Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-06, 14:55   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

maddmax - dollar från dobbel - (MLB, NCAAB)


Nyregistrerad men vissa kanske känner igen mig. Verkar vara bra drag när det gäller baseballen här så jag tänkte testa att lägga upp några av mina spel nu när säsongen kommer igång på riktigt.

Jag är en man i mina bästa år som för närvarande bor utomlands (därfor saknas ord med prickar på i vissa av mina poster) som gärna sätter ett par kronor på amerikanska sporter (främst MLB och college-basket) vilket jag nu gjort i 4-5 år. Använder PinnacleSports främst men även 5Dimes från och till.
Spelen i tråden kommer vara flatbets på 1 u. för enkelhetens skull.

Kommer försöka hålla tråden så ordnad och lättläst som möjligt, diskussioner får tas i respektive underforum. Men glåpord och eventuella ryggdunkningar får gärna förekomma.

Tack för er tid och lycka till!
------
Statistik
MLB '10: 7-14-0
Netto: -6,33 u.
Återbetalning:

Senast redigerad av maddmax den 2010-04-23 klockan 16:43.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 15:46   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 1: Tampa Bay RL (-1,5)
Match: Tampa Bay Rays - Baltimore Orioles
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.10 - 100407

Tampa Bay och Baltimore har premiar idag och det ar slutsalt. Hemmalaget ar alltid lite underdog i AL East men har visat gang pa gang att man har kapacitet for att overraska. For tva ar sedan var man i final mot Phillies och i ar tror jag man kan komma minst tvaa i AL East.

Baltimore har prenumererat pa sistaplatsen ett ganska bra tag och jag tror inte det blir nagon skillnad i ar. Lagets pitching ar inte i narheten av hyffsat och offensiven ar just det.. Hyffsad.

Dagens starters ar Kevin Millwood och James Shields. Aven har tycker jag att det ar skillnad. Millwood spelade bra forra aret (da for Texas Rangers) men ar 2-2 med over 6 ERA mot Tampa i sin karriar.
James Shields ar i mina ogon en av de basta i AL East och har i mangt och mycket fatt for lite cred i skuggan av Kazmir och Garza. En otrolig changeup som om han kommer fore i counten ar livsfarlig. Tippar minst 6 K's for Shields ikvall.

Oppningsmatcher ar alltid lite sadar men tycker anda att Tampa har en mycket bra chans att oppna sasongen starkt mot ett av ligans samsta lag.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 16:09   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 2: Houston Astros - San Francisco Giants
Spel: San Francisco Giants ML
Odds: 2.21 (PinnacleSports)
Spelstopp: 02.05 - 100407

Tim Lincecum gjorde en riktigt bra insats i gardagens "Opening Day" och Giants vann med 5-2. Det var visserligen ingen utklassning men jag tyckte mig se borjan pa en valdigt lang sasong for hemmalaget.
Redan forra aret var Astros produktion framat ganska lam och det var verkligen ett "under"-lag. Jag tycker att stora delar av laget inte platsar i MLB, manga spelare skulle varit i AAA i andra franchises. Matzui, Lee och Bourn ar definitivt inte tillrackligt for att vaga upp de samre spelarna. Lance Berkman saknas ju som bekant.
Giants ar inte heller nagon run-machine men ja.. Det finns en del intressanta spelare och man ar jamnare an dagens motstandare.

Zito, ja.. Vad ska man saga? Tycker att han spelade upp sig forra aret och kanske kan satta sig sakert bakom Lincecum i ar. Jag tror han ar pa ratt vag nu innan pensioneringen och han ska inte underskattas. Kan vi fa 6 innings med en eller tva runs bor det har spelet vara i valdigt god form.

Mot honom har vi Wandy Rodriguez. Gjorde en mycket bra inledning av forra sasongen och det finns potential i honom. Andra halvan var samre och elaka rykten gar om att han ar halvskadad nu.

Pa det hela taget tycker jag att oddsen borde ligga narmare varandra an sahar. Jag vill inte saga San Francisco borde vara favoriter men runt 2.10, kanske lite under, ar min vardering. Vi testar!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 16:17   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Kommer absolut följas, på dom bara!!

(Highspeed shooter.. För visst fan skjuter den snabbare nu än förut. Never mind!)
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:24   #5
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Denna kommer följas....
Överhuvudtaget är baseboll en rätt fascinerande sport. Blev totalfrälst när jag förra året var och tittade på Mets- Braves....det var en upplevelse för livet.
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:45   #6
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Välkommen hit och lycka till
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:47   #7
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Har du någon statistik från föregående säsonger du har bettat?
Ska helt klart bli intressant att följa

BOL
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:26   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Testar några av dina lir! God lycka.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:37   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Härligt att du hittade hit Max! Ska bli kul och följa dig och tugga lite baseboll med dig återigen under säsongen... Lycka till!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 21:46   #10
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkligen kul med sa mycket folk som ar intresserade. Dock lite nervost med.

Ska fixa fram statistik nar jag kommer tillbaka "hem", ar i Sverige nu over pask. Vet dock att april alltid ar en problem-manad nar det galler MLB for mig. Men det ska val ga att andra pa.

Lycka till alla som ryggar (och de som inte gor det)! So excited about the new season.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 10:28   #11
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 1: Tampa Bay Rays - Baltimore Orioles
Spel: Tampa Bay RL (-1,5)
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-3) -1 u.

Spel 2: Houston Astros - San Francisco Giants
Spel: San Francisco Giants ML
Odds: 2.21 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (0-3) +1.21 u.

Ja, vad ska man säga? "Nära skjuter ingen hare" eller "Den som gapar över mycket...". Det kunde dock vara värre. Lite plus trots allt. Nu är iallafall oskulden tagen. PLAY BALL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 11:19   #12
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 3: New York Mets - Florida Marlins
Spel: New York ML
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100408

Ser vi till spring training var Ricky Nolasco betydligt battre an Mets John Maine. Detta ma oroa nagot, men jag tycker inte det ar tillrackligt for att avsta spel. Nolasco ar en bra pitcher (vissa kanske kommer ihag forra sasongens sista match for Florida), hands down. Men Maine spelar som bast pa hemmaplan och har gjort valdigt bra inledande matcher pa tidigare sasonger (trots daliga ST-siffror da med). Maine ar 5-2 pa tio starter mot Florida med 3.12 ERA. Nolasco ar 3-6 pa 15 starter mot Mets med 5.99 ERA.

I gardagens match vann hemmalaget med 7-1 (Santana mot Johnson) och jag tyckte att Metropolitans visade att man traffar bollen bra mot battre pitchers. Endast fem hits mot Johnson visserligen men med fyra walks till det. Nio hits totalt.
Florida skrapade ihop sex hits och tva walks under hela matchen och trots att Hanley Ramirez stod for tva hits och Cantu for en (de som har bast statistik mot Maine) sa kan den offensiva biten satta stopp for Marlins ikvall.

Mets bullpen sken igar och jag tror de kan gora samma sak idag. 3-1 i errors for Florida igar kan ocksa bli avgorande.

Nolascos inledning pa forra sasongen var ohyggligt dalig men jag tror inte en upprepning av det behovs idag for att Mets ska vinna. Man har en bra offensiv och med den erfarenhet bakom plattan som Rod Barajas tillfor kommer Maine kanna sig saker. Som han brukar pa hemmaplan. Oddset borde ligga runt 2.05, detta ar verkligen ett bra tillfalle att betta en underdog at home. Go Mets!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 09:57   #13
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 3: New York Mets - Florida Marlins
Spel: New York ML
Odds: 2.15 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-7x) -1 u.

Jaha.. Stolpe ut igen. Florida fick 7-6 i elfte inningen. Var nog dock rattvist men tva spel pa tva dagar som missat med en run. Nya tag..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:22   #14
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Kämpa på det vänder!
Har aldrig varit intresserad av BB men denna sidan har verkligen fått mig att börja bli intresserad!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:31   #15
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 4: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.917 (PinnacleSports)
Spelstopp: 18.35 - 100408

Reds har tva raka hemmaforluster nu i serien mot Cards och jag tror inte de har kraften att komma tillbaka i tredje matchen. Jag hade tippat att oddset skulle ligga runt 1.85, sarskilt efter deras offensiv igar.

Bronson Arroyo gjorde, ironiskt nog, en supermatch mot just Cardinals sin sista start forra sasongen (8.1 innings, 1 ER). Men annars ar Arroyo inte lika lyckosam mot St. Louis. 6-8 med 4.54 ERA kanns inte direkt superhett och gav bl.a. upp sju hits pa tolv AB mot Felipe López. Hursomhelst, Arroyo har gjort en langt ifran stabil ST med 1-4 och 5.70 ERA. Jag tror helt enkelt inte han ar redo.

Brad Penny ar en ganska intressant figur tycker jag. 2008 var en tung sasong och aven i Red Sox forra aret gick det daligt. Sen blev han flyttad till Giants och spelade utmarkt. Nu ar han i Cardinals och jag hoppas han fortsatter forra sasongens avslut. Penny har startat lika manga matcher som Arroyo men ar 2-1 (dock med 5.40 ERA). Det Penny gjort bra under forsasongen ar att inte tillata walks. Med en svag Reds-offensiv tror jag detta kan vara en mycket viktig del for Penny. Penny ar 7-2 med 3.36 ERA.

St. Louis ar pavag till sasongens forsta sweep och jag tycker 1.92 ar ganska bra odds har. Pujols ar kung som vanligt och kan nog t o m avgora den har matchen sjalv. Cardinals har inte legat under nagon gang i ar och tror inte de gor det igen. Reds hemmapublik vill ha vinst men gardagens ynka 6 hits gor att jag tror pressen blir negativ. Och da kan Pennys snala pitchstil betala ganska bra.

Cardinals for the win.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:36   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

STL Cardinals finns till @1.93 bet365. Skynda fynda!!
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 10:42   #17
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den gick upp till 1.95 pa Pinnen en minut efter jag rekat. Bolagen skrattar mig rakt upp i ansiktet.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:51   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Den gick upp till 1.95 pa Pinnen en minut efter jag rekat. Bolagen skrattar mig rakt upp i ansiktet.
LOL
Du blev huvudsamtalet på fikarasten.
-Haha maddmax plockade cardinals idag, vet ni till vilket odds?!

-Nej?

-1.917

- Mohahahahahahaha
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:00   #19
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:39   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Har ryggat Cards, fick 1,95 på Bet365
Bra info Maddmax...som vanligt!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:19   #21
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

ser mörkt ut för cardinals :(
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:21   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Synd att spelet sprack, på't igen bara!
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 20:22   #23
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 4: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.917 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (2-1) -1 u.

Tre forluster i dagboken och alla med en run. Borjar bli nagot irriterande. Cardinals hade bra lage i attonde men man ger bort det i sista inningen istallet.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 21:09   #24
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Rättning
Spel 4: Cincinnati Reds - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.917 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (2-1) -1 u.

Tre forluster i dagboken och alla med en run. Borjar bli nagot irriterande. Cardinals hade bra lage i attonde men man ger bort det i sista inningen istallet.
Bara fortsätt köra på så kommer det börja studsa din väg
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 10:45   #25
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 5: Arizona Diamondbacks - Pittsburgh Pirates
Spel: Arizona ML
Odds: 1.746 (PinnacleSports)
Spelstopp: 03.05 - 100410

Hemmalaget har bra chanser i dagens match mot gastande Pirates. Pirates gor sin forsta bortamatch idag och har fatt aka fran ostkusten hela vagen till Phoenix. Gardagens match slutade i 10-2 forlust mot Dodgers och det sag nastan ut som om luften gick ur laget. BA och OPS har gatt ner successivt fran oppningsmatchen till nu.

Rodrigo Lopez kommer till Arizona fran Phillies. Trots en lite skakig sasong fick han med sig 3-1 i siffror (startade endast fem matcher) men han verkar ha hittat en bra plats i laget har. Valdigt fina ST-siffror - 1.64 ERA (1-0) och har sett valdigt stabil ut med 16-4 i K/BB.

Mot honom staller vi Charlie Morton. Borjade for tva ar sedan i Braves och gjorde en liten forbattring i Pirates men anda 4.55 ERA och 5-9. Gjorde 1-2 med 4.38 ERA under forsasongen och gav bl.a. upp sex HRs pa 24 innings.

Arizonas trend ar lite annorlunda och man har en dags mer vila. I senaste matchen (mot Padres) gjorde man bl.a. 3 HRs (Upton, Johnson och Young). Just Johnson har betytt mycket for laget och jag tror att vi kommer se lite andringar i dagens battingorder som gor att man far ut sa mycket som mojligt ur honom.

Forra aret mottes lagen sju ganger och D-Backs vann sex av dessa moten (3 av 4 i Phoenix), varav fem matcher med fem runs eller mer (!). Ska Arizona kunna halla over sasongen och na sina mal ar det viktigt att laget vinner de har "enkla" matcherna. Ett trott, slaget Pirates ar straff utan malvakt. Oddset ar tillrackligt for att ga in.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 11:45   #26
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En liten varning for spel med hjartat men..

Spel 6: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.22 (PinnacleSports)
Spelstopp: 21.05 - 100409

Toronto gor sin forsta match pa ostkusten efter tva vinster och en forlust mot Texas. Blue Jays ar ett lag som de flesta tror och tycker kommer ligga i botten av AL East, eller iallafall slass med Baltimore om det platsen. Men Toronto gjorde en stark start av sasongen forra aret och trots ett tapp pa miljon-spelare (Rios, Rolen och framforallt Barajas och Halladay) har man en trupp som kan klara sig bra, sarskilt utan skador.

Baltimore kommer hem efter 1-2 mot Tampa Bay, vinst igar med 5-4. Laget ar i mina ogon det samsta i MLB och har inte nagon speciell styrka. Ett av nyforvarven som hade kunnat skramma ar Lugo, men det ar nog 5-10 ar for sent.

Brad Bergesen startar for O's. Han gjorde en bra sasong for Baltimore forra aret men den avslutades tidigt med en line-drive i nyllet. Efter rehabilitering skadades han igen i december nar han gjorde en reklamfilm. Spring training har inte gatt toppen och senast (30/3) slappte Bergesen sex runs, fem hits och fyra walks mot Tigers.

Toronto skickar fram Brandon Morrow. Morrow kom fran Seattle i vintras och var tankt att ge lite mer djup for Jays. Med McGowan, Litsch, Richmond och Rzepczynski borta far han har chansen att ta en plats i rotationen och faktum ar att han har betydligt mer potential an dessa. Gjorde en valdigt bra insats nar han kom tillbaka senast efter axelproblem, fem hits och en run mot Houston. Laget ledde med 11-1 nar han gick av.

Bergesen har en STOR svaghet nar det galler HRs och med Wells som gjort fyra stycken de forsta tre matcherna i ar kan detta bli direkt avgorande. Morrow har chansen att plocka en saker plats i rotationen i forsta matchen av sasongen och efter senaste matchen sa han att han "holl igen" och da kan en svag Baltimore-offensive vara perfekt motstand.

Jag tror Vegas vet att Toronto ar battre an 2.22 men ar val medvetna om hur de varderas av spelare. Toronto kommer vara ett 70+ lag i ar och matcher som denna behovs vinnas.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 21:39   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Hakat på Dbacks! Bra info i rekarna maddmax!
Keep´em comin!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 21:49   #28
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Mycket trevliga rekar det bjuds på här. Nu kör vi på 100% inatt!
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 10:29   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Klockrent maddmax! Tackar för lysande rekar!
Synd jag inte våga trycka av Blue jays bara men tog även RL på Dbacks
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 10:30   #30
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 5: Arizona Diamondbacks - Pittsburgh Pirates
Spel: Arizona ML
Odds: 1.746 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (9-1) +0,75 u.

Spel 6: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.22 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (6-7) +1,22 u.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 11:24   #31
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att det gick bra idag och att du fick tillbaka lite pengar Storchen. Nu fortsatter vi sa har (hoppas jag).

Och tack for alla uppmuntrande ord, allihopa.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 12:01   #32
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 7: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.27 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 -100411

Det funkade igar, sa.. Varfor inte?
Jag tycker dagens match-up ar annu battre for Toronto och oddset ar annu hogre. Sjalvklart hoppar jag pa mitt favoritlag igen. Blue Jays ar 3-1 efter fyra matcher, O's 1-3.

For Blue Jays sa startar vansterhante Dana Eveland. Han kommer senast fran Oakland dar han hade en tung sasong senast, fylld med skador. 2008 visade han dock prov pa att han ar en pitcher som kan bli en naturlig del av MLB. Han har gjort en valdigt bra forsasong med 1.80 ERA pa 25 spelade innings. 21 K's mot 6 BBs. En annan sak som jag tror kommer vara en fordel for Toronto ar att Eveland ar leftie. Det ar tidigt pa sasongen och da har pitchers ett litet overtag. Vansterhanta pitchers ar mer sallsynta och har darfor ett storre overtag.

Baltimore skickar fram David Hernandex. Gor sin andra sasong i MLB och Baltimore, gjorde 19 starter forra aret. 4-10 med 5.42 ERA var resultatet av 2009. Har gjort en bra forsasong, 3.00 ERA pa 15 innings med imponerande 20 strikeouts. Jag staller mig lite fragande till om han kommer ha samma tur med Toronto da laget har varit ganska duktiga pa att vanta ut pitchers (19 walks hittills).

Ser vi till bullpen har bada lagen bade gett och tagit. Toronto och Jason Frasor gav upp en seger i sin forsta match men har efter det spelat betydligt battre. Baltimore har tre en-runs forluster och igar var deras relievers minst sagt ett stort skal till detta. 2.79 ERA pa Toronto, 4.72 pa Baltimore.

An en gang ar Blue Jays relativt stora underdogs. Visst, offensiven har inte varit lysande men man far in runs. Eveland har sett bra ut och bor inte raknas som samre an Hernandez. Jag tycker att 2.27 ar ett bjudodds och kor pa Toronto idag igen.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 12:28   #33
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

2,3 på bet365 ryggar
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 13:01   #34
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Skönt att det börjar gå din väg nu
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:35   #35
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 8: Cincinnati Reds - Chicago Cubs
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.962 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100410

Testar ett spel till infor kvallen. Vi har tva slag som inte riktigt lyckats traffa bollen bra an (Cubs pa .213 och Reds pa .233 BA) men jag tror det kan lossna ordentligt i dagens match.

Carlos Zambrano gjorde sin kanske varsta start i karriaren senast da han mot Atlanta tillat 8 ER (!!!) pa 1.1 innings. Atlanta vann matchen med 16-5. Zambrano sag definitivt obekvam ut, tillat tva walks och tva HRs pa dessa fyra outs. Det ar en betydligt battre pitcher an sa (sager sig sjalvt) men fragan ar om allt har lost sig an. Problemet, enligt Big Z sjalv, var kontroll och sadana saker brukar ta mer an en outing att fixa till. Annars har han hyffsad statistik mot Reds (15-10, 2.95 ERA).

Mot honom stalls Aaron Harang. I sin forsta match forlorade Cincinnati med 6-11 mot Cardinals. Sjalv sade han att han bara gjorde tva misstag (bada blev HRs) men det ar inte sant. Tva walks och fem hits pa fem innings ar langt ifran en perfekt match och det var inte bara det harda motstandet som gjorde det. Dessutom traffade Harang tva pitchers och var nog anda nara att bli utslangd fran matchen.

Lagens bullpens har inte heller spelat bra. Cubs har 7.90 ERA, Cincinnati har 9.00 (och de som finns tillgangliga idag har 12.00).

Offensivt har det varit problem (som jag redan namnt) och lagen har snittat runt 3,5 runs framat var per match. Detta racker sjalvklart inte men Cubs sag definitivt hetare ut igar med .306 BA (11 hits). Cincinnati har kapaciteten, Votto, Philips, Rolen och Bruce (och Janish tycker jag borde fa mer tid) kan alla narma sig .300 och varfor inte borja det idag? Bada lagen skadefria framat.

8,5 kanns helt klart acceptabelt da nerverna framst ligger hos dagens pitchers. Hoppas det blir en kul match att se.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 02:38   #36
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 7: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.27 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (0-3) +1,27 u.

Spel 8: Cincinnati Reds - Chicago Cubs
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.962 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (3-4) -1 u.

1-1 men lite plus. Tyckte det andra spelet var vart ett battre ode. Annu ett forlust-spel med en run marginal men.. Det visar iallafall att jag inte ar helt fel ute. Ny dag imorgon och nya vinster. Godnatt!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 11:25   #37
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100411

1-1 i matcher den har serien och jag tycker inte Dodgers ska vara mer an valdigt marginella underdogs har. Om ens det.
LA forlorade visserligen gardagens match med 6-7 men hade ett BA pa .333 och Padilla gav inte sitt lag en arlig chans. Dodgers har gjort 23 runs de senaste tre dagarna (pa lika manga matcher) och offensiven ar igang. Manny Ramirez, Matt Kemp, Rafael Furcal, Casey Blake och Russell Martin har alla BA pa over .300 for sasongen och en del av lagets backups likasa. Dock har man bara skrapat ihop 3 HRs, men det ar ju bara en tidsfraga med sa mycket muskler.
Florida snittar hela tva runs mindre an Dodgers framat. Visserligen bara fem matcher spelade men med tanke pa att defensiven inte heller har varit bra sa ar det illa. Man delar sistaplatsen i errors bl.a.

Anibal Sanchez far det tunga ansvaret att halla Marlins fana fran start. Gjorde en bra rookie-sasong 2006 men har sen dess haft stora skadeproblem med axeln. Efter operation och rehabilitering ar han nu tillbaka i en MLB-rotation men jag tycker han har stora fragetecken jamnte sig, sarskilt nar det galler kontroll. Under vartraningen var Sanchez 1-3 pa sex starter med blyga 6.38 ERA. Tolv walks pa 24 innings visar an en gang pa problem med kontrollen. Oavsett hur det gar med det tror jag inte Marlins kommer ha inne Sanchez i mer an fem innings.

Dodgers skickar fram en intressant kille, Charlie Haeger. Hans framsta pitch ar fantastisk att se pa, en knuckleball. 2.20 ERA under vartraningen dar han visade att han har en hyffsad fastball med. En framgangsrik knuckleball ar ofta nagot som minskar bullpens arbete da pitchers med denna i arsenalen kan ga nagra outs langre. Far Haeger en bra start tror jag det inte ar omojligt att se honom i mer an sex innings.

Lagen har liknande siffror nar det galler relievers. Lite fordel till bortalaget.

Pa det hela taget tycker jag Dodgers ar minst lika bra som Florida. Och jag tror Haeger har battre potential an Sanchez. Darfor ar 2.14 lite for mycket och jag tar garna Manny framfor Hanley sa att saga..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 17:47   #38
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100411

1-1 i matcher den har serien och jag tycker inte Dodgers ska vara mer an valdigt marginella underdogs har. Om ens det.
LA forlorade visserligen gardagens match med 6-7 men hade ett BA pa .333 och Padilla gav inte sitt lag en arlig chans. Dodgers har gjort 23 runs de senaste tre dagarna (pa lika manga matcher) och offensiven ar igang. Manny Ramirez, Matt Kemp, Rafael Furcal, Casey Blake och Russell Martin har alla BA pa over .300 for sasongen och en del av lagets backups likasa. Dock har man bara skrapat ihop 3 HRs, men det ar ju bara en tidsfraga med sa mycket muskler.
Florida snittar hela tva runs mindre an Dodgers framat. Visserligen bara fem matcher spelade men med tanke pa att defensiven inte heller har varit bra sa ar det illa. Man delar sistaplatsen i errors bl.a.

Anibal Sanchez far det tunga ansvaret att halla Marlins fana fran start. Gjorde en bra rookie-sasong 2006 men har sen dess haft stora skadeproblem med axeln. Efter operation och rehabilitering ar han nu tillbaka i en MLB-rotation men jag tycker han har stora fragetecken jamnte sig, sarskilt nar det galler kontroll. Under vartraningen var Sanchez 1-3 pa sex starter med blyga 6.38 ERA. Tolv walks pa 24 innings visar an en gang pa problem med kontrollen. Oavsett hur det gar med det tror jag inte Marlins kommer ha inne Sanchez i mer an fem innings.

Dodgers skickar fram en intressant kille, Charlie Haeger. Hans framsta pitch ar fantastisk att se pa, en knuckleball. 2.20 ERA under vartraningen dar han visade att han har en hyffsad fastball med. En framgangsrik knuckleball ar ofta nagot som minskar bullpens arbete da pitchers med denna i arsenalen kan ga nagra outs langre. Far Haeger en bra start tror jag det inte ar omojligt att se honom i mer an sex innings.

Lagen har liknande siffror nar det galler relievers. Lite fordel till bortalaget.

Pa det hela taget tycker jag Dodgers ar minst lika bra som Florida. Och jag tror Haeger har battre potential an Sanchez. Darfor ar 2.14 lite for mycket och jag tar garna Manny framfor Hanley sa att saga..
Manny, Ethier och Martin kommer inte spela ikväll dessvärre. :/
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 21:07   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-5) -1 u.

Annu en forlust med en run. Dodgers vann 11-5 i hits men lyckas inte barga matchen. Lojligt..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 21:11   #40
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Ja, hade ju jätteläge i 9th inning dessutom att få in en run, men icke. Men det är bara ta nya tag så kommer marginalerna på din sida snart.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 10:55   #41
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 10: Cleveland Indians - Texas Rangers
Spel: Texas Rangers ML
Odds: 1.901 (PinnacleSports)
Spelstopp: 21.05 - 100412

Tva pitchers i dagens matchup som hade en del problem med kontrollen i sina forsta matcher. Rich Harden hann bara med 3.2 innings mot Toronto dar han gav upp fem walks. Det blev dock bara en ER (en HR) och han visade aven de battre sidorna av sitt spel. Hela atta strikeouts blev det (pa den relativt korta perioden han var inne). Harden ar 1-0 mot Cleveland i sin karriar.
Fausto Carmano fick chancen och tog den senast for Cleveland mot White Sox. Pa sex innings tillat Carmona tre runs. Det blev en strikeout och sex walks och det kandes inte helt sakert. Carmona tycker inte om Texas, pa hans atta starter har det blivit decision i varje, 2-6. 6.02 ERA. Forra arets matcher dar Carmona spelade slutade pa foljande satt:

09/09/09 Cleveland - Texas 0-10
09/08/12 Cleveland - Texas 0-5
09/04/08 Texas - Cleveland 8-5

Indians bullpen kanns lite vassare men jag tycker inte det ska overvaga det positiva.

Indians (2-4) blev swept mot Detroit nu senast och gor ikvall sin forsta hemmamatch for sasongen. Texas Rangers (3-3) vann igar med 9-2 mot Seattle och offensiven sag riktigt, riktigt bra ut. Hela sexton hits och det var bara David Murphy som inte var med i protokollet (dock en sac-fly).

Ian Kinsler och Saltalamacchia saknas fortfarande for Rangers men jag tror Branyan och Sizemore (?) ar viktigare for Indians. Texas vann sju av atta matcher 2009 och har har man en bra chans att fortsatta sin streak.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 11:30   #42
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 11: Toronto Blue Jays - Chicago White Sox
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.17 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.20 - 100413

An en gang ar Toronto (5-1) underdogs mot ett samre lag (Chicago (2-4) ar kanske diskutabelt) och denna gangen ar det pa hemmaplan. Blue Jays har fem raka vinster och gor nu sin forsta hemmamatch. Laget gjorde en lika imponerande start forra aret och da var hemmaplan en viktig del av deras sasong.

Brian Tallet startar for hemmalaget och var den som tog forsta vinsten den har sasongen. 6.2 innings och en ER blev det for den vansterhante Tallet, fyra hits, tre walks och sex K's. Tallet ar 2-1 mot White Sox i sin karriar med 3.54 ERA. Vansterhanta pitchers har (som jag namnt i tidigare rekar) en fordel, sarskilt nu i borjan av sasongen.
Chicago skickar fram Jake Peavy. Peavy ar en mycket bra pitcher, inget snack om saken, men har definitivt inte fortsatt i samma stil som han gjorde nar han kom till White Sox forra aret. I sin forsta match, hemma mot Cleveland, gick han fem innings och tillat tre runs, sju hits och tva walks. Gor sin forsta match mot Toronto idag.

Torontos bullpen ar, hittills, i en klass for sig om man jamfor med White Sox. Chicagos siffror (3.32 ERA, 1.47 WHIP) ar inte jattedaliga men de har haft en del tur. Som Linebrink senast. Toronto har 1.88 ERA och 1.12 WHIP, fortuom Frasers miss i forsta matchen har man varit mycket stabila.

Torontos offensiv har inte varit skinande men det man gor bra ar att fa in runs. Det ar det baseball handlar om. Bade Vernon Wells och Alex Gonzalez har fyra HRs var och igar tryckte Encarnacion in sin forsta. Fem spelare har nu gjort HRs for laget.

Som avslutande ord kan vi lagga till lite statistik. Chicago White Sox ar 1-12 i de senaste 13 motena i Toronto, och Blue Jays ar verkligen ett lag som tycker om hemmaplan. Det ar ju trots ett helt annat land (hehe). Peavy i all ara.. Toronto ska ha en mycket bra chans har.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 16:21   #43
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

sugen att rygga dej dock så borde man kanske se hur de går för dej ett tag innan...
hur gick det förra året i mlb för dej?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 18:44   #44
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

ryggat med låg insats, vill följa ett tag och kolla statsen.... välgjorda rekar dock! Fint!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 20:51   #45
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

tog rygg på toronto 2,24 @ expekt. pinnen ligger på 2,20 atm
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 21:07   #46
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Aha så det var hit din fond flyttade,får komma ihåg att kika in här oftare.

Ryggar Toronto.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 09:35   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Synd på Jays, det var en fin rek till ett fint odds. Kvittering i nionde, dessutom. Uppskattar dina motiveringar!
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 10:34   #48
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 10: Cleveland Indians - Texas Rangers
Spel: Texas Rangers ML
Odds: 1.901 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (2-4) +0,9 u.

Spel 11: Toronto Blue Jays - Chicago White Sox
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.17 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-7x) -1 u.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 10:41   #49
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
sugen att rygga dej dock så borde man kanske se hur de går för dej ett tag innan...
hur gick det förra året i mlb för dej?
Jag brukar ha det lite svart for forsta veckorna av sasongen och det verkar vara fallet aven i ar. Jag har rekat pa bade svenska och icke-svenska forum, privata och oppna, sa all statistik ar dokumenterad. De tre senaste aren har jag pa MLB haft en acceptabel aterbetalning (107+ %).
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Aha så det var hit din fond flyttade,får komma ihåg att kika in här oftare.

Ryggar Toronto.
Ja, det var synd att forsta missade. Jag lovar att forsoka ta igen det.
Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Synd på Jays, det var en fin rek till ett fint odds. Kvittering i nionde, dessutom. Uppskattar dina motiveringar!
Tack for de snalla orden trots forlust! Rekarna kommer fortsatta rulla in.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 11:08   #50
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 12: LA Dodgers - Arizona Diamondbacks
Spel: Over 8 runs
Odds: 1.98 (PinnacleSports)
Spelstopp: 22.05 - 100413

Dodgers (2-4) tar emot Arizona (4-2) i sin forsta hemmamatch. Av dessa sex matcher har LA 5-1 i O/U, D-Backs har 4-2. Bara det gor over ganska lockande. Men.. Det finns forstas mer.

Lagens offensiv har sett valdigt pigg ut, det ar forvanande sarskilt for D-Backs. BA pa .275 for bortalaget, BA pa .298 for hemmalaget. Till det kan vi lagga att Dodgers antagligen far med ett par spelare som inte var med senast. Laget spelade som sagt inte igar och Ramirez och Martin bor vara tillbaka. Dessutom star Ethier som 'probable'. Oavsett sa har Dodgers kanske den vassaste offensiven i hela ligan. Med 6.00 runs i snitt framat och 5.23 bakat ar man en "over-machine". Diamondbacks ar 6.83 runs framat (det kommer ju inte halla hela sasongen men visst ar det imponerande) och 4.00 bakat.

Ian Kennedy startar for Arizona, fem innings blev det i forsta matchen. Tre earned och sex hits blev det. Imponerande var hans atta strikeouts, prov pa stor kontroll. Men Dodgers offensiv ar mycket battre an San Diegos och Kennedy kan fa problem har. Gor sin forsta start mot Dodgers i sin karriar (kom fran Yankees infor sasongen).

Clayton Kershaw ar dagens pick for Dodgers. 4.2 innings med tre ER slappta. Kershaw hade, till skillnad fran Kennedy, problem med kontrollen. Det blev sex walks (och fem hits) pa sin korta sejour till mounden. Tre starter mot Arizona (0-1) med 4.40 ERA.

Arizonas bullpen har 3.63 ERA for de forsta sex matcherna och ar inte oovervinnliga. Ett problem for Arizonas pitchers idag ar att catchern Miguel Montero saknas. Detta ar positivt for overspelet da Montero ar betydligt viktigare for lagets defensiv an offensiv. Dodgers har 5.68 ERA och kan ge upp ett par runs, sarskilt om Kershaw kommer upp i ett hogt pitchcount tidigt.

Jag tycker over ar battre an att valja Dodgers. Offensiven ar bra men fragan ar hur val deras pitchande ar. Jag tror vi kan fa se en valdigt publik-vanlig match har och Arizona har som sagt kapacitet. 15 runs i forra matchen!
8,5 finns till 2.17 men jag fegar lite, dubbla pengarna pa 8 ar mer an tillrackligt. Let's go!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 11:24   #51
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Det låter bra men trots det är dom faktiskt;
Under is 11-2-3 in the last 16 meetings.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 11:59   #52
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 13: Baltimore Orioles - Tampa Bay Rays
Spel: Tampa Bay Rays RL (-1,5)
Odds: 2.34 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100414

*VARNING* - Se till att ni har "Niemann must start" iklickad, det ar inte 100 att han kommer till start.

Tampa plockade en 5-1 vinst mor O's igar och har nu 3-1 mot Baltimore i ar. Man har blandat och gett nar det galler det offensiva spelt. Fem matcher over .290 BA och tva under .201. Nu har man dock tva hyffsade offensiva matcher bakom sig och jag tror man kan fortsatta rulla likadant idag.
Baltimore har ett snitt pa .232 (mot Rays .272) och har forutom i Kevin Millwoods matcher inte kommit over .250.

Brian Matusz ar en vansterhant pitcher som ar 1-0 med 3.60 ERA. Hans enda match var just mot Tampa. Han tillat visserligen bara tva hits pa sina fem innings men aven fem walks. Nu blir det andra gangen Rays far mota honom pa en kort period och sadant brukar ligga pitchern i fatet. Jag tror alltsa att Matusz kommer fa betydligt storre problem idag.

Jeff Niemann startade ocksa samma match som Matusz. Tyvarr traffades 27-aringen av en line-drive pa hans hogra axel. Niemann han bara kasta 12 pitches men fick ut fyra hela batters pa detta. En mer eller mindre perfekt borjan. Niemann gjorde ocksa en fantastiskt bra ST med 3-0 och 2.49 ERA pa fem starter. Han har gjort en bullpen session efter detta och sags vara tillbaka fullt och Maddon (Tampas manager) utgar ifran att han startar.

Jag ar overtygad att Tampa hade vunnit matchen mot Baltimore om det inte varit for Niemanns skada. Lagets bullpen fick gora 7.2 innings och deras relievers har haft en tuff inledning pa sasongen. Jag tror dock Niemann kan gora minst sex-sju innings om han inte har problem med axeln.
Aven Baltimores bullpen har haft stora problem den har sasongen (5.03 ERA) och Matusz maste jobba pa ordentligt om de inte ska fa mycket att gora aven idag.

Brian Roberts saknas fortfarande for Orioles, Matthew Joyce fortfarande for Tampa. Tror vi kan fa se en liknande match som igar, mojligtvis lite fler runs totalt. 2.30+ ar inte fy skam, jag testar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 12:04   #53
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ildivino Visa inlägg
Det låter bra men trots det är dom faktiskt;
Under is 11-2-3 in the last 16 meetings.
Jo, det ar jag medveten om. Trender (sarskilt i O/U) i borjan av sasongen tar jag dock med en nypa salt. De senaste 16 motena ar hela forra sasongen plus sista matchen 2008.

- Over is 4-0 in Dodgers last 4 overall.
- Over is 4-0 in Dodgers last 4 on grass.
- Over is 4-0-1 in Dodgers last 5 during game 1 of a series.
- Over is 5-1 in Dodgers last 6 games following a loss.
- Over is 8-2-1 in Dodgers last 11 games following an off day.
- Under is 4-1-2 in Dodgers last 7 games as a home favorite of -151 to -200.
- Over is 8-2-2 in Dodgers last 12 when their opponent scores 5 runs or more in their previous game.
- Over is 4-1 in Dodgers last 5 after allowing 5 runs or more in their previous game.
- Over is 4-1 in Dodgers last 5 games vs. a right-handed starter.

- Over is 4-0 in Diamondbacks last 4 games vs. a left-handed starter.
- Over is 4-0 in Diamondbacks last 4 during game 1 of a series.
- Over is 5-1 in Diamondbacks last 6 games with the total set at 7.0-8.5.
- Over is 4-1 in Diamondbacks last 5 games following an off day.


Man kan ju faktiskt hitta trender som stodjer allt. Sarskilt nar sasongen ar ny.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 12:07   #54
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Jo, det ar jag medveten om. Trender (sarskilt i O/U) i borjan av sasongen tar jag dock med en nypa salt. De senaste 16 motena ar hela forra sasongen plus sista matchen 2008.

- Over is 4-0 in Dodgers last 4 overall.
- Over is 4-0 in Dodgers last 4 on grass.
- Over is 4-0-1 in Dodgers last 5 during game 1 of a series.
- Over is 5-1 in Dodgers last 6 games following a loss.
- Over is 8-2-1 in Dodgers last 11 games following an off day.
- Under is 4-1-2 in Dodgers last 7 games as a home favorite of -151 to -200.
- Over is 8-2-2 in Dodgers last 12 when their opponent scores 5 runs or more in their previous game.
- Over is 4-1 in Dodgers last 5 after allowing 5 runs or more in their previous game.
- Over is 4-1 in Dodgers last 5 games vs. a right-handed starter.

- Over is 4-0 in Diamondbacks last 4 games vs. a left-handed starter.
- Over is 4-0 in Diamondbacks last 4 during game 1 of a series.
- Over is 5-1 in Diamondbacks last 6 games with the total set at 7.0-8.5.
- Over is 4-1 in Diamondbacks last 5 games following an off day.


Man kan ju faktiskt hitta trender som stodjer allt. Sarskilt nar sasongen ar ny.
Exakt trender finns som stödjer allt så det gäller att sålla och ta fram relevanta såna. "Over is 123-1 on a Wednesday when the pitcher took the hitter to a bar and they got drunk on a Friday and a jew was born the 13th on a Tuesday and his mother had pizza for lunch 1990."
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 12:14   #55
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Exakt trender finns som stödjer allt så det gäller att sålla och ta fram relevanta såna. "Over is 123-1 on a Wednesday when the pitcher took the hitter to a bar and they got drunk on a Friday and a jew was born the 13th on a Tuesday and his mother had pizza for lunch 1990."

Harligt att borja dagen med ett gott skratt!

Men det ar klart, visst hade det inte gjort nagot om forra arets statistik var battre..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 12:16   #56
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Ah, det där var ju många fina trender tack
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 12:47   #57
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Spel 12: LA Dodgers - Arizona Diamondbacks
Spel: Over 8 runs
Odds: 1.98 (PinnacleSports)
Spelstopp: 22.05 - 100413

Dodgers (2-4) tar emot Arizona (4-2) i sin forsta hemmamatch. Av dessa sex matcher har LA 5-1 i O/U, D-Backs har 4-2. Bara det gor over ganska lockande. Men.. Det finns forstas mer.

Lagens offensiv har sett valdigt pigg ut, det ar forvanande sarskilt for D-Backs. BA pa .275 for bortalaget, BA pa .298 for hemmalaget. Till det kan vi lagga att Dodgers antagligen far med ett par spelare som inte var med senast. Laget spelade som sagt inte igar och Ramirez och Martin bor vara tillbaka. Dessutom star Ethier som 'probable'. Oavsett sa har Dodgers kanske den vassaste offensiven i hela ligan. Med 6.00 runs i snitt framat och 5.23 bakat ar man en "over-machine". Diamondbacks ar 6.83 runs framat (det kommer ju inte halla hela sasongen men visst ar det imponerande) och 4.00 bakat.

Ian Kennedy startar for Arizona, fem innings blev det i forsta matchen. Tre earned och sex hits blev det. Imponerande var hans atta strikeouts, prov pa stor kontroll. Men Dodgers offensiv ar mycket battre an San Diegos och Kennedy kan fa problem har. Gor sin forsta start mot Dodgers i sin karriar (kom fran Yankees infor sasongen).

Clayton Kershaw ar dagens pick for Dodgers. 4.2 innings med tre ER slappta. Kershaw hade, till skillnad fran Kennedy, problem med kontrollen. Det blev sex walks (och fem hits) pa sin korta sejour till mounden. Tre starter mot Arizona (0-1) med 4.40 ERA.

Arizonas bullpen har 3.63 ERA for de forsta sex matcherna och ar inte oovervinnliga. Ett problem for Arizonas pitchers idag ar att catchern Miguel Montero saknas. Detta ar positivt for overspelet da Montero ar betydligt viktigare for lagets defensiv an offensiv. Dodgers har 5.68 ERA och kan ge upp ett par runs, sarskilt om Kershaw kommer upp i ett hogt pitchcount tidigt.

Jag tycker over ar battre an att valja Dodgers. Offensiven ar bra men fragan ar hur val deras pitchande ar. Jag tror vi kan fa se en valdigt publik-vanlig match har och Arizona har som sagt kapacitet. 15 runs i forra matchen!
8,5 finns till 2.17 men jag fegar lite, dubbla pengarna pa 8 ar mer an tillrackligt. Let's go!
Ryggar! train tjutjuuuuuu
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 17:17   #58
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
"Over is 123-1 on a Wednesday when the pitcher took the hitter to a bar and they got drunk on a Friday and a jew was born the 13th on a Tuesday and his mother had pizza for lunch 1990."


Detta är bara löjligt. Den ursprungliga trenden är 20år gammal, eftersom mamman kan inte ha ättit pizzan för lunch 1990 i 1920, och således är det max antalet tisdagar den 13:e 20år-gånger-7ggr/år(april-oktober)-gånger-två(doubleheaders) (280), vilket kan vara teoretiskt tillräckligt att stödja tesen, men är praktiskt orimligt.
Faktiskt är det så att antalet tisdagar den 13:e sen 1990 är 35 (och följaktigen antalet onsdagar som dagen efter och dagen då trenden gäller) och även om vi bortser från det uppenbart ologiska hålet som inte tar hänsyn till att det är fullt realistiskt att en tisdag den 13:e kan falla i månaderna då MLB säsongen inte är igång eller redan är avslutad, något som tex var fallet med de första 3 tisdagarna den 13:e 1990 som föll i februari, mars och november respektive eller att år 94-95 strejken resulterade i inga matcher spelade sen augusti den 12:e inklusive inga matcher under septembern som hade en tisdag den 13:e, är det fortfarande alldelles, alldeles klart att numrena inte håller ens ytligaste av graskningar och kan betraktas som ren lögn. Att en moderator sprider lögner är oförlåtligt. Skräpning!
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 17:22   #59
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2176
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Detta är bara löjligt. Den ursprungliga trenden är 20år gammal, eftersom mamman kan inte ha ättit pizzan för lunch 1990 i 1920, och således är det max antalet tisdagar den 13:e 20år-gånger-7ggr/år(april-oktober)-gånger-två(doubleheaders) (280), vilket kan vara teoretiskt tillräckligt att stödja tesen, men är praktiskt orimligt.
Faktiskt är det så att antalet tisdagar den 13:e sen 1990 är 35 (och följaktigen antalet onsdagar som dagen efter och dagen då trenden gäller) och även om vi bortser från det uppenbart ologiska hålet som inte tar hänsyn till att det är fullt realistiskt att en tisdag den 13:e kan falla i månaderna då MLB säsongen inte är igång eller redan är avslutad, något som tex var fallet med de första 3 tisdagarna den 13:e 1990 som föll i februari, mars och november respektive eller att år 94-95 strejken resulterade i inga matcher spelade sen augusti den 12:e inklusive inga matcher under septembern som hade en tisdag den 13:e, är det fortfarande alldelles, alldeles klart att numrena inte håller ens ytligaste av graskningar och kan betraktas som ren lögn. Att en moderator sprider lögner är oförlåtligt. Skräpning!
Hahaha
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 18:07   #60
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Detta är bara löjligt. Den ursprungliga trenden är 20år gammal, eftersom mamman kan inte ha ättit pizzan för lunch 1990 i 1920, och således är det max antalet tisdagar den 13:e 20år-gånger-7ggr/år(april-oktober)-gånger-två(doubleheaders) (280), vilket kan vara teoretiskt tillräckligt att stödja tesen, men är praktiskt orimligt.
Faktiskt är det så att antalet tisdagar den 13:e sen 1990 är 35 (och följaktigen antalet onsdagar som dagen efter och dagen då trenden gäller) och även om vi bortser från det uppenbart ologiska hålet som inte tar hänsyn till att det är fullt realistiskt att en tisdag den 13:e kan falla i månaderna då MLB säsongen inte är igång eller redan är avslutad, något som tex var fallet med de första 3 tisdagarna den 13:e 1990 som föll i februari, mars och november respektive eller att år 94-95 strejken resulterade i inga matcher spelade sen augusti den 12:e inklusive inga matcher under septembern som hade en tisdag den 13:e, är det fortfarande alldelles, alldeles klart att numrena inte håller ens ytligaste av graskningar och kan betraktas som ren lögn. Att en moderator sprider lögner är oförlåtligt. Skräpning!
Dagens!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-13, 21:27   #61
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Detta är bara löjligt. Den ursprungliga trenden är 20år gammal, eftersom mamman kan inte ha ättit pizzan för lunch 1990 i 1920, och således är det max antalet tisdagar den 13:e 20år-gånger-7ggr/år(april-oktober)-gånger-två(doubleheaders) (280), vilket kan vara teoretiskt tillräckligt att stödja tesen, men är praktiskt orimligt.
Faktiskt är det så att antalet tisdagar den 13:e sen 1990 är 35 (och följaktigen antalet onsdagar som dagen efter och dagen då trenden gäller) och även om vi bortser från det uppenbart ologiska hålet som inte tar hänsyn till att det är fullt realistiskt att en tisdag den 13:e kan falla i månaderna då MLB säsongen inte är igång eller redan är avslutad, något som tex var fallet med de första 3 tisdagarna den 13:e 1990 som föll i februari, mars och november respektive eller att år 94-95 strejken resulterade i inga matcher spelade sen augusti den 12:e inklusive inga matcher under septembern som hade en tisdag den 13:e, är det fortfarande alldelles, alldeles klart att numrena inte håller ens ytligaste av graskningar och kan betraktas som ren lögn. Att en moderator sprider lögner är oförlåtligt. Skräpning!
Hahaha, underbart!
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 06:54   #62
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Spel 13: Baltimore Orioles - Tampa Bay Rays
Spel: Tampa Bay Rays RL (-1,5)
Odds: 2.34 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100414
Tack för den!
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 08:55   #63
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 12: LA Dodgers - Arizona Diamondbacks
Spel: Over 8 runs
Odds: 1.98 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (9-5) +0,98 u.

Spel 13: Baltimore Orioles - Tampa Bay Rays
Spel: Tampa Bay Rays RL (-1,5)
Odds: 2.34 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (6-8x) +1,34 u.

Stolpe in denna gangen, har det vant? Det kanske var illens utomordentliga bidrag till traden som gav mig tur?

Hursomhelst, idag tar jag flyget "hem" till Belfast sa det blir antagligen bara en tidig morgonrek och lite ryggar. Hoppas ni kampar in allt mina nya vanner.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 08:56   #64
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2176
Standard

Snyggt!
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 09:17   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Stiligt maddmax, och tack för dessa två!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 09:17   #66
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 14: San Francisco Giants - Pittsburgh Pirates
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 2.00 (PinnacleSports)
Spelstopp: 21.35 - 100414

Tredje matchen i serien. Igar vann Pittsburgh med 5-6 (linan lag pa 7,5) och fore det vann Giants med 9-3 (linan pa 8,5). Idag har vi tva samre pitchers, som bada hade svart i sina inledande matcher, och vi erbjuds dubbla pengarna for over 8,5. Jag tycker det ar lite val generost och gar in.

Charlie Morton tror jag att jag rekade EMOT senast for en vecka sedan. Da fick laget stryk med 9-1 mot Arizona och Morton klarade bara 3.1 innings. Det blev nio hits och atta ER, en katastrof helt enkelt. Morton har en bra pay-off pitch men ar for snall innan dess. Jag tror han kan fa stora problem igen, han kommer fa fortjana en plats i rotationen senare under sasongen.

Jonathan Sanchez ar en av Giants vansterhanta starters. Fick en ND i sin forsta match som slutade 5-4 till Giants mot Braves. Sanchez pitchade 4.1 innings och slappte tre ER, sju hits och tva walks. Precis som Morton blev det fler flyouts an groundouts, nagot som brukar vara fordelaktigt for ett overspel.

Giants bullpen har spelat bra, Pirates har spelar OK. Dock ar de inte omojliga att fa hal pa.

Offensivt har Giants spelat valdigt bra (.295 BA) och mot Morton tar man nog chansen att forbattra de siffrorna. Pittsburgh ar inte daliga och har manga bra spelare. Det har resulterat i .259 vilket far ses som godkant.
Pirates ar det lag i ligan som slapper allra mest runs (7.46 i snitt) och bara dar har vi nastan hela spelet. Morton ar inte en av deras starkaste kort och behover antagligen ett par sasonger innan han kan bli en steady-4-ERA-kille. Tills dess kommer overspelen att folja i hans fotspar. Pa atta matcher har Pittsburgh 7-1 i O/U, Giants har 5-1-2. Varfor skulle detta andras pa en sa lag lina?

Nej, jag tror och hoppas att det dimper ner nagra bollar i viken utanfor AT&T Park. Nu kor vi!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:01   #67
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ja, det var synd att forsta missade. Jag lovar att forsoka ta igen det.
Gick snabbt att ta igen det. Bra spel igår

Cred som vanligt till dina utförliga tankar som hjälpt mig tidigare att ta ställning i mitt eget småspelande på MLB. Hoppar över Giants-Pirates då jag leanar under men bol och keep it up
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:04   #68
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 24
Standard

thanx mate
Callahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:40   #69
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Gick snabbt att ta igen det. Bra spel igår

Cred som vanligt till dina utförliga tankar som hjälpt mig tidigare att ta ställning i mitt eget småspelande på MLB. Hoppar över Giants-Pirates då jag leanar under men bol och keep it up
Yes, jag tror som sagt pa det men allt kan ju handa.

BOL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:42   #70
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Tycker 2.00 är skönt odds. Kör högre insats på ditt lir för gillade inte oddset på O-spelet idag plus att jag gillar Giants
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:59   #71
 
Savves avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 512

Savves spel
Stats: 22 - 18 - 2
ROI: 110.43%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Ryggas!
Savve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-15, 14:26   #72
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 14: San Francisco Giants - Pittsburgh Pirates
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 2.00 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-0) -1 u.

Stark inledning med 4 runs efter tva innings och 6 efter fem rackte inte. Pittsburgh var valdigt daliga nar det gallde att fa in runs (12 LOB borde val resultera i tre runs tycker man..). Men men..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-15, 14:26   #73
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 15: St. Louis Cardinals - Houston Astros
Spel: St. Louis RL (-1,5)
Odds: 1.971 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.40 - 100415

Jag var en av de som satt pa Cardinals RL igar och det blev en ganska sur forlust. Idag tycker jag samma spel ser minst lika bra ut och hoppas pa annan utgang.

Bud Norris startar for Astros. Hade stora problem mot Phillies i sin forsta match, ett lag med liknande offensiv som Cards. Det blev bara 2.2 innings men sex hits, fyra walks och tre earned runs. Faktumet att Norris gjorde tva starter mot Cardinals forra aret och gjorde otroligt bra ifran sig tror jag inte kan vaga upp hans chanser i dagens match. Och aven om det skulle ga bra har han en bullpen bakom sig som inte ar toppen (snallt sagt). 6.00 ERA (7.08 de senaste tre).

Kyle Lohse fick med sig en vinst forra matchen. Forutom gardagens match ar det den enda matchen St. Louis vunnit med endast en run. 5-4 blev det och Lohse slappte fyra runs pa sex innings. Detta var mot Milwaukee. Mot Astros har han 2.99 ERA pa elva matcher. Han ar helt klart en battre hemmapitcher an pa bortaplan och jag tycker han helt klart vager tyngre an Norris.
Cardinals relievers har 2.89 ERA (1.76 de senaste tre) och aven har vager hemmalaget tyngre.

Lance Berkman har varit borta hela sasongen och saknas aven idag for Astros. Laget ar 0-8 totalt och sex av dessa forluster har man forlorat med mer an en run. Av Cardinals vinster ar som sagt fyra med mer an en run. Astros var dessutom om an annu samre offensivt igar och det ar de har matcherna Lohse tar vara pa.

Jag tror vi kan fa se en ganska run-snal tillstallning men tycker om RL battre an under 9 till 1.80. RL under 2.00 brukar jag inte rora med mot Astros far man gora ett undantag innan laget far sin bounce back.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-15, 15:13   #74
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 16: Minnesota Twins - Boston Red Sox
Spel: Boston ML
Odds: 2.09 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100415

Spel 17: Minnesota Twins - Boston Red Sox
Spel: Boston RL Alternative (-1,5)
Odds: 2.81 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100415

Kor en liten chansning har men med bra odds. 2.81 kanns bra pa ett lag som vann gardagens match med 3-6 och dessutom har en vassare pitcher an motstandarna idag.

Stora stygga Red Sox inledde sasongen mycket svagt och var 1-3 efter tre forluster mot Yankees och en mot Kansas City. Sen dess har man dock spelat upp sig till 4-4 och jag tycker man fatt lite for mycket skit for man har inte spelat daligt.
Vi kan se pa offensiven forst. Lowrie ar sjuk, Ellsbury ar doubtful med revbensproblem och Big Papi vilar idag. Det ar helt klart ett orosmoln. Men.. Ortiz ar inte nagon storre forlust. Han har fyra hits (tre doubles for ovrigt) och har samst BA i hela laget. Pedroia ar stekhet, Beltre (bra varvning forovrigt), Youkilis och min favorit Scutaro ar ocksa spelat bra. Drew och Cameron hoppas jag kommer igang med. Med Lowell, Varitek och Hermida ocksa i laget sa forstar alla baseball-fans att det inte ar en dalig offensiv. Vill inte rabbla pa for mycket men Red Sox ar pa inga satt ett samre lag i ar an forra. Totalt har laget .281 BA.
Twins offensiv har ocksa fina sidor. Men jag tanker fokusera pa det negativa (mwhahaha, det ar trots allt en rek det har). .260 BA for sasongen men svaga .221 mot hogerhanta. Och dagens motstandare ar hogerhant.

Tim Wakefield moter alltsa ett lag som har haft det lite smasvart med hogerpitchers. En quality start i sin enda start den har sasongen, 7 innings, tva ER. Det blev ingen decision i forlusten mot Kansas City. 6-1 i K/BB men inte det offensiva stod som jag hoppas han kommer fa ikvall. Wakefield ar inne pa sin elfte sasong i Red Sox och han ar 14-5 mot Twins (mycket fina siffror). En veteran som enkelt kan klara av det har.

Francisco Liriano startar for Minnesota Twins. Nastan tvartom, sex innings, tre earned men laget fick en vinst (4-3 mot White Sox). Liriano hade problem med kontrollen, 3-5 i K/BBs. Liriano har tva starter mot Boston och 13.50 ERA (!). Endast pitchat 8 innings. Bland annat har Pedroia fyra hits pa fem forsok. Nej, Liriano kan fa problem ikvall..

Bostons bullpen har haft det svart, det ska jag inte sticka under stolen med. 4.74 ERA och annu samre de senaste tre. Minnesota har 2.45 (2.86 pa de som finns tillgangliga) men intressant nog har de 5.14 ERA pa de har tva matcherna mot Red Sox.

Boston som underdog (sarskilt nar det inte galler mot Yankees) tycker jag alltid man ska titta narmare pa. Idag kanns det som det ar vart det. Let's go Nation!

Samtliga Bostons fyra vinster har varit med mer an en run..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 14:57   #75
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 15: St. Louis Cardinals - Houston Astros
Spel: St. Louis RL (-1,5)
Odds: 1.971 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (1-2) -1 u.

Spel 16: Minnesota Twins - Boston Red Sox
Spel: Boston ML
Odds: 2.09 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (8-0) -1 u.

Spel 17: Minnesota Twins - Boston Red Sox
Spel: Boston RL Alternative (-1,5)
Odds: 2.81 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (8-0) -1 u.

Horribel dag igar med 1-9 privat. Tre egna spel missade och sex ryggar. Spelen jag lade har i dagboken var rent utsagt kassa och jag far be om ursakt for eventuella ryggningar. Kommer eventuellt med ett spel idag men far ta och jobba tillbaka pengarna sakta.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 15:16   #76
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 18: Washington Nationals - Milwaukee Brewers
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.909 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100417

Tva lag som verkar har fatt igang offensiven och vars pitchers i helhet inte gjort ett bra jobb alls. Jag tycker det luktar over lang vag och trots att detta ar ett "public"-spel valjer jag att ga in.

Washington kommer fran sin serie mot Philadelphia dar man forlorade tva och vann en. Totalt lyckades man skrapa ihop 18 runs, inte alls daligt. Igar kom vinsten, 7-5 mot J.A. Happ. For den har sasongen ar Nationals 7-2 i O/U.
Brewers har nu tva raka matcher med ett BA pa over .340. I sin serie mot Cubs skrapade man ihop 19 runs och man ar 6-2-1 i O/U.

John Lannan har tva starter i ar men har bara kommit upp i 8.2 innings. ERA pa 8.31 och WHIP pa 2.19. I senaste matchen holl han ut i fem innings, tillat tre runs, sex hits och tre walks. Lannan har tre starter mot Brewers i sin karriar och ar 0-1 med 7.11 ERA.
Mot honom stalls Yovani Gallardo. 0-2 med 6.75 ERA i ar innebar att Gallardo inte fatt den start han hoppats pa. Senast mot St. Louis blev det sex runs, fem hits och tva walks pa fem innings. 2-0 mot Washington med 2.57 ERA i sin karriar.

Lagens bullpen har haft det mycket svart nu i borjan av sasongen (bada 5+ ERA) och sarskilt de tre senaste.

Zimmerman saknas med all sakerhet idag, det ar sjalvklart synd for overspelet men att det finns tillrackligt i kraft i bada lagen for att den har matchen skall ga over - det ar inget snack om saken. Trots public blir det lir. Play ball.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 19:55   #77
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Båda du och papak på överspelet, bådar gott. Nu kör vi!
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 19:59   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Gillar verkligen överspelet blir mitt största bet för natten dock var jag lite sen och fick lite halvslashat odds.

GL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-17, 15:32   #79
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 19: Chicago Cubs - Houston Astros
Spel: Chicago ML
Odds: 1.719
Spelstopp: 19.05 - 100417

Chicago har nu fyra raka bra matcher offensivt, alla pa hemmaplan. BA pa .344, .278, .375 och .361. Igar vann man med 7-2 mot Astros. Jag tror pa vinst idag igen, Gorzelanny ar definitivt vard det.

Tom Gorzelanny gjorde en mycket bra start mot Cincinnati i sasongens forsta outing. 6.1 innings, fyra hits och tva walks men det blev bara en ND for den gamle Pirates-spelaren. Ar visserligen bara 1-4 med 5.01 ERA mot Houston men har verkligen fatt en nytandning sedan han kommit till Cubs och vansterhanta pitchers har som sagt fordel i borjan av sasongen.

Mot honom skickar Astros fram Roy Oswalt. Oswalt har inte spelat uselt men ar anda 0-2 med 3.75 ERA pa sina tva starter. 13-12 med 3.81 ERA mot Cubs i sin karriar.

Ser vi till bullpens har bada lagen haft det svart men huvudargumentet for spelet ar lagens offensiv. Astros har problem (som jag namnt i tidigare rekar) och det kommer inte bli battre forrans Berkman kommer tillbaka OCH nagra spelare rycker upp sig.

Go Cubbies.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 21:30   #80
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 20: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.43 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 - 100421

Tjenare igen ni som laser. Har haft ett litet uppehall da jag har haft tenta och projekt som skulle in. Antagligen (med tanke pa resultaten har) borde jag tagit breaket lite tidigare..

Leftien Dana Eveland har vi spelat pa tidigare. Han ar 2-0 med 1.35 ERA i sina tva forsta starter (mot White Sox och Orioles) och har verkligen fatt en kanonstart pa sasongen. Det ar viktigt for Toronto som verkligen har problem med lagets starters. Trots att Eveland tillat tva runs pa sex innings forra matchen blev det bara tre hits och tre walks. Han spelade alltsa battre an siffrorna.

Mot honom stalls Kyle Davis. Visserligen 1-0 (2-0) men med 4.26 ERA. Han har fatt bra med hjalp av sina medspelare. Ar 1-1 mot Toronto med 4.61 ERA. Bakom sig har han MLBs for narvarande samsta bullpen vars ERA ar pa 7.08 (mot Torontos 3.86).

Toronto spelar nagot ojamnt offensivt men brukar fa in runs. Serien mot Angels hemma slutade i en sweep for bortalaget men gardagens bounce-back mot Royals med 8-1 tror jag ger mersmak. Det skiljer nastan 70 punkter i oddset pa ML och RL och jag tycker faktiskt det inte ar berattigat da Toronto har vunnit SAMTLIGA sina atta vinster i ar med mer an en run (varav tre hemma).

Kansas City har dessutom inte bra statistik i Rogers Centre (for dom som gillar sadant). 6-20 de senaste 26 motena och Torontos tio senaste vinster mot Royals har alla slutat med mer an en runs marginal.

Tycker om Toronto infor nattens match och testar den aven privat i en dubbel med Twins. Lycka till inatt!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 17:12   #81
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 21: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.82 (PinnacleSports)
Spelstopp: 18.35 - 100421

Lite sent ute men ungefar 30 minuter till spelstopp. Testar samma spel som igar. Otroligt att det missade da Royals tredje run var pa error och Blue Jays hade bases loaded, no outs utan att fa in en run i sjunde.. Dubbeln gick iallafall in..

Greinke: 2-4, 5.15 ERA vs. TOR
Marcum: 3-1, 1.09 ERA vs. KC

Royals har inte vunnit en match med Greinke vid mounden i ar och med en kass, kass bullpen bakom sig tror jag Toronto tar andra raka men denna gangen med marginal.

BOL.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-21, 17:14   #82
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelar aven en dubbel med Toronto ML och Rockies ML till 3.60~ privat.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 16:43   #83
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 18: Washington Nationals - Milwaukee Brewers
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.909 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (5-3) -1 u.

Spel 19: Chicago Cubs - Houston Astros
Spel: Chicago ML
Odds: 1.719
Resultat: LOSS (3-4) -1 u.

Spel 20: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.43 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-3) -1 u.

Spel 21: Toronto Blue Jays - Kansas City Royals
Spel: Toronto RL (-1,5)
Odds: 2.82 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (3-4x) -1 u.

Ja, vad ska man saga? 7 eller 8 raka spel som missat.. Sjalvklart har det varit en del samre spel (sarskilt Red Sox) och jag har nog inte varit tillrackligt nogrann de senaste tva veckorna for att spela, annu mindre reka. Men trots det har de allra flesta spelen varit ganska close och ja.. Jag har bestamt mig for att ta nya tag (istallet for att be om att dagboken tas vack for att starta en ny som vissa verkar gora) och jag ar hundra pa att det kommer vara grona siffror inom kort.

Trots detta kanske jag fortfarande ar fade-material. Hall till godo!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 17:52   #84
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 22: San Francisco Giants - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 2.52 (PinnacleSports)
Spelstopp: 04.10 - 100424

Tim Lincecum ar en otroligt bra pitcher, inget snack om saken. Tre matcher i ar och tre W. 14 hits och 3 walks pa 20 innings ar fantastiskt, no doubt. 4-0 i sin karriar mot St. Louis ar imponerande, hands down. Men..?

Giants har haft tunga dagar bakom sig. Manga tyckte om deras chanser for att gora en sweep i San Diego men istallet forlorade man samtliga tre matcher (2-3x, 0-1, 2-5). Att laget bara producerade 4 runs pa tre matcher ar illa nog men man kunde aven ana andra problem. Deras bullpen som gjort ett hyffsat jobb den senaste tiden borjade slappa runs och hade 4.97 ERA och 1.66 WHIP under dessa tre matcher (och Padres ar inte direkt ett topplag offensivt).

Aaron Rowand, Freddy Sanchez och Emmanuel Burriss ar pa skadelistan for Giants, detta hjalper definitivt inte. Deras offensiv har som sagt sett blek ut och ingen av deras friska .300+ herrar gjorde bra ifran sig i Kalifornien.

Jaime Garcia ar ett mindre kannt namn. Har gjort tva starter i ar och har verkligen imponerat. I forsta matcher mot Brewers pa bortaplan blev det en 7-1 vinst. Garcia slappte en ER pa fyra hits och tre walks. For en vecka sedan spelade han hemma mot Mets. Garcia slappte bara en hit (!) och inga runs pa sju hela innings. Tva walks. Garcia var vard vinsten men matchen slutade efter 20 hela innings i 2-1 vinst till Mets (intressant ar att Felipe Lopez, 2B/INF i Cards) pitchade en hel inning och gav bara upp en walk.

Cardinals bullpen har varit battre an Giants, om an marginellt over sasongen. Skillnaden ar helt klart storre om man ser till den senaste veckan.

Lopez kanske kommer till start idag, klart ar att LaRue ar borta. Skadelaget ar inte sarskilt bekymrande och bor inte vaga i Giants fordel.

Offensivt ar Cards ett power-lag oavsett vad Mark McGwire sager. Pujols har 6 HRs, Rasmus 5, Holliday 4 (alla pa bortaplan) och Ludwick 3. Detta vager upp att deras BA ar inte sarskilt imponerande. Det brukar smalla i St. Louis matcher med 23 pa 15 matcher (bast i MLB). Dessutom slapper man in minst ER i hela ligan.

Pa det hela taget.. Jag tycker detta ar en coin-flip. Lincecum ar ett ace men far man inget run-support vinner man inte. Dessutom ar han inte omojlig, Cardinals offensiv ar betydligt battre.

2.52 i odds, jag varderar Cardinals chanser till atminstonder 43-44%, antagligen ar siffran battre an sa. Public sitter pa Giants. Testar RL till 3.80 privat.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 13:28   #85
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 22: San Francisco Giants - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 2.52 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (4-1) -1 u.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 13:32   #86
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 23: San Francsico Giants - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.69 (PinnacleSports)
Spelstopp: 03.05 - 100425

Tror inte Giants vinner tva irad mot Cardinals, fragan ar om de var varda vinsten igar. Cardinals hade fler hits och Lincecum klarade sig an en gang.

Oavsett hur det gick i gardagens match visste jag att detta skulle bli ett av dagens spel. Wainwright (3-0) fixar biffen.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 16:49   #87
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 23: San Francsico Giants - St. Louis Cardinals
Spel: St. Louis ML
Odds: 1.69 (PinnacleSports)

Resultat: LOSS (2-0) -1 u.


Kanner att det gar at skogen sa kommer forlita mig mer pa andras spel. Darfor blir det ett uppehall med rekandet men har startat ett spreadsheet for de som ar intresserade:

http://www.spreadsheet.se/maddmax
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 22:25   #88
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Maddmax, bit ihop och kom tillbaka, visst har vi alla lite bad beat streaks det hör ju till och är faktiskt lite av charmen med denna sysselsättning vi har!
Gillar din kompetens inom baseball trots lite oturliga resultat såhär tidigt på säsongen.
Let´s get it back on track mate!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td