Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-08, 21:20   #136
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kvällen MNF mellan Green Bay Packers mot Atlanta Falcons

Aaron Rodgers har varit helt fantastisk i år och blir regular seasons MVP, han brukar alltid starta matcherna med en explosive offens där han snabbt plockar ihop 150-200 yards för att sedan låta RB's springa ihop sina stats, och greenbay brukar blåsa av lagen i första halvlek.

Tror på liknande upplägg idag och tycker därför jag har hittat ett par spel.

Aaron Rodgers h2h

5u Green Bay halvtid -7.5 till 1.95 @ Unibet
6u Green Bay 1Q -3 till 1.85 @ Unibet
6u på Aaron Rodgers h2h Matt Ryan först till 100 passing yards till 1.75 @ Nordicbet
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 22:03   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1769


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om någon vill rygga så har pinnacle [email protected] och bwin [email protected].

Tack för fina picks!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-09, 00:18   #138
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Good shit! Nu kör vi
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-09, 10:22   #139
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Om någon vill rygga så har pinnacle [email protected] och bwin [email protected].

Tack för fina picks!

Tackar att du fyller på när det finns högre odds, ska börja använda mig också av pinnen i framtiden.


Var nära att alla 3 spelen satt, Green Bay hade bollen på Falcons 1yards linje när tiden gick ut och det stod 7-7 i 1Q, hade dessutom flera kast mot endzone där innan med minuten kvar.

Ett par units upp, får väl ses som bra, med den formen man har.

Senast redigerad av majkki den 2014-12-09 klockan 10:39.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-09, 10:43   #140
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av majkki Visa inlägg
Tackar att du fyller på när det finns högre odds, ska börja använda mig också av pinnen i framtiden.


Var nära att alla 3 spelen satt, Green Bay hade bollen på Falcons 1yards linje när tiden gick ut och det stod 7-7 i 1Q, hade dessutom flera kast mot endzone där innan med minuten kvar.

Ett par units upp, får väl ses som bra, med den formen man har.
Du får inte bryta ihop så lätt, bara gnugga på. Tro mig jag har haft många dalar som varit klart djupare än dina, du började spikrakt uppåt och satte nästan allt, det går aldrig fortsätta så över ett par hundra spel, det kommer dippar men topparna kommer tillbaka om man fortsätter hitta bra spel.

Stolpe in - stolpe ut jämnar ut sig i längden är min tes

Tack för Rodgers inatt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
majkki (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 21:54   #141
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

St.Louis Rams - Arizona Cardinals

Cardinals kommer med en fin seger efter att ha vänt underläge mot Kansas City Chiefs, samtidigt som Rams aldrig har varit bättre och kommer från två raka storsegrar där man hållit motståndarna till 0 (Redskins & Raiders)

Idag ställs två väldigt defensivt starka lag, som båda är riktigt bra mot springspelet, men även har riktigt bra pass rush.

Jag tror Rams tar tag i den här matchen, tror även dom kan lyckas med en pick 6 eller en defens toutchdown efter någon typ av turnover och att Cardinals blir det laget som får jaga i uppförsbacke.

Drew Stanton har under de senaste 4 matcherna snittat följande:

18.5 pass complitions på 31.75 pass attempts för 247 pass yards / game

Shaun Hill har under de senaste 4 matcherna snittat följande:

16.75 pass complitions på 27.0 pass attempts för 203.5 pass yards / game


Tror Stanton kommer få problem en hel del problem och bli sackad några gånger (förhoppningsvis kastar han iväg bollen i alla fall istället) därför står vi över complitions.


Arizona Cardinals saknar sin starting RB Ellington idag även om K.Williams gjorde det bra senast och sprang för 100yards på 19 och det är inte omöjligt att han får stora problem idag och då lär Stanton försöka kasta bollen.


6u Drew Stanton Most passing yards h2h mot S.Hill 1.80 @ Ladbrokes

6u Drew Stanton -2.5 Pass attempts h2h S.Hill till 1.85 @ Betsson

6u Drew Stanton Över 31.5 Pass attempts till 1.90 @ Ladbrokes
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 22:00   #142
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

En fråga här bara, många av spelen är mer eller mindre beroende av varandra här, en dålig dag på jobbet av Stanton och det är mycket troligt att alla tre torskar. Är det inte bättre att fokusera på ett av spelen (det som känns allra bäst)?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-12, 07:59   #143
 
majkkis avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 128
Sharp$: 571


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
En fråga här bara, många av spelen är mer eller mindre beroende av varandra här, en dålig dag på jobbet av Stanton och det är mycket troligt att alla tre torskar. Är det inte bättre att fokusera på ett av spelen (det som känns allra bäst)?

Självklart finns det för och nackdelar att spela spel som är beroende av varann, går det bra så går de flesta spelen in, går det dåligt så kan de flesta spelen gå fel.

Nu var denna inte dessa spel på att stanton skulle ha en bra dag utan QB's kastar oftare när man ligger under och det var mitt scenario, sen skulle han kasta längre än Hill då Rams ofta springer med bollen, speciellt när dom är i ledningen, och med ett Cardinals underläge så är jag säker på att Stanton skulle kasta mer än Hill.

Skulle Stanton ha en bra dag så hade han förmodligen kastat färre och laget hade börjat springa med bollen, det mesta hänger inte på QB'ns prestation utan hur matchen utvecklar sig, nu fick arizona ledningen på en gratis fumble och hade den resten av matchen ändå kastade Stanton bollen.

Men med mitt flyt för tillfället så skada sig Stanton efter lite mer än halva matchen.

Det är dags att ta ledigt fram till slutspelet.

Senast redigerad av majkki den 2014-12-12 klockan 08:02.
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-12, 09:49   #144
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

GG, otur med Stanton :/
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-12, 15:46   #145
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
En fråga här bara, många av spelen är mer eller mindre beroende av varandra här, en dålig dag på jobbet av Stanton och det är mycket troligt att alla tre torskar. Är det inte bättre att fokusera på ett av spelen (det som känns allra bäst)?
Ja det blir väl som du säger lite mer varians, det kan man ju balansera ut med att spela lite mindre insatser om man det passar ens BRM bättre. Samtidigt så tänker jag att den risken finns oavsett vilken QB/match man spelar på (vissa i högre utsträckning än andra iofs) men att risken alltid finns där.

Sen så hade ju variansen blivit ännu högre om han bara spelade på ett av spelen jämfört med 3 olika.

Jag är lite trött så möjligt att jag tänkt fel, men jag ser inget fel i att betta 3 spela på samma match/spelare, enda nackdelen är kortsiktig varians.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td