Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-16, 16:16   #76

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 18: Washington Nationals - Milwaukee Brewers
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.909 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100417

Tva lag som verkar har fatt igang offensiven och vars pitchers i helhet inte gjort ett bra jobb alls. Jag tycker det luktar over lang vag och trots att detta ar ett "public"-spel valjer jag att ga in.

Washington kommer fran sin serie mot Philadelphia dar man forlorade tva och vann en. Totalt lyckades man skrapa ihop 18 runs, inte alls daligt. Igar kom vinsten, 7-5 mot J.A. Happ. For den har sasongen ar Nationals 7-2 i O/U.
Brewers har nu tva raka matcher med ett BA pa over .340. I sin serie mot Cubs skrapade man ihop 19 runs och man ar 6-2-1 i O/U.

John Lannan har tva starter i ar men har bara kommit upp i 8.2 innings. ERA pa 8.31 och WHIP pa 2.19. I senaste matchen holl han ut i fem innings, tillat tre runs, sex hits och tre walks. Lannan har tre starter mot Brewers i sin karriar och ar 0-1 med 7.11 ERA.
Mot honom stalls Yovani Gallardo. 0-2 med 6.75 ERA i ar innebar att Gallardo inte fatt den start han hoppats pa. Senast mot St. Louis blev det sex runs, fem hits och tva walks pa fem innings. 2-0 mot Washington med 2.57 ERA i sin karriar.

Lagens bullpen har haft det mycket svart nu i borjan av sasongen (bada 5+ ERA) och sarskilt de tre senaste.

Zimmerman saknas med all sakerhet idag, det ar sjalvklart synd for overspelet men att det finns tillrackligt i kraft i bada lagen for att den har matchen skall ga over - det ar inget snack om saken. Trots public blir det lir. Play ball.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 20:55   #77

Qirrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Båda du och papak på överspelet, bådar gott. Nu kör vi!
Gammal 2010-04-16, 20:59   #78

Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Gillar verkligen överspelet blir mitt största bet för natten dock var jag lite sen och fick lite halvslashat odds.

GL

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
,
,

Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 16:32   #79

maddmaxs avatar

Standard

Spel 19: Chicago Cubs - Houston Astros
Spel: Chicago ML
Odds: 1.719
Spelstopp: 19.05 - 100417

Chicago har nu fyra raka bra matcher offensivt, alla pa hemmaplan. BA pa .344, .278, .375 och .361. Igar vann man med 7-2 mot Astros. Jag tror pa vinst idag igen, Gorzelanny ar definitivt vard det.

Tom Gorzelanny gjorde en mycket bra start mot Cincinnati i sasongens forsta outing. 6.1 innings, fyra hits och tva walks men det blev bara en ND for den gamle Pirates-spelaren. Ar visserligen bara 1-4 med 5.01 ERA mot Houston men har verkligen fatt en nytandning sedan han kommit till Cubs och vansterhanta pitchers har som sagt fordel i borjan av sasongen.

Mot honom skickar Astros fram Roy Oswalt. Oswalt har inte spelat uselt men ar anda 0-2 med 3.75 ERA pa sina tva starter. 13-12 med 3.81 ERA mot Cubs i sin karriar.

Ser vi till bullpens har bada lagen haft det svart men huvudargumentet for spelet ar lagens offensiv. Astros har problem (som jag namnt i tidigare rekar) och det kommer inte bli battre forrans Berkman kommer tillbaka OCH nagra spelare rycker upp sig.

Go Cubbies.
Gammal 2010-04-20, 22:30   #80

maddmaxs avatar

Standard

Spel 20: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.43 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100421

Tjenare igen ni som laser. Har haft ett litet uppehall da jag har haft tenta och projekt som skulle in. Antagligen (med tanke pa resultaten har) borde jag tagit breaket lite tidigare..

Leftien Dana Eveland har vi spelat pa tidigare. Han ar 2-0 med 1.35 ERA i sina tva forsta starter (mot White Sox och Orioles) och har verkligen fatt en kanonstart pa sasongen. Det ar viktigt for Toronto som verkligen har problem med lagets starters. Trots att Eveland tillat tva runs pa sex innings forra matchen blev det bara tre hits och tre walks. Han spelade alltsa battre an siffrorna.

Mot honom stalls Kyle Davis. Visserligen 1-0 (2-0) men med 4.26 ERA. Han har fatt bra med hjalp av sina medspelare. Ar 1-1 mot Toronto med 4.61 ERA. Bakom sig har han MLBs for narvarande samsta bullpen vars ERA ar pa 7.08 (mot Torontos 3.86).

Toronto spelar nagot ojamnt offensivt men brukar fa in runs. Serien mot Angels hemma slutade i en sweep for bortalaget men gardagens bounce-back mot Royals med 8-1 tror jag ger mersmak. Det skiljer nastan 70 punkter i oddset pa ML och RL och jag tycker faktiskt det inte ar berattigat da Toronto har vunnit SAMTLIGA sina atta vinster i ar med mer an en run (varav tre hemma).

Kansas City har dessutom inte bra statistik i Rogers Centre (for dom som gillar sadant). 6-20 de senaste 26 motena och Torontos tio senaste vinster mot Royals har alla slutat med mer an en runs marginal.

Tycker om Toronto infor nattens match och testar den aven privat i en dubbel med Twins. Lycka till inatt!
Gammal 2010-04-21, 18:12   #81

maddmaxs avatar

Standard

Spel 21: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Odds: 2.82 (PinnacleSports)
Spelstopp: 18.35 - 100421

Lite sent ute men ungefar 30 minuter till spelstopp. Testar samma spel som igar. Otroligt att det missade da Royals tredje run var pa error och Blue Jays hade bases loaded, no outs utan att fa in en run i sjunde.. Dubbeln gick iallafall in..

Greinke: 2-4, 5.15 ERA vs. TOR
Marcum: 3-1, 1.09 ERA vs. KC

Royals har inte vunnit en match med Greinke vid mounden i ar och med en kass, kass bullpen bakom sig tror jag Toronto tar andra raka men denna gangen med marginal.

BOL.
Gammal 2010-04-21, 18:14   #82

maddmaxs avatar

Standard

Spelar aven en dubbel med Toronto ML och Rockies ML till 3.60~ privat.
Gammal 2010-04-23, 17:43   #83

maddmaxs avatar

Standard

Rättning
Spel 18: Washington Nationals - Milwaukee Brewers
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.909 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (5-3) -1 u.

Spel 19: Chicago Cubs - Houston Astros
Spel: Chicago ML
Odds: 1.719
Resultat: LOSS (3-4) -1 u.

Spel 20: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Odds: 2.43 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-3) -1 u.

Spel 21: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Odds: 2.82 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (3-4x) -1 u.

Ja, vad ska man saga? 7 eller 8 raka spel som missat.. Sjalvklart har det varit en del samre spel (sarskilt Red Sox) och jag har nog inte varit tillrackligt nogrann de senaste tva veckorna for att spela, annu mindre reka. Men trots det har de allra flesta spelen varit ganska close och ja.. Jag har bestamt mig for att ta nya tag (istallet for att be om att dagboken tas vack for att starta en ny som vissa verkar gora) och jag ar hundra pa att det kommer vara grona siffror inom kort.

Trots detta kanske jag fortfarande ar fade-material. Hall till godo!
Gammal 2010-04-23, 18:52   #84

maddmaxs avatar

Standard

Spel 22: San Francisco Giants - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 2.52 (PinnacleSports)
Spelstopp: 04.10 - 100424

Tim Lincecum ar en otroligt bra pitcher, inget snack om saken. Tre matcher i ar och tre W. 14 hits och 3 walks pa 20 innings ar fantastiskt, no doubt. 4-0 i sin karriar mot St. Louis ar imponerande, hands down. Men..?

Giants har haft tunga dagar bakom sig. Manga tyckte om deras chanser for att gora en sweep i San Diego men istallet forlorade man samtliga tre matcher (2-3x, 0-1, 2-5). Att laget bara producerade 4 runs pa tre matcher ar illa nog men man kunde aven ana andra problem. Deras bullpen som gjort ett hyffsat jobb den senaste tiden borjade slappa runs och hade 4.97 ERA och 1.66 WHIP under dessa tre matcher (och Padres ar inte direkt ett topplag offensivt).

Aaron Rowand, Freddy Sanchez och Emmanuel Burriss ar pa skadelistan for Giants, detta hjalper definitivt inte. Deras offensiv har som sagt sett blek ut och ingen av deras friska .300+ herrar gjorde bra ifran sig i Kalifornien.

Jaime Garcia ar ett mindre kannt namn. Har gjort tva starter i ar och har verkligen imponerat. I forsta matcher mot Brewers pa bortaplan blev det en 7-1 vinst. Garcia slappte en ER pa fyra hits och tre walks. For en vecka sedan spelade han hemma mot Mets. Garcia slappte bara en hit (!) och inga runs pa sju hela innings. Tva walks. Garcia var vard vinsten men matchen slutade efter 20 hela innings i 2-1 vinst till Mets (intressant ar att Felipe Lopez, 2B/INF i Cards) pitchade en hel inning och gav bara upp en walk.

Cardinals bullpen har varit battre an Giants, om an marginellt over sasongen. Skillnaden ar helt klart storre om man ser till den senaste veckan.

Lopez kanske kommer till start idag, klart ar att LaRue ar borta. Skadelaget ar inte sarskilt bekymrande och bor inte vaga i Giants fordel.

Offensivt ar Cards ett power-lag oavsett vad Mark McGwire sager. Pujols har 6 HRs, Rasmus 5, Holliday 4 (alla pa bortaplan) och Ludwick 3. Detta vager upp att deras BA ar inte sarskilt imponerande. Det brukar smalla i St. Louis matcher med 23 pa 15 matcher (bast i MLB). Dessutom slapper man in minst ER i hela ligan.

Pa det hela taget.. Jag tycker detta ar en coin-flip. Lincecum ar ett ace men far man inget run-support vinner man inte. Dessutom ar han inte omojlig, Cardinals offensiv ar betydligt battre.

2.52 i odds, jag varderar Cardinals chanser till atminstonder 43-44%, antagligen ar siffran battre an sa. Public sitter pa Giants. Testar RL till 3.80 privat.
Gammal 2010-04-24, 14:28   #85

maddmaxs avatar

Standard

Rättning
Spel 22: San Francisco Giants - St. Louis Cardinals
Odds: 2.52 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-1) -1 u.
Gammal 2010-04-24, 14:32   #86

maddmaxs avatar

Standard

Spel 23: San Francsico Giants - St. Louis Cardinals
Odds: 1.69 (PinnacleSports)
Spelstopp: 03.05 - 100425

Tror inte Giants vinner tva irad mot Cardinals, fragan ar om de var varda vinsten igar. Cardinals hade fler hits och Lincecum klarade sig an en gang.

Oavsett hur det gick i gardagens match visste jag att detta skulle bli ett av dagens spel. Wainwright (3-0) fixar biffen.
Gammal 2010-04-25, 17:49   #87

maddmaxs avatar

Standard

Rättning
Spel 23: San Francsico Giants - St. Louis Cardinals
Odds: 1.69 (PinnacleSports)

Resultat: LOSS (2-0) -1 u.

Kanner att det gar at skogen sa kommer forlita mig mer pa andras spel. Darfor blir det ett uppehall med rekandet men har startat ett spreadsheet for de som ar intresserade:

http://www.spreadsheet.se/maddmax
Gammal 2010-04-27, 23:25   #88

Sharp$: 750
Standard

Maddmax, bit ihop och kom tillbaka, visst har vi alla lite bad beat streaks det hör ju till och är faktiskt lite av charmen med denna sysselsättning vi har!
Gillar din kompetens inom baseball trots lite oturliga resultat såhär tidigt på säsongen.
Let´s get it back on track mate!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td