Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-17, 08:46   #76
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa (Spel 40)


Förra veckan var tuff med många deadlines. Har lite mer tid denna vecka och ska jobba hårt för att vara i framkant. Tre spel i spreadsheetet alla med fint värde.

Dagens bästa
Falkenberg v Hammarby, Falkenberg ML, Insats 10, Odds 2,23.
Kommentar:
Mest värde i enkelt spel här med vinst Falkenberg men det passar inte riktigt in i mitt spelsätt. Två relativt jämna lag och hemma idag bör det vara ungefär 40-30-30%.

Totalt:
39 Spel, +3,5u, ROI 109%

Spreadsheet:
178, -12,8, ROI 92,21%


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-19, 07:57   #77
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa (Spel 41)


Ingen av sistnämnda tre spelen satt, fick dock återbäring på M.Saransk v UFA an någon anledning så inte tre bom iallafall.

Mycket stolpe ut just nu och träffar inte mycket. Det är en klen tröst att matchstatistiken ofta talar ett annat språk än slutresultatet och att det funnits värde i spelen.

Har jobbat en del med Kelly värderingar och testar en del just nu med egna bankrullen. Då jag nuförtiden har en annan inkomst och kan låta rullen vara så är det intressant att gå för att maximera värde.

Dagens bästa
Bristol C v Leeds, Leeds DnB, Insats 10, Odds 2.65, Pinnen
Kommentar:
Ratings, H2H och lite bättre form med två kryss mot Bristols två förluster i ligan.

Gårdagens
Falkenberg v Hammarby, Falkenberg ML, Insats 10, Odds 2,23. FÖRLUST
Kommentar:
Mest värde i enkelt spel här med vinst Falkenberg men det passar inte riktigt in i mitt spelsätt. Två relativt jämna lag och hemma idag bör det vara ungefär 40-30-30%.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-20, 07:24   #78
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Bristol lyckades kvittera i 95:e matchminuten och gårdagens fick från vinst till Push. Spelet kändes sådär när man ser SnG, 11-3 till hemmalaget och Possession 63-37. Men Leeds hade 2-0 och bör kunna stänga matchen då. Slutsummeringen får ändå vara fortsatt stolpe ut.

Dagens
Ingen, då jag håller mig borta från europeiska cupmatcher.
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-22, 12:25   #79
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa (Spel 42)


Ligger efter schemat och återkommer med fler spel om ca en timme. hade tänkt spela Dusselforf v Freiburg och Freiburg vinst men hann inte innan matchstart.

Dagens
Amkar v Spartak Moskva, Amkar ML, Insats 9, Odds 3,25, Pinnen
Kommentar:
Ratings, Amkar starka hemma och har ett fint H2H facit hemma mot Spartak.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-24, 08:09   #80
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Kort analys


Jag hann inte skriva in dagens här i forumet men resultatet var ändå inte så kul. Har två spel i spreadsheetet men inget som platsar som dagens. Helsingborg är nära och har klart värde men Norrköping har också gått fint i år.

Dagens
43 Spel, +0,6u, ROI 101%

Spreadsheet
193 Spel -13.21u ROI 92.61%

Spelade Fiorentina vinst igår men hann inte ta med den i spreadsheetet. Överlag ska jag bli bättre på att vara i framkant till helgen så att jag inte behöver använda mycket tid till analys under helgen.
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 11:48   #81
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Veckoplan


Tis - inget
Ons - inget
Tors - inget
Fre - Spel
Lör - Spel
Sön - Spel

Enbart europa kval idag till tors så vi tar det lugnt. Återkommer med fredagens spel imorgon eller torsdag.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 08:52   #82
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Tre matcher i spreadsheetet till ikväll. Kommer att påbörja genomgången av morgondagens matcher i eftermiddag.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-29, 10:50   #83
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa (Spel 44)


2 av 3 i spreadsheetet igår!

Dagens
Bournemouth v Leicester, Leicester ML, Insats 10, Odds 2,58 Pinnen
Kommentar:
Ratings, Form. Leicester ligger tvåa i ligan och kommer till match med en osannolik poängskörd. Leicester är något bättre än motståndarna även på bortaplan därför ser jag ett stort övervärde i både X2 och ML


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-29, 13:07   #84
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Totalt fyra spel i spreadsheetet hittills. Återkommer till kvällen för mer intressanta spel.
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-30, 08:41   #85
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Har en dagens i spreadsheetet men är on the go. (Se spreadsheet)
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-30, 19:29   #86
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Tre nya matcher i spreadsheetet. "Dagens" fick åt skogen och Sion vann välförtjänt. Mina ratings visar överodds åt Monaco mot PSG, men jag avstår då jag tror Zlatan återigen vill visa vem som är topdog.

Kul att vara över -10u strecket. Får se om det håller i sig.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-31, 08:00   #87
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Veckan & minianalys


Väldigt lugn spelvecka pga landskamper, passar fint då arbetsbelastningen senaste veckorna varit relativt stor.

Mån: 1 Spel
Tis-Fre: Inget
Lör: Segunda
Sön Segunda

Analys:
Spreadsheet 207 Spel, -7,86u, ROI 95,9
Har börjat hitta min metod med djupare analys av matcher i kombination med mina ratings. 300 matcher kvar i 500 bitars pusslet för att sedan göra en djupare analys.

Dagens 45 Spel, -0,4u, ROI 99%
6 sista utan vinst, 4 förluster och 2 pushar gör att dagens tappat rejält.

Har under sista månaden testat lite kring Kellystrategi gällande bet storlek. Detta eftersom jag nu har en bankrulle jag vet att jag inte kommer behöva röra på lång tid. Då känns det naturligt att istället för att minimera risk satsa på att maximera vinst. I 500-bitars pusslet kommer jag fortsätta enligt plan med max 1%. Blir intressant att se vilket management som visar bäst resultat.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-01, 07:08   #88
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Fin vinst i spreadsheetet igår. Som jag tidigare sagt så blir det nu ett miniuppehåll pga landskamper.

Skönt att bryta -10u och nu jaga -5u istället. Givetvis är det enbart mentala siffror men jag känner att det ökar motivation och kommer att nyttja det.


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-07, 14:08   #89
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Vecka 37


Fortsatt få spel pga landskamper. Återkommer i slutet av veckan!

Mån - Tors: Inget
Fre: Spel
Lör: Spel
Sön: Spel


Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-10, 14:48   #90
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 99
Sharp$: 558
Standard

Dagens bästa spel 46


Fullspäckad helg och har påbörjat arbetet med analyser.

Dagens (imorgon)
Reading v Ipswich, Ipswich ML, Odds 2,54, Insats 10, Pinnen
Kommentar:
Stort övervärde enligt ratings, Reading vann senast och Ipswich förlorade men det var bara ett trendbrott. I övrigt så är Ipswich form mycket bättre än Readings. H2H så förlorade Ipswich två ggr ifjol, men jag värderar inte H2H särskilt högt och Ipswich ska vara favorit även på bortaplan.

Mer spel till imorgon kommer i spreadsheetet.

Lycka till!
Silverfalk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td