookien kan ju ha voidat vid framflyttningen, beroende på regler

http://www.oddsportal.com/soccer/bra...-goias-194098/
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 06:40   #321
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Efter att ha haft ~40U i play landar jag på +/0 på ÖRET... sjukt...

Jag börjar känna att jag senaste tiden avvikit för mycket från min spelide, det har blivit alldeles för mycket ryggningar och mindre fokus på det jag själv är bra på. Vissa dagar ligger 50U+ in play uppdelat på 4 olika sporter, det känns inte bra.

Jag kommer givetvis fortsätta rygga vissa cappers, men i mindre utsträckning bara.
Förhoppningsvis minskar detta swingsen och ger mig lite mer stabilitet och fokus på min egna spel, ligger ändå på en ROI 125%+ (egna spel) så att det ska räcka för att plussa är det inget snack om.

Inleder med en väldigt lugnt fredag som börjar med ett spel som jag och RobinD diskuterade fram igår...

Holland - Jupiler League
Eindhoven - De Graafschap @ 1.87 5/10 Betfair
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-16 klockan 07:34.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 17:42   #322
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Tror jag kommer återgå till att endast posta egna picks här, inte för att låtsas plussa enormt på egen hand. De cappers på forumet jag följer vet mycket väl om att jag gör det och att jag uppskattar deras jobb. Men tror inte någon är intresserad av att få en upprepning av alla papaks och sharps lir här, till vilken nytta liksom?

Sparar mig samtidigt mycket jobb med att skriva... so from now on, MW picks only.

Statistiken är bokförd med olika taggar så kan plockas fram separat så det är ingen fara.

Har en del fina leans inför helgen, kommer en rek eller två imorgon innan 12.
Tills dess, BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-16 klockan 17:58.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:07   #323
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Möjligt att få någon motiveirng till det holländska liret idag?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:16   #324
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg
Möjligt att få någon motiveirng till det holländska liret idag?
Kolla RobinD's dagbok
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:17   #325
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg
Möjligt att få någon motiveirng till det holländska liret idag?
Kör en kortis här i så fall, denna är framdiskuterad tilllsammans med RobinD.

Graafshaap leder ligan överlägset (10p marginal), är lite av ligans "Anderlecht" om man säger så. Trots att de blev klara för ett bra tag sedan (vilket brukar betyda att de blir "omotiverade") så har de krossat sitt motstånd. Över hela säsongen har de 24-4-6 (W-L-D), på bortaplan 11-2-4.

Graafschap har 8 raka bortavinster, varav 6 har spelats sedan årsskiftet.
5 av de här 6 matcherna har Graaf vunnit med två mål eller mer, och då har de (som ett omotiverat lag) spelat mot lag som antingen jagar playoff plats eller kämpar för att få stanna kvar i ligan. Med andra ord lag som verkligen kämpar, det har inte spelat någon roll Graafschap har mosat dom. I förra matchen spelade de mot FC Oss som ligger på platsen under dagens motståndare Eindhoven. Slutresultatet blev 0-5...

Eindhoven är 2-2-1 sista 5 hemma, de två förlustmatcherna har kommit mot Zwolle och Emmen, två lag som är bra men långt ifrån lika bra som Graafschap. Senaste fem borta+hemma ger samma stats (2-2-1), Eindhoven har mött blandat motstånd och deras stora problem är att de inte har någon riktig stabilitet i laget. Graafschap är ett lag som vinner flera gånger i rad för att sedan ta ett kryss eller förlust och sedan börja vinna igen, Eindhoven går upp och ner som en berg och dalbana. Det funkar inte när ligans absolut bästa och överlägsna lag kommer på besök, då får man stryk. Att Eindhoven är berg och dalbana kanske låter skrämmande, vilket det är, för man tror ju direkt att vagnen är på väg upp till toppen av backen idag..... men då ska du också väga in att de också är klara för playoff, dvs minst lika omotiverade som Graafschap.

Den här kanske inte sitter, det finns ju aldrig garantier, men till 1.80+ tycker jag det är spelvärt. Graafschap är som sagt överlägsna det här året, har 8 raka vinster borta varav vissa mot bättre lag än Eindoven... detta i kombination med att Eindhoven är klara får mig att testa.

Skrivet under stress så finns säkert stavfel o lite som fattas, men hoppas det gav lite insikt i matchen. Önskar dig lycka till om du satsar något!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:27   #326
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Hm. Jag testar ett bet på dem. Är ju annars en ganska slö fredag tycker jag.

BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:29   #327
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg
Hm. Jag testar ett bet på dem. Är ju annars en ganska slö fredag tycker jag.

BOL!
Oerhört slö fredag, och Holland Jupiler är en av mina favoritligor men den här omgången är otroligt svårbedömd. Detta är enligt mig det bästa spelet, också det enda jag spelar själv. Vågar mig inte på över/under i dom andra och absolut inte rak...

Det andra spelet skulle vara AGOVV -1 AH men jag tycker detta är bättre... men ja, bollen är rund och i fotboll kan allt hända. Kanske blir 5-0 till Eindhoven idag, man vet ju aldrig...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 18:35   #328
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Håller med, i en omgång där flera lag slåss om placeringar som leder till playoff, eller till bättre placering inom playoffen så känns det vidöppet. Jag har haft flera gånger när jag spelat överspel/underspel eller båda gör mål i matcher som varit viktiga.

Därför känns den enda matchen som är spelbar just den vi valt. Med det följer naturligtvis inga garantier. Men precis som Newcastle inte slutade/slutar vinna trots avancemang är Graafschap. Eindhoven å andra sidan har sedan de blev playoff-klara varit rikitgt svajiga.

Jag tycker även att FC Oss DnB kan vara intressant, då jag tror att de är starkare på hemmaplan i bottenmötet mot Telstar. Men samtidigt så känns matchen vidöppen. Finns ett par till som jag tror vinner idag. AGOVV, men rör inte till ~1.50, Cambuur står i ~1.80 på hemmaplan vilket brukar vara bra, men nu är det i princip klara som periodsegrare och möter ett som slåss om playoffplacering, Excelsior lika så bör vinna denna match om de är motiverade, men till ~1.60 så köper jag inte det idag.

Jag kommer nog inte spela så mycket med i Jupiler innan Playoffen drar igång.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-16, 22:10   #329
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Holland - Jupiler League
Eindhoven - De Graafschap @ 1.87 5/10 Betfair WIN
+4U
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-17, 09:13   #330
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Efter att ha haft ~40U i play landar jag på +/0 på ÖRET... sjukt...

Jag börjar känna att jag senaste tiden avvikit för mycket från min spelide, det har blivit alldeles för mycket ryggningar och mindre fokus på det jag själv är bra på. Vissa dagar ligger 50U+ in play uppdelat på 4 olika sporter, det känns inte bra.

Jag kommer givetvis fortsätta rygga vissa cappers, men i mindre utsträckning bara.
Förhoppningsvis minskar detta swingsen och ger mig lite mer stabilitet och fokus på min egna spel, ligger ändå på en ROI 125%+ (egna spel) så att det ska räcka för att plussa är det inget snack om.

Inleder med en väldigt lugnt fredag som börjar med ett spel som jag och RobinD diskuterade fram igår...

Holland - Jupiler League
Eindhoven - De Graafschap @ 1.87 5/10 Betfair
Kör hårt! Ska bli kul att följa
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td